Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 639 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 09:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Drodzy forumowicze, użytkownicy LPG, chciałem tylko poinformować, że w związku z ogromną ilością pytań o emulator poziomu paliwa został wydzielony odpowiedni nowy wątek o tym problemie w dziale Elektryka i elektronika GH

Link do wątku o emulatorach: viewtopic.php?f=36&t=8439

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sty 2018, 08:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Panowie, a jak to jest z tymi serwisami LPG? Załóżmy, że zamiast zakładać w Poznaniu, zdecyduje się na polecany przez dosłownie wszystkich, zakład Gaz-Parts w Busko-Zdrój. Czy robienie takiej wycieczki ma większy sens (wychodzę z założenia, że zaczynam oszczędzać od pierwszego tankowania, a nie od gazownika) jeżeli chodzi właśnie o serwisy? Czy za każdym razem będę musiał do nich jeździć? Co 15 czy 20 tysięcy, czy może to zrobić inny zakład?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sty 2018, 08:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Nie będziesz musiał u nich serwisować. Szukasz autoryzowanego serwisu np. STAGA w swojej okolicy i tam jeździsz na serwisy bez utraty gwarancji. Tak przynajmniej mi tłumaczono.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 22:07 
Amator
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 72
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Fyrtel to u nas nie ma juz porzadnego gazownika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 23:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
sergio88 jest z pewnością ;) większość poleca PITEC, widzę, że sam masz gaz, możesz się pochwalić gdzie zakładałeś i czy sobie chwalisz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 lut 2018, 14:02 
Amator
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 72
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Zakladalem w Omega Gaz na Szczepankowie ze wzgledu na to ze pare miesiecy wczesniej szwagier tez tam gazowal toyote i poki co oboje nie mamy zadnych problemow. Wg mnie estetycznie zrobione, nie ma zadnej prowizorki dziala dobrze tylko robimy przeglady i smigamy. Kosztowala mnie 2700 pln-ów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 mar 2018, 13:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.03.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: zagranica
W 2012 roku założyłem instalację LPG w 6GH 2.0 MZR 145KM z automatem. Do tej pory nie ma problemów z silnikiem i instalacją, ale auto od zakupu (2009 rok) ma przebieg zaledwie 85 tys km, i jest to przebieg oryginalny zrobiony przez moich rodziców. Jest mankament w postaci braku wskazania ilości paliwa w baku. Po zatankowaniu benzyny do pełna, wskaźnik pokazuje zużycie gazu i zjeżdża na rezerwę, mimo, że w baku jest pełno. Da się z tym żyć, bo naprawić tego nie umiał oferma, który to montował ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 mar 2018, 15:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Emulator załóż.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 mar 2018, 16:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.03.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: zagranica
Jest już drugi i nadal to samo. Mówię; ten który to montował, to konował, a nie mechanik.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 mar 2018, 08:12 
Świeżak
Offline
Od: 12.04.2016
Posty: 31
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
To jedź do innego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 kwi 2018, 11:50 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
No i stało się, w zeszłym tygodniu umówiłem się na zagazowanie Mazdy, długo myślałem o Busko-Zdrój, ale ponad 900 km trasy trochę przeraziło ;) wybrałem LpgInstalacje w Luboniu. Termin 19 kwietnia, koszt 3000, plus wymiana świeczek 200 (robocizna w cenie). Gazownik zaproponował butlę 55 litrów, (netto 45), ale widzę, że Laki ma butlę dużo większą, a przyznam, że zależy mi na jak największej pojemności. Zapytam o większą butlę, trochę nerwów jest, bo to moje pierwsze auto z gazem. Jestem dobrej myśli ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 kwi 2018, 12:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Bierz jak największą. Ja mam 68 l brutto (680x225 mm). Butla na styk. Nic nie odstaje. Podłoga bagażnika równa.
Gazu się nie obawiaj. Jak założy ją dobry fachowiec i do tego dobrze wystroi to będziesz się cieszył bezawaryjną jazdą za połowę ceny.

Pozdrawiam Radosnych Świąt.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 kwi 2018, 14:23 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.08.2017
Posty: 87
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Ja mam butlę coś koło 60l brutto - gazu wchodzi 50-52litry, nic nie odstaje, jest ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 05:30 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
1 kwietnia 2018, o 12:50 fyrtel napisał(a):
55 litrów, (netto 45)


Maleństwo, czemu taka? Ja mam 70l i również nic nie odstaje.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 19:31 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 21.04.2017
Posty: 74
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: małopolski
U mnie weszła 72l brutto (podgięty pływak i mogę lać na maxa) i troche muszę jeszcze podkładać żeby sie podłoga na srodku nie uginała :)
Nie mam żadnego problemu ze wskaznikiem poziomu paliwa. Zrobiłem ponad 10tys na gazie i jest ok. Instalacja STAG qbox plus


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 19:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Dzięki Panowie, upomnę się o większą butlę. Co do tankowania, (pytam jako laik) zawsze muszę zwrócić uwagę żeby nie tankować więcej niz 80% objętości butli? Czy może po prostu więcej sie nie da? ;)
Druga sprawa, wybieram się na małą wycieczkę na południe Europy, czy w takich krajach jak Albania, Bośnia, Węgry, Serbia można "bezpiecznie" tankowac LPG? Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia? Omijać jakiś konkretny kraj? Jest bardzo fajna strona, mylpg z mapą Europy i dostępnością lpg w każdym kraju. Ale jak z jego jakością? Czy może trochę wyolbrzymiam ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 21:59 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.08.2017
Posty: 87
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
pływak ogranicza możliwość tankowania zbiornika - standardowo jest ustawiony tak ze nie zatankujesz wiecej niz 80%


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 00:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Doświadczenia nie mam. Jedynie co mogę doradzić to abyś zakupił odpowiednie adaptery do tankowania. Tak jest przynajmniej w Niemczech. Są stacje gdzie musisz użyć adaptera (końcówki)

Na przykład takiej. Obrazek

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 04:55 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
fyrtel, tak jak kolega tutaj napisał, pływak ogranicza ilość zatankowanego gazu. Podczas tankowania objawia się to takim charakterystycznym odbiciem - taki głośniejszy stuk i dalej gaz nie leci. Ja też mam lekko podgięty pływak, ale nie aż tak, żeby tankował na max. U mnie wchodzi ok. 90% pojemności butli (dzięki temu zasięg mam nawet ponad 700 km).

Może się zdarzyć, że wielozawór nie odbije - wtedy nie usłyszysz tego stuku tylko zauważysz na dystrybutorze, że szybkość tankowania znacznie spadła. Wtedy konieczna jest wizyta u gazownika z pustą butlą, żeby to podregulowali.

Co do krajów które wymieniłeś - nie byłem, ale ja bym nie przejmował się za bardzo. Tankuj na dużych stacjach, poszukaj jakie są najpopularniejsze sieci w danych kraju i powinno być git. Co do adapterów, faktycznie lepiej sprawdzić jakie w danym kraju są stosowane i kupić sobie przejściówki, jeśli są inne niż w Polsce. Kosztują niewiele a zaoszczędzą czasu i szukania na stacji. Korzystałem z mylpg.eu i informacje tam zawarte były prawdziwe.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 kwi 2018, 11:56 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Po krótkiej rozmowie i przymiarce, zdecydowałem sie na 67 l 680x225, była możliwość wladowania 75 l ale wysokość 250 już robiła górkę w podłodze. Laki, właśnie taki adapter będzie mi potrzebny, głównie ze względu na Niemcy. Dzięki Panowie za wszystkie rady :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 kwi 2018, 12:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Czyli będziesz miał taką butlę jak ja. Adapter się przydaje w Niemczech. Jest sporo stacji gdzie zatankujesz bez przejściówki, ale nie zawsze. Raz na jednej ze stacji chcieli mi wypożyczyć za 20 euro. Wypożyczyć!!! nie sprzedać.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 kwi 2018, 13:44 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Chodziło pewnie o kaucje zwrotną, akurat oglądałem niedawno materiał i była wzmianka o tym, że ludzie pożyczali i nie oddawali ;) stąd te 20 euro.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 maja 2018, 22:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.11.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: warmińsko-mazurski
Szukam polecanego warsztatu do instalacji LPG w M6 GH 2.5 MZR w Iławie i okolicach?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 maja 2018, 11:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
Jak chcesz dojechać do Lublina i mieć pożądnie to dawaj do KDG Instlacje LPG Ciecieżyn 86


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 cze 2018, 17:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.05.2018
Posty: 2
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
WWA Łopuszańska, jakieś doświadczenia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 cze 2018, 11:12 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Panowie, czy ktoś może mi wyjaśnić kilka rzeczy związanych z regulacją gazu? Chodzi mi o te kilka spraw:

-na jakim poziomie i w jaki sposób mam ustawić sobie ciśnienie gazu? Mam zamontowanego Staga i w acgassynchro w prawym, górnym rogu rubryka ciśnienie gazu pokazuje mi około 1,5 bara. To chyba za dużo bo słyszałem że powinno być około 1-1,2 bara. I teraz pytanie: czy kręcąc śrubą regulacyjną w reduktorze dam radę to zmienić i program pokaże mi ciśnienie które ustawiłem, czy muszę podłączać jakieś manometry w układ aby stwierdzić ile faktycznie podaje reduktor? Sprawą zainteresowałem się bo coś im śmierdzi gazem w kabinie i po pobieżnych oględzinach to ciśnienie wydało mi się za wysokie. Ewentualnie co jeszcze może odpowiadać za zapach gazu. Ponadto za dużo mi tego gazu spala bo około 15-16 litrów na 100km w mieście.

-kolejna sprawa: w ustawieniach samochodu jest opcja wyboru rodzaju sondy. Czy powinienem wybrać sondę szerokopasmową? Bo słyszałem, że nasze Mazdy są wyposażone właśnie w taki właśnie sensor. Z drugiej strony boję się samodzielnie to zmieniać bo słyszałem, że nieodpowiedni wybór może uszkodzić sondę czy sterownik.

-i chyba ostatnia sprawa: po przeprowadzeniu autokalibracji wyskoczył komunikat by przypisać wtryskiwacze gazowe czy coś podobnego. W jaki sposób mam to zrobić i czy ma to duże znaczenie dla zachowania instalacji gazowej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 cze 2018, 15:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Jedź do gazownika. Widać, że nie masz bladego pojęcia o instalacji (ja zresztą też) a chcesz się brać za regulację, kalibrację. Bez urazy, dobrze Ci życzę.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 cze 2018, 20:44 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Spokojnie, mam co nie co pojęcia o strojeniu. Nie uważam się za fachowca, ale jakąś amatorską wiedzę posiadam. Z poprzednim swoim autem byłem raz u gaziarza bo wyskakiwał check z błędem ubogiej mieszanki. Tak mi wystroił, że auto jeździło jeszcze gorzej. Wziąłem więc sprawy w swoje ręce, kupiłem kabel, poczytałem trochę i wystroiłem auto samodzielnie. Później jeszcze robiłem to kilka razy. Już raczej dla zabawy i żeby nabrać trochę wprawy czy doświadczenia, niż z potrzeby. Jest trochę zagadnień, które są mi obce, między innymi te o których napisałem w poprzednim poście. Nie znalazłem w sieci konkretnych wyjaśnień, pomyślałem więc, że zapytam tutaj i może jakaś dobra dusza coś doradzi:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 cze 2018, 18:06 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Witam, nie jestem gaziarzem, ale interesuję się strojeniem.

1. Ciśnienie gazu. Przy twoim silniku jest trochę za wysokie, jest to wartość spotykana w mocniejszych silnikach, aby wytryski dały radę. Może to wynikać, z źle dobranych wtrysków, średnic dysz lub po prostu złej kalibracji. Jeżeli mnożnik zaczyna się w przedziale 1,2- 1,4 to prawdopodobnie wina leży po stronie wtryskiwaczy.
- kręcąc śrubą na parowniku zobaczysz w programie aktualne ciśnienie. Zmiana ciśnienia wymusza powtórną klibrację
- zapach gazu wskazuje nieszczelność. Rano przed uruchomieniem auta sprawdź programem ciśnienie.Powinno być 1,5, jeżeli jest mniej to gdzieś ucieka
2. Sonda. Faktycznie są szerokopasmowe. Nie wiem jaki masz sterownik. Kiedyś nie zalecano podłączenia sondy do sterownika, gdyż może to zakłócać prawidłowe jej wskazania. Raczej tak jest też teraz, choć nowe sterowniki współdziałające z OBD, może muszą korzystać z jej wskazań. Musisz zapytać montera czy ją podłączył. Ja mam niepodłączoną więc w tej kwestii nie pomogę.
3. Ten komunikat zawsze się pojawia, nas on nie dotyczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 cze 2018, 20:51 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Wielkie dzięki daras404 za zabranie głosu i wyjaśnienie sprawy.
Możesz mi jeszcze powiedzieć, co mam teraz zrobić z tym ciśnieniem? Na jaką wartość ustawić?
Sprawę sondy i komunikatu zostawiam w spokoju.
Nurtuje mnie jeszcze jedna sprawa - wysokie spalanie. Teraz jeżdżę tylko na PB i komputer mi pokazuje 14-15 litrów/100km w mieście. Może to sprawka sondy? Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy pracuje ona prawidłowo? Co jeszcze ewentualnie mógłbym sprawdzić i poprawić aby spalanie wróciło do normy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 639 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.