Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 09:54 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Miałem zamiar sam to pospawać, ale .... okazało się że gwinty dla śrub są przesunięte i sam tego nie zrobie, a znaleźć warsztat który podejmie się tego graniczy z cudem :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 12:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To masz wielki problem.
Sanki lepiej już zrób te co masz bo innych już nie wsadzisz, nie wiem, pospawaj wzmocnij itd.
Wachacz pospawany?! No tego to bym nawet nie ruszał, to jest odlew żeliwny nie kawał odlanej stali do spawania!

Sanek nowych ogólnie innych nie włożysz bo ich nie zmieścisz do twojej krzywej ramy / podłużnicy.
Chyba że spróbujesz, ale może być bardzo ciężko, przy sankach jest masa roboty. Jak już, to przy okazji wymień gumy drążka stabilizatora, koszt mały a i tak to trzeba zrobić wcześniej czy później i tak, więc to przy okazji.

W zawieszeniu wymień to co spawane krzywe zużyte itd... Później korekta zawieszenia przód i tył, bo jeśli tyłu nie ustawiasz najpierw, to przód zawsze będzie inny. Jeździć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 12:28 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Akurat wahacze są "igły" OEM Mazda z wymienionymi tulejami (tam gdzie jest problem), natomiast problemem głównym jest pospawany na "odpier***" część sanek na które wchodzą wahacze, prosty i banan. Do spawania są gniazda wahaczy w sankach, ponieważ te gniazda są poprzesuwane ale fakt faktem geometria jest na -1 ( słyszałem że na geometrię na 0 ustawia się auta po dzwonie). Niestety było to tak ukryte że przy zakupie nie udało się tego znaleźć.
Udało mi się nowe sanki znaleźć - na zamówienie, OEM Mazda 5600zł. Jeden warsztat ma "niby" dostęp do lini produkcyjnej M6 III gen. gdzie na zamówienie robią części do M6 I oraz M6 II. Koszt śmieszny patrząc na rok auta...
Co do firmy NTY gdzie sanki są po ok. 700zł mam z przed 1 godziny niemiłą niespodziankę usłyszeć podężne jebni**** i co znalazłem? Wahacz po drugiej stronie dokonał żywota... Niespełna 10 tyś km przejechane a tu sworzeń przebił się przed obramowanie górnego lewego wahacza.
Do spawania ramy doszła mi zmiana wahacza po drugiej stronie... Już nie mam zaufania do tej firmy.... Może ktoś polecić inną?........


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 14:23 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.10.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Witam. Mam pytanie. Co to jest to coś na podszybiu? Wygląda na fabryczne....


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
マツダ
Najprostsze rozwiązania są najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 14:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A jakieś dokładniejsze foto lub skąd to wyjąłeś?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 14:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Czujnik nasłonecznienia. Mam taki sam w GH. Na desce rozdzielczej po stronie pasażera przy samej szybie czołowej.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 14:36 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Dla rozjaśnienia, jest to czujnik który mówi trybowi automatycznemu klimatyzacji jak ma dmuchać przy ustawionych stopniach, komputer bierze temperaturę z zewnątrz, dane z w/w czujnika i ustawia Ci tryb auto A/C :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 14:38 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.10.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Dziękuję Panowie. Już jestem mądrzejszy.

_________________
マツダ
Najprostsze rozwiązania są najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 16:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Mam pytanie czy panel na tunelu środkowym w skrzyni automatycznej z literkami PRND +- powinno być podswietlone?
USDM
Obrazek

Grzebałem ostatnio przy naciąganiu linki ręcznego (po wizycie w ASO została poluzowana, niepotrzebnie odkrecona) i nie pamietam czy wcześniej mi świeciło ale teraz nie świeci a pamiętam że szły tam jakieś kabelki ale nie było chyba oprawek z żaróweczkami tylko jakby zaślepki z materiału jak zatyczki do uszu

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2017, 22:20 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Z tego co wiem to ten lulok na podszybiu to czujnik od centralnego. Czujnik od ustawienia temp powinien być w panelu srodkowym.
Przynajmniej tak znam z innych samochodów ale to jest mazda i może byc jak koledzy wyżej piszą


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 paź 2017, 03:00 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.10.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
ZoZo, też tak myślałem. Ale po zamknięciu auta nic tam nie mruga. Za to mruga kontrolka immobilizera na zegarach. Więc koledzy zapewne mają rację.

-- Dodano: Śr, 18 paź 2017, 03:00 --

ZoZo, też tak myślałem. Ale po zamknięciu auta nic tam nie mruga. Za to mruga kontrolka immobilizera na zegarach. Więc koledzy zapewne mają rację.

_________________
マツダ
Najprostsze rozwiązania są najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 18 paź 2017, 08:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
To jest, tak jak już pisałem, czujnik nasłonecznienia. Czujnik temperatury wewnętrznej jest w okolicy prawego kolana kierowcy. Poziome dziurki w desce rozdzielczej.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 paź 2017, 22:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.09.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Witam ma pytanie czy Mazdy gen. 1 były produkowane w 2008r.? Sądzę że nie a tak mam na umowie i na dowodzie rejestracyjnym...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 paź 2017, 13:16 
Amator
Offline
Od: 09.05.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Warszawa, okolice (lewa strona Wisły) - serwis blacharsko-lakierniczy?

Muszę naprawić zderzak tylny z OC sprawcy i potrzebny mi dobry fachowiec w tej kwestii.

_________________
Pozdrawiam,
Patryk


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 23 paź 2017, 13:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
krzmag przecież masz numer VIN, poszukaj czegoś do odkodowania w internecie, albo podjedź do najbliższego salonu Mazdy to Ci sprawdzą.

Według Wikipedii:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda6
First generation
Cytuj:
Production: February 2002 – June 23, 2008

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 23:12 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 66
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Bump panowie. Padła mi zdaje się pierwsza sonda (M6/2.3/2006/PB+LPG). Błedy 0138/2177. Zamiennik NGK jest ok?
Dokładnie taki - http://allegro.pl/sonda-lambda-mazda-6- ... 62363.html
Będzie sprawnie śmigac?

_________________
Stilgardozaurus


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 06:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Stilgardozaurus to nie jest NGK tylko NTY a to jest zasadnicza różnica... NGK jest dobre o NTY wiem tyle, że działa tyle ile trwa gwarancja...

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 07:23 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 66
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Pt, 27 paź 2017, 05:27 dejwid napisał(a):
Stilgardozaurus to nie jest NGK tylko NTY a to jest zasadnicza różnica... NGK jest dobre o NTY wiem tyle, że działa tyle ile trwa gwarancja...
No tak to prawda. NTY - brzmi jak podróbka NGK ;) A masz może gdzieś pod ręka linka to analogicznego zestawu z NGK?

_________________
Stilgardozaurus


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 07:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Na tej aukcji masz podane numery innych zamienników...

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 07:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
A oryginał ile kosztuje ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 08:07 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.02.2016
Posty: 66
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Pt, 27 paź 2017, 06:53 dejwid napisał(a):
Na tej aukcji masz podane numery innych zamienników...


Ta, znalazłem NKG. Cena prawie 900 pln wow

_________________
Stilgardozaurus


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 13:21 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
To cofam pytanie o org...:p kup ngk kupisz tanio kupisz 2x

Skąd jesteś w tym kuj-pom ??

-- Dodano: Pt, 27 paź 2017, 14:21 --

Witajcie, ja mam pytanie odnośnie LPG czy wasze auta są uzależnione od jednej stacji ? pytam ponieważ jak tankuje na BP jest malina a jak tylko zatankuje na innej stacji to mam ... fakt malutki problem ale już nie jest tak na zicher :P wyczuwalne jest delikatne szarpniecie np. na 3 biegu w okolicach 3500 obrotów podczas przyspieszania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 14:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Po zatankowaniu na noname miałem wrażenie jakby mniejszej mocy przy duzym obciażeniu ale byc moze to "plecebo" na pewno zas kilometraż zanotowałem mniejszy, takto bp, orlen, statoil


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 19:19 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 03.06.2017
Posty: 26
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: małopolski
Pt, 27 paź 2017, 07:55 napisał(a):
A oryginał ile kosztuje ??

Kosztuje 1200
Ja od 2 miesięcy (3000 km) jeżdżę na NTY i na razie bez kłopotu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 20:45 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
No ja zatankowałem na Shell i pojawiła się turbo dziura :/ wyjeżdża do konca i tankne na bp jak zniknie tzn ze Madzia lubi tylko bp.

A co do sondy.. Ori dość drogo :/ może jednak warrto zainwestować i miec spokój


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lis 2017, 13:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.11.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam
Czy jest możliwość ze któryś z forumowiczów może sprawdzić VIN ? chodzi mi o jak najwięcej informacji min:wersje i wyposażenie itp.

_________________
Pozdro. <pucu> Deyna


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lis 2017, 15:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
http://www.mazda-fun.net.ru/vin/
dobra stronka z wykorzystaniem tłumacza


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lis 2017, 12:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.11.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
LPG: Tak
Region: mazowiecki
dziękuje. <spoko>

_________________
Pozdro. <pucu> Deyna


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lis 2017, 11:50 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 14.10.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Cześć.
Mam problem z klapą bagażnika. Czasem się otwiera a czasem nie i za cholerę nie wiem co jest przyczyną. Może ktoś coś podpowie?
Dzięki
Aha... To kombiak

_________________
マツダ
Najprostsze rozwiązania są najlepsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lis 2017, 13:22 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
psiknąć wd40 w zamek i skontrolować linkę


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 57, 58, 59, 60, 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.