Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:18

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5987 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 15:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Spróbować możesz
..w myśl przysłowia o tym co się topi...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 15:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Przeciez to wodorowanie to jest jakies nie porozumienie. Pozatym w jaki sposob ma to wyczyscic kolektor.dolotowy ? Wiecej szkod to moze przyniesc niz korzysci.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 16:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zastanawiam się który warsztat w Warszawie wybrać do operacji czyszczenia filtra :)

http://www.dpf-technologies.com/oferta.html - tu nie piszą jaką technologią tą robią...
http://dpfauto.pl/oferta/ - tu 50 minut czyszczenie filtra - trochę mało mi się wydaje - ale niby dają gwarancje itp...
http://pralniadpf.pl/dlaczego-pralnia-dpf - tu podobnie, 60 minut na czyszczenie filtra...
https://autkowawa.pl/regeneracja-filtra-dpf/ - tu 8-9 godzin...

Co myślicie? :) bardziej zależy mi na warsztacie, który wyjmie filtr i go włoży do auta. Może ktoś coś poleci w okolicach Warszawy?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 15:54 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 17
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
Witam jestem tu nowy.Czytalem juz z tysiac postow zasiegnalem opini Januszy Stefanow i innych znawcow nawet tych Mirkow z Aso.
Mieszkam w UK
Wczoraj zapalila mi sie kontrolka Low Oil Pressure
Mazda 3 .2.2d
70 tys km przebiegu olej co 10tys plus filtr paliwa zawsze do wczoraj nie mialem zadnego problemu.
Z rana wykasowal mi zmajomy pokazalo kod bledu ze jakosc paliwa czy cos podobnego. Ale dodam ze tankuje na tej samej stacji ( duzo znajomych tez) nigdy nie bylo problemu
Blad wyskoczyl po 200lm od zatankowania.
Ogolnie blad zgasl chce wymienic olej jutro i moje pytanie. Czy moge zaczac sie martwic i zastanawiac nad zmiana auta. Dodam ze wielszosc serwisow z aso to debile


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 18:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Wymienic olej ... jezdzic obserwowac ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 18:58 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 17
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
Zmieniam teraz z Repsola Na Motul 8100x . Zaobserwowalem ze olej ktory mam pozostalo 1700km do wymiany (10k) inaczej smierdzi;-) jak te co do tej pory wymienialem a jezdze na nim kilka lat rozne auta . Nie wiem czy to cos znaczy taka ciekawostka zaobserwowana.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 07:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
SKYACTIV-D 2.2 with Selective Catalytic Reduction

Mazda’s extremely low compression SKYACTIV-D diesels are among the most efficient engines available, especially under real-world driving conditions. Introduced in 2012, they were Euro 6 compliant more than two years before the standard took effect – and without needing special exhaust aftertreatment.

The SKYACTIV-D 2.2 has undergone extensive changes to meet Euro 6d TEMP including a modified combustion chamber shape, variable turbine geometry for the larger of the two turbochargers, new thermal management and Rapid Multi-Stage Combustion with new ultra high response multi-hole piezo injectors. These not only reduce emissions, but also enhance response and noise behaviour. The SKYACTIV-D 2.2 is also equipped with an SCR system to effectively reduce NOX emissions, particularly in the real world, and therefore comply with RDE test limits.


Cytuj:
SKYACTIV-D 1.8 with NOX storage catalyst

Replacing the SKYACTIV-D 1.5, the larger displacement of the new SKYACTIV-D 1.8 translates into lower maximum combustion pressure and combustion chamber temperature, which is further reduced by a combination of high and low-pressure exhaust gas recirculation. And the lower combustion temperature along with a number of other engine improvements means even fewer NOX emissions. On the SKYACTIV-D 1.8, an NOX storage catalyst is sufficient to bring these levels below the limits of Euro 6d TEMP, which as mentioned includes on-road RDE testing. The advantage over SCR: no AdBlue is required, saving owners time and money.


Czyli trochę zmian o których już ktoś pisał w 2.2 (AdBlue), ale dochodzi też zmienna geometria w turbinie.

Ciekawe jest w 1.8 - "NOX storage catalyst" bez AdBlue :>

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 08:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zmienna geometria to strzal w kolano. Czyli juz wiemy dlaczego nowy 2.2d bedzie mial 10km wiecej ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 21:24 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 17
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
I tak o to po 4 dniach od zmiany oleju skasowaniu bledu. Znowu zapalil sie Low Oil Pressure.
Chyba czas sprzedac mazde..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 21:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 108
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Zatkany smok olejowy może?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 21:46 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 17
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
Nie wiem . W uk tego nie zdiagnozuja to debile... nie ma żadnych objaw auta oprócz lampki. Ale nie będę jeździł kasować tego co 4 dni to chore ..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 22:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...chore, to będą konsekwencje jak nie zciągniesz miski.
Przy okazji podkładki i wałek.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 04:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pstryko, proponuję kupić interfejs diagnostyczny (w Polsce 70 zł) i samemu przyjrzeć się sprawie. Może nie skasowali Ci parametrów zużycia oleju po ostatniej wymianie? Mając interfejs mógłbyś samodzielnie odczytać wiele parametrów, m.in. ciśnienie oleju, a przede wszystkim dokładny DTC z błędem.

U mnie ostatnio opóźniłem wymianę oleju i przy ok 13 tyś km pojawił się P06DE, jednak po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu samochodu już go nie było. Później obserwowałem ciśnienie i było ok. Olej zmieniłem, 4 tyś już przejechałem i nie spotkałem ponownie tego błędu. Może jest on współmierny z jakością oleju (po rozrzedzeniu paliwem może się pojawić?).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 07:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Popielasty , mnie zastanawia jedno, skad masz normy dla tego motoru jakie cisnienie oleju powinno byc? No i czy to cisnienie na pompie , przed czy za pompka ?;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 07:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tu masz zakresy ciśnień: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 00300.html

Obstawiam że:
to jest na wyjściu za pompą? P0524:00 (Engine oil pressure too low)
to jest gdzieś dalej badane za pompą? P055F:00 (Engine oil pressure control circuit low oil pressure)
wejście do pompy (za wysokie ciśnienie?): P06DD:00 (Engine oil pressure switch control circuit high input)
wejście do pompy (moim zdaniem może wskazywać na zatkany smok albo rozrzedzony olej): P06DE:00 (Engine oil pressure switch control circuit low input)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 09:17 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 17
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
Olej był wymieniony i skasowane błędy.z kodu błędu wyszło że niska jakość oleju po wymianie po 4 dniach znowu się zapalilo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 09:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Popielastemu chodzi chyba czy skasowali Ci inspekcje olejowa, a nie tylko bledy. Tego nie skasuje sie przez zwykly interfejs, musi byc mazdowski lub sposobami opisanymi w innym poscie.

Po drugie, co z Twoim VIN i problemem walka, znasz temat?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 09:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pstryko, tak jak pisze remi - chodzi mi o skasowanie parametrów rozcieńczenia oleju. W tym wątku zdarzało się, że nawet w ASO zapominali tego robić... Mój mechanik też nie wiedział o takich praktykach w Maździe ;)

remi, ja kasuję normalnie forscanem inspekcję olejową (zeruję wartość dwóch PIDów: OIL-DIL oraz OILCHG_DIS). Czy Wy macie z tym problem?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 10:11 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 17
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
Jakiego waĺka. Nie znam tematu. Jutro mam wizyte w aso. Ale znajac szkocka mentalnosc oni nic nie zrobia. Moze skasuja blad i tyle. Dla nich problem z glowy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 10:41 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
16 lipca 2018, o 11:11 Pstryko napisał(a):
Jakiego waĺka. Nie znam tematu. Jutro mam wizyte w aso. Ale znajac szkocka mentalnosc oni nic nie zrobia. Moze skasuja blad i tyle. Dla nich problem z glowy


W zasadzie to caly ten topic zaczal sie od wadliwego fabrycznie tj. zbyt miekkiego walka rozrzadu i za twardych popychaczy. W rezultacie czego walek sie wycieral zas opilki z niego wedrujac sobie z olejem zacieraly turbosprezarke, pompe vacuum i cholera wie co jeszcze. Problemem dotyczy aut produkcji 2012-2013 i niektorych z poczatku 2014. Podaj numer VIN to zobaczymy czy ten problem Cie tez dotyczy. Napisz tez jaki masz przebieg?

Popielasty, nie wiedzialem ze przez interfejs mozna skasowac. Uzywam Forscana Lite na tablecie wraz z BT, a w tej wersji to wiekszosc mozesz odczytac ale nie zmianiac. Ty chyba uzywasz pelna wersje na PC?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 10:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Z tego co pamiętam nie trzeba mieć nawet pełnej wersji żeby móc to kasować (pełna wersja jest potrzebna chyba tylko do programowania dodatkowych funkcji). Faktycznie, na aplikacji mobilnej tego nie zrobisz, polecam kabel USB i soft pod komputer ;)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 11:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tu nawet USB nie jest potrzebne, tylko o soft chodzi. Ten na tablecie to mam wykupiony full ver ale i tak on nie ma wielu funkcji co ten darmowy na PC.
Kiedys podlaczalem moj na BT do kolegi Jaguara wlasnie przez laptopa i dzialalo, wiec po kablu czy BT to wsio ryba.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 11:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak, ale nie polecam robić czegokolwiek poważniejszego (np: kalibracja wtrysków, wymuszona regeneracja DPF) przez interfejs BT / WiFi - mam iCar Vgate v2 i zrywa połączenie po WiFi niemiłosiernie.

Jeśli ktoś chce się bawić procedurami serwisowymi albo modyfikacją softu poprzez zmiany wartości poszczególnych bitów to tylko przez kabel.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 15:07 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 17
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
JMZBM622611119233
71tys km

-- Dodano: 16 lipca 2018, o 15:07 --



 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 15:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wygląda na to, że Twój VIN jest poza zakresem:


BEGINNING VIN & DATE OF MODIFICATION
Mazda3:
EC Spec: JMZBM**** ** 112007 September 17, 2013

Mazda6:
EC Spec: JMZGJ**** ** 148781 September 17, 2013
ADR Spec: JM0GJ**** ** 122521 September 17, 2013
CX-5:
EC Spec: JMZKE**** ** 248119 September 17, 2013
UK Spec: JMZKE**** ** 163230 September 17, 2013
ADR Spec: JM0KE**** ** 224059 September 17, 2013

"Engine Oil Warning Indication Warning light ON with DTC P06DE or P055F =Injector Washer Leaking" ( is for 2.2D UP to September 02, 2013 production date, after that date all cars made has the 'modified' parts and or install procedures)

"Lack of acceleration and or unusual brake pedal feeling" is the Camshaft/Rockers/Turbo issue (is for 2.2D UP to September 17, 2013 production date, after that date all cars made has 'modified' parts and or install procedures, (the Brake Vac Pump was never the real and actual problem and is now not renewed))

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 15:13 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 17
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
To znaczy ze dobrze ;-)??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 15:52 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tak jak koledzy pisali wczesniej, moga byc podkladki pod wtryskami walniete i filtr na smoku olejowym ( Oil strainer ) zapchany.
Dla swietego spokoju by trzeba miske olejowa sciagnac wpierw. Teoretycznie powinni Ci cisnienie magistrali olejowej sprawdzic
ale sam wiem jak na wyspowych ASO to dziala, mozesz mowic, a Oni i tak swoje zrobia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 16:15 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 17
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubelski
Wlasnie wiem ich ciezko namowic do czegokolwiek. Mam jeszcze gwarancje do pazdzienrika 71tys na blacie a jezdze duzo 5 8 tys miesiecznie nie wiem co robic.zaczalem rizgladac sie juz za innym wiem ( mazda 6 2015) nie wiem sam co mam robic lubie ta trkjeczke i jezdzi mi sie dobrze ale martwi mnie to i drazni stradznid.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 16:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przecież rozcienczenie oliwy ropą, działa tylko na wyliczeniach matematycznych komputera a nie że w silniku jest jakiś analizator rozcienczenia oliwy.... Więc to jest niemożliwe na nowym oleju i czterech dniach jazdy...

Jeśli pojawią się komunikat o niskim ciśnieniu oleju, to znaczy niskie ciśnienie oleju.

Jeśli nawet, to dodatkowo wyskakuje odpowiedni błąd o rozcienczeniu oliwy itd itp...


P0524:00 (Engine oil pressure too low)
P055F:00 (Engine oil pressure control circuit low oil pressure)
P06DD:00 (Engine oil pressure switch control circuit high input)
P06DE:00 (Engine oil pressure switch control circuit low input)


Ostatnio edytowano Pn, 16 lip 2018, 16:27 przez Millerek, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 16:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 69
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Pstryko, moze wez im cos takiego wydrukuj
https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=86181
Powiedz ze maja to sprawdzic bo objawy pasuja i tyle, problem jest znany i dotyczy wszelkiej masci diesli Mazdy.. gwarancja sie konczy i masz miec zaznaczone ze zglaszales problem przed koncem gwarancji, najlepiej na pismie. Jak walnie po terminie to bedziesz mial do czego wracac..
A jak nie pomoze to chyba dzwonic do Mazda Customer Service i prosic zeby wymusili diagnostyke na serwisie?
Tak strzelam, moze cos ci to pomoze..
Pozdrawiam!


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5987 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.