Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:56

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 431 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 21:19 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 22.12.2014
Posty: 658
Rok produkcji: 2006
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Jestem w trakcie testów pilotów po naprawie. Na dzień dzisiejszy mija 3 tygodnie od naprawy. Jeszcze trochę muszą się protestować zanim ogłoszę oficjalnie że naprawa w moim wykonaniu jest trwała.

_________________
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, ZMIENIAREK, WYŚWIETLACZY (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9
Wyprowadzanie wyjść RCA
Płyta startowa nawigacji GH, Soft nawigacji gg/gy
Żarówki klimatronika
503304123


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 10:16 
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Jakby ktos szukal wkladu do kluczyka visteon to posiadam nowy nie uzywany .kupilem wklad ale nie taki jak potrzebuje chcialem siemens a zamowiłen visteon kosztowal 99zl za 50+pp odsprzedamObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 12:55 
Adept
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 125
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Witam. nie mogę zaprogramować samego pilota. Mam jeden oryginalny pilot siemens ten działa ale coś już szwankuje, drugi mam Visteon 41528 i ten też działa. Postanowiłem kupic pilot i kupiłem Visteon 41528 433mhz. chce go zaprogramować ale nie daję rady podczas programowania pilot nie reaguje. Moja myśl była taka ze ten nowy zakoduje a ten org. siemens wywale bo szwankuje. Czy da sie tak zrobić?

_________________
https://t.me/pump_upp


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 13:27 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
I nadal mi dziala pilot bez problemu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 wrz 2017, 08:59 
Adept
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 125
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
dobra u mnie chyba temat rozwiązany . Obudowa pilota to Visteon ale płyta to Siemens. Poprzedni właściciel musiał coś kombinować.

_________________
https://t.me/pump_upp


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 sty 2018, 15:30 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Zrób to szybko a centralny powinien zareagować .
Mi zaś nie chce kluczyków znaleźć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 mar 2018, 17:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.03.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Witam,posiadam mazde 6 2008 rok 2.0diesel.Mam problem z kluczykiem nie chce zamykac ani otwierać ale po włożeniu kluczyka do zamka zamyka normalnie wszystkie drzwi.Wymieniałem juz baterie ale nawet po wymianie pilot nic nie reaguje.Prosze o jakies rady..Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 mar 2018, 07:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Dioda w pilocie świeci na czerwono ? Drugi kluczyk działa normalnie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 cze 2018, 19:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.06.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Serdecznie proszę o pomoc. Mi nie działają piloty odkąd zablokowała się kierownica. Piloty mają nowe baterie, kodowanie nie działa. Wygląda na ten sam problem jaki mial kolega z kilkunastu postów wcześniej. Czy wiecie jak wymienić ten cały stycznik w stacyjce, a może to wina kostki a jeśli tak to czy da radę ją wymienić bez wymontowania całej stacyjki. Dziękuję za każdą możliwą wskazówkę i pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 14:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.08.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Witam, kupiłem niedawno mazde 6 gh 1.8 z 2008r niestety były właściciel posiadał tylko jeden kluczyk i w dodatku z niedziałającym pilotem. Po rozmontowaniu kluczyka, nie ma żadnych oznaczeń na obudowie, a sama elektronika była przerabiana.
moduł pilota to siemens VDO DH55-675DZ, 5WK49093 chcę kupić kluczyk z pilotem ale nie wiem jakiego producenta.
kopek napisał
"U mnie jest taka sytuacja. Mam dwa piloty, piloty otwierają i zamykają ale czerwona dioda na pilotach nie świeci. Czy to jest dobrze? Chociaż od pewnego czasu jeden pilot Siemens z rana otworzy auto ale jak juz podjadę do pracy do już auta nie zamknę. A drugi kluczyk zamknie. Drugi kluczyk to VISTEON 41526 O co tu chodzi?"


i tu jest pytanie czy każdego producenta pilot, będzie pasował do mojego modułu?

dziękuję z góry
pozdrawiam

poniżej zdjęcia mojej płytki :sad: .
DSC_00041.JPGDSC_00031.JPG

-- Dodano: 14 września 2018, o 14:34 --

Doczytałem dokładniej i już wiem że ma być siemens, tylko nie wiem czy każdy będzie pasował.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 18:58 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
W GH są dwa rodzaje pilotów: SIemens i Mitsubishi. Jeżeli masz Siemens to taki będzie pasował.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 20:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, zgadza się.
Centralka pilotów przy schowku, jak jest Siemens TP piloty też muszą być Siemens. Jeśli centralka pilotów jest Mitsubishi to piloty też muszą być Mitsubishi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 21:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.08.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
wielkie dzięki <spoko> , mam jeszcze jedno pytanie czy każdy pilot siemensa, obojętnie z jakim numerem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 18:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Cześć. U mnie bateria w pilocie wystarczy na 3 miesiące, więc pora coś z tym zrobić. Próbuję odpiąć wtyczkę od modułu sterownika centralki pilotów. Ponieważ nie ma tam dobrego dostępu (a nie chcę na siłę rozpinać) odkręciłem śrubkę by całość obrócić ale samo odkręcenie to za mało bo coś blokuje i nie chce się wysunąć. Pewnie to jakiś banał, ale jednak szkoda byłoby coś połamać czy urwać.
Jak się to sprawnie demontuje?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 19:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.08.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
chodzi ci o ten element prostokątny za schowkiem, ja jestem na etapie zakupu kluczyka z pilotem bo mój nie działa i wymontowywałem ta część żeby sprawdzić producenta
jak już ściągniesz schowek to jedna śrubka i ten element jest tak jakby na zatrzasku czy coś podobnego, lekko kiwając na boki i ciągnąc u mnie to się wysunęło tylko nie za mocno żeby co nie pourywać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 19:45 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
U mnie z jednym pilotem jest taki problem, że czasami nie działa ani otwieranie, ani zamykanie. Bagażnik też nie działa, wtedy trzeba obudowę pilota powyginać/powykręcać w jedną, drugą stronę i zaczyna działać. Coś w środku przestaje stykać. Może bateria albo jakieś zimne luty. Próbowałem znaleźć przyczynę wiele razy, rozkładałem doginałem blaszki, ale nic to nie dało.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 21:43 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.06.2016
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Podpisuję się do kolegi ,mam ten sam problem , od jakiegoś czasu pilot stracił tak jakby zasięg bo musialem mocno blisko podejść do auta i czasem udało się otworzyć lub zamknąć a czasem wogule nie reagował i pomyślałem ze bateria pada , wymienilem wiec ja ale , to samo jest czasem otwoze dzwi z pilota czasem je zamkne , musze mocno powyginac i pociskac pilot to czasem zalapie , dodam ze dioda nie pali sie wogule ,na starej bateri tez nie palila sie , choc kiedys działała , tak wiec czasem spoko dziala pilot a czasem wogule dodam że z kluczyka wszystko działa po włożeniu w dzwi mogę otworzyć i zamknąć, ktoś ma jakieś pomysły??, dodam ze jak udaje się otworzyć lub zamknąć auto z pilota to nadal dioda na pilocie nie mryga;(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 10:11 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Sprubój wyczyścić styki na płytce oraz blaszki gdzie stykają się bateria i płytka z blaszkami. Ja miałem ten sam problem nawet jak kupiłem nową baterię, podginanie nie pomogło, dopiero po przeczyszczeniu styków jest ok. Do czyszczenia użyłem papier wodny 800.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 12:03 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.06.2016
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Mam drugie pytanie , na sieci znalazłem używany pilot czy mogę to zaprogramować do mojego auta , tzn sam pilot kluczyk nie potrzebny jest mi, mój pilot to simens rozumiem że musi być ta sama firma żadna inna,


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 12:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, Siemens do Siemensa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 20:47 
Świeżak
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 23
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Witam serdecznie! To mój pierwszy post na tym forum ale zapewne nie ostatni :wink: Zastanawiam się nad zakupem Mazdy GH z 2010r
którą znajomy sprowadził dawno dawno temu i która stała ponad rok bez akumulatora. Uczciwy człowiek nie mając pojęcia w jakiej formie jest
ten samochód zarejestrował go i dał na miesiąc lub dwa testowania zanim podejmę decyzję czy chcę ją czy nie. Więc testuję od kilku dni i odkrywam
różne ciekawostki. W temacie pilota chciałem napisać że podobnie do głównego akumulatora bateryjka też była padnięta, więc ją wymieniłem i klikam.
Dioda świeci jak nacisnąć guziczki ale zamek milczy. Trudno, pewnie trzeba programować. Przejeżdżam 2km z biura do domu i cuda cuda pilot działa!
No ale działał tylko kilka razy i po kolejnej przejażdżce znowu lipa. Dzień później podobnie - otworzyłem auto z pilota, przejechałem do pracy i już nie zamyka.
Poczytałem o metodzie 3x kluczyk-3x drzwi 2x klawisz i sprawdziłem. Brak odpowiedzi auta w trakcie programowania - nie dawało znaków blokadą, ale
pilot działa.... ale znowu tylko kilka razy.
Zastanawia mnie skąd takie losowe działanie pilota i dlaczego nie reaguje ani on ani samochód na próby przypisania pilota do auta?
Drugiego niestety nie dostałem i będę musiał się upomnieć żeby wykluczyć lub potwierdzić awarię pilota.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 11:58 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.05.2017
Posty: 44
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czy programujac nowy kluczyk muszę programować ponownie aktualny, działający? Zastanawiam się czy wejście w tryb programowania kasuje aktualnie zaprogramowane piloty. Może ktoś z Was przerabiał to albo po prostu wie.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 sty 2019, 07:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
tak automatycznie kasuje oba


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 16:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.05.2017
Posty: 44
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dzięki za info. Czyli jak nie zakoduję nowego kluczyka (co jak widzę po wpisach się zdarzało) to mogę zostać bez żadnego pilota...
Wysiadł mi przycisk otwierania bagażnika a że mam serię Siemens to zapobiegliwie dokupiłem zastępczy na Ali ale opcja że po prostu dołożę kolejny pilot wydawała mi się zbyt optymistyczna, teraz wiem że nie bez powodu...

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 12:51 
Amator
Offline
Od: 16.02.2017
Posty: 80
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Cześć i czołem!
Czy za każdym razem, po wymianie baterii w pilocie trzeba programować kluczyk?
Dlaczego pytam...
Wymieniłem baterię, szedłem rano z nastawieniem, że trzeba będzie programować - a tu surprise! Auto otworzyło się normalnie z pilota.
Mam wersję poliftową z 2010 roku, a moduł Mitsubishi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 12:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Nie, nie trzeba. U mnie bardzo szybko rozładowuje się bateria w kluczyku (parę miesięcy). Wyciągnąłem więc moduł (Siemens) i wypiąłem z zasilania a z kluczyków wyjąłem baterie na jakąś godzinę i po złożeniu wszystkiego z powrotem kluczyki śmigały jakby nigdy nic.

Wysłane przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 20:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: kujawsko-pomorski
moje oba piloty otwierają ale nie zamykają a bateryjki nowe jak zaprogramować piloty tak samo z ta wtyczka zadziałac

-- Dodano: 11 lutego 2019, o 20:59 --

moje oba piloty otwierają ale nie zamykają a bateryjki nowe jak zaprogramować piloty tak samo z ta wtyczka zadziałac


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 21:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: podkarpacki
Miałem podobny przypadek i u mnie winę ponosi uszkodzony moduł komfortu znajduje się on w słupku pasażera koszt używki około 100zl całe szczęście jest plug & play noc nie trzeba programować może z również spróbować zresetować centralne odpinajac ja na chwilę znajduje się za schowkiem

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


Ostatnio edytowano Pn, 11 lut 2019, 21:37 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lut 2019, 00:24 
Świeżak
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 23
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Które miejsce masz na myśli pisząc słupek pasażera?
U mnie pilot działa od zapłonu do zapłonu - gaszę auto i zamykam
z pilota. Pilot będzie działał bezproblemowo aż do następnego
przekręcenia kluczyka w stacyjce. Później przerwa w działaniu - dzień,
dwa, albo trzy aż pewnego razu po zgaszeniu silnika uda się zamknać
auto z pilota.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lut 2019, 18:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: podkarpacki
Obok skrzynki bespiecznikow pod schowkiem

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


Ostatnio edytowano Pt, 15 lut 2019, 18:01 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 431 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.