Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:41

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 24 sty 2017, 00:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Opisalem przypadek z moja AT i wyslalewm do Mazdy ponizej fragment otrzymanej odpowiedzi:

"Dziękuję, że zechciał Pan podzielić się swoimi obserwacjami dotyczącymi pracy skrzyni biegów. Chciałabym Pana poinformować, że po uruchomieniu pojazdu z automatyczną skrzynią biegów mogą pojawić się wyższe obroty na biegu jałowym oraz podczas zmiany biegów. Taka sytuacja jest związana z potrzebą podwyższenia temperatury katalizatora, który jest częścią systemu kontroli emisji spalin." Dalej jest zaproszenie do ASO aby wykonac diagnostyke skrzyni

Mam pewne wątpliwości co do tego katalizatora, ale może się mylę.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sty 2017, 17:22 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
prosze o pomoc bo zastanawiam sie
pierwszy raz mam automat
w sieci pisza zeby najpierw przed przestawianiem skrzyni dac reczny zeby autem nie bujnelo juz na polozeniu P
tryby skrzyni zmieniamy z noga na hamulcu mi zawsdze bujnie jak puszcze hamulec na P
czasem po drodze na p jeszcze zadziala mi istop

czy przelaczacie tryby pojedynczo z odczekaniem czy od razu wajcha tam gdzie trzeba
zauwazylem ze istop dalej dziala po puszczeniu hamulca jesli damy na n

przelaczacie na n np na dluzszych swiatlach mnie troche irytuje trzymanie hamulca przez dluzszy czas

prosze o porady ew instrukcje machania automatem


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sty 2017, 17:27 
Offline
kyeelt przełączasz na D czy R i jazda. Jak mi się nie spieszy to czekam, aż spadną obroty silnika na ok 1000 obr.
Jak jest na "ssaniu" to skrzynia dość nerwowo reaguje. Ale jak spadną te wstępne obroty chodzi dość gładko.
Jak cię wkurza trzymanie nogi na światłach to zostaw na D (generalnie raczej unikaj N, a już broń cię Panie Boże w czasie jazdy)
i wciśnij elektryczny ręczny. Jak dodasz gazu sam się wyłączy, a ty pojedziesz ze skrzyżowania.
Potestuj na parkingu co być komuś w d..pę przypadkiem nie wjechał. :hihi:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lut 2017, 13:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Bylem ostanio w ASO z problemem AT w mojej Mazdzie. Oczywiscie przy sprawdzaniu nie pojawily sie zadne kody bledow. Wykonano reset i mam teraz tak jakb bylo na poczatku czyli zimny silnik, zimna AT i przelaczenie1 na 2 nastepuje przy obrotach 1700-1800.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lut 2017, 13:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Co zresetowali ciekawe? Moim zdaniem to ten mechanizm uczenia się skrzyni może być. Po resecie masz stan jak po odbiorze z salonu. Moim zdaniem wróci, bo powinno...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lut 2017, 13:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moze masz racje. Zobaczymy po następnych 2000 przebiegu. Rozumiem ze według ciebie wszystko jest ok.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano Śr, 1 lut 2017, 13:37 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lut 2017, 13:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Tak, scenariuszy jest kilka.

1. Skrzynia działała w trybie delikatnym przez pierwsze kilometry od nowości, po pewnym przebiegu zaczęła działać normalnie.

2. Mechanizm uczenia się pracy skrzyni - czyli Twojego stylu jazdy - uznał, że zmiany biegów będą korzystniejsze wyżej.

3. Kombinacja dwóch powyższych.

Tak czy siak zapewne dokonano resetu jakiegoś kontrolera/komputera skrzyni i może ona się będzie uczyć od nowa - i teoretycznie wróci to za czas jakiś. Dlatego też każdemu z nas skrzynia pracuje troszkę inaczej.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lut 2017, 13:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie wiem dokladnie co resetowano, ale pewnie tak jak napisałeś jakis kontroler/komputer skrzyni AT.
Dzieki.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lut 2017, 23:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
A to dziwne , po stopniu twojej dociekliwosci na forum az dziw bierze ze nie byles tak konsekwentny w aso aby jednak dowiedziec sie co zresetowali :idea: a jestem ciekaw


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 19:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: zachodniopomorski
Witam wszystkich,
bardzo proszę o jakąś radę, odnośnie automatycznej skrzyni biegów (zaznaczam, że to mój pierwszy automat i być może coś robię źle): problem polega na tym, że gdy odpalę auto i chcę przerzucić z pozycji "P" na pozycję "R" i wciskam przycisk na drążku zmiany biegów, to on nie odbija a powinien, tzn. ten przycisk odbija, ale dopiero po przejechaniu jakiejś odległości ok. 5-10 km. Oznacza to tym samym, że po przejechaniu krótkiej odległości tj. z domu do pracy ok. 1km, mam problem ze zgaszeniem auta, wtedy: radio gra, przycisk START/STOP pali się na pomarańczowo i nie mogę zamknąć kluczykiem drzwi.
Zaznaczam, że to się dzieje tylko i wyłącznie, gdy silnik jest zimny.

Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem w swoim aucie? Czy mieliście problem z "tym" przyciskiem na drążku zmiany biegów i jak to rozwiązać?
Z góry dziękuję za jakąkolwiek odpowiedź i czekam niecierpliwie.
Gregor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 maja 2017, 05:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Gregor70 niebedzie to moze odkrywcze ale ja na twoim miejscu podjechalbym do ASO. Nie miałem takiego problemu ale mój samochód stoi od tygodnia w serwisie cos mówią o kontrolerze skrzyni AT ze blednie komumunikuje sie komputerem. Nie znam szczegółów, aby dokładnie powiedzieć o co chodzi. Pisałem wotum wątku jakie objawy miałem z AT i co zrobili w ASO. Byc moze u ciebie jest cos z samym przyciskiem. Proponuje jednak jazdę do serwisu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 maja 2017, 05:54 
Offline
Peterka dobrze ci radzi. Masz samochód na gwarancji. Nic nie kombinuj, to zmartwienie ASO czemu to działa źle.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 maja 2017, 16:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: zachodniopomorski
Tak też właśnie myślę, że bez wizyty w ASO się nie obędzie. Zaraz po weekendzie zadzwonię tam, by zamówić termin.

Dzięki za każdą odpowiedź i pomoc... , gdy będę coś nowego wiedział, zaraz się podzielę informacjami, może komuś się przyda :wink: :wink: :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 11:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.05.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
WORCIK napisał(a):
WITAM

Koledzy od jakiegoś czasu mam problem z tym, że auto nie widzi położenia drążka zmiany biegów w automacie w pozycji postój P.

Po przełączeniu skrzyni w pozycję P i naduszeniu przycisku start/stop aby wyłączyć auto silnik gaśnie ale gra radio i nie można jego wyłączyć ani zamknąć samochodu z pilota. Na wyświetlaczu pojawia się napis Set Shift Lever to "P".
Dopiero po kilkukrotnym poruszaniu dźwignia zmiany biegów i ponownym włączeniu i wyłączeniu auta komputer dobrze odczytuje położenia skrzyni biegów i można wywłaszczyć dopiero auto.

Czy ktoś już miał ten problem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 12:20 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
A noga zdjęta z hamulca po przełożeniu wajchy na P?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 sty 2018, 21:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.12.2015
Posty: 180
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Zastanawiam się nad kupnem kolejnej Mazdy, ale tym razem w automacie. Widać dojrzałem do tego ;)
Naszły mnie pewne wątpliwości. Większość samochodów, które maja koło 200KM mają napęd 4x4. M6 oczywiście w benzynie nie ma tej opcji :) Interesuje mnie tylko benzyna i po ostatniej jeździe próbnej naszły mnie wątpliwości. Chodzi o to, że jeździłem akurat po mokrym i właściwie przy każdym ostrzejszym starcie ze skrzyżowania włączał się system antypoślizgowy.

Czy tak samo jest u Was? Żaden z testowanych samochodów nie miał tak fajnej skrzyni jak M6, ale brak 4x4 troszkę mnie boli.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 sty 2018, 22:56 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
1 stycznia 2018, o 21:15 coolik napisał(a):
jeździłem akurat po mokrym i właściwie przy każdym ostrzejszym starcie ze skrzyżowania włączał się system antypoślizgowy.

To nie wina skrzyni AT lecz niedociążonych przednich kół.
Mazda 6 jest po prostu zbyt lekka, jej środek ciężkości powinien być przesunięty lekko do przodu, wówczas znikną tego typu objawy.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 sty 2018, 22:59 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.12.2015
Posty: 180
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja nie obwiniam skrzyni za to. Tylko przy 4x4 nie ma takiego problemu i zastanawiam się czy to moja ciężka noga, czy to dość popularne zjawisko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sty 2018, 10:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
1 stycznia 2018, o 21:15 coolik napisał(a):
jeździłem akurat po mokrym i właściwie przy każdym ostrzejszym starcie ze skrzyżowania włączał się system antypoślizgowy.

Wychodzi na to, że to Twoja noga, skoro piszesz o ostrzejszym starcie. Jak to wszędzie mówią, dostosuj styl jazdy do warunków drogowych. Osobiście nie widzę problemu w tym, że na mokrym tak się dzieje.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sty 2018, 12:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jak wbijesz pedał w podłogę to i na suchym się nie trzymają asfaltu. I nie kupuję tekstów o dostosowaniu do warunków - na mokrym (lekko mokrym) trzeba mocno uważać żeby ruszyć w miarę dynamicznie a nie jak emeryt.
I jeżeli na suchym zrywa przyczepność (a nie jest to auto sportowe) to jest coś źle skonstruowane.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sty 2018, 14:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ew opony..twarde w tej temp


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sty 2018, 14:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
23 października 2014, o 17:08 Bezan napisał(a):
Czyli jadąc wolno i chcąc wyjechać zza auta na boczny, pusty pas mam 2 wyjścia:
a) na maxa ale bez kickdown - spokojnie przyspieszymy powoli wyprzedzając auto jadące przed nami
b) kickdown - zwijam asfalt by zjechać na pas obok ;)

Przy opcji a) jadąc na (załóżmy) 5 spodziewałbym się redukcji na 3, 4 :)


Dlatego po lifcie dali przycisk "SPORT" i mamy kolejną opcję, redukcja o 1-2 biegi od razu i fajne hamowanie silnikiem przy gwałtownym dohamowaniu utrzymujące obroty ~4tys.

1 stycznia 2018, o 21:15 coolik napisał(a):
Zastanawiam się nad kupnem kolejnej Mazdy, ale tym razem w automacie. Widać dojrzałem do tego ;)
Naszły mnie pewne wątpliwości. Większość samochodów, które maja koło 200KM mają napęd 4x4. M6 oczywiście w benzynie nie ma tej opcji :) Interesuje mnie tylko benzyna i po ostatniej jeździe próbnej naszły mnie wątpliwości. Chodzi o to, że jeździłem akurat po mokrym i właściwie przy każdym ostrzejszym starcie ze skrzyżowania włączał się system antypoślizgowy.

Czy tak samo jest u Was? Żaden z testowanych samochodów nie miał tak fajnej skrzyni jak M6, ale brak 4x4 troszkę mnie boli.

U mnie uślizg zdarza się nawet przy kick down na drugi bieg na mokrym. Natomiast dynamiczny start na mokrym wymaga dużej wprawy, aby jako tako złapać trakcję.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sty 2018, 18:44 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.12.2015
Posty: 180
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
2 stycznia 2018, o 14:55 pawko napisał(a):
1 stycznia 2018, o 21:15 coolik napisał(a):
Zastanawiam się nad kupnem kolejnej Mazdy, ale tym razem w automacie. Widać dojrzałem do tego ;)
Naszły mnie pewne wątpliwości. Większość samochodów, które maja koło 200KM mają napęd 4x4. M6 oczywiście w benzynie nie ma tej opcji :) Interesuje mnie tylko benzyna i po ostatniej jeździe próbnej naszły mnie wątpliwości. Chodzi o to, że jeździłem akurat po mokrym i właściwie przy każdym ostrzejszym starcie ze skrzyżowania włączał się system antypoślizgowy.

Czy tak samo jest u Was? Żaden z testowanych samochodów nie miał tak fajnej skrzyni jak M6, ale brak 4x4 troszkę mnie boli.

U mnie uślizg zdarza się nawet przy kick down na drugi bieg na mokrym. Natomiast dynamiczny start na mokrym wymaga dużej wprawy, aby jako tako złapać trakcję.


I spodziewałbym się dlatego 4x4, bo to by minimalizowało takie sytuacje. Szkoda, że w Pb nie ma takiej konfiguracji :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sty 2018, 14:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.10.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubelski
mam podobny problem od ponad pół roku
według aso w lublinie do wymiany jest jakiś selektor zmiany biegów, koszt 500 zł


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sty 2018, 15:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: zachodniopomorski
Witam :) ,ja już mam problem z głowy <spoko> ,po trzech wizytach w ASO(za każdym razem uparcie robili reset skrzyni :powalajacy: )w końcu wymienili cały drążek zmiany biegów i .....problem znikł jak ręką odjął <spoko> ,faktem jest że czasu i nerwów to kosztowało no ale...POZDRO :) Ps;Wszystko w ramach gwarancji oczywiście.... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sty 2018, 20:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Słuchajcie - dziś miałem stan przedzawałowy.

Zaraz po uruchomieniu silnika pojawiło się ostrzeżenie. Ale tylko w aplikacjach - i samo znikło - ledwo zdążyłem zdjęcie zrobić. Przypadkiem tam wszedłem, bo chciałem zaraz po uruchomieniu
monitor paliwa włączyć.

20180131_1607142.jpg

Na zegarach żadnych komunikatów, a wg instrukcji tam powinno być gdyby był faktycznie problem...
W Forscanie żadnych logów ani informacji, żeby był jakikolwiek błąd. Zatem pytanie - co tu się odjebało!?

Ponieważ ostrzeżenie znikło i żadnych innych komunikatów ani błędów nie było ruszyłem. I wszystko OK. Tryby Sport, manualny - wszystko jak zwykle. Żadnych dziwnych objawów...

Gdybym monitora paliwa nie odpalał to bym nawet ostrzeżenia nie zauważył... Napisałem już do ASO, ale mam stresa... Mieliście kiedyś taki komunikat?!

Tydzień temu ładowałem akumulator... Ale nie wiem czy to może mieć związek?! Odpięte klemy etc.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2018, 16:43 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2018
Posty: 34
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Witam,co jakis czas zapala mi sie kontrolka AT(skrzyni) i kontroli trakcji razem, po wylaczeniu silnika i uruchomieniu gasna co to moze byc za objaw(jeszcze pod kompa nie byl podpinany)??


Ostatnio edytowano So, 3 lut 2018, 16:43 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lut 2018, 19:45 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 23.12.2014
Posty: 70
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Jeśli jest problem z wyłączeniem auta z AT

Należy przycinać drążek biegów jedną ręką w stronę swojej nogi a drugą ręką nadusić start / stop

Do wymiany jest czujnik położenia drążka biegów , koszt ok 300 PLN

Pozdrawiam
worcik


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lut 2018, 20:01 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2018
Posty: 34
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Zle zrozumiales mnie,jak ruszam i jezdze na drive lub +- jest ok i nie zaleznie ile czasu jade,pozniej po przelaczeniu na wsteczny lub parking,neutral zapala sie kontolka AT i poslizgowa kontroli trakcji,po wylaczeniu zaplonu i wlaczeniu z powrotem znow jest ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lut 2018, 19:38 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.01.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Mam problem podobny do kolegi WORCIK w nowej Mazdzie. Problem zaistniał zaraz po odbiorze z salonu.
Otóż przycisk w lewarku zmiany biegów nie odbija, często pozostaje wciśnięty po przełączeniu na D czy P.
Zazwyczaj po paru sekundach wraca do pozycji wyciśniętej (nawet słychać jak wraca).

Jednak nie rzadko się zdarza, że po przejściu na P i zgaszeniu silnika nie gaśnie ekran oraz nie da się zamknąć przez to samochodu, bo samochód zapewne nie rozpoznaje powrotu do pozycji P. Przez to spędziłem raz 20 minut w samochodzie próbując go zamknąć zanim odkryłem o co chodzi.
Ciekawe czy usuną ten problem w ASO od ręki - wizytę mam za 3 dni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: chmooreck i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.