Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 15:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Flywin właśnie tez cos tak podejrzewałem ze to kluczyk, włożyłem baterie do zapasowego zobaczymy co będzie. A tobie dzięki fly ;)

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 16:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.04.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
cześć,

od niedawna jestem posiadaczem mazdy 6 2010 po lifcie i od jakiegoś czasu cały czas miga na panelu lampka sygnalizacyjna systemu zabezpieczenia przed kradzieżą (samochód z kłódką) wcześniej tego nie było a teraz miga cały czas na czerwono po przekręceniu klucza w stacyjce samochód normalnie odpala i po odpaleniu lampka nie miga
nie wiem czy tak ma być czy coś się zepsuło :?:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 19:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
No problem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 10:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Fly wiesz co ???:-D po zamianie kluczyka z nowa bateria znowu nie odpalił ;(( Kuzwa czeka mnie aso może spróbuje odpiąć klemę - i 30sek hamulec skasuje wszystko ale wątpię ze coś to da masakra. Wstyd jak cholera mazdę na popych odpychać pod sklepem :lol: . Otwiera, zamyka bez problemu nie kapuje wrrrrr.

-- Dodano: 22 maja 2018, o 20:41 --

Siemka
Byłem w aso podłączyli pod kompa nie widzieli błędu, dziwne ze się nie zapisał. Próbowali na wszystkie sposoby i odpalali zawsze. Norma, że wszystko działa jak jesteś u mechanika ;(. Ogólnie w necie nie ma nic o tym błędzie RKE B10D7:94-08. Jest jeden temat na jakimś ruskim forum. Niby kluczyki są w porządku, zawsze otwiera i zamyka bez problemu, nigdy nie pojawiła mi się dioda kluczyka czerwona. Nawet jak nie chciał odpalić. Popieprzone to i teraz terror kiedy znowu się to stanie. Może założę nowy temat bo to zupełnie co innego jak problemy opisane wyżej ?

-- Dodano: 23 maja 2018, o 11:47 --

Pytanko jaki macie kolor tej malutkiej diody na kluczyku jak wejdziecie do auta ??? Ja mam czerwony wy tez ??? Nie wiem czy są inne kolory czy tylko jeden ;)

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 11:30 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
Ja mam czerwony :D

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 12:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ok dzięki już analizuje wszystko co może być aby znaleść przyczynę ;-)

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 13:22 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
A dokładnie to jak wszedłem do auta to dwa razy mrugnęła :)

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 17:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ona mruga cały czas póki nie odpalisz auta, przy odpalonym nie mruga przynajmniej mi ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 17:54 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 146
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
Faktycznie masz racje :-P

_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 21:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam
No wiec sprawa chyba (mam nadzieje ) rozwiazana. Byłem jeszcze raz w aso, tym razem zajął się mną mechanik co przeważnie zajmuje się mazdami (aso Ford/Mazda). Błąd co mi wyskakiwał RKE B10D7:94-08Key ID number error nie miał nic wspólnego z kluczykami bo:
Po pierwsze czytał kluczyk bo mrugała dioda,
Po drugie po naciśnięciu sprzęgła była zielona kontrolka na przycisku start/stop,
Po trzecie po naciśnięciu guzika było charaktystycznego piknięcie ale silnik się nie uruchamiał
No i po czwarte nie miałem nigdy kontrolki czerwonej z kłódka ;). Podejrzenie padło na rozrusznik.po kilkunastu uruchomieniem silnika jakaś kostka/moduł się strasznie nagrzewał nie zapamiętałem nazwy coś na R, wymienił go i dzisiaj urzywalem autko cały dzień gasiłem zapalałam jak głupi i odpala pięknie <spoko> . Nie zapeszam bo to dopiero 1 dzień ale myśle ze sprawa rozwiązana ;). Już się informowałem u rikiego cena nowego rozrusznika 1850zl <oczy> . Ale ma używane w 100% sprawne za ok400zl wiec nie jest źle ;).
Pozdrawiam

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 21:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.06.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Witam.

Od kilku dni jestem w posiadaniu Mazdy 6 II Liftback 2,5 wersja Sport rocznik 2008. Testuję i uczę się wszystkich bajerów, więc mam już pierwsze pytanie odnośnie keyless. Jeśli chodzi o otwieranie samochodu system bezkluczykowy działa bez zarzutu - podchodzę i dotykam klamki i autko się otwiera. Natomiast wyczytałam też w podręczniku, że po naciśnięciu przycisku umieszczonego w klamce autko powinno się zamknąć. Tak się nie dzieje, a mam przy sobie pilota. Dodatkowo te dwa przyciski - czy to po stronie kierowcy czy pasażera nie są takie miękkie jak powinny być przyciski, wręcz nie da się ich przycisnąć (a w klapie bagażnika normalnie działa to jak standardowy przycisk). Czy ta wersja może nie mieć zamykania auta nie z pilota skoro otwieranie ma? Nie do końca jest to dla mnie jasne... Będę wdzięczna za podpowiedzi :)


Ostatnio edytowano Śr, 13 cze 2018, 21:53 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 05:02 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Prawdopodobnie masz uszkodzone oba przyciski. Jak przeczytasz powyzszy watek zobaczysz ze nie tylko ty masz z tym problem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 lip 2018, 15:08 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Jeszcze raz się upewnię - mówimy o przycisku klamki czy klapy?
Bo https://www.tme.eu/en/details/dts32n/mi ... s-32n-v-b/ jest prostokątny, a w klamce z tego co pamiętam jest kwadratowy?


Ostatnio edytowano Pn, 30 lip 2018, 23:14 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 30 lip 2018, 03:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Przycisk klamki, robiłem 2 szt.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 lip 2018, 22:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
..u kolegi robiliśmy to z dętki od roweru...z marnym.kilku miesięcznym.skutkiem :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sie 2018, 13:26 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Potwierdzam ja kilka razy regenerowałem zarówno poprzez klejenie gumy, uszczelnianie taśmą izolacyjną jak i czyszczenie po rozebraniu włącznika. Wszystko to działa przez okres 4 - 6 miesięcy i ponownie szwankuje. Zakupiłem raz nowy włącznik i postanowiłem wymienić go tak porządnie, poprzez zdjęcie boczka drzwi. Okazało się, że kostka nie jest typu plung & play, tylko trzeba te 2 kabelki z kostki włącznika wypiąć i wpiąć po uprzednim wypięciu starych w oryginalną kostkę, gdzie znajdują się pozostałe przewody. Tam jest mało miejsca i sobie z tym nie mogłem poradzić. Więc kabelki przeciąłem i spiąłem. Próbowałem wcześniej lutować, ale w jednej żyle były jakieś ciemne druty które cyny nie łapały, więc zrobiłem na konektorki. Z drugiej strony kabelki przeciąłem już na klamce, zastosowałem stalowe rureczki do łączenia przewodów i gra gitara.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sie 2018, 19:07 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Macie oczywiście rację. Kupiłem przełącznik 3x6x0,8mm
Rozebrałem swoją starą klamkę, wydlubałem od tyłu i przelutowałem przycisk. Elektrycznie jest ok.
Powiedzcie jeszcze jak wyjąć klamkę z drzwi auta. Poprzednio robił mi to mechanik. Pamiętam, że wyjmował szybę. Ale nie pamiętam co odkręcić aby wyjąć wkładkę i zdjąć cięgno .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sie 2018, 19:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
https://www.youtube.com/watch?v=Y80xQv2tVCg

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sie 2018, 07:49 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Janow napisał(a) napisał(a):
Kupiłem przełącznik 3x6x0,8mm


Dzięki za informację o wymiarach microwłącznika. Spróbuję wymienić w starym włączniku.
Ps. możesz podać linka gdzie go zakupiłeś.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 7 sie 2018, 13:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
TACT-34N-F lub DTS-32N-V-B - ogólnie microswitch 3,5mm x 6mm SPST

Na pewno są w tme.eu

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sie 2018, 15:45 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Dzięki. Zmyliła mnie podana wysokość. Zamiast 0,8 powinno być 4,3 mierzone od podstawy.
Dla potomnych:
https://www.tme.eu/pl/details/tact-34n- ... ct/ninigi/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sie 2018, 14:12 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
0,8 mm to wysokość guziczka. Kupiłem również 1.3mm i ten jest z za wysoki, gumka przycisku go wciska samoczynnie.
Dzięki za filmik. Poradziłem sobie bez zdejmowania tapicerki ani tym bardziej bez demontażu całej klamki i szyby. Odciąłem niebieskie kabelki w klamce i przelutowałem naprawiony wcześniej zapasowy przycisk. Trzeba tylko cienko zlutować i zastosować koszulkę. Nie może być grubo, bo nie skręci się klamki. Jeśli ktoś nie ma zapasowego przycisku to idzie również wymienić sam mikrostyk na aucie. Będzie mało wygodnie, ale wystarczą podstawowe umiejętności w operowaniu lutownicą, nożyk i termoglut. Bardzo przyda się odsysacz do cyny, aby wyjąć stary mikrostyk.
Powodzenia

Przycisk kupiłem w sklepie elektronicznym. Powinien być w każdym. Koszt ok 50 groszy... Na popularnym portalu też są:
https://allegro.pl/mikrostyk-smd-3-5x6m ... 72444.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sie 2018, 22:20 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 04.12.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Koledzy, potrzebuję pomocy a mianowicie nie mam wogóle piknięć podczas zamykania auta, a podczas otwierania jedno ledwo słyszalne. Czy mogła mieć na to wpływ wysoka temperatura że coś się uszkodziło / spaliło? Byłem w Chorwacji i tam jak zamykałem to dźwięk był taki dziwny a teraz od przyjazdu nie działa. Pytanie co z syreną od alarmu, czy za to odpowiada inny głośnik czy ten sam co za piknięcia...

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sie 2018, 09:39 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
I po wymianie, czas operacyjny 15 minut. Bardzo pomaga odsysacz cyny. Szarego silikonu nie wydłubujemy, chyba że ktoś chce wymienić przewody.

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 07:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
borek6
Poniżej masz lokalizację beepera od KEYLESSa.

Obrazek

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 11:29 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 04.12.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Super, dzięki! Jak się do niego dostać? Poprzez nadkole czy można od komory, jest to element wymienny?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Śr, 22 sie 2018, 11:29 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 22 sie 2018, 12:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tego nie wiem, masz lokalizacje, zajrzyj od strony maski, rozbierz nadkole, poszukaj.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 wrz 2018, 05:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 04.12.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Warunki pogodowe się zmieniły i auto zaczęło normalnie pikać przy zamykaniu. Ale też dodatkowo wymieniłem baterie w pilocie bo już słabo łapał oraz nie widział go po wejściu do auta. Może w ten sposób auto sygnalizuje ze ma słabe połączenie z pilotem?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 wrz 2018, 09:47 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
A to każda Mazda z keyless ma pikniecia podczas zamykania? :D Tzn, powinna mieć?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 wrz 2018, 11:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Jakie piknięcie??? Ja z tego co pamiętam nie mam pikniecia, chyba że przy uruchamiania auta.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.