Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 10 mar 2016, 15:59 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.06.2015
Posty: 19
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Tak jak pisałem wspomaganie jak nagle się zakończyło to tak nagle powróciło. Dzisiaj odebrałem samochód z AutoJaksa gdyż akurat miałem do wymiany oleje filtry itp , to od razu mi to zdiagnozowali był błąd C200B - szwankuje mi czujnik momentu obrotowego wałka kolumny kierownicy na maglownicy. Część w ASO kosztuje ok 1900 zł. Wymieniam to ustrojstwo gdyż nie zamierzam sprawdzać jak silne są moje ręce przy większych prędkościach :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 22:44 
Amator
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 74
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
KOVAL napisał(a):
Muszę sie w końcu zabrać za ten czujnik. U mnie ostatnio niezłe jaja są. Wcześniej ściągało na lewo. Teraz samochod jedzie prosto przez chwile, pozniej lekko ściąga go na prawo, a pózniej na lewo ... I tak raz na prawo, raz na lewo...



mam to samo...ciezko to wyczuc, ale czasem widze jakby mi delikatnie ciezko byl utrzymAC STALY TOR JAZDY, MYSLALEM ZE TO WIATR bo najbardziej czuc przy 120-140 km/h, atu taki zonk............


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 gru 2016, 20:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.06.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam od jakiegos czasu zuwazylem, ze wspomaganie dziala mi tylko w jedna strone. Pytanie teraz czy da rade to wyregulowac czy konieczna bedzie wymiana ktoregos z podzespolu? Mazda 6 2010 2.2


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 gru 2016, 13:16 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Czy ktoś w wersji przedliftowej jechał do ASO i wymieniał ten czujnik tak na wszelki wypadek tfu ? Czy do przedliftów też są te czujniki już poprawione ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 22 gru 2016, 18:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Zamiast określenia poprawione użyłbym niezjebane jeszcze :)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 gru 2016, 11:52 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Hehe Michał może i tak :lol: Zastanawia mnie fakt czy temu można jakoś zaradzić i czy to się dzieje przy jakimś określonym przebiegu ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 gru 2016, 08:40 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Nie ma na to zadnej reguly


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 sty 2017, 02:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2015
Posty: 7
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
tadziol napisał(a):
Millerek napisał(a):
trzy szkoły.

Najważniejszą rzeczą jest w przypadku diagnozowania tego typu usterki kontrola PID-ów poprzez IDS lub FORSCAN.Najbardziej interesują nas : prąd silnika (MOTOR CURRENT) oraz 1 i 2 wartość momentu obrotowego wałka wejściowego (TORQUE Nm).Wartości te powinny przy sprawnym układzie oscylować w okolicach 0,tj: prąd silnika 0A,torque 1 i 2 0,0 Nm.Przy usterce objawiającej się samoistnym skręcaniem kierownicy,ściąganiem auta w czasie jazdy,znacznej różnicy w sile wspomagania,skokowej sile wspomagania etc. parametr TORQUE na postoju będzie miał wartość odbiegającą od 0,0 Nm w plus lub minus,w zależności od tego w którą stronę ściąga nam auto.Prym wiodą przypadki ściągania do rowu,oczywiście dla ruchu europejskiego.





Odnośnie tego proszę o pomoc
Mam FORScan version 2.3.5 beta

Nie mogę w nim znaleźć takich parametrów do odczytu tych danych (pidów)
Czyli:
MOTOR CURRENT i oraz 1 i 2 wartość momentu obrotowego wałka wejściowego
Ja źle szukam czy ich nie ma w tej wersji ?
Mój problem to ściąganie na lewą stronę
Pozdrawiam

-- Dodano: Pt, 30 gru 2016, 19:22 --

Przepraszam za zamieszanie. To moja nieznajomość Forscanu. Już sprawdzone i wszystko w normie. Problem leży w innym miejscu. Dodając, że ustawianie zbieżności wykonałem 4 razy na 3 stacjach w ciągu 2 lat :(

-- Dodano: So, 14 sty 2017, 01:10 --

Witam ponownie
Lewe łożysko z piastą wymienione i problem ściągania w lewo nadal istnieje ;((
Dzisiaj robiłem testy na forscanie .
Zauważyłem, że przy maksymalnym skręcie do oporu kierownicy w lewo podaje mi, że działa siła 10,8 Nm natomiast przy maksymalnym skręcie do oporu w prawo pokazało mi zaledwie 8,7Nm. Powtarzalne chyba przy 5ciu próbach.
Czy to jest normalne ?
Dodaję zdjęcia:
Obrazek
http://www.fotosik.pl/zdjecie/179862dc27b9a80a
Obrazek
http://www.fotosik.pl/zdjecie/506acd26a9f48138

Innym problemem jest to iż najpierw skręciłem kierownicę w lewo do oporu , po skręceniu jej w prawo , pod koniec napotkałem jakiś dziwny opór . Bardzo ciężko kierownica doszła na ostatnim odcinku do prawej strony. Po tym zdarzeniu zaczęły się dziać dziwne rzeczy. Kierownica na postoju traciła wspomaganie, które wracało przy choćby delikatnym ruszaniu i wolnej jeździe. Po zatrzymaniu auta znowu opór .
Dodatkowo zrobiłem test w trakcie jazdy po mieście . Po puszczeniu kierownicy , skręcała o około 2 stopnie w lewo a parametry w Nm pozostawały na 0,0 do max 0,2 chyba , natomiast parametr
MTR-CUR zwiększał się zmiennie w okolicach raz maksymalnie do 0, 80 A i nagle max do -0,80A. Podawane było to chaotycznie naprzemiennie w tym zakresie .
Na postoju gdy kierownica jest na środku , wszystko mam na 0,0
Dziwne jest to, że tu w Anglii ściąga mnie w lewo a w zeszłym roku podczas trasy do Polski (poza granicami Anglii) w mniejszym stopniu, ale znowu w prawo mnie ciągnęło. Wiem, że pochył drogi i takie tam no ale w żadnym aucie tego tak nie odczuwałem, jak w tym. Jestem pewien , że coś jest nie tak.
Mazda nie była bita, a zawieszenie według mechanika jest bez zastrzeżeń.

Panowie jakieś rady??


Ostatnio edytowano So, 31 gru 2016, 19:44 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 lut 2017, 16:53 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 44
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
U mnie wygląda to tak

MTR_CUR. -3.70 A
SS_TRQ1. -1.2 Nm
SS_TRQ2. -1.2 Nm

Samochód ściąga w prawo.
Czy ktoś z doświadczenie może powiedzieć które z tych 3 śrub odkręcić lub dokręcić i jak mocno ? Pół obrotu to dużo w tym przypadku czy nie wiele ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 10 mar 2017, 21:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Czy ktoś wymieniał ten zestaw naprawczy?

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 kwi 2017, 16:51 
Świeżak
Offline
Od: 02.11.2016
Posty: 17
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Witam. Przestudiowałem cały ten temat i jeszcze kilka podobnych i postanowiłem, że tutaj opisze mój problem. Wczoraj, gdy parkowałem nagle padło mi wspomaganie. Tak po prostu samo z siebie. Zero zgrzytów czy hałasów jak opisywali poprzednicy. Nie zapaliła się też kontrolka błędu wspomagania. W miejscu ciężko było skręcać, ale jak już ruszyłem szybciej to wszystko chodziło tak jak powinno. Wróciłem do domu i jak parkowałem to w miejscu kierownica chodziła jak powinna. Dziś podczas parkowania znów mi na chwilę znikło wspomaganie ale tylko na około sekundę. Cały czas zero hałasów, oporów na kierownicy, zgrzytów czy zapalającej się kontrolki. Po przeczytaniu tego wątku obawiam się czy u mnie też kierownica nie zacznie sama skręcać. Może to tylko jakaś wtyczka do dociśnięcia czy wyczyszczenia? Macie jakieś sugestie? Auto mam pół roku, trzeci właściciel 130k przejechane. Mieszkam w UK i nie mam tu jakiegoś zaufanego mechanika. Czy próbować jechać z tym do tutejszego ASO Mazdy aby mi to zdiagnozowali? Nie mam pojęcia jakie są tu w Anglii koszty diagnozy i ewentualnej wymiany któregoś z czujników z tym związanych. Można zrobić diagnozę, tj. zczytać ewentualne błędy samemu? Jaki kabel i jaki program do tego służy? Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 kwi 2017, 00:35 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 62
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Mozliwe ze to wina bezpiecznika od pompy wspomagania, spróbuj go wymienic (to tylko strzał) ;)
Zawsze mozna zaczac od najłatwiejszych rozwiazan


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 kwi 2017, 02:07 
Świeżak
Offline
Od: 02.11.2016
Posty: 17
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ale tu jest elektryczne wspomaganie, nie ma pompy


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 13 kwi 2017, 10:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
ale jest bezpiecznik

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 kwi 2017, 19:37 
Świeżak
Offline
Od: 02.11.2016
Posty: 17
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Bezpiecznik sprawdzony i jest ok.

Kupiłem interface ELM327 i na Torque nie pokazuje żadnych błędów w ECU.

Jeżdżę tydzień i nic się nie dzieje więcej a mieszkam w dużym mieście i wielokrotnie dziennie dużo manewruję żeby zaparkować auto.

Może to był jakiś chwilowy spadek napięcia, mam nadzieję że wszystko będzie ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 kwi 2017, 14:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.10.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Franto napisał(a):
Czytalem ale tu nie ma zadnych konkretow , same jakies wywody

-- Dodano: Pn, 1 lut 2016, 22:15 --

Kalibracja w ASO pomogla !


jakie koszty???? i czy nadal jest dobrze ????
na czym polegała ta kalibracja ?????

Kolego FRANTO prosże o odpowiedź ,ponieważ tez mam ten sam problem: w prawo bez problemów, a jak krecę na postoju w lewo to zgrzyt jakbym oponę tarł na siłe po asfalcie i krótkie drganie. od niedawna - wczesniej było OK, a podczas jazdy jak puszczę kierownicę to lekko skręca na prawo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 kwi 2017, 20:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.04.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
glowasiek napisał(a):
Probowalem wcisnac sie pomiedzy dwa samochody,bylo dosc ciasno wiec jezdzilem przod tyl, przod tyl, duzo krecenia.... a w pewnym momencie jakby wspomaganie przestalo dzialac, chodzilo tak ciezko, ze szok. Zadna kontrolka sie nie zapalila, zero oznak jakiejkolwiek awari.


piotrmazda napisał(a):
Ja zauważyłem w swojej GH krótkotrwałe braki wspomagania przy intensywnym manewrowaniu kierownicą przy naprzemiennym maksymalnym skręcaniu w lewo i następnie w prawo (np. na ciasnym parkingu).


Maxis1982 napisał(a):
Wczoraj, gdy parkowałem nagle padło mi wspomaganie. Tak po prostu samo z siebie. Zero zgrzytów czy hałasów jak opisywali poprzednicy. Nie zapaliła się też kontrolka błędu wspomagania. W miejscu ciężko było skręcać, ale jak już ruszyłem szybciej to wszystko chodziło tak jak powinno. Wróciłem do domu i jak parkowałem to w miejscu kierownica chodziła jak powinna. Dziś podczas parkowania znów mi na chwilę znikło wspomaganie ale tylko na około sekundę. Cały czas zero hałasów, oporów na kierownicy, zgrzytów czy zapalającej się kontrolki. Po przeczytaniu tego wątku obawiam się czy u mnie też kierownica nie zacznie sama skręcać.


U mnie podobny problem przy parkowaniu

Żona próbowala dziś zaparkować po wielu dość krótkich jazdach miejskich (dwudziestominutowe odcinki) i stało się to samo. Kompletny brak wspomagania po dwóch próbach parkowania.

Tuż po wyjechaniu z parkingu oraz w czasie 400 m rundy wokół domu powrót funkcji wspomagania.

Przy ponownym podejściu do parkowania - powrót usterki.

Przypomniało mi się, że Ojciec, który miał Mazdę 626 GD z 1991 roku, przestrzegał mnie przed maksymalnym kręceniem kierownicą. Podejrzewam, że już wtedy (przy hydraulicznym wspomaganiu) mogły Mazdy mieć podobny problem.

-----
Mój pierwszy post na tym forum.
Pozdrawiam, Robert


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 17:44 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 102
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Słuchajcie... macie już pewne doświadczenia z wspomaganiem więc zerknijcie na ten post : https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=40&t=6509&p=260981#p260981
może coś pomożecie?

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 18:05 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 102
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Dołączam się do pytania. Tylko że u mnie ogólnie działa ale...przy kręceniu kierownicą w prawo wszystko chodzi jak trzeba, w lewo za to kierownicą skręca się jakby wspomagania w ogóle nie było (takie ma się wrażenie).
Słyszałem coś o kalibracji wspomagania... ktoś wie o co w tym chodzi może ta kalibracja powinna być co jakiś czas robiona i to pomoże?

Wychodzi na to że pozostaje regeneracja... na jednej z aukcji opisują objawy zużytego magla allegro:

- wycieki płynu wokół osłon gumowych lub wałka łączącego przekładnię z kolumną kierowniczą
- całkowity brak wspomagania
- brak wspomagania w jedną z dwóch stron np. w prawo jest wspomaganie, a w lewo jest jego brak
- przekładnia samoistnie powoduje obrót kierownicy
- stuki podczas jazdy po nierównościach
- zbyt duży luz w układzie kierowniczym „luźne koło kierownicy”
- wyczuwalne drgania w okolicy pedałów gazu, hamulca, sprzęgła
-zgrzyty i stuki podczas obracania kierownicy

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 18:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
viewtopic.php?f=88&t=6501&start=61

Mi kalibracja pomogła, wspomaganie chodzi idealnie.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 21:01 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 102
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Ciekawe ile serwis sobie życzy za taką kalibrację... czy może jednak taniej będzie wreszcie kupić sobie interfejs do OBD

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 21:10 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Zdecydowanie taniej kupić ELM-a zawsze możesz go jeszcze wykorzystać do innych rzeczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 21:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ktoś pisał coś o 200zł, kup ELMa, lepiej na tym wyjdziesz.

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 maja 2017, 11:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
ELM tylko dobry na kablu, bo u mnie taki na Bluetooth nie zdał rezultatu

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 20:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 102
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
No i ELM kupiony i kalibracja wspomagania wykonana Forscanem. Jest lepiej i uważam na tą chwilę że kalibracja pomogła... pojeżdżę trochę i zobaczymy :)

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 13:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
I git, niech służy.

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 18:23 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 102
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Dzięki Panowie... Wasza pomoc jest nieoceniona

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 22:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.05.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: lubuski
Witam, ktoś kiedyś pisał że zabrakło wspomagania i podczas jazdy skręciło mu koła. U mnie po odłączeniu akumulatora wspomaganie wróciło a po jakimś czasie też samoczynnie skręciło koła i znowu brak wspomagania


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 17:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.11.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: małopolski
Witam, podpinam się do tematu :)
U mnie też działa tylko w jedną stronę więc przy małych prędkościach ściąga mnie na tą strone po której wspomaganie działa, lepiej jest trochę przy większych prędkościach bo wspomaganie nie jest tak czułe. Tylko że mi 2 różnych mechaników powiedziało że trzeba wymienić jakiś panel sterujący czy coś w tym stylu (jakieś elektryczne ustrojstwo). No i o ten "dynks" chodzi, czy ktoś wie po moim pokracznym tłumaczeniu co to jest?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 18:13 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 102
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Zrób najpierw kalibracje wspomagania programem forscan...

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.