Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 12:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Bo jak na razie nikt problemów z silnikiem i nagarem na zaworach nie miał... tutaj okazuje się, że zbiera się na kolektorze...
Z jednej strony jak już kiedyś pisałem Mazda ma instrukcje serwisową dotyczącą oleju w silnikach SkyActive-G, bo takową widziałem na biurku w serwisie, ale jeśli dobrze pamiętam chodziło o przybywanie/rozcieńczanie a nie spalanie...

No i nikt chyba jeszcze tego nie stwierdził u siebie... tutaj na forum...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 16:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Kierowca napisał(a):
Jeśli zabieracie na przegląd swój olej to przestrzegam abyście się upewnili, że właśnie jego użyją.
Trzeba patrzeć na ręce i wpychać się na halę serwisową np. pod pozorem konieczności obejrzenia podwozia, itd.


Napisz w którym to serwisie konkretnie go nie użyli ???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 19:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Wspominałem wcześniej, że nie było to ASO Mazdy, akurat Citroen.
Nie chodzi o konkretny serwis, kombinuje się w ten sposób w wielu.
Ten kto przepracował trochę lat tu i tam prawdę Wam powie.
Chodzi mi tylko i wyłącznie o zwrócenie uwagi na te rzeczy, oczywiście nie wszędzie oszukują, jednak warto uważać.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 22:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wracając do przeglądów...

Dzisiaj na pierwszym przeglądzie...
...przesmarowali mi wszystkie zawiasy jakimś niebieskim smarem w sprayu , drzwi klapa maska, przesmarowali ograniczniki w drzwiach, ustawili i zaktualizowali coś od swiatel przednich LED, wgrali najnowszy dostępny soft od MZD Connect (informacje nawigacji już na stałe są widoczne, nie znikają...), wyważyli koła pod obciążeniem (ponoć trzy koła były nie doważome, już zagłówek nie drży przy 120-140km/h), dostałem podkładki pod tablice rejestracyjne na "zaś", bo jak stwierdzili te klubowe są lepsze, dali jakiś tam rabat 16% za usługę i 10% za części, mogłem popatrzeć co tam robią w aucie mogłem pójść i pogadać o pierdołach związanych z mazdą, zmierzyli klocki i podobno przód ma 9mm a tył 9.5mm,...

Ogólnie jestem mile zaskoczony obsługą serwisu i podejściem.do mojej Mazdy, pamiętali mnie nawet jak przyjeżdżalem z GH.

Ale, zostawili mi trzy błędy jakieś U0156:coś tam, (skasowałem.sobie sam), oliwa.w.silniku była przelana ponad MAX (upuściłem sam prawie 0.5 litra do stanu między MIN a MAX) i stwierdzam że do 2.0 165km nie warto kupować 5 litrów bo niby powinno wejść 4.2, tak ale chyba na suchym silniku czyli nowym.

Ogólne zadowolenie z pobytu w Matsuoka w Łodzi to 9 na 10 :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 22:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 455
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
13 czerwca 2018, o 23:07 Millerek napisał(a):
2.0 165km nie warto kupować 5 litrów bo niby powinno wejść 4.2


Ale de facto kupić bańkę 5L jest taniej niż 4x1L, więc nie ma co się szczypać :)

_________________
:drunk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 22:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, ale Mitasu 0W20 jest w bance 4litry lub 1litr, kupiłem 4 + 1.
Nie wiem.jak inne oliwy, np mazdowska wiem że.jest w bańkach 5 litrów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 22:29 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 455
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak, odnosiłem się do Mazdowskiego. To jest albo 5L albo 1L i kompletnie nie opłaca się brać 4x1L.

_________________
:drunk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 13:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
13 czerwca 2018, o 23:07 Millerek napisał(a):
upuściłem sam prawie 0.5 litra do stanu między MIN a MAX

Możesz napisać w jaki sposób to robiłeś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 13:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Normalnie od góry zamiast bagnetu to wężyk i strzykawka....
Musiałem, nie lubię bardzo mieć oliwy ponad max.... Wg mnie silnik również to odczuwa....
...ach tak, napisałem "upuściłem" zamiast wyssałem....

;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 14:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Dzięki za info. :) Używasz jakieś specjalnej strzykawki?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 14:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, tak takiej specjalnej z apteki 100ml, starcza na około godzinę zabawy, bo później gumowy tloczek się zaciera od oleju :-)
..tzn puchnie bo nie jest olejoodporny ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 17:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Millerek Kiepska jakość :P . Ja też robiłem z apteki strzykawą i działa po dzień dzisiajszy. W fordzie odciągałem w M6 nie pamiętam kiedy ostatni raz sprawdzałem olej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 18:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Bo na fiordowskim oleju guma się nie rozpuszcza jak na Mitasu... hihi ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 21:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Millerek napisał(a):
Wracając do przeglądów...

Dzisiaj na pierwszym przeglądzie...
...przesmarowali mi wszystkie zawiasy jakimś niebieskim smarem w sprayu , drzwi klapa maska, przesmarowali ograniczniki w drzwiach, ustawili i zaktualizowali coś od swiatel przednich LED, wgrali najnowszy dostępny soft od MZD Connect (informacje nawigacji już na stałe są widoczne, nie znikają...), wyważyli koła pod obciążeniem (ponoć trzy koła były nie doważome, już zagłówek nie drży przy 120-140km/h), dostałem podkładki pod tablice rejestracyjne na "zaś", bo jak stwierdzili te klubowe są lepsze, dali jakiś tam rabat 16% za usługę i 10% za części, mogłem popatrzeć co tam robią w aucie mogłem pójść i pogadać o pierdołach związanych z mazdą, zmierzyli klocki i podobno przód ma 9mm a tył 9.5mm,...

Ogólnie jestem mile zaskoczony obsługą serwisu i podejściem.do mojej Mazdy, pamiętali mnie nawet jak przyjeżdżalem z GH.

Ale, zostawili mi trzy błędy jakieś U0156:coś tam, (skasowałem.sobie sam), oliwa.w.silniku była przelana ponad MAX (upuściłem sam prawie 0.5 litra do stanu między MIN a MAX) i stwierdzam że do 2.0 165km nie warto kupować 5 litrów bo niby powinno wejść 4.2, tak ale chyba na suchym silniku czyli nowym.

Ogólne zadowolenie z pobytu w Matsuoka w Łodzi to 9 na 10 :-)


Faktycznie, z tego co piszesz to obsługa na plus w tym serwisie.
Jak koszt tego przeglądu?

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 21:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mój był tylko olej do silnika czyli 200 parę kilka zł.
Czyli Przegląd, ich filtr oleju i kabinowy, podkładka pod korek spustowy, cztery baterie do pestek i pilotów, kontrola stanu nadwozia dodatkowo chyba 170 zł, wyważenie kół pod obciążeniem coś.okolo 140zl, robota i wyszło w sumie prawie 850zł.

Sam podstawowy przegląd i tylko ich olej i filtr i podkładka pod korek spustowy, to koszt 0kolo 650-700zl, ale musiałbym dokładnie podliczyć.
A sam przegląd bez wymiany czegokolwiek około 350zl, czyli za wpisy do systemu i papierki w których zaznaczają co tam.sprawdzili przy aucie.

Nie było.az.tak.drogo, tak.mi sie.wydaje....


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 21:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Millerek a Ty kupiłeś samochód fabrycznie nowy czy demo? Coś szybko u Ciebie ten przegląd. :idea:
Może jakaś prezentacja w PS6?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 05:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie no, przegląd normalnie przypada akurat na teraz, rok czasu lub 20kkm.
Demo? Nie, Nówka powiedzmy że tak ale nie z salonu. Powiedzmy, że kilka miesięcy temu, nieoczekiwanie po wielkich poszukiwaniach, wpadła mi w całości, praktycznie nieużywana, 9cio miesięczna sztuka z rynku wtórnego.... ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 08:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Pytam bo tak analizowałeś, pytałeś a ostatecznie nie pochwaliłeś się co i jak. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 cze 2018, 14:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
[quote="13 czerwca 2018, o 09:57 BigCactus]...M6 po FL 2.5l. Autko jest w serwisie i na zdjęciu poniżej widok kolektora... To 4 raz, kiedy czyszczą ten nagar.

MASAKRA - przecież to w zasadniczy sposób musi wpływać na moc samochodu. Druga kwestia - skąd taki nagar?? Auto musiałoby brać dużo oleju jak sądzę?

Podejrzewam, że nie jest to jednostkowy przypadek i pytanie czy dotyczy tylko 2.5l.

Obrazek[/quote]

...proszę o ponowne wklejenie obrazka :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 10:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Szósty przegląd po 120.000 km z wymianą świec 2.200 zł - Wrocław Długołęka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 lip 2018, 09:21 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wawa Odyssey - jadę za tydzień, zażyczyli sobie 1290 zł, w ramach przeglądu (2 przegląd, przebieg 34kkm):

przegląd nadwozia
olej silnikowy
filtr oleju
uszczelka korka oleju
filtr pyłkowy
płyn hamulcowy

ktoś robił ostatnio 2.5 drugi przegląd?

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 lip 2018, 09:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ten przegląd nadwozia około 160zl tak?
Więc kwota jak przy przeglądzie pierwszym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 lip 2018, 10:49 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie pierwszy z nadwoziem to było 880 zł.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 lip 2018, 11:14 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Millerek zależy od ASO, u mnie była kwota ponad 200 zł.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 lip 2018, 11:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się, zależy od ASO.
Ceny za przegląd i tak są w tym samym "przedziale cenowym". Około 1000zl.

Można zaoszczędzić, kupując swój olej przykładowo bo filtry to bez różnicy może kilka do 30 złotych jak się ma jakieś dojścia. Można zrezygnować z przeglądu podwozia czy jak to tam się nazywa, i jak widać tutaj są koty od 150zl do 200zl.

Pierwszy czy drugi przegląd, są cenowo zbliżone, jak widzę, te same punkty, a w tym samym aso pierwszy i drugi będzie tyle samo kosztować, chyba że coś tam sobie pozmieniają w ciągu roku.

Więc i tak tysiączka +-200zl trzeba mieć


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 18 lip 2018, 11:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ktoś się orientuję czy po zabezpieczeniu podwozia antykorozyjnie (ale nie w ASO Mazdy) tracę tą gwarancję na blachę?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 lip 2018, 15:08 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ostatnio zadałem te pytane a ASO odp: nie tracę " ALE " gdyby coś nawaliło i nie daj boże popryskali to masą zabezpieczającą to mam tak 50% szans na to że wina moja wtedy.( Nie wiem co tam można tą masą popsuć ale ASO ma swój świat )
Zabezpieczenie nadkoli całkowicie bezpieczne i się nie doczepią ( opinia pana z ASO )
Na pytanie czy kiedykolwiek ktoś po zrobieniu miał kłopoty z gwarancją odp: nie jak do tej pory nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 lip 2018, 09:48 
Amator
Offline
Od: 05.01.2018
Posty: 64
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Zbliżadnych się u mnie dużymi krokami pierwszy przegląd gwarancyjny, a więc i wybór do którego ASO oddać samochód. Jako że mam najbliżej to zastanawiam się nad Mirai Sosnowiec lub Pro-moto Katowice
Jakieś opinie użytkowników które ASO pewniejsze i cenowo bardziej atrakcyjne?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sie 2018, 16:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
OT-1 przegląd techniczny po I-szym roku ekspl. Wym. baterii w karcie id dodatkowego immobilizera, kontrola akumulatora (SOC 12,69V, CCA Nomin. 75D23 – 520SAE, CCA Fakt. – 849SAE, stan techn. akum. – 100%, stan naładowania – 100% ), rotacja ogumienia (bieżnik – wszystkie 6 mm), stan klocków (wszystkie grubość – 8 mm), wym. oleju silnikowego na Dexelia Supra 0W20, wgranie nowej automapy, wgranie nowego softu 59.00.542A
Pytanie - czy w czynnościach przy I-szym przegl. gwarancyjnym producent nie zaleca wymiany filtra kabinowego? bo tak mi odpowiedziano na żądanie jego wymiany, chyba, że za dodatkową opłatą 150 zł, a na kolejne pytanie o sprawdzenie przy okazji stanu czynnika klimy, oczyszczenie parownika, odgrzybienie przewodów klimatyzacyjnych i spr. drożności przewodu odprowadzającego wodę, kolejne 300 zł. Grzecznie podziękowałem i pomyślałem sobie, że widocznie ww. czynności raczej nie mieszczą się w ramach vouchera za 1 zł na niniejszy przegląd gwarancyjny. Poinformowałem, że ww. czynności zrobię sam.
Podajcie proszę, gdzie można zamówić filtr kabinowy węglowy do mazdy 6 GL, co by na pewno pasował. Do odgrzybienia klimatyzacji otrzymałem od kolegi Bizol C30.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 3 sie 2018, 16:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
3 sierpnia 2018, o 17:01 dropt07 napisał(a):
gdzie można zamówić filtr kabinowy węglowy do mazdy 6 GL

Ja wymieniałem już dwukrotnie sam na taki:
viewtopic.php?p=268106#p268106


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.