Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:05

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 178 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 19:50 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Panowie, i jak jest z tym egr? Zaslepiac czy nie? ;)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 08:23 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2015
Posty: 24
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Ja zwlekałem bo mi nie przeszkadzał. Ale jak za często zaczął mi się wypalać DPF i trochę szarpać na niskich obrotach to zaślepiłem i to najlepsza decyzja jaka mogłem podjąć. Chwila roboty a różnica spora i spalanie dużo mniejsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 13:36 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Jakieś błędy Ci wyskoczyły po tym zabiegu?

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 sty 2017, 22:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
witam ja tez jakiś czas temu czysciłem egr i nic z tego dobrego nie wyszło teraz mam włożoną zaślepkę od kilku miesięcy , włożyłem ją po konsultacji z kolegami na forum własnie po to żeby sprawdzić czy to właśnie nie egr jest winowajcą częstego zapychania się dpf, i okazało się że to jednak egr, błędu na desce nie widać jedynie na kompie widać u mnie P0104 kiedyś ktoś z serwisu mówił mi żeby nei zaślepiać bo sobie tym narobię kosztów że katalizator i dpf szybko padnie, póki co jednak jest inaczej..

-- Dodano: Cz, 12 sty 2017, 22:15 --

aa zapomniałem dodać że międzyczasie zanim poczytałem na forum i zaślepiłem egr to od znajomego kupiłem egr podobno mały przebieg i pewniak za dobra cene jak narazie to leży na warsztacie skoro zaślepka daje rade :) może kiedyś wolnym czasem go założe na próbę.. pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lut 2017, 13:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.08.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Ja mam benzynę 1.8 kombi 2006 i tak jak koledzy pisali powyżej wyciągnąłem tylko ten bolec od góry( przy silniczku egr) i efekt świetny ;-) silnik dynamiczny nie szarpie przy zmianie biegów ;-) wcześniej delikatne poszarpywania były :( zobaczymy jak ze spalaniem ; )


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 mar 2017, 09:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Kastracja EGR'a w 2.0 MZR przeprowadzona. Wyciągnąłem sam czpień bez rozbierania, ale stwierdziłem że jednak trzeba wyjąć cały środek.
Obserwacje trwają...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 mar 2017, 20:56 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
u mnie chłopcy czyścili w myjce ultradzwiękowej , ale efekty były rózne i dlatego dzis juz tego nie robimy

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 kwi 2017, 22:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Po dwóch tygodniach jeżdżenia z deaktywowanym EGRem, przywróciłem go do aktywności. Zero jakiejkolwiek różnicy, poprawy. Momentami nawet było gorzej. Po zatrzymaniu się na światłach, obroty potrafiły delikatnie falować.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 00:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Adaptacja była zrobiona?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 09:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Jeśli masz na myśli przepustnicę, to tak, była.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 15:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Millerkowi chyba chodzilo czy robiles ponowna adaptacje po deaktywacji egra.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 15:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Adaptację czego?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 17:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Przepustnicy bez egra :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 kwi 2017, 17:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Robiłem, tak jak napisałem powyżej.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 cze 2017, 08:21 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Są jakieś dedykowane zaślepki do 2.2 ?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 cze 2017, 10:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tak, kupiłem na ebay'u.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 cze 2017, 10:04 
Świeżak
Offline
Od: 07.11.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Panowie mam taki problem mianowicie auto na 1 i 2 biegu przy niskich obrotach zaczęło mi od pewnego czasu traktorzyc od tygodnia zaczęło się to samo tylko przy wrzucaniu go na wysokie obroty czy kojarzycie co to może być??
Czy to będzie zawór EGR ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 cze 2017, 08:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.03.2016
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
Panowie, auto mi nieregularnie zaczęło szarpać przy rozgrzanym silniku. chcę testowo zaślepić EGR. Nie mogę nigdzie znaleźć gotowej blaszki do GH.
Pytanie czy w GY po lifcie (silnik RF7J) EGR jest taki sam jak w GH z tym samym silnikiem?
Tak podejdzie? http://allegro.pl/71-zaslepka-egr-mazda ... 95077.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 cze 2017, 21:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.06.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: łódzki
Witam

Mechanik stwierdził, że powinienem wymienić EGR. Kupiłem używany ale problem nadal istnieje. Palą się kontrolki i silnik nierówno pracuję. Inny mechanik powiedział, że wymiana na inny używany nic nie daje. Jedynie kupno nowego lub zaślepienie. Zaślepiać nie chcę. Pytanie czy przy wymianie na inny używany nie muszę jakoś skalibrować ustawień ? Trzeba go podłączyć pod komputer ?
Próbowałem komputerowo skasować stary błąd ale nic nie dało ?

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 cze 2017, 21:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
jaki blad, moze wcale nie EGR, pewnie kupiles najtansza nic nie warta uzywke, nic nie ustawiasz, zaślep


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lip 2017, 09:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.06.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: łódzki
Demontaż EGR z tego co widziałem nie jest skomplikowany więc mogę sam go zaślepić. Widziałem na Allegro też zaślepki. Ale to chyba trzeba jeszcze pod kompa podłączyć ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lip 2017, 10:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nie, zaślepiasz i koniec.pojawi ci się błąd 401,po jakimś czasie zniknie, znowu się pojawi i znowu zniknie, co raz rzadziej aż w końcu przestaje się pojawiać, tak jak mi.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lip 2017, 12:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.06.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: łódzki
Dzięki wielkie za info


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sie 2017, 21:17 
Świeżak
Offline
Od: 06.03.2017
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: małopolski
siemka
Będę sie zabierał za czyszczenie EGR mazda 6 gh 2.0 benzyna 147km przy okazji prawdopodobnie bede musiał wymienić uszczelke ma ktoś jakiś namiar lub miejsce gdzie moge taką uszczeke zakupić ??. Chce sie za to zbrać bo samochód nie chce mi za bardzo przyspieszać dopiero od 4800 obrotów ma kopa przepływka i przepustnica wyczyszczone jeszcze egr mi został jak to nei pomoże to chcę każdą z tych części wymienić od dawcy i zobaczyć czy bedzie poprawa. P.S jeszcze jedno czy przy czyszczeniu egr odłączyć akumulator czy nie ma to znaczenia?? Pozdro


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sie 2017, 22:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Do czyszczenia nie musisz odłączać aku. Jako ze dostęp do egr jest słaby to na początek sugeruje zdjąć gorna obudowe egr i pojeździć z podłączona wtyczka, checka nie będzie wywalal.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 06:44 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Dodam tylko, że do samej deaktywacji EGR-a nie ma potrzeby go demontować. Wystarczy odkręcić 4 śruby blaszki na której są zaworki od klap kolektora dolotowego i ją odsunąć. Następnie odkręcić 4 śruby pokrywy EGR-a i wyjąć trzpień. Ja wspomagałem się magnesem, aby śrubki mi nie wpadły do komory silnika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 15:48 
Świeżak
Offline
Od: 06.03.2017
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: małopolski
Takie czary :) no ale uszczelke juz zamówiłem moze innym sie przyda. Skoro odkręcenie tych śrubek wystarczy to zrobie to w środe bo do środy potrzebuje samochód jak coś :D. Chociaż w poprzednim samochodzie czyściłem EGR co 50 tysi i wszystko było ok no ale to byłą Audi mam nadzieje ze mazda tez przechodzi taki zabieg bez dziwnych powiadomień na desce. Więc mówicie że wystarczy tylko te 4 śrubki wykrecić Obrazek i można tak jęździć ok. Pozdro
Obrazek
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia2/ ... 740/2#zdj4


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 wrz 2017, 11:36 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Witam mam 2.0 disel 136km i zapalily mi sie dwie katrolki od silnika i ten samochodzik w poslizgu po podpieciu do komputera wyszlo ze zawor egr ale nie ma spatku mocy wszystko jest ok tylko swieca te kontrolki i raza mnie w oczy czy mam go wyczyscic
Jest sterowany elektrycznie doradzcie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 wrz 2017, 13:03 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Poszukaj sobie ten temat co jakis czas sie przewija, tu masz kopie z jednego z tematow

chodzi o czujnik recylkulacji spalin EGR blad P0401.
Jeszcze nie znam przyczyny w swojej Madzi ale na dniach sie zabiore za nia i opisze konkretnie co bylo.
Są cztery mozliwosci przyczyny nieprawidlowego odczytu sterownika:
1. Wadliwy czujnik – wymiana
2. Zapchana rurka (za duzo zgromadzonego wegla w rurce)– przeczyscic
3. Wadliwy zawor EGR – wymiana
4. Zawor EGR niewystarczajaco sie otwiera – wyczyscic nadmiar zgromadzonego wegla

i tutaj jak pewna pani uporała sie z tym problemem
http://mazda.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=84794


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 paź 2017, 22:38 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Odpielem ten kabel od zaworu egr i nic sie nie znienilo

-- Dodano: N, 1 paź 2017, 23:38 --

Wymienilem zawor scv i skasowalem te bledy i jak narazie nic sie nie zapalilo a zrobilem. Ponad 100km


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 178 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.