Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 19:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Szanowni koledzy, po kilku tygodniach przerwy w wyciszani trochę odpocząłem i przyszła kolej na kolejny mod z cyklu wyciszenia auta.

Po wyciszeniu drzwi przednich, drzwi tylnych, bagażnika i tylnych nadkoli przyszła kolej na kompleksowe w mojej ocenie wyciszenie przedniej maski, a co za tym idzie zmniejszenie dźwięków silnika dobiegających do kabiny.

Do tego zadania specjalnie się przygotowałem i zakupiłem dodatkową piankę specjalnie do wygłuszenia maski diesla.

Produkty użyte:
2. duże arkusze maty butylowej STP Silver
1,5 m2 maty wygłuszającej do maski silnika GMS-010B, grubość 15 mm
1 m2 pianka do wyciszenia drzwi tapicerki, GMS-012, grubość 3mm
IPA do odtłuszczenia
wałeczek do tapet

Więc tak, cały projekt rozpocząłem od zdjęcia oryginalnej maty, która jest pod maską silnika, podtrzymywana jest on na bodajże 7 plastikowych kołkach, które cholernie trudno wyciągnąć, tym bardziej wyciągnąć nie uszkadzając lub rozrywając maty.

Obrazek

Obrazek
Po delikatnym usunięciu maty, dokładnie wyczyściłem i odtłuściłem IPA całą maskę.

W pierwszej kolejności warto sobie powycinać z papieru szablony zagłębień, tak, żeby możliwie dokładnie dociąć matę STP. Mając już szablony zabrałem się za wycinanie maty i jako pierwszą warstwę nakleiłem maty na odtłuszczoną blachę.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Następnie żeby możliwie dobrze z licować zagłębienia z poprzecznymi wystającymi "rantami" maski dodatkowo na wyklejone wcześniej maty STP nakleiłem piankę wygłuszającą GMS, 3mm. Tu również przydały się wcześniej powycinane szablony z papieru. Dzięki nim, dość estetycznie można powycinać takie same kawałki czy to maty STP, czy to pianki.

Obrazek

Obrazek


Na sam koniec mając już opracowaną maskę od wewnątrz, dokładnie wyciąłem taki sam wzór z maty wygłuszającej jak miała oryginalna osłona maski. Tu niestety jest naprawdę sporo zabawy, ponieważ pianka jest gruba i do tego wzmacniana włóknem szklanym i folią aluminiową. Więc jeśli chcemy to zrobić dokładnie nie uszkadzając pianki to nalezy się do tego przyłożyć i naszykować sobie co najmniej 2-3 komplety ostrzy wymiennych do nożyków, ja zużyłem 2,5 ostrza, tylko na wycięcie tego wzoru.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po dokładnym wycięciu pianki, zamocowałem ją przyklejając do maski w dokładnie taki sam sposób jak była zamontowana mata i do tego na wszelki wypadek jeszcze spiąłem ją oryginalnymi kołkami, które wcześniej ostrożnie wyciągnąłem, dzięki temu mamy absolutną pewność, że nowa pianka nie spadnie nam nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach na silnik i do tego nawet trochę profesjonalnie wygląda.

Ok. czas na wnioski po modzie, bo pewnie spora częśc osób jest tego najbardziej ciekawa. Więc tak ... jednym słowem super !! !! <spoko> <spoko> efekt jest już dostrzegalny przy pierwszym przejeździe, nie tak jak to miało miejsce w przypadku wyciszenia nadwozia, gdzie tak naprawdę walory takiego wyciszenia w mieście przy wolnej jeździe w korku są dość małe (zupełnie inaczej jest w trasie przy większych prędkościach <spoko> ), tu od razu słychać róźnicę, silnik co prawda cały czas słychac, ale jest on dość mocno stłumiony i jedynym minusem jest fakt, że trzeba częściej patrzeć na obrotomierz :lol: co by nie wkręcać Mazdy na za wysokie obroty :wink:

Zdecydowanie polecam wyciszenie maski bo daje to fajny efekt <spoko>

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 19:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
kupis99 - super! Znowu wykonałeś kawał dobrej roboty! <spoko> :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 19:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Haha, no jak narazie to już wszystko, nie mam wiecej pomysłów :)


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 19:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Jak zawsze super robota. Ale osobiście na wierzchu zostawiłbym fabryczną matę. W twoim wypadku to i tak ona słabo wyglądała, więc żadna strata :wink:
kupis99 napisał(a):
nie mam wiecej pomysłów :)

Podłogi i dachu chyba nie wygłuszałeś? :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 19:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No no :grin: Świetna robota i super relacja. Wnioskuję z twojej wypowiedzi, że maska daje najlepszy efekt i jak zaczynać od wyciszenia to najlepiej od niej?

Tapnięte z GT-I9300


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 19:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
kupis99 napisał(a):
Haha, no jak narazie to już wszystko, nie mam wiecej pomysłów

Mogę Ci podsunąć, zmień na GJ i będziesz miał pole do popisu. :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 19:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Noooo, maska daje fajny efekt i w sumie zaczął bym od niej rozpoczynając od początku.

Dachu i podłogi nie robiłem o nie mam zamiaru,myśle tylko nad przednimi nadkolami i zgłębiania cały czas temat. Jak coś wymyślę to oczywiście dam znać :)

Tomku przy takim wykonaniu wyciszenia nie ma już miejsca na fabryczne wyciszenie, fizycznie nie dałoby rady go zamontować. Natomiast to generalnie jest coś w rodzaju sprasowanego filcu i ma dużo gorsze właściwości wygluszajace niż produkty zastosowane przeze mnie.


Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 19:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ja wiem, grubo już jest. Po prostu wizualnie fabryczna mata jest ładna, ale nie skuteczna pod względem wyciszenia/akustyki. Dobra robota <spoko>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 20:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Oj, TOMASZ, kto w 6 zagląda pod maskę! :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 20:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
A ta mata wygładzający nie będzie teraz bardziej odbijać ciepło do komory silnika?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 20:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
O i za to się wezmę, dobra robota.

Cytuj:
1,5 m2 maty wygłuszającej do maski silnika GMS-010B, grubość 15 mm


Rozumiem, że po położeniu tej pianki, nie możliwe jest założenie tej oryginalnej maty filcowej?
A może są cieńsze te maty i wtedy ten filc wejdzie?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 21:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
KOVAL napisał(a):
A ta mata wygładzający nie będzie teraz bardziej odbijać ciepło do komory silnika?


Folia aluminiowa ma za zadanie bardziej chronić piankę przed temperaturą silnika, więc nie powinno nic złego się dziać.

Michał napisał(a):
O i za to się wezmę, dobra robota.

Cytuj:
1,5 m2 maty wygłuszającej do maski silnika GMS-010B, grubość 15 mm


Rozumiem, że po położeniu tej pianki, nie możliwe jest założenie tej oryginalnej maty filcowej?
A może są cieńsze te maty i wtedy ten filc wejdzie?


Michał, po nałożeniu tej ostatniej warstwy maty, dedykowanej specjalnie do wygłuszenia silników diesla, nie ma już możliwości niczego założyć.

Jak byś bardzo się uparł, żeby pozostawić oryginalną matę, to należałoby położyć pierwszą warstwę mat STP, a następnie albo cienką piankę wygłuszeniową tak jak ja zrobiłem, albo nawet nie, bo pamiętać należy, że oryginalna mata tez ma zrobione od spodu wybrzuszenia tak żeby dolegała do maski, więc za dużo się pod nią nie podłoży.

Ja w pierwszej chwili myślałem, ze po porostu mazdowska mata to kawałek prostego i płaskiego materiału, ale jak ją ściągnąłem to się okazało, że tez jest profilowana do kształtu maski, dokładnie widać to na zdjęciu poniżej:

Obrazek

Powiem szczerze, że chcąc zabrać się za w miarę sensowne wyciszenie silnika, moim zdaniem należy pozbyć się maty, dlatego że pod nią nie nałożymy nic sensownego, co stanowiłoby barierę dźwiękową. Oczywiście położenie samych mat STP, da już pewien efekt, ale nie będzie to kompleksowe wytłumienie.

Dla zainteresowanych
Całość projektu zajeła ok. 2-3 godzin z docięciem szablonów papierowych, oraz wycięciem mat i przyklejeniem wszystkiego do maski.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 10 gru 2014, 20:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Po dobrych rekomendacjach Kupisa postanowiłem wyciszyć również maskę.
Do tego celu zużyłem dwie maty STP silver 75x50 cm, podobną ilość pianki GMS-01A 3mm oraz 1,5m2 maty do wygłuszenia komory silnika GMS-010B
Tak jak już pisałem w wątku o wyciszeniu słupków, Kupis miał rację i po tym zabiegu jest naprawdę ciszej!

http://www.bitmat.pl/pl/p/GMS-010B-WYGL ... A-15mm/223

Do zdemontowania oryginalnej maty użyłem ściągaczy, które kupiłem na allegro za 32zł. Demontowanie spinek było banalnie proste.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W przeciwieństwie do Kupisa, który użył pianki GMS-010, ja postawiłem na GMS-010B która posiada czarną powierzchnię i prezentuje się naprawdę nieźle. Niestety zapomniałem zrobić zdjęcia całej pianki i wklejam tylko takie poglądowe.

Cytuj:
Michał, po nałożeniu tej ostatniej warstwy maty, dedykowanej specjalnie do wygłuszenia silników diesla, nie ma już możliwości niczego założyć.


A jednak dało się :) Ta pianka po pierwsze była bardzo łatwa w przycinaniu oraz ściśliwa. Gdyby nie dało rady założyć tej oryginalnej maty to ta pianka wyglądałaby przyzwoicie ze względu na swój czarny kolor.

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Obrazek

Obrazek

Obrazek

W trzech miejscach oryginalne spinki były za krótkie i musiałem dokupić takie z kołkiem rozporowym jak na zdjęciach (po lewej oryginalna część). Niestety nie pamiętam numeru katalogowego.

Obrazek


Obrazek

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 lut 2015, 21:10 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2015
Posty: 21
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Dziś wykonane tylko zabrakło mi dwóch spinek żeby doczepic do maty.



 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 mar 2015, 20:48 
Świeżak
Offline
Od: 22.08.2013
Posty: 30
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
ZBANOWANY!
Będę wygłuszał sobe maskę za 2 tyg jak i drzwi przednie. Jestem w trakcie organizowania materiału jak i biletu do domu.
Gdzie kupiłes kołki pod maske? Jaki wymiar itp? chce sie zabezpieczyc w razie W
I jak można to tez tak asekuracyjnie jakie spinki kołki wchodza do boczkow od drzwi przednich i tylnych i ile szt??(jakis rysunek ,model , wymiar kołka)
Jestem 2tys km od samochodu i troszke ciężko tak z pamięci zakupić.
Cena za spinke nie jest droga i wole mieć przed rozbieraniem auta......

Pozdro600


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 25 mar 2015, 07:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Do przednich jak i tylnych wchodzi 9-10 sztuk. Jak pojedziesz do pierwszego lepszego sklepu ze spinkami to maja tam katalog w którym są spinki do każdego auta.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 kwi 2015, 10:55 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 82
Rok produkcji: 2007
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Region: małopolski
A ja mam takie pytanie jaka funcje poza wygluszeniem spelnia ta mata, bo kuny bardzo sobie upodobaly moj samochod i juz drugi raz tam grzebaly i mam troche ubytku w tej wysciolce w jednym miejscu do blachy, czy jest to szkodliwe a czy tylko bedzie gorzej wygluszone? Ma ktos moze na zbyciu te mate i ile cos takiego w ASO moze kosztowac :)

_________________
Patrzcie, gwiazda... nie, nie to Mazda !!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 maja 2015, 14:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Jakie koszty tych Mat i gdzie można zakupić ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 1 maja 2015, 15:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
www.bitmat.pl

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 cze 2016, 14:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.06.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Cześć, czy mógłbyś zamieścić/zaktualizować zdjęcia w fotorelacji?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sie 2016, 12:58 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 08.10.2014
Posty: 12
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
kupis99
Krisplus napisał(a):
Cześć, czy mógłbyś zamieścić/zaktualizować zdjęcia w fotorelacji?

Podpina się z prośbą o zdjęcia


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 19 sie 2016, 13:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Kupis99 już nie jest aktywny na forum, ale myślę że post #13 jest wystarczający.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 lut 2017, 21:23 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Pierwszy etap wygłuszenia za mną. To ja zamiast Michała dodam zdjęcie maski z wyklejona pianką GMS-010B. Ta pianka jest bez warstwy aluminium, więc przycinało się ją łatwo. W związku z tym, że zamierzałem zastosować oryginalne wygłuszenie wyciąłem mniejszy obrys, aby znajdujące się na obrzeżu spinki trzymały oryginalne wygłuszenie. Gdybym wiedział, że tak ładnie będzie wyglądać, przyłożyłbym się do jej przycinania i zostawił bez oryginalnego wygłuszenia.
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 5 lut 2017, 21:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
daras404 napisał(a):
To ja zamiast Michała dodam zdjęcie


Przecież widać moje zdjęcia.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 lut 2017, 21:27 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Michał napisał(a):
Niestety zapomniałem zrobić zdjęcia całej pianki i wklejam tylko takie poglądowe.


Chodziło mi o zdjęcie pianki, której nie zrobiłeś.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 5 lut 2017, 21:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Aaaa no tak :)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 mar 2018, 16:07 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.05.2014
Posty: 158
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Panowie, czy jest jakiś problem z wyjęciem spinek? Nie chcę tego cholerstwa połamać.

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 1 kwi 2018, 18:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Bez problemu wyciągniesz, ściągacz do plastików albo delikatnie płaskim śrubokrętem podważyć i dalej palcami pociągnąć, one są tylko na wcisk.

Obrazek

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 kwi 2018, 21:16 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.05.2014
Posty: 158
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Dzięki, mata zakupiona, robi się cieplej więc trzeba stara wymienić. Kunie chyba bardzo smakowała ;)

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano N, 1 kwi 2018, 21:16 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 14:08 
Amator
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 89
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Hej,

Czy macie jakiś patent żeby zrobić coś z wygłuszeniem osłony silnika tak żeby zatrzymać nieustanne pylenie? Mega sypie się tego. wszędzie pod maską mam biały pył...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.