Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:45

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 72  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 16:14 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.01.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam,

Moją Mazdę kupiłem w listopadzie zeszłego roku i już po kilku tygodniach po wyjechaniu z salonu pojawiły się problemy z funkcją i-stop - raz działała, innym razem nie. Po około 3 m-cach juz całkowicie przestała działać, więc zgłosiłem się do ASO, gdzie pokazali mi jak można zresetować tą funkcję i znowu przez kilka tygodni wszystko było w porządku, a potem, tak jak poprzednio, czyli czasem działało, czasem nie, aż w końcu, od kilku tygodni nie działa. Zarówno na początku, jak i teraz, w widoku aplikacji "Monitor paliwa", system pokazuje, ze silnik i klima są gotowe, ale akumulator nie.
W trakcie pierwszej wizyty w serwisie, powiedzieli mi, że jak pojadę na dłuższą trasę, to akumulator się doładuje i wszystko będzie pięknie. Wtedy akurat jechałem w trasę ok,200km i funkcja faktycznie zaczęła działać. Ogólnie, średnio dziennie robię 20-30km i, co 2 weekend 200-300km.

Zadzwoniłem do ASO, żeby zglosic ponownie problem, gosc zapytał czy robie krotkie czy dlugie trasy, wiec mu odpowiedzialem to co powyzej, na co on stwierdzil, ze no to oczywiste, ze i-stop niebedzie dzialal, bo akumulator jest niedoladowany.... I tego wlasnie nie rozumiem - czy funkcja i-stop nie jest wlasnie przeznaczona do jazdy miejskiej? Czy kazdy, kto chce z niej korzystać, a nie jezdzi "w trasę", musi się zaopatrzyc w prostownik?
A moze w ASO cos sciemniaja, a tak naprawdę powinni wymienić akumulator?

Podpowiedzcie prosze, bo jutro jade do tego ASO i chcialbym wiedziec jak z nimi rozmawiac.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 16:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mnie wymienili aku i jest lepiej chociaz wczoraj istop przestał mi na pewien czas działać. Aku był niegotowy czyli klasyka gatunku. Akurat oddawałem samochód na przegląd do ASO. Sprawdzili aku i stwierdzili ze jest ok. Jazda testowa to potwierdziła.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 16:41 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.01.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Peterka47 napisał(a):
Mnie wymienili aku i jest lepiej chociaz wczoraj istop przestał mi na pewien czas działać. Aku był niegotowy czyli klasyka gatunku. Akurat oddawałem samochód na przegląd do ASO. Sprawdzili aku i stwierdzili ze jest ok. Jazda testowa to potwierdziła.

No wlasnie tez powiedzialem, ze chcę, żeby mi wymienili, to gosc stwierdzil, ze jesli jezdze na krotkie trasy, to to nic nie da. Dla mnie to zupelnie bez sensu - po co w takim razie jest ta funkcja? Po kazdym powrocie do domu, mam aku podpinac do prostownika, bo inaczej i-stop nie zadziala?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 16:50 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ściemnia, u mnie może być 2-3 tygodnie gdzie jedyne trasy to co 3 dni do sklepu jakieś 2km. I jak tylko zgaśnie "zimny" to od razu działa.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 16:56 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.01.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Czy mogę po prostu zażądać wymiany akumulatora?
W końcu nigdzie w instrukcji nie ma wzmianki o tym, że, żeby i-stop/i-eloop działały, trzeba dużo jeździć...
Jak gościowi powiedziałem, że mnie nie interesuje, że jak mówi "i-stop sam się wyłącza jak naładowanie aku spadnie poniżej 80%, żeby dodatkowo jeszcze go nie obciążać", to odparł, że "taka już jest prawda co do tego całego i-stopa".

Serwis anndora Kraków.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 16:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Napisz do MMPOL ewentualnie Mazda Europe


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 19:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Przejrzyj wątek o akumulatorze, tam jest szerzej opisany problem. Jest skopany algorytm ładowania w tym samochodzie. Ładowaniem steruje komputer i robi to nieudolnie. W skrajnej sytuacji możesz i tysiąc km przejechać jednego dnia a i tak nie zadziała. A wymiana Aku na nowy załatwi sprawę na jakiś czas, tak samo jak ładowanie poza autem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 20:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
pawko napisał(a):
A wymiana Aku na nowy załatwi sprawę na jakiś czas, tak samo jak ładowanie poza autem.


I tak i nie. Nie wszyscy mają problem z I-stop. A raczej u wiekszosci tzw algorytm ladowania jest taki sam. Wiec problem moze lezec w samym aku. Mazda oczywiscie nie nie mowi na temat algorytmu ladowania aku. Dlatego mysle ze ASO powinno wymienic aku. Jedz do innego ASO.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 21:12 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja nie mam problemu z i-stopem, a samochód głównie używany w mieście, 20 km dziennie. Kupiony z salonu jako demo, więc wcześniej też tylko raczej krótkie przebiegi. Z tego co tu czytam, to wydaje mi się, że Mazda wsadzała jakieś wadliwe akumulatory, niezbyt współpracujące z i-stopem, choć normalnie działające dobrze - nie powodujące problemów z rozruchem...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 wrz 2017, 07:06 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.07.2017
Posty: 47
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Każ im w ASO sprawdzić poziom elektrolitu(?) w akumulatorze.
Zapewne teraz masz sprawność na poziomie 60-70% i dlatego tak się dzieje.

U mnie stwierdzili 62% i przyznali nowy akumulator.
Nowy śmiga jak oszalały. Samochód robi dziennie 30 km po mieście i nie ma żadnych problemów z i-stop i e-loop.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 wrz 2017, 07:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja bym walczył o wymianę aku a nie sprawdzanie elektrolitu i innych dupereli. Ma to działać i juz.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 wrz 2017, 08:02 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
scandaliero napisał(a):
U mnie stwierdzili 62% i przyznali nowy akumulator.
Nowy śmiga jak oszalały. Samochód robi dziennie 30 km po mieście i nie ma żadnych problemów z i-stop i e-loop.

Poczekaj chwilkę, rura Ci zmięknie gdy jego praca zacznie ponownie odbijać się czkawką, jak w większości przypadków.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 wrz 2017, 08:26 
Offline
Ciekawe jak spełnia normę Euro 6 silnik bez iEloop'a czy iStop'a?
Może w ten deseń uderzyć i to byłby problem w skali europejskiej, a nie tylko polskiego grajdoła.
Po pierwsze primo oszukują ludzi bo bez tych systemów co by nie mówić spalanie wzrasta (!!) a co za tym idzie także emisja i pewnie mamy Euro 4 jak nie 3.
Po drugie primo trują środowisko swoim wyrobem skończonym z małym defekcikiem w zasadzie w każdym egzemplarzu.
A w zasadzie każdy samochód dostarczony do klienta ma te same objawy po jakimś tam skończonym czasie.

U mnie dopiero po wymianie aku na AGM widzę, że nawet lodówka z agregatem nie dała sobie rady z aku i go nie załatwiła.
A była włączona na parę godzin bez zapłonu (przewód bezpośrednio z aku do bagażnika) i iEloop nadal działał.
A ASO udało się załatwić w 1 dzień. :)
Teraz zaczynam sezon z Webasto, to będzie prawdziwy test dla aku.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 wrz 2017, 08:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Robert jak zwykle celnie w punkt. To jest dobry argument dla Mazdy. Dlatego uważam ze jesli któreś ASO nie chce wymienić na gwarancji aku to trzeba pisać do MMPOL i jako argument podawać ze nie spełnia normy emisji spalin.
A apropos emisji spalin to wieczorze na wejść obowiązek montażu GPF czyli filtra cząstek stałych dla silników benzynowych. Ale to juz inny topic


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 wrz 2017, 09:06 
Offline
Peterka47 rozbawię cię. Jestem za DPFami jeśli rzeczywiście działają.
Tak samo jak za drogą benzyną i wysokimi opłatami za autostrady. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 wrz 2017, 19:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
rkarcz coz ja mogę ? Każdy ma jakieś swoje słabości . Pogadamy w jacuzzi w Lublinie delektując się


Sent from my iPhone using Tapatalk

-- Dodano: Wt, 26 wrz 2017, 20:01 --

Kurde. I-Stop, I-Eloop zniow nie dziala. :mur: <suicide> . A kumulator bez obciazenai ma napiecie 12,1 V ( na pracujacym silniku bieg jalowy 13,9-13,95V)
Aku wymienainy w lipcu 2017 i przejechane od tego czasu 4 tys km. Zalamka <suicide>

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 wrz 2017, 20:18 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Peterka47 na tym akumulatorze pojeździsz jeszcze spokojnie 4 - 5 lat.
Tylko wyłącz działanie i-stopa, bo w przeciwnym razie wykończysz się nerwowo.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 wrz 2017, 09:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Peterka47 napisał(a):
pawko napisał(a):
A wymiana Aku na nowy załatwi sprawę na jakiś czas, tak samo jak ładowanie poza autem.


I tak i nie. Nie wszyscy mają problem z I-stop. A raczej u wiekszosci tzw algorytm ladowania jest taki sam. Wiec problem moze lezec w samym aku. Mazda oczywiscie nie nie mowi na temat algorytmu ladowania aku. Dlatego mysle ze ASO powinno wymienic aku. Jedz do innego ASO.


A więc jednak :) wybacz nie chciałem być złym prorokiem, ale zbyt dobrze już znam te gówno z obserwacji.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 wrz 2017, 13:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
znalazlem taki artykul w internecie http://matsuoka.pl/po-co-mazda-wymyslila-system-eloop/
I powiem szczerz po przeczyatniu nie bardzo rozumiem dlaczego i-eloop nie dziala gdy akumulator jest ponizej 65%. Jaka jest zaleznosc magazynowania energii przez kondensator i poziomem naladowania akumulatora. I-eloop to chyba ma byc urzadzenie wspomagajace a nie czerpiace energie z akumulatora. Ale moze ja to zle interpretuje.

i jeszcze jeden artykul http://www.przyjaznamotoryzacja.pl/Ucze ... -osobowych

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 wrz 2017, 19:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
ZibiX napisał(a):
zagryziak napisał(a):
Jak mi wytłumaczono, zamek pokrywy bagażnika posiada podwójny rygiel elektryczny. Dlatego po zamknięciu klapy nie można sprawdzać jej domknięcia natychmiast, tj zanim ten drugi rygiel jeszcze nie zaskoczy. Wówczas efektem jest połowiczne zamknięcie pokrywy, które skutkuje objawami opisanymi przeze mnie w poprzednim poście.

Ha :) Powiem Ci, że też tak kiedyś miałem. Cały czas miałem czerwoną ikonkę auta i nie mogłem nic przełączyć. Wtedy w ogóle nie działał mi i-stop także nawet tego nie sprawdzałem. Okazało się, że nie domknąłem bagażnika. I faktycznie jak się przyjrzałem na ta czerwoną ikona auta to bagażnik był bardziej czerwony :) (czyli informacja że jest otwarty. Na szczęście sam "zdiagnozowałem" problem i w 2 minuty było po problemie :)

WAŻNE

Jeszcze jedna kwestia dotycząca i-stopa. Dzisiaj mechanik ASO pokazał mi sposób na ręczne "naładowanie akumulatora" - tak się wyraził. Robi się to jak i-stop przestanie działać. Zademonstrował mi na moim aucie. Sam jeszcze nie próbowałem ale zapisałem procedurę w komórce:
- wyłączyć auto
- nacisnąć i trzymać przycisk i-stop off
- nacisnąć przycisk zapłonu (nie odpalać auta)
- trzymać przyciśnięty przycisk i-stop off przez około 5 sekund
- napis i-stop na lewym wyświetlaczu powinien zacząć mrugać
- odpalić auto
- napis i-stop mruga a akumulator jest ładowany
- jak się naładuje to przestanie mrugać
- można normalnie użytkować auto

Mam nadzieję, że nic nie pomyliłem. UŻYWACIE TEGO NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ :)


Tak odkopię. Ktoś to testował? Peterka47 - właściwie Ty to odkopałeś... Mój aku się znowu przez się przez 60% nie przebija. Zaczyna mnie coraz bardziej wkurzać. Ładowanie prądem 2A... Ile to trzeba najeździć żeby naładować 3%. A tyle samo spada na dobę... Jeszcze póki ciepło... A jak będzie zima?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 wrz 2017, 12:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
U mnie zero reakcji, tylko wyłącza I-stopa. Może to przed liftem?
Mnie bardziej zastanawiają te procedury:
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 00900.html


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 paź 2017, 00:31 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
A u mnie zadziałało. I-stop natychmiast zaczął zachowywać się normalnie, zgodnie z założeniem producenta.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 paź 2017, 08:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
pawko napisał(a):
Może to przed liftem?

W polifcie też działa, ale ciężko stwierdzić czy to coś daje. Przecież jak aku nie jest gotowy (sprawność poniżej 65%) to kondensator i tak nie jest ładowany i cały prąd ma iść włąśnie w aku. Muszę to jeszcze potestować z obserwacją prądu aku, ale to dopiero w listopadzie.
Ja najpierw włączam ACC, a potem naciskam i trzymam przycisk i-Stopu.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 22:13 
Offline
KMBak napisał(a):
Ktoś to testował?


Kiedyś tak robiłem i działało tylko wydaje mi się, że jest to raczej wykasowanie błędu niż naprawa...

Nie stosowałem tej procedury od momentu wymiany aku na nowy...

Zastanawia mnie za to inna rzecz - w piątek ładowałem aku bo pojawił się czerwony trójkąt, istoop zaczął migać na żółto i pojawił się standardowy komunikat. Po naładowaniu aku przestał działać istoop - jest aktywny ( nie świeci się żółta ikonka) a po zatrzymaniu się - np. na światłach istoop nie działa...Jakoś mi to strasznie nie przeszkadza ale coś jest nie tak...Zimno się robi czy co ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 09:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
I znów ieloop i istop nie działają. Ale samochód w sumie stał miesiąc bez jeżdżenia


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

-- Dodano: 12 listopada 2017, o 19:16 --

U mnie ta procedura z przytrzymaniem przycisku i-stopa nie działa. Kontrolka zapala się, ale nie miga. Dziś udało mi się I-Eloopa uruchomić. Jednak jak po dwóch godzinach postoju w garażu
pojechałem jeszcze raz to mimo zrobienia ok 4-50 km nie udało mi się powtórnie ożywić i-eloopa. I stop oczywiście nie działał. Nie rozumiem tego.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 20:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ostatnio przestały mi działać systemy, zrobiłem trasę 150 km. Po 50 km zaczął działać i-Eloop, jak dojechałem na miejsce działał już i-Stop. Przez kolejne 2 dni po nocy, bez problemu działał i-Eloop, zaraz po odpaleniu.

Taką ciekawostkę zauważyłem po 4 latach użytkowania samochodu, gdy jest włączone ogrzewanie tylnej szyby/lusterek i-Eloop nie nie działa. Po wyłączeniu ogrzewania, mniej więcej do 1 minuty wraca i-Eloop. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 21:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Hm... Mam to szczęście, że od tygodnia akumulator trzyma ponad 80%. Sprawdzę jutro tą zależność z podgrzewaniem szyby tylne i lusterek. Bo moim zdaniem to działa razem...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 21:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A u mnie ieloop po dłuższej jeździe w taki sposób ze rozpędzam samochód i potem hamuje silnikiem zaczyna działać ale juz po następnych kilku godzinach postoju przestaje działać . Forscan pokazuje SOC 0%. I stop nie działa i procedura ta do istop tez nie działa . Czy komuś kto na GJ lub lepiej GL działa ta procedura?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 21:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
19 listopada 2017, o 21:00 KMBak napisał(a):
Bo moim zdaniem to działa razem

Od FL może już tak być, u mnie w przedlifcie jest jak napisałem, sprawdzałem kilka razy. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 21:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W mojej GL procedura nie działa. U mnie też i-stop przestał działać, od kiedy jeżdżę tylko po mieście i dość mało oraz zrobiło się chłodno. Z i-eloopem jest tak, że jak aku jest rozładowane bardziej, to alternator nie ładuje kondensatora, tylko wszystko pcha w akumulator. Jak trochę pojeździsz, to doładuje i i-eloop zaczyna działać. Albo nie, bo aku jest jeszcze za mało naładowane. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 72  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.