Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Pn, 30 sty 2017, 14:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Skoro jest różnica na gwincie i ogólnie to chyba nie bez powodu może być inne zalecane. Ja jestem zdania by montować to co zalecają bo niekiedy drobny szczegół a wszystko zmienia ;)

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sty 2017, 15:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Chodzi oto, że to co montowane do tej pory było nie daje efektów. Wymiana cewki, wymiana kabli, wymiana świec 1 do 1 stare świece do ngk 4477(aktualnie założone), ale iskra jest cały czas, okazało się, po regulacji gazu (było źle na benzynie i na gazie - wymieniona sonda lambda), że szarpie na gazie a na benzynie ani razu - ale iskra jest na wszystkich przewodach cały czas. Według gazownika HC jest na poziomie 120 benzyna na wysokich a HC 140 na gazie. Wszystko wina nieprzepalanej mieszanki przez przeskok iskry. Nie wiem czy moge bez problemu założyć gwint 25mm, ew. czy ktoś może sprawdzić lub nakierować gdzie moge sprawdzić po numerze vin czy 25mm pasuje?

Mam bardzo sprzeczną informację z intercarsu. Mianowicie świece NGK do mojego auta mają gwint 17,5mm natomiast świece denso z gwintem 25mm - nie mam pojęcia oco chodzi... Zalecane świece - NGK 4477, DENSO IT20TT. W pewnym momencie aż sprzedawca nie wiedział co ma mi zaoferować...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sty 2017, 18:20 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podlaski
Powiem Ci tak że ostatnio u siebie wymieniałem świece wraz z przewodami i sytuacja wygląda następująco. Kupiłem oryginalne świece i na nich mam wybite oznaczenie ITR6F13 NGK mam też oryginalną książkę do tej mazdy i tam też widnieje takie samo oznaczenie świec także raczej to nie tego wina. Sprawdź może cewkę ewentualnie mase silnika czy dobrze łączy. I nie ma znaczenia pojemność silnika w tym modelu idą do 1.8 jak i do 2.0 takie same świece jedynie może być że do silnika z gazem trzeba dawać świece o wyższej odporności na temperaturę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sty 2017, 18:37 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Cewka wymieniona była i nic się nie zmieniło, gdzie mogę znaleźć mase silnika? Obędzie się bez kanału?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sty 2017, 18:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Tych mas jest kilka. Teraz dokladnie nie powiem ale zdejmij cala obudowe filtra powietrza i w tych okolicach powinna byc masa. Dobre swiatlo i wszystko powinienes z góry zobaczyć. Najlepiej tez isc powoli z kablem masowym z akumulatora. Przynajmniej ja ogladalem takimi metodami

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sty 2017, 18:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Świece masz dobre założone. NGK ITR6F-13 4477 - świece do przedlifta, a NGK ILTR5A-13G 3811 - do polifta. Są jeszcze świece o oznaczeniu NGK ILTR6A-13G 3789 - niby do gazu w poliftach. W Twoich swiecach gwint jest krótszy, a w mojej M6 poliftowej dłuższy.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sty 2017, 19:04 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podlaski
Drugą masę masz w okolicach zbiorniczka płynu do spryskiwaczy, tak jak pisze Piotrekonio dobre światło i bez kanału poznajdujesz. Cewkę jaką dałeś ? jakiś zamiennik ? Wiesz cewki nawet jak są nowe nie oznacza że są dobre. Jeszcze wpadłem na takie banalne pytanie, czy napewno dobrze dociskasz przewody ? ostatnio wymieniałem i naprawdę ciężko nachodzą przewody na świece i jak nie mają dobrego styku ze świecą to być może będą takie efekty ? No dziwna sprawa aż mnie zaciekawiło rozwiązanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 sty 2017, 21:17 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Z ciekawości pojechalem sprawdzić stan akumulatora i ładowania, stan techniczny 99,9% a ładowanie bez obciazenia 14,24V, z obciążeniem 14,30V. Jak to ma się do masy?
Docisniete przewody, sprawdzone. Cewka zamiennik NTY ECZ-MZ-001
Zauważyłem jedną rzecz, nie uważam zapalniczki ale bezpiecznik 10A, zalecany strzela, dopiero 25A nie strzelił.

Probowałem znaleźć masę ale nie mogę się dopatrzeć, zupełnie jak by nie było masy.... sam nie dam rady ogarnąć i jestem zmuszony oddac w srode auto do warsztatu, ale zastanawiam się czy jeżeli silnik nie ma masy to może być jedynym objawem iskra i jej nastepstwa?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sty 2017, 13:09 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podlaski
No właśnie tak teraz pomyślałem o następstwach ale u Ciebie wszystko jest ok bo przy braku masy silnika wydaje mi się że zanika ładowanie akumulatora przynajmniej keidyś tak miałem w 626 GE gdy masa główna silnika mi trochę skorodowała. Rozrząd miałeś ruszany w tej maździe ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sty 2017, 14:02 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Nie było nic robione z rozrządem, planowałem wymianę przed wakacjami w ramach zabezpieczenia, auto ma 225tyś. km. przejechane. Bałem się, że tak może być i już miałem nadzieję, że ładowanie będzie do du*y. Czy może być sytuacja, że silnik nie ma masy, ale alternator i akumulator mają podłączoną? Kończą się opcje a nie widać rozwiązania co jest bardzo nieprzyjemne.
Badając podłączenia akumulatora znalazłem dziwną kostkę, gdzieś 2,5cm na 2,5cm podłączoną do akumulatora dwoma cienkimi przewodami - jeden do plusa drugi do minusa, a sama kostka przyklejona gdzieś z boku skrzynki z bezpiecznikami. Nie mam pojęcia co to jest, tak nawiasem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sty 2017, 14:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Odstraszacz gryzoni?

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 sty 2017, 15:02 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Dzięki, nie pomyślałem o tym możliwe że to faktycznie odstraszacz.
W sprawie masy, czy ktoś mógłby zrobić zdjęcie i wstawić jak wygląda i gdzie powinno być? Nie moge znaleźć żadnego u siebie, przynajmniej żaden przewód nie jest połączony silnik -> buda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lut 2017, 06:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.01.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam :D Mam problem z informacją o spalaniu w mojej Madzi.Mianowicie, według dystrybutora pali prawie 8 literków a komputer pokazuje mi spalanie 3.4 litra ? :O Dlaczego aż tak oszukuję ? Idzie coś z tym zrobić ? Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lut 2017, 07:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Na początek zresetuj średnie spalanie. Jeżeli nic się nie zmieni, to można wejść w ukryte menu komputera pokładowego i ustawić żeby spalanie było jak najbliższe rzeczywistemu. Zakres regulacji to chyba +- 15%.

Tu masz taką instrukcję jaką znalazłem:

"Po przytrzymaniu przycisku do kasowania licznika dziennego, gdy kluczyk jest w pozycji LOCK i następnie po przekręceniu kluczyka na pozycje ON ciągle trzymając przycisk pokaże się na wyświetlaczu licznika dziennego napis "ESEE" gdy zniknie należy ten przycisk puścić .
Pokaże się coś w rodzaju listy punktów, które przełącza się przyciskiem do kasowania licznika dziennego. Powrót do stanu wyjściowego następuje po przekręceniu kluczyka z powrotem w pozycje LOCK ."


01 – on (czujnik zapięcia pasów)
04 – on/off (czujnik otwarcia drzwi kierowcy)
08 – on/off (czujnik zapalenia świateł)
12 – test prędkościomierza (od 0 do końca i ani milimetr poza oraz połówka)
13 – test obrotomierza (od zero powyzej skali gdzies miedzy kontrolka engine a akumulatora chyba, oraz polowka tego co bylo poza czyli nieco wiecej niz polowa normalnego zakresu)
14 – test brzęczyka od świateł (przypominajka o włączonych światłach podczas otwierania drzwi)
16 – zapala się kontrolka od rezerwy paliwa.
18 – kontrola podświetlenia stacyjki
22 – 017
23 – test wskaźnika paliwa (zero do max i na połowę)
25 – test wskaźnika temperatury (j.w.)
test wszystkich kontrolek oprócz kontrolki od spryskiwaczy
31 – 31 on/off czujnik włożonego kluczyka
50 d15 – SPALANIE edytowalne od -15 do +15
51 d15 – ilość paliwa w baku
55 on/off czujnik przycisku podświetlenia zegarów, ten po lewej nad zegarami
58 – czujnik obecności pasażera w fotelu
59 – 110 i też nie wiem o co chodzi
60 d15 – zmiana mil/galonów na km/litry (zmiana przyciskiem INFO – opcje:"a"-litry i km; "b"-mile i litry; "c"-mile i galony
88888 – test kontrolek: tempomat (cruise/main), key, pas, olej, ręczny, akumulator, engine, świece, dsc (poślizg i off), abs – brak testu dla: spryskiwacza, poduszki powietrznej, samochodziku oraz DPF!

Przestawiamy klawiszem INFO.
Ustawia się żądaną wartość i trzeba przytrzymać INFO tak z 5 s aż piknie i wtedy zapamiętuje!

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lut 2017, 11:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
DarthRevan napisał(a):
Dzięki, nie pomyślałem o tym możliwe że to faktycznie odstraszacz.
W sprawie masy, czy ktoś mógłby zrobić zdjęcie i wstawić jak wygląda i gdzie powinno być? Nie moge znaleźć żadnego u siebie, przynajmniej żaden przewód nie jest połączony silnik -> buda.

ObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lut 2017, 12:52 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Dzięki !
Jeszcze dzisiaj sprawdzę jak wygląda u mnie połączenie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lut 2017, 15:41 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
bosheee... czemu w tych samochodach mus być wszystko pordzewiałe ... <niewiem> <oczy>

a tak w ogóle, to jak wstawiać fotki żeby były tak widoczne jak dwa posty wyżej ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lut 2017, 16:49 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Umieszczasz zdjęcie w jakimś portalu typu fotosik. Następnie klikasz tu w odpowiedzi Img i wklejasz adres zdjęcia (ale adres samego obrazka! a nie adres np do podstrony fotosika, która wyświetla ów obrazek - trzeba kliknąć na takiej stronie prawą myszką i "kopiuj adres obrazu").


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lut 2017, 17:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
no to test :D Obrazek



jakoś to będzie :P:P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lut 2017, 22:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Dziś odebrałem swoją M6 w konfiguracji wersji Ski Energy jest zaznaczone, że auto posiada "Przednie reflektory diodowe Led z systemem adaptacyjnego doświetlania zakrętów AFLS". dziś jadąc późnym wieczorem nie zauważyłem aby działało doświetlanie zakrętów, kręciłem koła, dawałem kierunek i nic..Jakiś pomysł ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lut 2017, 22:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Pobo napisał(a):
Jakiś pomysł ?

Jeden jaki mi się nasuwa to zapytaj w dziale GJ/GL :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lut 2017, 22:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ups...sorki, sorki... :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lut 2017, 09:57 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
taaa... tu niestety rozmawiamy o rdzy i ewentualnie o rdzy :D czasami jak ktoś rzuci temat to nawijamy o rudej :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 lut 2017, 00:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Dzisiaj zdarzylo mi sie trzy razie taka sytuacja: jade autem ok 60-70 km/h i zaczelo mi bić kierownicą i ściągać w prawo. Myslalem ze mam kapcia albo odważnik spadl. Zatrzymalem sie poogladalem, ruszam i wszystko juz bylo ok
Maglownica?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 lut 2017, 21:47 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
dziwna sprawa ... może pompa wspomagania coś przyświrowała ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lut 2017, 07:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Ale zeby sciagalo tylko w prawo o nie cale ćwierć obrotu? Przy jezdzie na wprost

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lut 2017, 20:57 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
hmm jak się nie powtórzy to radość , jak powróci to szukać :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lut 2017, 22:50 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podlaski
Przejrzyj zawieszenie może jakaś tuleja poszła.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 lut 2017, 10:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Wszystko ok, guma z tloczka peknieta i musialo zlapac te koło... trzeba wymienić

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lut 2017, 09:01 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Cześć!
wizyta u mechanika spaliła na panewce. Jedyne co to okazało się, że nowa cewka ma uszkodzony czujnik... czy one jakiekolwiek czujniki mają? W każdym razie dzisiaj reklamuję, dodatkowo podjechałem do aso mazdy na diagnozę. Policzyli 200zł ale... U0121, U0155 oraz wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Dodatkowo w ramach tego że przyjechałem z takimi błędami w gratisie zrobili mi pomiar sprężania, 13,9 13,8 13,9 14,0 i stwierdzili że silnik jest w dobrej kondycji. Szukając po google znalazłem informacje o komunikacji sterownika gazu, strony w eng które niewiele mi dały - nie doszukałem się pomocnych informacji.
Co myślicie o tych błędach ? Mogą być związane z aparatem zapłonowym? Czy jest połączenie sterownika gazu z komputerem samochodu?

Piotrekonio
Sprawdziłem połączenia masy, było malowane pod zbiornikiem spryskiwacza, przeszlifowałem bude oraz styki. Musiał być z tym problem bo nagle w radiu CD zaczęło działać (myślałem że to nie miało związku i radio było uszkodzone przez moduł wirtualnej zmieniarki którą niemiec założył) oraz gniazdo zapalniczki nie strzela przy standardowym bezpieczniku (wcześniej mniejszy niż 25A strzelał), ale tylko to się poprawiło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.