Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:31

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 19:49 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Hej !
Madzia po wizycie w warszacie ( czyszczony byl smok, zmieniony olej + filtr oleju i paliwa, czyszczony dpf oraz wymiana podkladek pod wtryskami).

Efekt: auto miedzy 2-3 tys. obrotow jadac szarpie i ma dziwne wibracje, rezonans - jakby brakowalo mocy taka zadlawiona. Silnik dzwinie pracuje glosniejszy nierowny przy odpaleniu rzuca silnikiem. Kontrolka DPF dalej mryga

Mechanior powiedzial mi ze jest problem z lancuchem rozrzadu - system pokazuje ze nie jest zsynchroniozwany - jego slowa, a przed wizyta w warsztacie tego problemu nie bylo WTF ???

Daradzcie cos zanim rzeczywiscie kupie lancuch i bede wymienial czy to rzeczywiscie ten problem.

Czekam z niecierpliwoscia na rady.

Dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 20:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
pierw podłączenie pod kompa sprawdzenie % wyciągniecie łańcucha


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 21:13 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 62
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Z tego co pamietam to w ON były tylko paski rozrządu, a nie łańcuch ;o Czy sie mylę?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 21:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
2.2 ma łańcuch, a 2.0 pasek.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 23:06 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Przeciez z rozrzadem nic nie bylo robione. Wymiana oleju nie ma nic wspolnego z lancuchem poza tym ze lancuch chodzi teraz w czystum oleju. Predzej czyszczenie DPFu (napisz cos wiecej o tym) moglo w jakis sposob go przytkac jeszcze bardziej i stad duszenie sie na wysokich obrotach z uwagi na brak przeplywu spalin przez DPF.

Boje sie ze probujac jezdzic ze swiecaca sie kontrolka mogles tez poprzycierac elementy silnika takie jak panewki czy pierscieine - ale to juz tylko zgadywanka moja.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 maja 2017, 01:46 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
MaxP napisał(a):
Przeciez z rozrzadem nic nie bylo robione. Wymiana oleju nie ma nic wspolnego z lancuchem poza tym ze lancuch chodzi teraz w czystum oleju. Predzej czyszczenie DPFu (napisz cos wiecej o tym) moglo w jakis sposob go przytkac jeszcze bardziej i stad duszenie sie na wysokich obrotach z uwagi na brak przeplywu spalin przez DPF.

Boje sie ze probujac jezdzic ze swiecaca sie kontrolka mogles tez poprzycierac elementy silnika takie jak panewki czy pierscieine - ale to juz tylko zgadywanka moja.


Dokladnie,problem lancucha wystapil po czyszczeniu dpf nie mam pojecia jak I Co poniewaz nie bylo mnie przy tej operacji.Silnik Przez mechanikiem pracowal super teraz padaka. A dpf swiecil sie jak kupilem auto,potem zrobilem ksiazkowe wypalanie I zaczal migac dpf,a teraz po warsztatowym czyszczeniu jest wyzej opisany problem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 maja 2017, 09:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.10.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Mam podobne przemyślenia jak MaxP. Zaznaczam, że wynikają one nie tyle z jakiejś szczególnej wiedzy ale z logiki. Jeśli wcześniej nie było problemów z rozrządem i nikt nim w warsztacie nie majstrował to powinien być ok. Wcześniej był zsynchronizowany a teraz nie jest?. Brak ciśnienia oleju (smarowania elementów silnika) mogło uszkodzić panewki i/lub wał, pierścienie. U mnie zanim doszło do zapalenia się kontrolki ciśnienia oleju to mocno rzucało silnikiem z braku smarowania właśnie (między innymi poprzesuwały się panewki na wale).
Tak na marginesie to kontrolka DPF w GH zapala się w trzech sytuacjach:
1. Problem z filtrem DPF.
2. Inspekcja olejowa.
3. Rozciągnięty łańcuch rozrządu (w przedliftowej wersji była akcja serwisowa).
Mimo wszystko, to oby prognoza z panewkami/pierścieniami/wałem nie sprawdziła się. Lepiej jest mieć problem z DPF lub rozrządem niż z samym silnikiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 maja 2017, 10:37 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No i dup jechalo jechalo i zgaslo paliwem smierdzi wszedzie az na korku wlewu oleju jest. Laweta do mechanika i teraz czekam na diagnoze.

Buuuu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 maja 2017, 19:50 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Skoro były wymieniane podkładki pod wtryskami a teraz masz paliwo na silniku, to myślę że to może być po prostu nieszczelny i źle poskładany układ zasilania w paliwo. Czego bym Ci w tym przypadku życzył.

Poglądowe wideo:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 maja 2017, 13:48 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Hej. Diagnoza mechanika :Uszkodzony przewod doprowadzajacy Paliwo. Tak jak napisales Max <brawo> Czesc bedzie w poniedzialek £36oryginal Mazda. Zobaczymy Co Dalej.......
Milego weekend
Dzieki za rady


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 13 maja 2017, 13:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
pytanie czy uszkodził się sam czy uszkodzili Ci go na poprzednim serwisie czyszczenia smoka itd.. który opisywałeś w pierwszym poście...

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 19:13 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie bylo problemow z wibracja czy dziwnym brakiem mocy lub zapachem paliwa al bo ~skaczacym~ silnikiem wiec wydaje mi sie ze to mechanior dal ciala.
Okaze sie w poniedzialek wieczorem jak odbiore biala s..e.

-- Dodano: Pn, 15 maja 2017, 19:13 --

Kolejny dzien minal i ....
Przewod wymieniony jednak zabraklo czasu na sprawdzenie lancucha rozrzadu , cdn. mysle ze jutro .... :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 20:40 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mysle, ze nie za bardzo jest tu sie nad czym zastanawiac. Po roczniku sadze ze masz przejechane okolo 100k mil a w takim przypadku wymiana lancucha rozrzadu to raczej koniecznosc dla bezpieczenstwa silnika i wlasnego spokoju.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 maja 2017, 20:03 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
i piszemy .... Wiec jak pisaliscie byl zle poskladany uklad paliwowy. DPF czyszczony - kontrolka nadal swieci i na kompie pokazuje zle zsynchronizowany lancuch rozrzadu. 2 maja auto jedzie na warsztat na wymiane kompletnego rozrzadu . Zobaczymy czy po tej wymianie migajacy dziad zgasnie.

Dzieki za podpowiedzi.

Po wymianie napisze jakie skutki.

Milego wieczorku

-- Dodano: N, 21 maja 2017, 20:03 --

Zdziwila mnie dzis jedna rzecz . W wolnej chwili mysle sobie ze sprawdze jak teraz jest po zmianie podkladek wtryskiwaczy . Odkrecam korek wlewu paliwa i widok ( ponizej filmik)




Zaczalem ogladac na necie jak jest przed wymiana i po wymianie. ( po wymianie praktycznie nie ma wulkanu i korki po odkreceniu spokojnie leza - chyba ze sie myle).
Odnioslem dziwne wrazenie ze moj mechanik nabija mnie w butelke
Czy aby na pewno wymienil podkladki po wtryskami ????

Jakas pomoc i sugestie

Jak zawsze Dzieki Wielkie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 02:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Na moje oko te silniki tak mają. Mój ma podobnie. Wierzę w to, że twój mechanik nie odwalił kichy i nie założył starych podkładek albo też nie włożył wtryskiwaczy bez czyszczenia gniazd. Generalnie nie widać jakichś ogromnych ilości spalin. Nie ma efektu komina. Przez ten korek gaz nie tylko ucieka ale też jest po części zasysane powietrze. Inaczej wydmuchało by korek położony na wlewie. Oczywiście jest przewaga wylatujących gazów ale tak jak mówię nie ma efektu komina.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 07:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
No stary jak Ty wlewasz paliwo przez ten otwór to pozdrawiam :)
Tak jak pisze kolega MaxP nie wygląda to źle.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 20:16 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie no staram sie do tej mniejszej klapki nalewac duza klape nie za kazdym razem chce mi otwierac <disco>

Biala s..a oddana na warsztat. 5.5 h i ma byc gotowa - okaze sie.
Milego dnia

-- Dodano: Pn, 22 maja 2017, 20:16 --

Rozrzad wymieniony Madzia chodzi jak benzyna , piekny dzwiek.
Kolejna rzecz - jak sie okazalo mechanik robil mnie w h..a - zadnych podkladek pod wtryskami nie wymienil .
Ostatnia rzecz - dalej mryga mi kontrolka dpf , zrobilem kasowanie kabelkiem - dalej mryga.
Wiec w piatek mechanior ma mi powiedziec co bedzie przyczyna.
Dobrego wieczoru.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 21:02 
Offline
Ja gdzieś chyba czytałem ze po wymianie łańcucha należy podłączyć do komputera i zrobić adaptacje, ale mogę się mylić. Ze to nie jest tak "plus and play"
Poprawcie mnie jeśli tak jest.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 01:44 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ffo1977 napisał(a):
Rozrzad wymieniony Madzia chodzi jak benzyna , piekny dzwiek.
Kolejna rzecz - jak sie okazalo mechanik robil mnie w h..a - zadnych podkladek pod wtryskami nie wymienil .


1. Teraz dałeś mi do myślenia...
2. Możesz nakręcić jeszcze jeden filmik podobny do poprzedniego? Mielibyśmy świetny materiał porównawczy.

Wymiana łańcucha i procedury:
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 01000.html

Cytuj:
TIMING CHAIN CORRECTION [MZR-CD 2.2] id0140f2144600

1. Start the engine and idle it.
2. Ground the check connector terminal as shown in the figure using the jumper wire.

Obrazek

3. Depress and release the clutch pedal and the brake pedal simultaneously 5 times within 5 s.

Note
• The glow indicator light illuminates during initialization.
• When the initialization is completed, the glow indicator light flashes 5 times.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 cze 2017, 19:26 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jasne zaden problem ale to poznym popoludniem , po pracy jestem

<spoko>

-- Dodano: Wt, 23 maja 2017, 19:16 --

Ponizej filmik jak chodzi silnik po wymianie rozrzadu:

Ciszej, rowniejsza praca . Po odkreceniu korka mnie z komina sie wydobywa.
W piatek jak wymienie podkladki wtryskiwaczy puszcze kolejny filmik:


-- Dodano: So, 27 maja 2017, 20:22 --

Hej !
Podkladki nie wymienione - brak czasu . W srode beda na 100%.

Dalej pozostaje mrugajaca kontrolka DPF. Mechanior podlaczyl oscylator ( chyba sie nie myle) sprawdzal czujniki i powiedzial mi ze na 70 % musze wymienic czujnik walka rozrzadu ( ze przez niego mruga dpf) . Po podlaczeniu kompa pokazalo blad 1336.
Czyh moze miec racje ????

Dzieki za podpowiedzi.

-- Dodano: Pt, 2 cze 2017, 19:03 --

Hejo !
Podkladki pod wtryskami wymienione . 1.5 h pracy ( czesci £5 - robocizna £35)/ Foty starych ponizej.
Dalej jak odkrece korek oleju to leci dymek hmm... jak ktos wczesniej juz pisal ten typ tak CHYBA ma.
Oczekuje na czujnik polozenia walka rozrzadu - jedzie mi z pl ( uzywka w pl £20 w UK £75), wiec jest na co czekac.
Zobaczymy czy po wymianie problem mrugajacego DPF minie czy dalej trzeba bedzie szukac.
Bede infromowal na biezaco.

-- Dodano: Cz, 8 cze 2017, 19:26 --

Czesc !
Max potrzebuje Twojej pomocy.
chce zrobic adaptacje lancucha ( zobaczyc czy tren cholerny mrugajacy dpf zniknie) .
Rozebralem skrzynke z bezpiecznikami i nie za bardzo wiem pod ktory podpiac ta zworke.
Przesylam fotke ze swojego auta przekaznik pod ktory rzekomo chce podpiac (to ten niebieski ???) - podpowiedz czy to ten ze schematu ktory mi wyslales - tak mi wynika....
Jesli to ten to pod niego i do masy i 5 x sprzeglo z hamulcem czy tak ?

Dziekuje bardzo

P.B


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 cze 2017, 20:34 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wiesz co, jakos nie jestem przekonany ze schemat skrzynki z bezpiecznikami ktory zamiescilem pasuje do zdjecia z bezpiecznikami z twojego samochodu. Wstrzymaj sie z tym bo popalisz bezpieczniki jak cos pojdzie zle.
Zastanawiam sie czy np tez reset calego ECU nie rozwiaze problemu, ale nie jestem o tym rowniez przekonany do konca. Sam nie wykonywalem tej procedury u siebie. Trzeba poszukac kogos kto juz ja wykonal.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 8 cze 2017, 22:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
A nie jakoś przez forscan albo ids ?

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 cze 2017, 19:11 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Hejo !

Dalsza czesc mojej przygody, wymienilem czujnik polozenia walka rorzadu ( efekt bez zmian - dalej mruga dpf).
wiec zakupilem ELM 327 i sciagnalem Forscan-a.
Dzis uruchomilem i wyswietlami sie komunikat taki:

PCM - Modul sterowania praca silnika (Power Train Chain Control Module).
Nr czesci: R2BH-18881-A
Strategia: R2BH-188K2-E

Czy ide dobra droga.... ECU do wymiany jesli tak to jak kupie uzywke od innej Mazdy i podlacze to nic mi sie nie popierniczy w aucie ??? - nie jestem biegly w tych sprawach .

prosze o jakies podpowiedzi i sugestie bo do glowy dostaje, a Wakacje tuz, tuz

Dzieki

P.B


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 cze 2017, 07:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
ecu pokazuje ci jakis błąd?
co do zmiany ecu to musisz miec taki sam tzn
R2BH-18881-A
automatycznie nie odpalisz auta bo ecu będzie mieć inne paramerty jedynie poprzez Interfejs VCM II i Mazda IDS wrzucenie nowego PCM'a i zaprogramowanie nowych kluczyków
skąd kolega jest.?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 cze 2017, 09:09 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Flywin wyslalem Tobie PW


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 cze 2017, 10:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Chyba czas zmienić mechanika zanim wymienisz pół auta....


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 cze 2017, 11:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
moim zdaniem kolega ma źle zrobiony rozrząd na łańcuchu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 cze 2017, 12:01 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ok to prawdopodobne.

Potrzebuje info jak sprawdzic lancuch na forscanie.
Nie mam bladego pojecia taka instrukcje krok po kroku potrzebuje.

Buuuuuuu
dzieki

P.B


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 cze 2017, 12:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
tak jak ci pisałem pid CC_DIFP_WOA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 cze 2017, 12:44 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.05.2017
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
jakos doszedlem
uffff
pokazuje mi 6.14

czyli zle zlozony rozrzad


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.