Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:56

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 20 wrz 2018, 22:20 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Postanowiłem założyć ten wątek ponieważ zakupiłem ostatnio na chińskim aliexpress.com interfejs VX NANO WiFi/USB z oprogramowaniem IDS v1.09 dla Mazdy i Forda za 82USD z przesyłką (czyli ok 300zł) i muszę przyznać że wszystko działa super i w pełni funkcjonalnie. Niestety brakuje konkretnych informacji na temat oprogramowania IDS i dokładnego opisu jego możliwości dlatego chętnie podzielę się swoimi doświadczeniami i liczę na wiedzę innych.

Z ciekawszych możliwości IDS moża wymienić:
- Odczyt i jeżeli to możliwe kasowanie błędów DTC
- Kalibracja wtryskiwaczy - super efekt!
- Sprawdzenie DPF (stan, ilość wypaleń)
- Serwisowe wypalanie DPF (do 60 minut)
- Kasowanie inspekcji olejowej
- Wyłączenie sygnału dźwiękowego o niezapiętych pasach (kierowca/pasażer)
- Wyłączenie ostrzegania o przekroczeniu prędkości (usunięcie z menu)
- Wyłączenie ostrzeżenia o temp. poniżej 4stC
- Sprawdzenie stopnia rozciągnięcia łańcucha rozrządu
- Ilość zarejestrowanych kluczy,
- przebieg zapisany w komputerze
- dawki wtrysków
- odczyty na bieżąco z czujników i sprawdzanie przełączników
- wyłączenie smart turn inteligentne kierunkowskazy
- programowanie nowych modułów i wtryskiwaczy
i wiele innych bardziej zaawansowanych...

Jeżeli ktoś z Białej Podlaskiej potrzebowałby skorzystać to zapraszam. Oczywiście bezpłatnie! ew. jakiś dobry browar... :wink:

A to wyniki badania mojej Madzi... Uff... łańcuch na szczęście ma się jeszcze całkiem dobrze (7,43st)...
DATA LOGGER PCM.jpg
TEST.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazd[size=85]Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM + remap 200KM + Teyes CC2 4/64GB - 8 core Kawasaki ER6-F ABS '13r [/size]
[/size]Suzuki Burgman 200 '07r [/size]


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 10:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No ci powiem że super ten ids chiński:). Ja kiedyś szukałem to były drogie ok 250$. Za80$ można się skusić. A tak z ciekawości, łańcuch masz od nowości czy już wymieniany ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 11:07 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
21 września 2018, o 10:30 Lucasbadboy napisał(a):
A tak z ciekawości, łańcuch masz od nowości czy już wymieniany ??

Nie mam mazdy od nowości ale z tego co w ASO sprawdzałem to nie był wymieniany z tym że przebieg mam 62000km.

_________________
Mazd[size=85]Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM + remap 200KM + Teyes CC2 4/64GB - 8 core Kawasaki ER6-F ABS '13r [/size]
[/size]Suzuki Burgman 200 '07r [/size]


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 12:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A ten chiński IDS, porównywałeś z pełną wersją FORSCANa?
Czego nie będzie mieć FORSCAN co ma twój chiński IDS? tak z ciekawości pytam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 14:31 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
21 września 2018, o 12:21 Millerek napisał(a):
A ten chiński IDS, porównywałeś z pełną wersją FORSCANa?

Niestety nie znam za dobrze Forscana ale myślę że są bardzo zbliżone w funkcjonalności. IDSa używają w ASO więc myślę że jednak IDS jest lepszy ale żadnego porównania nie robiłem. A jak Forscan wygląda cenowo? W Chinach za 80$ masz program i interfejs. Z tego co wiem czego nie ma forscan to programowanie modułów i wtrysków ale to już bardziej zaawansowane funkcje.

_________________
Mazd[size=85]Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM + remap 200KM + Teyes CC2 4/64GB - 8 core Kawasaki ER6-F ABS '13r [/size]
[/size]Suzuki Burgman 200 '07r [/size]


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 14:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Sylwek tak jak.millerek pisał, podobny do forscana, a forscan za darmo do ściągnięcia na pc albo telefon na stronce programu :). Żeby nie było że to to samo tylko ładnie zapakowane i o 80$ droższe,:))

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 15:17 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
MENU pROG 1.JPG
MENU pROG 2.JPG
MENU pROG 3.JPG
MENU pROG 4.JPG
MENU3.JPG
MENU5.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazd[size=85]Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM + remap 200KM + Teyes CC2 4/64GB - 8 core Kawasaki ER6-F ABS '13r [/size]
[/size]Suzuki Burgman 200 '07r [/size]


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 20:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Aktualizacje jakieś to ma?
Nie mówię że.nie, że do bani, ale wolę.zostawic sobie darmowego FORSCANa z aktualizacją na bieżąco, gdzie podejrzewam że nie odstepuje temu chińskiemu IDS.
Ale chwalę za kreatywność, zawsze to coś innego.

No i ogólnie, to jakieś gmeranie w systemach, zmiany ustawień i wogóle co tam w samochodzie można pozmieniać czy personalizowc, to mazda i tak kiepsko bardzo wypada. Raptem tylko kilka przydatnych zmian można wprowadzić. VAG, tam dopiero jest show....


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 21:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Testowałem podobny interface z Chin, miał dokładnie te same możliwość co ELM plus Forscan, więc myślę że i tu będzie podobnie

Ciekawe czy w polifcie widział by moduł świateł...


Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 wrz 2018, 13:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
proponuje się nie bawić w programowaniem chińskim klonem pseudo VCM II gdzie istnieje duże prawdopodbieńśtwo uszkodzenia. PCM lub innych modułów gdzie bedzie musowe programowanie poprzez Serwis MMP tzw Mazda Module Programing


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 wrz 2018, 22:14 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Nie bardzo rozumiem skąd te twoje obawy? Przecież interface zapewnia jedynie obsługę protokołów transmisji a całą resztę robi program IDS, który jest TEN SAM co w serwisach a nie chiński. Jak dotąd nie miałem żadnych problemów ani w komunikacji ani w obsłudze. Wszystko działa jak należy i bez zawieszeń. Z drugiej strony założę się że oryginalny VCM również produkowany jest w Chinach...

_________________
Mazd[size=85]Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM + remap 200KM + Teyes CC2 4/64GB - 8 core Kawasaki ER6-F ABS '13r [/size]
[/size]Suzuki Burgman 200 '07r [/size]


Ostatnio edytowano Pn, 24 wrz 2018, 22:54 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 24 wrz 2018, 22:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Flywin ma rację, nie wiem dlaczego ale można zrobić niezłe kuku bawiąc się tym interfacem...znam jeden przypadek gdzie przy próbie kodowania modułu do bixenonu zablokowało wszystko i pomógł tylko sposób opisany wyżej; drugi taki przypadek był przy jakiejś zabawie z kodowaniem kluczyków/stacyjki.


Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 09:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
i tu sylwku się mylisz bo OE VCM II Mazdy i Forda jest robiony w Niemczech Przez Bosha :)

wiem co mówie bo sam posiadam OE Mazda VCM II i nie raz poprawiałem po ludziach
chcesz to baw się twoje auto , ja tylko upszedzam że możesz sobie kosztów narobić


co do twojej ideologi też źle myślisz bo masz podróbę IDS bo ori jest Mazda IDS a nie IDS
IDS daje instrukcje ale wykonuje to VCM II dlatego takie ważne jest aby nie robic tego na chińczku
były takie przypadki że gościu robił zwykła kalibacje i zablokowało mu całe moduły

dlatago tak jak mówiłem , każdy robi co chce jego auto jego zabawka :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 11:05 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
28 września 2018, o 09:17 flywin napisał(a):
dlatago tak jak mówiłem , każdy robi co chce jego auto jego zabawka


dokładnie tak jak mówisz. Ja też miałem przypadek że przy czytaniu błędów niechcący trąciłem nogą i interface stracił na chwilę kontakt i się rozłączył. Jak ktoś podobnie zrobił w trakcie programowania to się nie dziwię...

_________________
Mazd[size=85]Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM + remap 200KM + Teyes CC2 4/64GB - 8 core Kawasaki ER6-F ABS '13r [/size]
[/size]Suzuki Burgman 200 '07r [/size]


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 12:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
@sylwek ja nie mowie o Skrajnych sytuacjach typu rozłączenie komunikacji z PCM tylko normalnie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 16:03 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
to ktoś miał pecha... Ja u siebie programowałem sterownik SRS po VIN'ie i odbyło się bez najmniejszych problemów ale rzeczywiście wszystkich funkcji nie testowałem. Z drugiej strony nie mam najmniejszego celu w tym aby promować chińczyka bo jak kogoś stać na oryginał to czemu nie. Temat założyłem po to aby przyjrzeć się możliwościom samego oprogramowania IDS jakie mają w serwisie i co za jego pomocą można zrobić. Ja nawet jak oddaję auto do serwisu to lubię wiedzieć co i jak dokładnie będzie robione a nie tylko na zasadzie "będzie pan zadowolony"... Skupmy się na oprogramowaniu i jego możliwościach ale i tak dzięki za ostrzeżenie - na pewno będę teraz ostrożniejszy.

_________________
Mazd[size=85]Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM + remap 200KM + Teyes CC2 4/64GB - 8 core Kawasaki ER6-F ABS '13r [/size]
[/size]Suzuki Burgman 200 '07r [/size]


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 20:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Flywin dla porównania ile kosztuje org IDS ??
Sylwek tutaj nikt ci nie życzy złe ;). Tylko cię ostrzegają, ze to nie orginal, a na nie oryginały trzeba,brać zawsze poprawkę ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 wrz 2018, 11:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
sam interface $1795.00
roczna licencja $700.00 - MAZDA IDS


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 paź 2018, 00:17 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Panowie a powiedzcie mi...jest możliwość ustawienia tzw "testu zegarów" po włączeniu zapłonu lub zaraz po uruchomieniu silnika?
Coś tego typu:
https://www.youtube.com/watch?v=ESpKoNomPqk
https://www.youtube.com/watch?v=WOJy-WcW8j8
Wiem, że Mazda ma takie coś ale włącza się tylko podczas gdy próbujemy uruchomić silnik na praktycznie padniętym akumulatorze...wtedy wskazówki lecą przez całą skale i wracają...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 paź 2018, 09:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Fajnie to wyglada, jak w sportowym aucie ;). Ale czy się da tak ustawić, aby przy każdym włączeniu auta tak robiły te zegary buuu nie mam pojęcia. Sam jestem ciekaw....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 paź 2018, 16:55 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
W Golfie 5 po wymianie licznika na taki z Tiguana miałem taką opcję :)

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 paź 2018, 09:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
nie ma możliwości


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 11 paź 2018, 11:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
A czy jest możliwość zmiany formatu zegara z 12 na 24 godzinny?

W Mazdach ze stacją multimedialną nie ma już takiej możliwości ze strony kierownicy.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 15:18 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
11 października 2018, o 11:59 Michał napisał(a):
A czy jest możliwość zmiany formatu zegara z 12 na 24 godzinny?

Wydaje mi się że przez IDS jednak nie ma takiej możliwości. Nie natrafiłem w żadnym menu na taką opcję.

-- Dodano: 13 października 2018, o 21:05 --

Dziś bawiąc się IDS'em znalazłem jeszcze funkcję zmiany czułości czujnika zmierzchu a tym samym momentu załączenia się świateł ustawionych na tryb auto. Do wyboru są wartości: high, standard i low.

programmable parameters-IC-rain light sensor.jpg

-- Dodano: 15 października 2018, o 15:18 --

11 października 2018, o 11:59 Michał napisał(a):
A czy jest możliwość zmiany formatu zegara z 12 na 24 godzinny?

Michał mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Doszedłem że format zegara przestawia się wciskając jednocześnie oba przyciski H+M i trzeba przytrzymać sekundę.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazd[size=85]Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM + remap 200KM + Teyes CC2 4/64GB - 8 core Kawasaki ER6-F ABS '13r [/size]
[/size]Suzuki Burgman 200 '07r [/size]


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 15:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Z tym zegarem to działa tylko w polifcie, bo tam są przyciski do ustawiania zegara.
W przedlifcie ich nie ma.

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 14:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.11.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam. Potrzebuję pomocy czy znacie kogoś kto by zaprogramowal modul komfortu mazda 6 Gy 2006 . Nie wiem czy to się zczytuje z jednego na drugi czy jak? Potrzebuje pomocy osoby która by się tego podjęła. Dzięki I pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lis 2018, 16:13 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.09.2018
Posty: 55
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Z tego co się orientuję to programuje się na podstawie numeru VIN a resztę danych pobiera z internetu.

_________________
Mazd[size=85]Mazda 6 GH kombi '11r 2.2 163KM + remap 200KM + Teyes CC2 4/64GB - 8 core Kawasaki ER6-F ABS '13r [/size]
[/size]Suzuki Burgman 200 '07r [/size]


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lis 2018, 20:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.08.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
15 października 2018, o 15:37 dejwid napisał(a):
Z tym zegarem to działa tylko w polifcie, bo tam są przyciski do ustawiania zegara.
W przedlifcie ich nie ma.

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka


Ja mam przedlifta z navi i mogę zmienić format wyświetlania czasu z 12 na 24, no chyba że mam jakąś kombinowaną wersję.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 7 lis 2018, 21:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Też miałem przedlifta z navi i tam była opcja zmiany z 12h na 24h na ekranie.
W przedlifcie bez navi nie wiem jak się zmienia.
W polifcie przy górnym wyświetlaczu są przyciski i to one zmieniają system godzinowy.

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 maja 2019, 14:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.05.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: mazowiecki
Coś ciekawego z GY można zrobić? Chodzi o 2l PB 147km. Może ktoś z Warszawy posiada?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.