Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:37

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 30 maja 2017, 17:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.05.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: świętokrzyski
witam. od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 6 GH Kombi 2008r. diesel 140km.
potrzebuje wymienić łożysko z piastą na tył.
kompletnie się na tym nie znam.
mógłby ktoś pomóc w temacie i podesłać jakieś linki co byłoby najlepsze ?


Ostatnio edytowano Wt, 30 maja 2017, 17:08 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 30 maja 2017, 17:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Poświęć 10 minut i przeczytaj chociaż kilka postów. Dowiesz się więcej niż Ci się wydaje. Na przykład że możesz napisać do mazparts.pl i dobiorą Ci łożysko do Twojej Mazdy. Lenistwo...

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 11:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.05.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: świętokrzyski
Zaproponowano mi Piaste SP Korea? Coś w temacie ? Dobre\nie dobre ?? Cena 239.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 21 sie 2017, 12:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Czy to prawda, że przy wymianie piast powinno się wymienić także łożyska?
Przy wymianie zacisków na te od MPSA okazało się że piasty są w tragicznym stanie i nie nadają się pod nowe tarcze

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sie 2017, 15:00 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 04.07.2014
Posty: 89
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Pan powiedział, że trzeba będzie wybić piasty z łożysk i te zostaną uszkodzone. Dot.pytania Michala


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 21 sie 2017, 15:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Dobra, już zamówiłem na mazparts.pl.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sie 2017, 17:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Może jakby pan wycisnął łożyska z piast to by ich nie uszkodził

Ja bym wymienił kompletne piasty

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 sty 2018, 00:42 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Ktoś zna firmę NTY ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 sty 2018, 16:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.01.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Króciutko na temat. Wymieniałem łożysko w przednim kole. Po wymianie zapaliły się kontrolki ABS I DSC. Cujniki ponoć są dobre. Mechanik stwierdził że to wina łożyska i trzeba wymienić na inne. Jego diagnoza wydaje mi się bezzasadna. Czy ktoś miał podobną awarie? Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 sty 2018, 20:30 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Mam pewną teorię. U mnie koła przednie pokazują inną prędkość niż koła z tyłu. Mam zamiar wymienić jedno łożysko na próbę. Ciekaw jestem czy prędkość koła przy nowym łożysku wróci do normy.
Zastanawiam się czy jak się tak stanie to czy w przypadku gdy na jednej osi będą różnie prędkości kół to nie wysypie błędami ?

Może i u Ciebie coś takiego ma miejsce.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 sty 2018, 22:46 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
szybkikubek napisał(a):
Króciutko na temat. Wymieniałem łożysko w przednim kole. Po wymianie zapaliły się kontrolki ABS I DSC. Cujniki ponoć są dobre. Mechanik stwierdził że to wina łożyska i trzeba wymienić na inne. Jego diagnoza wydaje mi się bezzasadna. Czy ktoś miał podobną awarie? Pozdrawiam.
A na pewno dobra strona zamontowal te łożysko? :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 sty 2018, 22:54 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Co do stron, to pierścień magnetyczny ma być w kierunku półosi ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 sty 2018, 06:44 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Tak, w kierunku półosi.

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 19:53 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Jaką nasadkę potrzebuje aby odkręcić tą śrubę - nakrętkę, czy co to tam jest aby zdjąć piastę ? 32 mm ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 19:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Panowie czy do łożyska firmy koyo dokładają nakrętkę i seger w komplecie.Dzisiaj pytałem w sklepie i okazuje się że występuje samo.Jak było u Was?.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 20:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja miałem w komplecie tylko zawleczke, nakrętke możesz użyć ponownie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 20:43 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Kup - SNR w pudełku i tak jest NTN a jest chyba najtańszcze z nich a i jest nakretka plus seger.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 22:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Szczerze to nie mam pewności czy ja miałem tylko zawleczke z łożyskiem NTN.
Może i nakrętka.tez była.... Przy zmianie kół nie omieszkam sprawdzić czy nakrętke mam starą czy może nową...

A to najtańsze SNR, cokolwiek to jest, to jeśli najtańsze to czyli ile?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 06:28 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
SNR a spakowane w środku NTN - ja płaciłem 240zł


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 07:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja kupiłem SKF w srodku bulo koyo i śruba była na 100%.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 16:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.04.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Cześć. Pytanie się już pojawiło ale odpowiedzi brak. Montował już ktoś łożysko firmy NTY? Cena kusi, bo za 80 zł już je można wyrwać. Tylko pytanie jak z jakością i czujnikiem od ABS'u, bo niby ten pierścień magnetyczny ono ma ale ktoś pisał, że założył jakiejś mało znanej marki i była choinka na desce a tego zdecydowanie chciałbym uniknąć :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 17:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Choinka pojawia się w momencie jak łożysko jest źle zamontowane, bo czujnik ABS nie ma połączenia z pierścieniem na łożysku i zapala się kontrolka. Łożysko NTY najprawdopodobniej po prostu wytrzyma mniej kilometrów niż jakieś droższe/lepsze innej firmy. Wymiana łożyska jest droga (u mnie kasują 150 - 200 zł) więc odpowiedz sobie sam czy chcesz za 20kkm znowu wymieniać czy kupić raz droższe/lepsze i pojeździć dłużej/więcej bez ponownej wymiany.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 15:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 09.01.2014
Posty: 635
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
No mnie powoli czeka wymiana prawego tylnego łożyska.

Do mazparts napisałem, tylko ocena trochę boli.... blisok 500 pln za ORI - czy są jakieś naprawdę warte uwagi zamienniki ?

_________________
Always Fight, Never Quit!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 15:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
To jest ten problem, że tylne łożysko jest niestety razem z piastą, dlatego tak drogo...
Nie wiem czy produkują ale polecane zamienniki to często SKF, SNR, FAG

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 2 lip 2018, 18:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Przy 160000km łożysko lewy przód dokonało żywota, założone nowe łozysko NTN i znowu w aucie jest cisza

Łożysko buczało i stukało powyżej 30km/h, na początku delikatnie cichło przy skręcie w prawo.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 14:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Dzisiaj wymieniłem łożysko, prawy przód. Przebieg 147 tys. km. U mnie cichło huczenie łożyska przy delikatnym skręcie w prawo.

Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 15:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Faktycznie, szmelc totalny :)
Ale jak ty wyjąłeś ten jeden pierścień wewnętrzny to nie mam pojęcia...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 16:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Moje wyglądało tak samo, druga część łożyska została na piaście i trzeba ją było osobno wybijać.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 08:06 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Panowie, szukając w sieci łożyska po numerach Koyo, znalazłem coś takiego:

http://www.btcnet.pl/oferta/lozyska/loz ... ml#lozyska

Czy to się do czegoś nadaje? Cena jest bardzo atrakcyjna, ale jestem trochę sceptycznie nastawiony bo normalnie kosztuje 3 x tyle. Może ktoś z Was spotkał się już z tym łożyskiem, albo potrafi sprawdzić co to jest?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 15:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Też mnie właśnie zaciekawiła ta cena. Ciekawe czy to prawdziwe koyo czy jakiś bubel.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.