Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 22 lut 2017, 00:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Rajek te Twoje końcówki są już zabezpieczone i to dobre rozwiązanie. Już nawet planowałem w tym temacie będąc w Polsce kupić na zapas. W UK poza ebay nie za bardzo wiem gdzie tego szukać a wole to fizycznie dotknąć przed zakupem. W Gdańsku wiem gdzie to mają na półkach. Gumki które zamieściłeś super rozwiązanie na fabryczne cięgna w wolnej chwili się tym zajmę. Dzięki :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 14:17 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Jakby ktos potrzebowal czusnik xenon przod to mam na zbyciu uzywany kupilem bo myslalem ze moj sie nie pospawa cena 41zł + pp

wyslane z es6 za pomoca palcow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 maja 2017, 15:41 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.06.2013
Posty: 29
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Witam, ostatnio usuwałem DPFa w Madzi i po odbiorze auta od mechanika jadąc wieczorem zdziwiło mnie że światła świecą bardzo nisko. Wcześniej czytałem tego posta i pomyślałem że może przy usuwaniu DPFa mechanik gdzieś nie zauważył i uszkodził czujnik przy wahaczu.... i tak się właśnie stało.
Nie myśląc wiele postanowiłem sam go naprawić, więc - wykręciłem, wyczyściłem, pospawałem, zeszlifowałem, poszedł podkład, farba i gotowe. Dołączam fotki dla zainteresowanych <spoko> +
IMG_20170506_090004.jpg
IMG_20170506_090632.jpg
IMG_20170506_092212.jpg
IMG_20170506_092700.jpg
IMG_20170506_093149.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 gru 2017, 16:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Mi też przyjdzie wejść do kanału po świętach.


Edit
No niestety mnie też czeka wymiana.

Powie mi ktoś jak nazywa się fachowo ta część odpowiedzialna za regulację wysokości ksenonów.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 sty 2018, 09:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Witam gdzie można kupić takie osłony gumowe na przegub co są na zdjęciu rajka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 11:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.02.2016
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Panowie, jakiej długości powinien być ten pręcik łączący w czujniku regulacji wysokości xenonów? Noszę się z zamiarem kupna:
https://www.ebay.co.uk/itm/Xenon-Repair ... 2384618966
Niestety nie wiem na który się zdecydować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 19:12 
Świeżak
Offline
Od: 10.11.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Ciągle walczę z brakiem poziomowania. Po jeździe po dziurawych drogach zaczęła mrugać kontrolka AFS OFF i przestały poziomować się światła. Zajrzałem pod spód i dzwigienka od czujnika z przodu była luzna..dokrecilem ją i wszystko wróciło do normy.

Po kilku dniach znowu AFS OFF i to samo. W końcu wymieniłem czujnik z przodu. Wg instrukcji serwisowej czujnik powinien płynnie zmieniać napięcie od 0,5 do 4,5V. Mój pokazywał tylko 0,22V - do wymiany. Kupiłem używkę, sprawdziłem przed założeniem - sprawny.

Założyłem i dalej to samo AFS OFF. Mruga szybko dwa razy potem przerwa i tak w kółko.
W serwisówce jest jasno napisane, że w przypadku wymiany czujnika poziomowania należy przeprowadzić procedurę serwisową:
Caution
Perform the procedures in Steps 4 to 7 within 30 s.
Perform the procedures in Steps 6 to 7 within 5 s.
1. Switch the ignition to off.
2. Turn on the headlights TNS position.
3. Set a jumper wire to the DLC-2 B terminal.
4. Switch the ignition to ON.
5. Verify that the AFS OFF light flashes.
6. Connect the DLC-2 terminal B to ground using a
jumper wire.
7. The light switch switches in the following order:
TNS ON OFF ON OFF ON OFF
8. After the AFS OFF light flashes three times at 0.5
s intervals, verify that it turns off.

Nie mogę sobie z tym poradzić. Może mi coś doradzicie?:

Perform the procedures in Steps 4 to 7 within 30 s.
Perform the procedures in Steps 6 to 7 within 5 s.
Czyli że co? Każdy krok mam robić przez 30 s? czyli np w pkt 4 włączam zapłon i czekam 30 s ??
Jakie to jest położenie świateł TNS?
Mam światła skandynawskie. Jak mam ustawiać TNS ON OFF ON OFF ON OFF? ile razy? przez 30s to przełączać czy przez 5 czy tylko raz?

Wątpie, żeby ktoś mógł mi pomóc ale jednak liczę na cud :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 mar 2018, 21:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Nie wiem jaka to pozycja TNS, ale resztę rozumiem następująco.

Cytuj:
Perform the procedures in Steps 4 to 7 within 30 s.

Kroki 4 do 7 zrobić w ciągu 30 sek, a nie każdy po 30 sek.

Cytuj:
Perform the procedures in Steps 6 to 7 within 5 s.

Kroki 6 do 7 zrobić w ciągu 5 sek

Cytuj:
Jak mam ustawiać TNS ON OFF ON OFF ON OFF? ile razy? przez 30s to przełączać czy przez 5 czy tylko raz?

Tą sekwencję robisz raz:
TNS ON -> TNS OFF -> TNS ON -> TNS OFF -> TNS ON -> TNS OFF
czyli 3 razy powtórzyć włączenie i wyłączenie

-- Dodano: 6 marca 2018, o 21:26 --

Może pozycja TNS to pozycyjne?

Obrazek

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 mar 2018, 07:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Coś mi się kojarzy, że w euroesi, był podany manualny sposób... postaram się poszukać.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 7 mar 2018, 12:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
TNS to światła pozycyjne.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 mar 2018, 18:04 
Świeżak
Offline
Od: 10.11.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Po kilku tygodniach nierównej walki w końcu poziomowanie świateł działa jak marzenie :D

Dla potomnych opiszę problem od początku oraz jak mu zaradziłem.
Auto musi być nieobciążone i stać na równej powierzchni.

1. Mrugająca kontrolka AFS OFF na desce rozdzielczej - brak poziomowania świateł.
2. Podejrzenie uszkodzenia przedniego czujnika poziomowania - sprawdzenie wg wskazań serwisówki. Powinien płynnie zmieniać przyłożone napięcie od 0,5V do 4,5V. Pokazywał tylko 0,18 - 0,22V - uszkodzony.
3. Montaż używanego czujnika po uprzednim sprawdzeniu w/w sposobem.
4. Nadal na blacie mruga kontrolka AFS OFF z tym, że zaczęła mrugać w trybie dwóch szybkich mignięć i dłuższej chwili (ok sekundy) przerwy i tak w kółko. Nadal brak poziomowania.
5. Wdrożenie procedury DTC INSPECTION:
- wyłącz zapłon
- włóż kawałek przewodu w DLC-2 terminal B - gniazdo OBD2 - skrajny pin (jakby od strony pasażera
) w drugim rzędzie ( tam gdzie rozszerzenie gniazda).
- włącz zapłon
- włącz światła mijania
- podłącz przewód z OBD2 do masy - dla pewności użyłem kabla rozruchowego bezpośrednio zamocowanego do klemy

Następnie kotrolka AFS OFF zamrugała 3 razy i w końcu zgasła na amen. Poziomowanie wróciło, wszystko gra.

O dziwo powyższa procedura miała być do sprawdzenia kodu błędu sygnalizowanego poprzez odpowiednią liczbę mrugnięć kontrolki ale jednak załatwiło to problem. Procedura opisywana w poście powyżej z TNS OF TNS ON, nie działała, żadnej reakcji.
Może kiedyś komuś się to przyda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 mar 2018, 20:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się....
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 13300.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 lip 2019, 06:42 
Świeżak
Offline
Od: 10.06.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Witam, u mnie także zaczęła mrugać kontrolka od AFS i mam pytanie czy z przodu i z tyłu jest taki sam czujnik?

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 paź 2019, 14:45 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam!
Pany czeka mnie chyba wymiana drążka tylnego, pamięta ktoś jakiej średnicy ma być gwintowany bolec w tych końcówkach kulowych? Przód mam zrobiony na końcówkach takich jak miał rajek ale to było rok temu i nie pamiętam już jaka średnica była tego gwintowanego bolca który wchodzi w łapę na wahaczu.
https://www.ebay.co.uk/itm/Metric-Male-Female-Right-Hand-Ball-Joint-Track-Rod-End-M6-M8-M10-M12-SQRS/183547604698
Czy M6 będą dobre?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 maja 2020, 19:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.05.2020
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: śląski
Hej,
Przebyłem całą procedurę od wymiany czujnika z przodu, po ustawienie przewodem na gnieździe OBD. Błędu asf off już nie mam, doświetlanie zakrętów wróciło. Ale nie wróciło autopoziomowanie świateł. Czy problem może leżeć w słabym akumulatorze? Nadawał się do wymiany już pół roku temu, ale mimo to jeździłem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 24 maja 2020, 19:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
A czujnik z tył sprawny?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 maja 2020, 20:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.05.2020
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: śląski
Był. Błędów nie mam. Na pewno jest cały, z drążkiem do pozycji, bo to sprawdzałem.
Gdyby był nie sprawny, to nie powinienem mieć błędu?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 24 maja 2020, 20:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Poziomowanie nie ustawia się po uruchomieniu silnika tak jak jest np. w grupie VAG. Wysokość jest zmieniana wraz z rosnącym obciążeniem na tylnej osi. Najłatwiej sprawdzić to stając przodem do ściany otworzyć bagażnik i oprzeć się na nim wtedy obserwować czy pozycja świateł się ustawia - poziomuje.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 maja 2020, 21:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.05.2020
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: śląski
Powiem Ci, że jakimś specem nie jestem, ale gdy ta funkcja działała przed awarią, to po włączeniu zapłonu było to charakterystyczne "wstawanie" świateł, teraz nie ma. Startują z poZycji 0.
Sprawdzę jak jest pod obciążeniem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 maja 2020, 21:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Uruchomienie Xenonów w GH powoduje automatyczne pozycjonowanie według zawieszenia.
Jest to doskonałe widoczne gdy światła jadą w dół, lekko w górę i dopiero stają w odpowiedniej pozycji, odpowiednim ustawieniu.
Jeśli taki efekt jest widoczny zaraz po uruchomieniu, świadczy że układ samopoziomujący działa i funkcjonuje. Jeśli nie, trzeba najpierw przyjrzeć się łącznikom czujników na tylnym i przednim wahaczu.
Jeśli są ok to czujniki itd...

Można też na ręcznym spróbować przytrzymać na pierwszym biegu, przód lekko idzie do góry a światła w dół...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 25 maja 2020, 05:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
24 maja 2020, o 22:42 Millerek napisał(a):
widoczne gdy światła jadą w dół, lekko w górę i dopiero stają w odpowiedniej pozycji

Ten ruch jest praktycznie niewidoczny jeżeli NIE stoisz przodem do ściany, przynajmniej u mnie tak było, dlatego napisałem o moim sposobie sprawdzenia.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 cze 2020, 22:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: opolski
Witam serdecznie,

Mazda w GH chyba puściła niezły feler z tymi łącznikami - patrząc po innych modelach to w żadnym nie ma tak długiego, cienkiego 'patyczka' jak łączniki w naszych autach.

Otóż i ja mam problem, kupiłem GH i okazało się, że mam całkowicie wymontowany łącznik z przyległymi blachami/mocowaniami a czujnik po próbie ruszenia kombinerkami nawet nie drgnął i chyba się już zapiekł - wygląda na to, że już trochę czasu jest to wszystko wymontowane (widać puste gwinty wewnętrzne m6).

Światła są bardzo nisko (wcześniejszy komentarz ze sznurówkami bardzo trafny)

Czy ktoś z Was ma taką część na stanie? Chętnie odkupię.

Dodam, że nie mam problemów z kontrolkami - nic się nie świeci.

Załączam zdjęcia:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lip 2022, 10:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.07.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Część
Dzięki za informacje bardzo mi się przydały. Wyjechałem na wakacje do Chorwacji a tu z nienacka światła w niebo i wszyscy mi mrugają. Poczytałem forum sprawdziłem bezpieczniki, zdjolem koło i oczywiście pęknięta pierwsza blaszka przy tylnym wachaczu. Jako że miałem przy sobie scyzoryk wielofunkcyjny, 2 trytki z odzysku nakrętkę z klucza imbusowego do roweru i puszkę po piwie udało mi się naprawić mocowanie do wachacza i mam nadzieję że uda mi się na tym wrócić do Polski ( testowa jazda wypadła wyśmienicie) a tam już sobie to pospawam. Z drugiej strony co za materiał mazda daje że blacha pękła przy praktycznie zerowych oporach ( dramat). Także jeszcze raz dzięki za wiedzę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lip 2022, 10:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Z tymi zerowymi oporami to nie tak do końca jest.
Sam czujnik nie ma w sobie oporów, to jest potencjometr osiowy, ma jedno uszczelnienie i tam może się zabrudzić co przyczyni się do utrudnionego ruchu osiowego.
Ale nie o to chodzi do końca, bo jest jeszcze łącznik plastikowy który łączy wahacz z czujnikiem.
Ten łącznik to taka miniaturowa wersja łącznika stabilizatora.
Ów łącznik ma sworznie kuliste i to właśnie one zapiekają się, a w konsekwencji utrudniają ruch w znaczny sposób.
Do tego dochodzi rdza w tej blaszce i czasami coś się urwie. Sama charakterystyka pracy owego czujnika jest bardzo dynamiczna, tak jak koło z wahaczem pracuje, tak pracuje ten czujnik. Jedynie odczyt jest korygowany w czasie odczytu na taki jak ogólne położenie tylnego zawieszenia względem załadunku.

Proponuję dospawać blaszkę w pozycji bardzo zbliżonej do oryginału, sprawdzić ten łącznik i jego sworznie kuliste czy nie stawiają oporu, i iesli będzie potrzebne proponuję je nasmarowac naoliwic i założyć ponownie.

Tyle acha, no i ustawić pozycje światło cienia na nowo.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 25 lip 2022, 08:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
3 czerwca 2020, o 23:02 bezi90 napisał(a):
Mazda w GH chyba puściła niezły feler z tymi łącznikami - patrząc po innych modelach to w żadnym nie ma tak długiego, cienkiego 'patyczka' jak łączniki w naszych autach.


No to sprzedam Ci ciekawostkę. Citroen stosuje podobne rozwiązanie w układzie poziomowania zawieszenia (większość modeli C5 posiada zawieszenie hydrauliczne o zmiennej wysokości). Te "łączniki" które odpowiadają za poprawną wysokość ulegają tam uszkodzeniu nagminnie, większość użytkowników jeździ z zestawem naprawczym na wakacje, bo jak Ci pęknie ta dźwignia, to zawieszenie opada i samochód praktycznie opiera się o ziemię i nie ma możliwości dalszej jazdy...

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lis 2023, 21:15 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Czy ktoś wie jaki powinien być stan zero łącznika przedniego od poziomowania ksenonów, chodzi mi czy ten metal który jest przy potencjometrze/czujnika jego wąs ma dotykać tej blokady metalowej czy może ma być niżej. Poratuje ktoś zdjęciem jak to wygląda w oryginale bo kupiłem zamiennik i trzeba było go przerobić bo za długi był, a po montażu światła są za wysoko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lis 2023, 13:32 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
U mnie wygląda toi tak. W takiej pozycji jest jak samochod stoi na ziemi.

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2024, 07:22 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 26.05.2021
Posty: 109
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Po której stronie stojąc przodem do auta są te czujniki ? Jedni piszą w tym wątku, że po prawej inni, że po lewej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2024, 08:45 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Stojąc twarzą do maski samochodu są po lewej stronie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2024, 09:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 26.05.2021
Posty: 109
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
maciek83 dzięki za info. Sprawdziłem czujniki i cięgna są całe. U mnie światła zaczęły świecić w górę, regulacja działa i nie reguluje do odpowiedniego poziomu tj. są za wysoko. Forscan nie pokazuje żadnych błędów. Podjadę jeszcze na stację diagnostyczną w celu sprawdzenia ustawienia świateł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.