Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 12:46 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.03.2018
Posty: 26
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wg. tego co mój dealer mówił, to moja ma się dzisiaj w Polsce pojawić i do odbioru prawdopodobnie w przyszłym tygodniu.
Rabat to głównie na akcesoria, jak to w Maździe. Jakieś 3,5k zł. Znacznie więcej piłowania było z kosztami leasingu. ;-)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 13:33 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 33
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Brałeś leasing z Mazdy?


Ostatnio edytowano Śr, 11 lip 2018, 13:33 przez Huncwot, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 12:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.03.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: pomorski
michal1449 napisał(a):
Właśnie te światła LED mnie kuszą i zastanawiam się czy nie zmienić na SkyEnergy i coś od nich wyciągnąć do tego. SkyPassion to wypasik no ale niestety to już chyba nie dla mnie :)
.


Miałem dokładnie taki sam dylemat. Właśnie z powodu tych świateł zamówiłem SkyEnergy, no i zawsze miał być AT. Flagi zmienie na 19” jak będę zmieniał letnie opony, będzie gotowy zestaw kół zimowych.


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 13:23 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja mam światła matrycowe LED... I czy to takie fajne? No nie wiem. Raczej specjalnie bym za to nie dopłacał. Światła drogowe automatyczne mają jedną wadę: za wolno "wracają" do długich. Auto przed Tobą znika za zakrętem, a system "myśli" czy już włączyć długie, czy jeszcze nie... A przed Tobą czarna dziura. I zakręt. Ręcznie byś już dawno przełączył. No i druga sprawa: coś mi się w jednym reflektorze popsuło, nie działa system ALH, może padnięty któryś led? Być może cała lampa do wymiany. Normalnie bym wymienił po prostu żarówkę :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 13:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mnie się wydaje że nie mam bądź nie działa doświetlanie zakrętów, nie mogę tego ujrzeć...
W GH widać było jak żarówka się włącza, tutaj na LEDach nie mogę tego efektu zobaczyć.

Odnośnie automatycznych długich, działają spoko, nawet fajnie. Piszesz ze masz efekt że później wyjeżdżasz w zakrętach a tu ciemno i że na żarówce czy xenonie byłoby szybciej manetką ruszyć...
Ale przecież jak automatyczne długie wyłączą partie ledów TP pozostają przecież te Ledy jak świecą przy krótkich, nie man ciemności.
Automat załącza dodatkowo Ledy od długich, więc krótkie świecą ciągle tak samo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 14:10 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Krótkie świecą tak samo, ale ręcznie włączając długie byś elegancko zakręt doświetlił. A tu zamiast długich jedziesz w ten zakręt na krótkich... Nie rozumiem dlaczego skoro długie błyskawicznie reagują na pojawienie się świateł innych samochodów obniżając się, to po zniknięciu tego drugiego samochodu tak długo wracają do normalnego świecenia. Czasami to jest wręcz niebezpieczne. Ale trzeba przyznać, że elegancko wycinają inne pojazdy, zostawiając doświetlenie poboczy. Na krótkich oświetlony jest mniejszy obszar.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 15:32 
Offline
'' Krótkie świecą tak samo'' ? w trybie adaptacyjnym światła mijania świecą stanowczo dalej jak nic nie ma daleko od auta.
Jak jade sam to kiedy przelącze na adaptacyjne to światla mijania momentalnie się podnoszą i po 1 sec dodatkowo drogowe, ale zanim się wlaczą drogowe to widac ewidentnie jak światła mijania się podnosza i świecą dalej jak w zwykłym trybie mijania bez adaptacji.
Chyba też tak macie ? nic nie wiem aby od 2 lifta coś zmienili w M6.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 15:39 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No to może nie "tak samo" ale w dalszym ciągu są to światłą "krótkie". I najprawdopodobniej ta sekunda do załączenia drogowych właśnie występuje po zniknięciu tylnych lamp samochodu poprzedzającego za zakrętem. To właśnie mnie w tych światłach denerwuje.
Tak czy owak, gdybym miał specjalnie za te światła dopłacać, to bym nie brał.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 15:50 
Offline
Jeśli ktoś robi jak np jak trasy w nocy po 1000 km za jednym razem to polecam, na autostradach w de przeciwne pasy sa oddalone i nawet jeśli przełączenie między trybami trwa o ułamek senkundy za wolno i jest to i tak nie oślepię, bardzo wygodne, sama ilośc światla jest super i ilość światła jaką daje m6 w tej klasie jest jedna z lepszych.
Sa ledy co świecą marnie, widocznie ledy nie równe ledom to nie poziom najnowszych volvo bo tam są genialnie mocne ale jest i tak bardzo dobrze.
Polecam ręcznie podnieć światła led mijania, bo te fabrycznie były stanowczo za blisko ustawione. ( kręcimy śrubokrętem koło ledów w przeciwnym kierunku do obrotu wskazówek i podnosimy. ) :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 16:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.03.2018
Posty: 56
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Mówicie o Fl 2 , a Fl 3 ma dodane matryce, więc pewnie świeci dalej i silniej (podobno o 100 m), a ponadto pewnie i nowe sterowniki...pojeździmy w nocy zobaczymy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 17:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
temat jest o FL3 a nie jej Ledach!!
dzis bylem w salonie... zakochalem sie...
wnetrze robi super wrazenie!!
estetyka zewnetrzna tez..
krotszy lewarek drzwigni biegow.
niestety z duzo piano plastiku!!

ale ogolnie jestem pod wrazeniem

jutro jazda!
zapytalem sprzedawcy o roznice
odpowiedzial ... cisza :-)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 18:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.03.2018
Posty: 56
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ale ledy są integralną częscią FL 3 :> Czyżbym coś przeoczył <bach>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 19:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
no ale ile mozna o tych ledach ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 19:53 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 33
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Witam ponownie,

Może trochę sprostuje i przy okazji wytłumaczę mam nadzieję, że dobrze temat ledów. Pisałem wcześniej, że zastanawiam się nad zmianą ze względu na Ledy.

Różnica między SkyMotion a SkyEnergy jest taka, że wersja pierwsza za dnia używa żarówki a druga Ledów. Później światła przełączają się na Ledy i mamy takie same oświetlenie w obu wersjach. Moim zdaniem podstawowa różnica między Motion a Energy to jest brak kamer i czujników, reszta to praktycznie to samo. Miałem również przyjemność obejrzenia wersji SkyEnergy, fajne fotele ale zupełnie inne niż w poprzednich wersjach (bardziej miękkie i inny materiał). Planuje odwiedzić salon jeszcze raz w sobotę więc jak się uda to wstawię zdjęcia.

Miałem okazję jazdy testowej SkyPassion no i tutaj różnica jest niesamowita. Świetnie wykonanie, skóra, wentylowane fotele rewelacja, zegary robią niezłą robotę, felgi 19, opony Bridgestone model chyba Potenza. Minus na szybko to jakość kamery 360, no powiem szczerze, że wygląda mizernie ale działa jak powinna. Silnikowi 2.0 trochę brakuje ale też nie udało mi się go ostatecznie wyczuć. Tak jak pisałem wcześniej mam zamówioną SkyMotion z czujniki ale jednak zastanawiam się nad SkyPassion.

Zapomniałem dodać za 2-3 miesiące będzie opcja zaktualizowania oprogramowania i otrzymania Car Play czy jak to się nazywa. W skrócie duplikowanie obrazu z tel na wyświetlacz, czyli korzystanie z google maps i innych app.


Ostatnio edytowano Cz, 12 lip 2018, 20:07 przez michal1449, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 20:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wersja SkyPassion też robi robotę, i to najbardziej konkretną.
Bez wchodzenia w Twój portfel, brałbym SkyPassion 2.0 AT.
..wspomnę jeszcze o 2.5 :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 20:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
10 lipca 2018, o 12:13 DM2009 napisał(a):
nie komfortowo!
ale siadl i zaliczyl test
ja patrzac na jego kolana bym nie zaliczyl
majac kolana dytykajace tylu fotela :-)
ale on ma 2m

w nowej sie nie zmiesci.. grubsze fotele
plus skorupa z tylu


odkopię trochę temat foteli. Byłem dzisiaj w salonie i siedziałem w modelu SkyPassion. Ta skorupa o której piszecie wstępuje raczej w SkyDream, we wspomnianej SkyPassion jest miękkie obicie. Zaliczyć mnie można do grona wyższych osób ;) (192cm) i po przesiadce z fotela kierowcy na tylną kanapę nie było źle.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 22:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
zgadza sie
dzis siedzialem w SkyPassion po raz pierwszy
i skorupy nie ma..
widoczne wersja na Stany ja ma tylko lub m.in.
ale Europejska nie ma.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 22:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Panowie ogólnie to zaczynamy od SkyPassion :) (jedyne słuszne) jak wydawać pieniądze prywatne / tym bardziej służbowe
Kwestia ustawienia fotela ... ja mam 180 lecz fotel prawie w pionie i miejsca za mną dużo :wink:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lip 2018, 18:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
jezdzilem dzis M6 Signature

na plus:
-design ( uczucie premium teraz jest blizsze niz kiedykolwiek)
-HUD na szybie - bomba
-zmiany z przodu i z tylu
-czarna podsufitka plus ledowe oswietlenie wnetrza
-wiekszy wyswietlacz
-auto jest znow troche cihsze ale nie wciaz daleko mu do aut premium w tej materii.. przy 125 pojawil sie EUS.. ja go nie mam w FL2
nowe Bridgestony podobno z miekszej gumy
-zawieszenie - lepsze tlumienie niedownosci
- nie pisze o ulepszonych systemach bo to oczywisty plus




na minus:
-rozdzielczosc camery cofania—poziom gier na Atari
DRAMAT.. mam nadzieje ze mozna ja wylaczyc
-fotele.. design plus niestety siedzi sporo wyzej..
mysle ze 3-5cm wyzej w najnizszym polozeniu
- fotele sa grubsze- mniej miejsca z tylu i tyl
przesnich fotelu twardy, nie plastik ale tak mieksza skorupa powleczona skora
-cos dziwnego jest w moim odczuciu z ukladem kierowniczym
wydaje sie za miekki i ma „luzy” jak Volvo czy i40
przy szybkim pokonywaniu zakretow jakby przod chcial uciec i sie bardziej przechyla wg mnie.. pewnie konsekwencja miekszego zawieszenia
-auto wydaje sie slabsze ( moze wciaz nowy silnik plus wieksza masa) czuc wiekszy ciezar
-felgi mi nie podchodza ale lepiej niz na zdjeciach
- wentylowane fotele robia duzo halasu a efekt nie powala
-mniejsze (nizsze) kieszenie w drzwiach plus
schowek w podlokietniku i pod klima.. przy tym ostatnim
jest piana plastik .. czyli klucze beda go masakrowac
-zegary! nic nie pobije tych 3 tub , w szczegolnosci w FL2 z prawa tuba z super grafika

Jak cos mi sie przypomni to bede edytowal


Ostatnio edytowano Pt, 13 lip 2018, 18:59 przez DM2009, łącznie edytowano 3 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lip 2018, 18:51 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.03.2018
Posty: 38
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
12 lipca 2018, o 20:53 michal1449 napisał(a):

Zapomniałem dodać za 2-3 miesiące będzie opcja zaktualizowania oprogramowania i otrzymania Car Play czy jak to się nazywa. W skrócie duplikowanie obrazu z tel na wyświetlacz, czyli korzystanie z google maps i innych app.



Zapomniałeś też dodać, że będzie to płatna aktualizacja ponieważ wiąże się z domontowaniem. jakiegoś modułu. Przyznam się mnie to strasznie wkurzyło


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 08:27 
Offline
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 10:42 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 33
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Niestety za Car Play będzie dopłata. Wrzuciłem kilka fotek na GD z dzisiejszej wizyty. Wersja SkyMotion vs SkyPassion

https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 10:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Opony BS zarówno dla 17 jak i 19. A to paskudny niefart. Z dwojga złego Toyo były chyba lepsze.
A co do CarPlay to lepiej dopłacic i zrezygnować z fabrycznej kosztownej nawigacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 11:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Byłem, oglądałem , jeździłem...
Na początek plusy:
- wentylacja foteli działa świetnie, parę sekund po włączeniu i przyjemny chłodek w lędźwiach;) Co prawda dzisiaj chłodno dość ale jak tak to ma działać to jestem za.
- kamery 360 - znaczne ułatwienie parkowania w ciasnych miejscach, podobało mi się.
- ogólny design deski i wykonanie bez zastrzeżeń, wszytko bardzo uporządkowane i bez stylistycznych kombinacji
- tył pojazdu , lampy, ścięte końcówki wydechu, wygląda to jeszcze lepiej niż w GL
Teraz minusy:
- jakość obrazu z kamerki cofania tragiczna, znacznie gorsza niż w GL pomimo wyświetlania obrazu na mniejszym obszarze
- fotele w wersji SkyPassion - przy moim wzroście (196) i najniższym ustawieniu fotela szorowalem łbem o podsufitkę. O dziwo w egzemplarzu Skydream, którym jechałem było ok, więc albo inne fotele albo inny zakres regulacji, nie zwróciłem uwagi.
- przód auta, chromy w lampach i grill, w stosunku do GL wygląda to nieco odpustowo, moim zdaniem.

Co do wyciszenia...jeździłem krótko i do 100km/h , szumy z nadkoli były dokładnie takie same jak w mojej GL, zero poprawy w tym zakresie. Jeśli nawet jakaś jest to pomijalna dla mojego ucha. Przejazdy po różnych rodzajach asfaltu wyczuwalne podobnie. Odgłosy samochodów przejeżdżających obok tak samo. Natomiast silnik na wysokich obrotach jest jakby nieco bardziej aksamitny w brzmieniu. To tak na gorąco , trzeba by pojeździć dłużej.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 18:34 
Offline
194 ps, odłaczane dwa cylindry, możliwe że osiagi spadły przez masę a to dlatego że są nowe elementy zawieszenia i inny silnik.

Norma Euro 6d-Temp obowiązuje od dnia 1 września 2017 dla zatwierdzeń typu
nowych pojazdów i ma zastosowanie względem wszystkich nowych rejestracji,
jakie nastąpią od dnia 1 września 2019 r.
Już teraz nowa astra, arteon z 280 spada na 270 + mokry gpf, stinger spada z moca + mokry gpf i wiele innych marek, zapewne wszyscy nie licząc mazdy będa miały mokry gpf, mazda ogarneła to bez niego ale pewnie jakimś kosztem. ( mazda diezel 1.8 za miast 1.5 tez bez adblue ale juz 2.2 z adblue )

Co do mazdy to tu info.


https://www.mazda-press.com/services/do ... 04VNulw%3D


Brak wyposażania tych jednostek w filtr cząstek stałych, producent był w stanie
znacznie ograniczyć poziom emisji cząstek – problem typowy dla wielu silników
z bezpośrednim wtryskiem paliwa – poprzez zwiększenie ciśnienia wtrysku
i odpowiednią modyfikację kształtu tłoka, jak również zapewnienie
odpowiednich warunków przepływu w komorach spalania. Jednocześnie,
Mazda zdołała poprawić wydajność tych silników w warunkach rzeczywistej
eksploatacji poprzez dalsze obniżenie strat powodowanych tarciem i
udoskonalenie układu chłodzenia. W efekcie, najnowsze silniki SKYACTIV-G są
wydajniejsze niż kiedykolwiek, a zarazem generują znikome ilości szkodliwych
substancji
w gazach spalinowych.


Silnik SKYACTIV-D 1.8 z katalizatorem zasobnikowym tlenków azotu
Nowy silnik SKYACTIV-D 1.8, który zastępuje dotychczas stosowaną jednostkę
SKYACTIV-D 1.5, ma większą pojemność skokową, co przekłada się na niższe
maksymalne ciśnienie spalania i niższą temperaturę w komorach spalania,
dodatkowo obniżaną przez równoczesne zastosowanie recyrkulacji gazów
spalinowych pod wysokim i pod niskim ciśnieniem. Niższa temperatura spalania
w połączeniu z wieloma innymi udoskonaleniami zastosowanymi w tym silniku
oznacza jeszcze niższe emisje tlenków azotu. W silniku SKYACTIV-D 1.8
Więcej informacji:
kontakt@mazda-media.pl
http://www.mazda.pl | http://www.mazda-press.pl
katalizator zasobnikowy tlenków azotu wystarcza, aby utrzymać te emisje na
poziomie poniżej limitów dopuszczanych normą Euro 6d-Temp, która, jak
wspomniano, obejmuje testy drogowe RDE. Przewagą nad użyciem systemu
SCR jest tutaj fakt, że nie potrzeba płynu AdBlue,


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 22:07 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Wygląda na to że w Japonii mają wszędzie nowy gładki asfalcik i nie ma sensu wyciszać auta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 17:09 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.03.2017
Posty: 83
Rok produkcji: 2012
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
zdzich44 napisał(a):
Teraz minusy:
- przód auta, chromy w lampach i grill, w stosunku do GL wygląda to nieco odpustowo, moim zdaniem.


Przeciez ten grill jest wybitny ... poprzedni byl bardzo bardzo dobry, ale ten zabija !!!
Nie wiem jak mozna o nim mowic jako o wadach ... czy ktos sie ze mna jeszcze nie zgadza ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 17:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
pryzma przecież kolega napisał ,,moim zdaniem " a dla ciebie jest ,,wybitny " - o gustach nie dyskutuje się :wink:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 18:28 
Adept
Offline
Od: 25.04.2013
Posty: 111
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Bylem w zeszlym tygodniu na jezdzie probnej 2,5 SkyDream i musze powiedziec,ze bylem BARDZO pozytywnie zaskoczony (od prawie 5 lat jezdza 2,5 SkyPassion).

- samochod wyglada duzo lepiej na zewnatrz,bardziej luksusowo
- srodek to dwie klasy wyzej w stosunku do tego,co bylo. BARDZO dobre materialy,swietne skory na siedzeniech
- duzo wygodniejsze siedzenia(jedyny minus,ze w dalszym ciagu nie mozna wydluzyc siedziska...)
- jest ZNACZNIE ciszej. Mialem okazje jechac S-ka 180/h i roznica pomiedzy moim samochodem i nowa 6 jest ogromna(mozna normalnie rozmawiac).Zarowno dzwiek silnika,jak i wiatr sa o wiele mniej slyszalne.Dodatkowo padal bardzo mocno deszcz i nie bylo to tak uciazlowe,jak u mnie.
- glosniki graja o wiele lepiej i w koncu da sie sluchac muzyki

minusy:
- nie ma otwierania klapy bagaznika z pilota,ale Mazda Polska cos w tym temacie dziala i bedzie to,tylko w Polsce,zmienione(ofjcjalne info)
-rozdzielczosc wyswietlacza przy cofaniu to jakis niesmaczny zart i dramat
-brak wersji z turbina i 4x4. Jak dla mnie to najwieksza porazka-gdyby nie to,to bym sie nie zastanawial nawet sekundy i zamowil nowa 6.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 18:34 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.03.2018
Posty: 56
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
A jak z wrażenia przy przyspieszaniu, jest jakaś odczuwalna różnica ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google BOT i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.