Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 23:09

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 23:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.01.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Panowie, mam problem. Z góry przepraszam jeżeli coś namieszam, dzisiaj się
zarejstrowałem dopiero i nie ukrywam głównie z powodu awarii mojej"Madzi" 2004 2.0 diesel .
W ostatnich dniach listopada po przejechaniu spod domu ok. 200 km. zaparkowałem pod sklepem na 5 min. i po powrocie autko nie odpaliło. Przekręciłem kluczyk na rozruch- cyknięcię pod maską i cisza. Po chwili odpaliła, wizyta w warsztacie z serwisem Bosch, akumulator sprawny 87%, mechanik zasugerował wymianę rozrusznika. Do teraz parokrotnie się sytuacja powtórzyła. Wczoraj pod sklepem strajk znowu, na "pych" rusza od razu, wczoraj rozrusznik potrakowałem "na krótko" zaskoczył, dojechałem do domu i już cisza całkowita, pchnięcie na trójce nic nie dało. Wszystkie bezpieczniki sprawdziłem, rdzę na stykach masy wykluczyłem... Proszę o wyrozumiałość i pomoc. Wymieniać rozrusznik? Mechanik(takiego znalazłem, jestem w NL)wyklucza rozrusznik, zresztą bywały okresy po dwa, trzy tygodnie całkowicie normalnego funkcjonowania. :inkwizycja: <suicide>

_________________
Rookie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 sty 2018, 09:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
jak nie kreci a aku oraz kable w porzadku to rozrusznik


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 00:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.01.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Sorki za namolność, może to być rozrusznik, mimo że, jak pisałem, miewał po dwa, trzy tygodnie całkowicie normalnego działania?

_________________
Rookie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 09:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Tak bo powoli pada aż w koncu padnie na amen, czasami moze zacinac sie elektromagnes, pytanie czy to pykanie co slyszysz to wlasnie elektromagnes z rozrusznika sie wysuwa czy przekaźnik wewnątrz cyka
A zobacz jeszcze jak klemy lezą na akumulatorze i czy gdy nie chce ci akurat odpalić, pomoze stukniecie trzonkiem młotka w rozrusznik kilkukrotne


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 20:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.01.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Stukałem w rozrusznik, nie pomogło. Pomaga spinanie (mostkowanie) dwóch śrub na rozruszniku.

-- Dodano: 29 stycznia 2018, o 18:20 --

Czy możliwe że przyczyną jest jakiś "przetarty" kabelek zasilający rozrusznik?

-- Dodano: 29 stycznia 2018, o 20:18 --

Tydzień temu padły mi zegary, dwa kabelki z magistrali CAN ( za interqulerem) były przetarte- wymieniłem, czy mógł tam być jeszcze i kabelek odpowiadający właśnie za rozrrusznik i umknął mej uwadze?

_________________
Rookie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 mar 2019, 14:11 
Świeżak
Offline
Od: 17.04.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: łódzki
Witam, posiadam mazde 6 1.8 2004, od jakiegoś czasu hałasuje mi rozrusznik przy końcowej fazie rozruchu.

Przyszedł więc czas na wymiane bo naprawiać nie chcę. Nie mam numerów części zamontowanej u mnie, nie mam już jak tego sprawdzić
we wszystkich ofertach jakie znalazłem w internecie widnieje numer OEM MAZDA (L813-18-400). Ciekawi mnie tylko czemu w poszczególnych aukcjach (numer OEM ten sam) różni się rozmiar części a nawet kierunek obrotu rozrusznika. Ktoś wie czym jest spowodowany ten fakt?

Dzięki za odpowiedź.


Ostatnio edytowano So, 16 mar 2019, 14:11 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 mar 2020, 20:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: świętokrzyski
Witam, niestety dopadł mnie pierwszy poważniejszy problem z moją szóstką. Próbując odpalić słychać tylko cykanie, na 2 innych akumulatorach to samo, rozrusznik nie kręci, kontrolki tylko przygasają. Dołączam filmik jak to wygląda. https://drive.google.com/file/d/11W4Uvk ... sp=sharing Liczę na waszą pomoc.Pozdrawiam, Maciej.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 15 mar 2020, 21:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Rozrusznik do sprawdzenia. Albo szczotki albo cały rozrusznik do wymiany.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 mar 2020, 03:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: świętokrzyski
Rozrusznik po regeneracji już odpala. Natomiast problemów ciąg dalszy końcówka oleju była(olej wymieniany był 2 tygodnie po zakupie jakoś 16 października 2019 roku razem z filtrami) , stuka z silnika jak diabli panewki do roboty powiedział mechanik przy odbiorze i że długo nie pojeździ. Nie wiem co mam robić i na jakie koszta się szykować. Czy naprawiać to co jest czy może nowy silnik albo pozbyć się tego egzemplarza.


Ostatnio edytowano Pt, 20 mar 2020, 15:11 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 20 mar 2020, 05:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Możesz przeanalizować sobie dane z tego tematu:
viewtopic.php?f=82&t=9313
Możesz również poczytać inne tematy o remontach silnika 1.8 jest o tym bardzo dużo tutaj na forum. W tedy podejmiesz decyzję co dalej :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.