Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 17 lip 2017, 09:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
boże przecież to w 5min zajmuje z podpieciem interfejsu pod auto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lip 2017, 16:46 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
hej !

Mazda od poniedzialku w warszacie ASO Mazda Johnsons Swindon. Mechanicy walcza i nie wiedza co jest nie tak :mad:

Zobaczymy co czas przyniesie...... jak na razie koszty <modlisie>

P.B


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lip 2017, 18:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
LOL żal przecież to od reki da się zrobić nawet jak uszkodzone anteny czy coś aby zdiagnozować
ASO i nie wie co robić
ŻAL


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lip 2017, 19:29 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Kolejny dzien za nami .........
Dzis informacja - powiadomia mnie za zdiagnozuja problem ......

<baseball>

P.B

-- Dodano: Pt, 21 lip 2017, 18:27 --

Hej !

Zdiagnozowali po 4 dniach
Keyless modul i steering lock do konca nie sa pewni ale co do ceny sa ... - okolo £1000.

Podalem swoje argumenty ( kolega Lemon) mial ten sam problem i Pan Technik hmmmm... zaskoczony bardzo poprosil i maile itp. informujac mnie ze jutro tym sie zajma wiec dalej czekam

Miego piatku

P.B

-- Dodano: Pt, 21 lip 2017, 19:29 --

Czy dobrze kombinuje ???.

Nie mam Mazdowskiego IDs - mam elm i forscan w domu. Czy da sie wymusic zaplon i jak to zrobic zeby mogl poprzez elm-a i forscan pokasowac bledy i wtedy byc moze odpalil swoje auto.
Czy to ma sens ???

Prosze o rady

P.B


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lip 2017, 20:27 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
flywin napisał(a):
boże przecież to w 5min zajmuje z podpieciem interfejsu pod auto.

A jak chces załączyć zapłon ? :idea:

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lip 2017, 20:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
A no widzisz da się tylko trza mieć mazda ids i vcm 2 i wygenerowny po vin mazda as bulit i tam masz kod binafny do pcm i da się podłączyć i wymusić zapłon.

Wysłane z mojego HTC M8 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lip 2017, 13:01 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Hejo All !

Mamy sobote i info z ASO Mazda ze uruchomili mi maszyne. Niesamowite !!!
Obylo sie bez wymiany modulu keyless (koszt modulu - cena z dnia22/07/2017 - £967) oraz steering lock - cena z dnia 22/07/2017 - £358).
Powodem wejscia auta w tryb antykradziozowy byl slaby akumulator. Po wymianie i skasowaniu bledow immobilajzera oraz kluczyka auto normalnie odpala

Chcialem podziekowac uzytkownikowi Lemon za wszelka pomoc ( raporty,porady, maile, telefony) bo to dzieki niemu ten problem zostal rozwiazany.

Bardzo, bardzo dziekuje.
Coz .... teraz 2 dni i urlop - piewsza trasa biala s..a.
Przyjemnego weekendu

P.B


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lip 2017, 18:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
mówiłem kurna to 5min zajmuje tylko idioci nie wiedza co robią.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lip 2017, 18:24 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Szkoda ze nie zrobilem zdjecia "Pana Technika" jak mu tlumaczylem i dawalem wszelkie dokumenty co ma zrobic - mina bezcenna a z inne wszystko zaplacilem Visa Card :lol:
Aha no i calkowity koszt naprawy- diagnozy ktora dostali ode mnie £45


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 08:34 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 237
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ffo1977 Bardzo się cieszę że udało się naprawić autko. No i bardzo dużo funciaków zaoszczędziłeś. Na przyszłość w tym salonie mazdy powinni już potrafić to naprawić :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 lip 2017, 08:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
Ludzie ale to aso zebu icy uczyc Jak mają się ids obsługiwać to trochę dziwne

Wysłane z mojego HTC M8 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sie 2017, 15:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam
Mam system keyless. Caly czas pulsuje czerwona ikonka z klodka. Po wcisnieciu sprzegla powinna zapalic sie zielona dioda na przycisku start/stop ale caly czas jest na czerwono.Alarm dziala prawidlowo. Baterie w kluczyku wymienilem. Zamontowalem akumulator z innej 6 i dalej ten sam objaw. Prosze o pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 sie 2017, 21:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Problem rozwiazany. Kupilem nowy akumulator. Auto scholowalem do warsztatu. Mechanik po podlaczeniu do IDSa i wygenerowaniu kodu (w serwisie Mazdy gosc nie wiedzial o jakim kodzie mowa) autko odpala. Akumulatora nie wymienialem wiec prawdopodobnie mial ok 7 lat.
Dzieki za pomoc i podpowiedzi, gdzie szukac przyczyn
Szczegolnie dla Lemon 1990 za dokladny opis krok po kroku i jak wygenerowac kod
Mysle, ze przyczyna braku zaplonu byl wlasnie stary akumulator
Pozdrawiam serdecznie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 sie 2017, 21:45 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 237
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Myślę że można by ten sposób gdzieś przypiąć. Wiele osób miało problemy ASO wymienia cały moduł a rozwiązanie tego problemu jest banalne. Cieszę się że mogłem kolejnej osobie pomóc zaoszczędzić $$$


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 12:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
sam aku nic nie pomoze na to skumulowało sie wiele czynników


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sie 2017, 06:42 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Dopadło i mnie :/
Auto normalnie się otwiera, odpala. Jednak po wciśnięciu sprzęgła świeci się czerwona dioda sygnalizujaca problem z keyless. Sprawdzone dwa kluczyki i na dwóch to samo. Zaczać od wymiany baterii ?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sie 2017, 09:40 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 237
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
jedyne rozwiązanie IDS i skasowanie błędów.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 17:09 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A mój problem polega na tym, że ogólnie keyless działa bez zarzutu poza przyciskami w klamkach...otóż otworzyć auto łapiąc za klamkę mogę zarówno z lewej jak i z prawej strony auta ale jak wciskam ten przycisk w klamkach to nie chce zamknąć auta...centralny z pilota działa bez problemu...myślę, że klamki do wymiany ale pewności nie mam...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 17:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Nie klamki tylko przyciski. Oryginał kosztuje około 120 zł.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 30 wrz 2017, 21:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nieoryginalny przycisk 2 zł w sklepie elektronicznym.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 paź 2017, 20:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.01.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: zagranica
Wczoraj wieczorem zona oznajmila ze madzia znowu dziwnie odpala , postanowilem rano wstac podjechac do sklepu po nowy akumulator . Jak zaplanowalem tak zrobilem , po wymianie akumulatora przejechalem z pod sklepu jakies 300 metrow dalej na inny parking bo mialem umowiona wizyte z synem u denstysty , po powrocie samochod juz nie odpalil !!! Wygladalo Mnie to na to ze padl moze kluczyk bo nawet nie chcial samochodu zamknac .... Wkurzony wrocilem do domu autobusem po drugi klucz i swoj samochod z nadzieja ze zapasowy sobie z tym problemem poradzi ale tu szok , kluczyk otwiera zamyka samochod ale na tym sie jego urzytecznosc konczy . Na desce mam ikonke kluczyka przekreslonego na czerwono i druga migajaca taki jakby samochod z klodka .Zakupilem dwa osobne komplety bateri do klucza ale nic nie dalo , zadzwonilem po pomoc drogowa samochod scholowany do miejscowego warsztatu ale mechanik jak z dupy trombka mowi nawet nie wie od czego zaczac ( uroki mieszkania na polnocy szkocji jest pieknie ale brak fachowcow jak cos sie popsuje ;) ) Dodam jeszcze ze po odwiedzilem serwis ford/mazda i zapytalem o pomoc to pan z ladnie wyprasowana koszula i krawatem oznajmil ze Oni nie maja pojecia co to moze byc :D. Po dokladnych ogledzinach bezpiecznikow i kabli znalazlem taki oto problem

http://tinypic.com/r/1zlyukg/9

Czy jest ktos moze kto by mogl naprowadzic Mnie co dalej z tym robic nim zamowie lawete do serwisu mazdy a najblizszy mam 40 mil od domu .Pomozcie prosze bo zona zalamana Mi placze ;)


Ostatnio edytowano Cz, 5 paź 2017, 20:19 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 18:48 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czesc wszystkim !

Potrzebuje porad,sugesti,pomocy a mianowicie:
Moje 2.2 co 10 dni laduje w serwisie na przypadlosc zapadania w system anty kradziezowy czyli czerwony kluczyk + klodeczka inie odpala. Po wlozeniu kluczyka w stacyjke tez nie odpala. Wszystkie inne rzeczy jak zamykanie drzwi, uzbrajanie alarmu dziala poprawnie.
Ostatnim razem serwis wymienil na nowy modul keyless + nowy kluczy -zaprogramowal nowy kluczyk ( jedyne £854) i po 10 dniach bam zas to samo i w chwili obecnej auto pojechalo do serwisu.
Oni juz rozkladaja rece bo nie wieda co jest.
Podpowiedzcie cosik, plisssssssssssssss....
Dzieki i milego

-- Dodano: Pt, 27 paź 2017, 18:48 --

Hejo Wszystkim !
Wiec tak od tygodnia mam Mazde serwis naprawil (tak bynajmniej twierdza), tym razem wymienili Power stering module ( tym razem za free) i to wedlug nich byl winowajca problemu.
Na razie jezdze ...... obym juz tylko jezdzil.
Jak cos sie zmieni bede informowal.
Pozdro


Ostatnio edytowano Pt, 1 cze 2018, 23:06 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 paź 2017, 11:00 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Podrzuć jakiś numer tej części :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


Ostatnio edytowano Pt, 1 cze 2018, 23:06 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 lis 2017, 21:15 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
antimadrid napisał(a):
Ponad rok czasu nie dzialal mi system keyless.(zamykanie) po wizycie w ASO dowiedzialem sie , ze jedyna opcja to nowy przycisk (klamka zapewne w zestawie) za jedyne 1600 zl <spoko>
Dzieki zaparciu i checi maciekelga znalazl na to rozwiazanie. Przyczyną bylo zalanie dwoch przyciskow, ktore w elektronicznym to pare zlotych. Wystarczy stare usunac i przylutowac nowe. To tak w mega skrocie ale jezeli komus nie dziala system keyless to niech sie nie zalamuje bo jest na to rozwiazanie. Raz jeszcze dzieki Maciek !! <spoko>


A kolega się podzieli wiedzą co za przycisk zastosował zamiennie?
Wiem, że można kupić ori https://www.fox.rzeszow.pl/m/oslona-tlu ... 246,241429 ale szukam alternatywy
Ja już wymieniałem w lewej klamce przycisk z klamki używanej (da się wymienić, ale trzeba lutować niebieskie kabelki, bo przechodzą przez dziurę w klamce). Starczyło na pół roku. Znowu mam błąd na desce - czerwony kluczyk i wg ForScana zwarcie przycisku.
Na razie potraktowałem go strzykawką i igłą wstrzykując do środka spray Kontakt. Niestety nie zamyka na dwa (tylko na raz), czyli dalej coś nie tak.
Przydałby się jakiś hermetyczny mikrostyk pasujący do klamki na podmiankę.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 08:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
O ile mnie pamięć nie myli to TACT-34N-F lub DTS-32N-V-B - ogólnie microswitch 3,5mm x 6mm SPST.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 17:56 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
maciekelga napisał(a):
Pojechałem do elektronicznego i dobrałem taki sam, pasujący przycisk, o ile mnie pamięć nie myli to TACT-34N-F lub DTS-32N-V-B - ogólnie microswitch 3,5mm x 6mm SPST.


Dzięki. A ten przycisk jakoś zabezpieczałeś czy on ma podwyższone IP?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 18:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Oryginalny jest dokładnie taki sam jak ten co podałem. U kolegi antimadrid oryginalne gumowe zaślepki nie były pęknięte ale o ile pamiętam zrobiłem na nich na ciepło dodatkową osłonkę z taśmy izolacyjnej...nakleiłem na oryginalny kaputrek, i poprzez podgrzanie wyprofilowałem. Wymiana to w zasadzie 30 minut razem z piciem piwa, więc jak mu padnie to się znowu wymieni na razie nie zglaszał problemów.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 22:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
maciek jaki sposób masz na usuniecie tego kleju czy innego w co jest zatopiony mikroprzełącznik


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 23:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zdaję się że poprostu delikatnie wydłubałem skalpelem/wkrętakiem.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lis 2017, 09:03 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.11.2013
Posty: 102
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: pomorski
Ten temat pojawil sie wczesniej ale nie widzialem konkretnej odpowiedzi :

Akumulator wymieniony, bateria nowka a w srodku i tak czerwona klodka po paru minutach jazdy.
System zamykania auta przez przyciski nie dziala od paru miesiacy ale dopiero od paru dni pojawia sie ta klodka. Czy ktos wie jak to rozwiazac?

_________________
Defensem uns colors, d'un gran Barça omnipotent.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.