Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:54

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 341 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 15:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Nie warto.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 sie 2018, 22:16 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2017
Posty: 25
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Kilka tygodni temu wymieniłem olej na Amsoil SS. Średnie spalanie w mieście spadło z 9.0L na 8.8L, a jeżdżę bez zmian te same trasy. Jestem zaskoczony, ponieważ teraz klimatyzacja pracuje non stop, a spalanie spada.

Trasa 400 km z prędkością 110 - 140 km/h = spalanie około 7,3L. Raczej niżej nie da rady zejść przy takich optymalnych prędkościach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 10:19 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 89
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Mogę zaktualizować moje "osiągi".

Ostatnio wybrałem się na wakacje moją Mazdą. Przejechaliśmy niespełna 2300 km większość po autostradzie tempomat na 140. 4 osoby plus cały bagażnik kombi. Klimatyzacja włączona była cały czas.

Wynik to 7,81 l / 100 km policzone z tankowań.
komputer wskazywał 7,9.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 11:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.05.2018
Posty: 152
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Zrobiłem wczoraj, 250km pierwszy raz Madzia trasę, dynamiczna jazda, ale głównie, 110 tempomatem.. Dla mnie to pierwszy raz w życiu spotkanie z tempomatem, jestem mega zadowolony. Średnie spalanie, 7,5 wyszło.
O ile w mieście Mazda wydawała mi się całkiem zrywa, to w trasie przy wyprzedzania, nie widzę większej różnicy od mojej starej lekkiej corolki, 1.4 pb.
2pytanka mam, czy jest jakaś niepisana zasada użytkowania tempomat. Wczoraj często zmieniałem prędkość itp, i tak mnie naszło pytanie, że może jak tak co chwilę włączam i wyłączam to coś zepsuje.
Drugie pytanko, z lewej strony od kierownicy mam taki przycisk dsr czy coś takiego. Co to?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sie 2018, 08:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Tempomat nie musisz za każdym razem włączać i wyłaczać. Ustawiasz sobie na zadaną prędkość i nawet jak chcesz kogoś wyprzedzić to zwiększasz prędkość i po chwili z powrotem wracasz do tej ustawionej. Tempomat się dezaktywuje w przypadku wciśnięcia hamulca lub sprzęgła. Prędkość możesz też zwiększać bądź zmniejszać uzywając przycisków na kierownicy - Resume/Accel i Set/Coast, czyli żeby co chwilę nie hamować to lepiej sobie ustawić niższą prędkość a i tak jak będziesz chciał wyprzedzić to przyśpieszysz.

Układ DSC możesz dezaktywować tym przyciskiem, ale po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu ponownie będzie aktywny. To jest układ stabilizacji toru jazdy i jest połączony chyba z TCS, czyli systemowi zapobiegającemu buksowaniu kół. Czyli w skrócie, jak chcesz spalić gumy lub wyjechać ze śniegu to trzeba go wyłączyć :lol:

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 paź 2018, 12:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Witam. Niestety aż tak kolorowo u mnie ze spalaniem nie jest. Robię cały czas tą samą trasę. Do pracy mam 30 kilometrów w jedną stronę. 90 % trasa z ograniczeniem do 80 i 10 % miasto. I ciężko jest mi zejść poniżej 8.4 litra. Jeżdżę spokojnie. Ukształtowanie terenu jest raczej płaskie, żadnych dużych wzniesień. Zero błędów na komputerze. Filtry i oleje zmieniane co 15 tys. km. Świece mają 40 tys. ngk. W mieście to mi pali ponad 10 l. Co powinienem jeszcze sprawdzić, bo nie ukrywam, że liczyłem na spalanie w trasie około 7 litrów.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 13 paź 2018, 00:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Moje DISI przy jeździe po Gdańsku pali średnio 10-10.5L, na trasie innej niż autostrada jest to średnio 8-8.5L, w tym roku udało mi się zejść do 7.2L kręcąc się z prędkościami do 100km/h ale to taki jednorazowy wybryk :lol: Twoje spalania są jak najbardziej ok :wink:

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 13 paź 2018, 04:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
U mnie komputer pokazuje średnie spalanie przeważnie na pozioziomie 8.6 litrów. Ma to się nijak do rzeczywistego spalania liczonego przy dystrybutorze. Np. w mieście wyjdzie mi po tankowaniu, że miałem spalanie 10.2 ltr/km, a komputer pokazywał 8.9 ltr. Na trasie wyszło mi 8.0 ltr, a komputer pokazywał 8.5.
Z tego co czytam to każdemu z Was komputer pokładowy pokazuje takie same spalanie co liczone przy dystrybutorze.
Oczywiście resetowanie nie pomaga.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 13 paź 2018, 08:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Moje wartości są podane z kalkulacji z aplikacji Fuelio.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 paź 2018, 08:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.05.2018
Posty: 152
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Czyli jak komputer pokazuje średnie w mieście 9.9l to prawdopodobnie jest to 11,5l 0.o
nie potrafię jezdzić spokojnie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 13 paź 2018, 18:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Michał a resetujesz za każdym razem? Bo jeśli nie to nie ma szans aby dobrze pokazywał.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 gru 2018, 20:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.12.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Witam, pisze tutaj na forum pierwszy raz więc przy okazji pozdrawiam wszystkich.

Jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem czarnej strzały. Mazda 6 GH 2.0 w dieslu, 2008 rocznik. Jedyne co w niej wymieniłem to walnięty przepływomierz. Zauważyłem jednak że paliwo z baku znika mi w zastraszającym tempie. Jeżdżę po mieście, co weekend jakaś dluzsza trasa. Jednak mimo że to głównie jazda po mieście to nic nie uzasadnia wyniku który podaje komputer, czyli 14.7l/100km. Tak samo jak mam włączone aktualne spalanie to przy ruszaniu na pierwszym i drugim biegu mam szalone wartości rzędu 30/60l.

Byłbym bardzo wdzięczny za wszelką pomoc, zwłaszcza że diesel drożeje a uczniowie groszem nie śmierdzą :sad:


Ostatnio edytowano Wt, 4 gru 2018, 22:55 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 08:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Na tempomacie przy 90km\h, po paru kilometrach prostej drogi, jak będziesz mieć poniżej 4litrow raczej w granicy 3.2-3.4l\100km, to wszystko jest ok.
Oczywiście na ciepłym silniku i bez wypalania DPF.

Ponadto, pewnie masz Webasto, może masz wypalanie ciągle w toku ze względu na miasto j krótkie odcinki, temperatury zewnętrzne temu też sprzyjają.
Musisz analizować, możliwe że masz jakąś usterkę lub cokolwiek innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 19:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.12.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
A czego to może być usterka? Co poza przepływomierzem może powodować większe spalanie?

-- Dodano: 5 grudnia 2018, o 19:33 --

Sprawdziłem go nawet w trasie, na tempomacie 100km/h. Spalanie cały czas wynosiło 10-11l/100km. To jest dramat, ma ktoś może jakiś pomysł co się mogło stać? OBD nic nie pokazuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 22:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A jak zdejmiesz nogę z gazu na biegu jakbyś hamował silnikiem to pokazuje jakieś spalanie czy masz zero? Zero powinno być jak nie masz wypalania DPF, na gorącym silniku .

Sprawdź. Lub napisz jak wiesz.

Nie wiem, trzeba coś zrobić , tarcze ci nie trzymają, filtr powietrza nowy, przepływomierz sprawny czysty, EGR... Coś jest na rzeczy ewidentnie... Chyba że wypala DPF i nie może....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 gru 2018, 11:44 
Świeżak
Offline
Od: 25.10.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
TRAGEDIA i jeszcze raz tragedia.
Moja 2.0D spala 7.8l/10 w trasie, średnio 110km/h, jedna osoba na pokładzie.
Wcześniej miałem opla, którego sprzedałem bo wydawało mi się, że dużo pali. Ale mazda jest jeszcze gorsza. Nie wiem czy winą jest DPF czy nie, ale raz komputer pokazuje spalanie 8l/100km raz 5l/100km. Trudno mi wyczuć czy to DPF się wypala wtedy, bo to zdarza się zbyt często (co ok 50-100km)
Dziwne jest to, że w cyklu mieszanym auto spala nie wiele więcej niż w trasie.
Po nowym roku mam w planie usunięcie DPF, zobaczymy czy będzie różnica w spalaniu.
Jeszcze moje pytanie, czy ktoś szacował ile paliwa potrzebuje auto podczas jednego wypalenia DPF?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 gru 2018, 12:55 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Jest na forum obszerny i ciekawy wątek o dpf-ie. Poczytaj sobie, na pewno zdobędziesz sporo wiedzy na ten temat i będziesz mógł wyciągnąć własne wnioski.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 mar 2019, 16:36 
Świeżak
Offline
Od: 25.10.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Po usunięciu DPF spalanie nie zmniejszyło się. Teraz wychodzi nawet więcej, ale pewnie dlatego, że jest zima i Webasto dłużej działa. Średnie spalanie wynosi teraz 9.5l/100. Pół trasa, pół miasto. No śmiech na sali. Serio wierzyłem innym, że mazdy są mega oszczędne. Trzeba było kupić pastucha 1.9


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 12:40 
Świeżak
Offline
Od: 19.10.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
To ciekawe co piszecie. Mi moja m6 w cyklu mieszanym spała pomiędzy 7-8l a nie robię długich tras.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 22:38 
Świeżak
Offline
Od: 30.12.2018
Posty: 18
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Czy u was też komputer zaniża spalanie? Na komputerze spalanie 5,8 czasami 6 a w rzeczywistości ponad 7. Silnik 2.0D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 mar 2019, 11:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Możesz sobie dostosować wskazania komputera do rzeczywistego po wejściu w ukryte opcje komputera. Tam jest chyba zakres od -15% - +15%.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 mar 2019, 18:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mazda 2.5l. Spalanie trasa UK Polska 1920 km
Predkosci 110-130 - 7.3l
Przejazd Niemcy predkosci 130-220 - 8.3 l
Przelot autostradowy na tempomacie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 mar 2019, 20:21 
Amator
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
krzysiek1980 w GH raczej się nie da :sad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 mar 2019, 14:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Myślałem że w dalszym ciągu jest możliwość ingerencji w to menu. Trochę lipa...

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 13:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.02.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Spalanie 2.0D miasto około 6,5l/100km, trasa 4,8-6,0 w zależności od prędkości.
Wskazania komputera zimą praktycznie identyczne z dystrybutorem, latem zdarzają się rozbieżności max 0,3-0,4 l/100km.

_________________
Mazda 6 Kombi 2.2 A/T 175KM 2014 SkyPassion, przebieg 210000km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 19:19 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 17.01.2020
Posty: 5
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Cześć wszystkim!
Jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 2.0 disi w sporcie w której jestem zakochany :cool: Jednak jest temat który mnie trapi. Madzia w ruchu miejskim pali mi ponad 12 litrów. Co prawda jest to Wrocław, jednak jeżdżę w takich godzinach że nie stoję więcej niż jeden cykl na światłach dodatkowo nie butuje do odciny (tak jak świeżo po zakupie :twisted:) i staram się jeździć płynnie. Co jeszcze mnie zastanawia dojeżdżając np do świateł na luzie komputer wskozuje mi chwilowe spalanie ok. kilka litrów, a przy dohamowywaniiu potrafi wskazać kilkanaście przez ostatnie sekundy przed zatrzymaniem. Przy hamowaniu silnikiem komputer wskazuje 0. Jak jest u was z tą paliwozernoscia? Czy spotkał się ktoś z takim zwariowanym komputerem?

PS. Na autostradzie z 3 osobami na pokładzie i tempomatem na 130km/h ok 8 litrow


Ostatnio edytowano Cz, 23 sty 2020, 19:19 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 19:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Kolego stasiak22 spalanie na poziomie 12 l w mieście jest całkowicie możliwym wynikiem. Zwłaszcza jak się nie robi długich odcinków. Na biegu jałowym zawsze komputer będzie wskazywał chwilowe zużycie gdyż silnik musi pobierać paliwo żeby nie zgasł. Natomiast hamowaniu silnikiem zawsze będzie to 0.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 22:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja przy jeździe po Gdańsku nie przekroczyłem 11L nawet zimą ( w tym jazda obwodnicami grubo powyżej dopuszczalnej prędkości).

Zachowanie komputera normalne.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 07:13 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 17.01.2020
Posty: 5
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Może źle się wyraziłem. Rozumiem podstawowe zależności pracy silnika. I wiem że jak jest wysprzęglony to aby potrzymać jego pracę musi lać bajurę i że podczas hamowania silnikiem bajury nie bierze. Jednak nie wydaje mi się zeby spalanie na tzw. luzie podczas toczenia się na poziomie 4-5 litrów a podczas ostatnich sekund dohamowywania na poziomie 11-14 litrów było czymś normalnym.

Do pracy dojeżdzam ok 8 km więc też nie są to skrajnie małe wartości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 08:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
to teraz pomyśl w czym wyrażasz spalanie: ilość benzyny / odległość, w tym przypadku próbkujesz co jakiś czas. Co dzieje się (z matematycznego punktu widzenia) z wartością spalania jeśli prędkość dąży do zera ?

Spalanie dąży do nieskończoności. I wcale to nie oznacza, że masz wir w baku...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 341 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.