Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 11:48 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.11.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zachodniopomorski
Po wielu bataliach wyszlo ze jest ewidentnie filtr zapchany powyzej 70% beda czyscic chemicznie,tzn wywala nazewnatrz i beda udrazniac.auto ma 180 tys w mazdzie powiedzieli ze zywotnosc dpf to 160-230 tys.pytanie czy jezeli udroznia czy bedzie spokoj czy powiedzmy za 2 tys znowu zacznie sie cyrk?podobno przy kazdej wymianie oleju wymagana jest kalibracja wtryskow bo jezeli nie to znaczaco obniza sie zywotnosc dpf-a


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 gru 2016, 00:54 
Nowicjusz
Offline
Od: 28.05.2016
Posty: 40
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Jak kontrolka miga przypominajac o wymianie oleju, to nic z silnikiem sie nie dzieje a w twoim przypadku masz problemy wiec jedz na autostrade i daj mi w kiche

Sent from my SM-J320FN using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 gru 2016, 01:55 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.08.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
eryc100 napisał(a):
Po wielu bataliach wyszlo ze jest ewidentnie filtr zapchany powyzej 70% beda czyscic chemicznie,tzn wywala nazewnatrz i beda udrazniac.auto ma 180 tys w mazdzie powiedzieli ze zywotnosc dpf to 160-230 tys.pytanie czy jezeli udroznia czy bedzie spokoj czy powiedzmy za 2 tys znowu zacznie sie cyrk?podobno przy kazdej wymianie oleju wymagana jest kalibracja wtryskow bo jezeli nie to znaczaco obniza sie zywotnosc dpf-a


W sumie pierwszy raz słyszę, aby po wymianie oleju koniecznym było kalibrowanie wtryskiwaczy. Słyszałem o tym że po wymianie podkładek pod wtryskiwaczami należy je skalibrować, ale nie po samej wymianie oleju.
W sumie od Twojego ostatniego postu minęło już sporo czasu, czy rozwiązałeś już ten problem?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 sty 2017, 00:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.01.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Tydzień temu wystąpił w mojej mazdzie pierwszy raz problem mrugającej kontrolki dpf przy przebiegu 227 tys km.
problem wystąpił w trasie 360 km do celu, dzień świąteczny wszystkie serwisy zamknięte, samochód wszedł w tryb awaryjny. Po dojechaniu do domu, następnego dnia wizyta u znajomego mechanika zajmującego się DPF-ami. Diagnoza zapchany DPF, po kilku próbach wymuszenia wypalenia filtra wyskakiwał błąd, że filtr całkowicie zatkany, nie można wypalić. Pewnie, gdy by to nie był znajomy mechanik to skończyło by się to wycięciem DPF, jednak spróbował on jeszcze oszukać komputer, że wymienia filtr na nowy i od razu wymusza wypalenie. Po 30 minutowym wypaleniu filtr został wypalony, co objawiło się spadkiem różnicy ciśnień, zmniejszeniem ilości sadzy. Poziom oleju przed wypaleniem trochę wzrósł. Kolega mechanik, który ma na co dzień do czynienia z DPF-ami powiedział, że przeważnie przy dużo mniejszym przebiegu filtry się zapychają, ponad 200 tys mało który wytrzymuje. Od wypalenia przejechałem ponad 400 km i na razie odpukać wszystko ok.

Po tym problemie i informacjach uzyskanych od kolegi który raz na tydzień rozwiązuje problemy DPF-ów poważnie zastanawiam się nad usunięciem DPF-a....
Czy to prawda, że popiół z wypalonej sadzy pozostaje w DPF-ie i zmniejsza jego pojemność na sadzę co powoduje częste wypalanie filtra? Czyli można by było stwierdzić, że DPF po przejechaniu 227 tys km, 70% trasa może być wypełniony popiołem ( nie zapchany lecz zużyty)
Czy ktoś po wycięciu sprawdzał jakość spalin, spełniają normę EURO 5?
Jakieś rady ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 sty 2017, 19:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.01.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam

Problem z mazdą zaczął się po zatankowaniu paliwa przy -19st. Mazda zaczęła szarpać przy wyprzedzaniu przy obrotach 1900-2500. Po pewnym czasie zapalił się check i migająca kontrolka DPF. W forscan wywaliło mi kilka błędów:

P2458:00

P2463:00

P242F:00

P2459:00

oraz najdziwniejszy błąd którego nigdzie nie mogę zlokalizować (jeśli wiecie co to może być prosił bym o podpowiedź)

B1D29:93

Nie wiem czy ostatni błąd może mieć jakieś powiązanie czy to osobna usterka.

Co do DPF zalałem go DPF CLEANERem K2 i przeprowadziłem wypalanie na postoju i troszkę się poprawiło. Skasowałem błędy ale auto dalej przerywa przy wyższych obrotach.

Czy wg was to tylko problem z wykończonym DPF czy może to mieć związek z paliwem? Mrozem w tym momencie jakieś -20 ;)

Auto ma 165tys oryginalnego przebiegu ponieważ mam ją od nowości.

Na czym się skupić co robić? Z góry dzięki za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 17:48 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witaj a teraz jeszcze jakies bledy pokazuje? dziwny zbieg okoliczności że akurat po zatankowaniu przy tych mrozach tak zaczęło się dxiac , może jakieś kiepskie paliwo zalałes a filtr paliwa dawno wymieniałes ? może go przytkało , osobiscie chyba od tego bym zaczął.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 20:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.01.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Teraz dalej przerywa przy 1900 do 2500 obrotów tak jak by nie dostawala paliwa. Przejechałem dziś ok 40km i pokazuje się tylko błąd B1D32 wielokrotnie przerwany płomień podczas cyklu grzania i ciągle czuć spalinami tak jak by była jakaś nieszczelność wydechu. Nigdzie nie mogę znaleźć co to może być za błąd.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 21:40 
Offline
A grzeją Ci oba lusterka ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 22:44 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Wydaje mi się że to może mieć tez związek z webasto a właściwie z dogrzewaniem silnika i być może to właśnie stąd jest ten zapach o którym piszesz.. ale mogę się mylić..

-- Dodano: N, 8 sty 2017, 22:44 --

może temu wszystkiemu jest winne paliwo ..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sty 2017, 23:05 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
wymien filtr paliwa a jak to nie pomoze to czyszczenie sitka paliwa w zbiorniku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sty 2017, 07:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.01.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Lusterka grzeją mi oba. Wydaje mi się, że ten błąd to coś właśnie z webasto tak wnioskuje po opisie w forscanie. Dziś wymienię filtr paliwa i naleję ropy która grzeje mi się w mieszkaniu ;) tylko dlaczego podczas jazdy wywaliło błędy od dpf? i to kilka i tak drastyczne?

Tak jak pisałem wczoraj przejechałem nią na dość niskich obrotach ok 40km i nie było już żadnego błędu.

A co do sitka w baku to można się jakoś dostać pod siedzeniem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 sty 2017, 10:20 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
tak pod siedzeniem,odkrecasz 2 lub 4 sruby od siedziska,siedziska do gory tam jest taki pierscien odkrecasz go i masz dostep do sitka.trzeba to robic z jak najmniejsza iloscia paliwa w baku.tam na sitku moze byc szlam i autko bedzie przerywac szarpac.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 sty 2017, 07:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.01.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
dziś wymienię filtr i wyczyszczę sitko w zbiorniku i naleję nowej pewniejszej ropy może coś pomoże. Jeśli nie na jutro jestem umówiony w serwisie mazdy...

-- Dodano: Wt, 10 sty 2017, 07:15 --

filtr wymieniony i zalane sprawdzone paliwo i pomogło. Mazda jeździ jak nowa :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 22:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 385
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
witam wszystkich podzielę sie informacjami i może doradzicie mi coś?
tez mnie dopadła ta kontrolka mrugająca DPF
wracając z Holandii do Polski po zatankowaniu na BP i przejechaniu jakis 60km wyskoczyła kontrolka dpf i check engin, wszedł w tryb awaryjny
a ze już byłem w trasie to co mogłem zrobić, na parkingu odpiąłem akumulator na parę sekund ale błędy dalej wyskakują to podpiąłem obd2 na bluetooth i wyskoczyły te dwa błędy
P2463 i P242F wiec wy googlowałem je . Zatkany DPF nieudana procedura wypalania.
Jakoś się doczołgałem do Polski.
Po przekopaniu internetu znalazłem warsztat z dobrymi opiniami w Zielonej na ul.Xawerego Dunikowskiego aby wypalili mi dpfa
wiec udałem się tam podłączyli kompa proces wypalania powiódł się siwy dym poszedł z rury, komputer pokazał ze zabrudzenie filtra na ta chwile jest w 2%. skasowali mnie 150zl
ale po wypalaniu obroty spadły i się wahają teraz od 400 do 800 i tak falują ze się nawet dławi.
wiec zaproponowałem kalibracje wtrysków.
i tu problem komputer pokazał ze kalibracja będzie zakończona po 5 min a w trakcie wyskoczyły kontrolki świec żarowych i chcek engin. wiec mechanik sprawdził kody błędów i wyskoczył
p1200. Mechanik stwierdził ze to uszkodzony wtrysk co prawda strasznie śmierdzi teraz z rury wygląda jak by nie przepalał dobrze ,obroty dalej falują i czasami słychać jakby zawory klekotały. Mechanik stwierdził ze już wcześniej mógł jeden z wtrysków chlapać dlatego mi dpf zapchało. Wiec teraz jestem na poniedziałek umówiony w tym samym warsztacie na demontaż wszystkich wtrysków i sprawdzenie czy któryś nie jest uszkodzony, a ze jest teraz weekend wiec Madzi nie zostawiłem przed garażem i pojechałem z świecącymi kontrolkami do domu jazda przebiegła w miarę dobrze nawet obroty już nie falowały na postoju tylko dalej nie miał mocy na tych niskich obrotach ale jak wchodził na wysokie obroty to nawet kołami potrafił zaboksowac na śniegu, z ciekawości jeszcze raz podpiąłem obd 2 żeby sprawdzić jakie to błędy i pokazał tym razem inny kod bledu P0402 Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected. wiec go wykasowałem zaczął znowu falować na obrotach i dusił się.
Teraz moje pytanie czy mechanik nie chce mnie naciągnąć na regeneracje wtrysków a wystarczyło by go dobrze przeczyścić EGR i wszystkie rurki.
Bo naoglądam sie na tvnturbo BĘDZIE PAN ZADOWOLONY jak naciągają klientów.
Czy ktoś po wypalaniu dpfa miał problem z falującymi obrotami.
Z góry wszystkim dziękuje i zapraszam na moją początkującą pleyliste mazdy 6
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... 1huksyubI4

Pozdrawiam.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 sty 2017, 09:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.01.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Osobiście wyjął bym EGR i go wyczyścił to nie jest dużo roboty a zobaczysz czy będzie efekt. Od tak nagle wtrysk by nie zaczął lać.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 12:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 385
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Witam dzisiaj.
Juz jestem po telefonie od mechanika.
Stwierdzono walnięty zapieczony egr.
Koszt nowego 2400 zl
super
w ASO Mazdy 2900zł
jeszcze lepiej
przebieg madzi 216 000 to chyba juz pora biorąc pod uwagę ze nigdy nie był czyszczony


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 13:30 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
A porządna zaślepka 15 zł :) poczytaj o tym na forum może sie skusisz na takie rozwiązanie na pewno będzie taniej ☺ a jak chcesz mieć nowy egr to jak kiedyś szukałem na allegro to było coś w granicach 1300-1500 zł ale nie pamiętam czy oryginalny czy zamiennik a z używką róźnie bywa..


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 13:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 385
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
dlugi juz jest zamówiony nowy za te 2400zl .
A jak tak napisałeś to znaczy ze sam masz zaślepiony tak?
Wychodzę z założenia ze po coś ten egr jest założony wiec jak go zaślepię to będzie się sypało inne wcześniej czy później


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 14:16 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tak dokladnie mnie egr zapychał dpf wyczyściłem ale na niedługo to pomogło , chciałem też kupić nowy chociaz ceny sa..... :mad: znajomy sprzedał mi egr używany po nie dużym przebiegu w b. dobrym stanie ale międzyczasie poczytałem i postanowiłem zaślepic i jest ok tamtego egr-a może kiedyś założe narazie konsekwencji i negatywow nie widze zadnych..


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 18:29 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 385
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
dlugi798
a ile miałeś przejechane km jak go zaślepiłeś a jaki masz stan licznika teraz


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 00:18 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
hmm dobre pytanie szczerze to nie wiem ogólnie teraz mam przeszło 180tys nie zrobiłem z tym patentem b. dużo km ale pare tys. na pewno,i na bieżąco monitoruje wszystko forscanem szczególnie dpf kiedys wczesniej jezdzilem jakis czas z zaślepionym kolega z serwisu mi to odradził i jakiś czas temu po tym co poczytałem na forum znowu zaślepiłem, pewnie jak cos się będzie dziać nie dobrego to na pewno ktoś o tym napiszę ,Ja jak narazie żadnych negatywnych opinii nie widziałem i u mnie tez jest ok. tzn się ok nie mającego nic wspolnego z tym podzespołem bo przed wczoraj wymieniałem np. intercooler bo sie rozszczelnił :) ogólnie co jakiś czas i tak mam co robić.. :wink: pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 10:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.01.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Zawsze egr można wyczyścić chyba, że spalona cewka. Wyjęcie go to jakieś 30 min. Mi osobiście się przycinał więc kupiłem używany za 100zł wyczyściłem i mam teraz na podmianę w razie W. Co do zaślepienia to bez wyłączenia go programowo nie wywala żadnego błędu silnika?

W innym aucie miałem zaślepiony egr i wycięty dpf i żadnych negatywnych objawów nie było. Oprócz tego, że samochód bez dpf potrafi zadymić. Mi pasuje że nie brudzę za sobą a przy odpowiednim dbaniu o dpf nie jest on aż tak uciążliwy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 13:19 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
błędu żadnego nie wywala , wcześniej wywalał mi błąd p0104 ale tylko na kompie nie na desce z tym że prawdopodobnie miało to związek z nieszczelnym intercoolerem bo odkąd go wymieniłem ( czyli od paru dni) ten błąd się nie pojawia nawet teraz sprawdzałem nie dawno. Co do dpf Ja również nie chce się go pozbywać (chociaz miałem takie myśli) i owszem nei jest uciązliwy pod warunkim że wszytskie inne podzespoły w silniku sa sprawne , a co do egr który czasem sprawiał ze auto poszarpywało na niższych obrotach a po czyszczeniu egr było ok ale tylko przez jakiś czas to ogólnie mi nie sprawiał problemów jak jeździłęm w miare normalnie w koło komina w cyklu mieszanym , ale za to za każdym razem kiedy jechałem w dłuższą trase i miąłem okazję pojechac trochę szybciej z pedkością "autostradową" wtedy zaczynały się problemy .. i mimo tego że teraz jest ok to i tak w dłuższe trasy w razie co zabieram ze sobą notebooka.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 18:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 385
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Długi dokładnie miałem tak samo tylko miałem jazdę do polski odrazu DPF się zaswiecal.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 17 sty 2017, 19:01 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 385
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Już po łączna kwota 2900 za wymiane EGR i kolejne wypalanie i czyszczenie przepływomierza powietrza.
I podjechałem do Innego warsztatu na wymianę oleju i filtrów wszystkich 420zl
Chodzi jak perełka cichutko i nieszarpie.

basyl napisał(a):
Już po łączna kwota 2900 za wymiane EGR i kolejne wypalanie i czyszczenie przepływomierza powietrza.
I podjechałem do Innego warsztatu na wymianę oleju i filtrów wszystkich 420zl
Chodzi jak perełka cichutko i nieszarpie.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Obrazek

Obrazek

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Śr, 18 sty 2017, 21:12 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Proszę używać opcji edytuj w celu uzupełnienia wypowiedzi (regulamin, pkt 5.4).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 07:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.01.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Widać ze stary zawór nie domykał się do końca także miał prawo wariować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 sty 2017, 08:47 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 07.09.2015
Posty: 49
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
nowy ten sprzęt wygląda zacnie :) szerokości.. pozdrawam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lut 2017, 22:05 
Amator
Offline
Od: 16.02.2014
Posty: 84
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubuski
Witam.
Pytanko jest bardzo ciekawe i mam nadzieję że dostane na nie odpowiedz.
Jechałem do Dani i po przejechaniu 270 km zapaliła mi się kontrolka DPF,dziwne jednak było to że auto w ogóle nie osłabło ani nie straciło na mocy.Po godzinie kontrolka zgasła.Dziwne to było ale ciekawi mnie to dlaczego tak się stało,może ktoś ma ciekawą odpowiedz.


Ostatnio edytowano Cz, 9 lut 2017, 22:05 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 kwi 2017, 12:59 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Witam. Mam pytanie odnośnie dpf. Zawsze wypalał się do końca ale dzisiaj zmuszony byłem zgasic silnik chwilę po tym jak zaczął się cały proces. Po godzinie wróciłem do samochodu i patrze a spalanie nadal podniesione. Po 5 km zgasilem silnik na 5 minut. Zapaliłem i spalanie dalej jak przy wypalaniu. Wyjechałem na trasę i po jakimś czasie spalanie wróciło do normy. Czytałem, że gdy przerwę wypalanie paliwo wraca do miski i procedura zostaje przerwana a tu tak jakby była kontynuowana do końca. Ktoś mi to może wytłumaczyć? Dziękuję.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 17:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 385
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Miał ktoś z was doczynienia z takim błędem Obrazek

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 694 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.