Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 28 lip 2016, 08:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2015
Posty: 54
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Mam auto w warsztacie bo wycieka płyn hamulcowy z pompy abs. Jest kłopot bo ma ona jakiś swój numer. Mam pytanie ,czy chcąc wymienić pompę (bo uszczelnić się chyba nie da) numeracja korpusu i sterownika musi się zgadzać czy mogą być jakieś odstępstwa? Znaleźć pompę o tym samym numerze graniczy z cudem. Szukam już miesiąc. Pomóżcie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 15 paź 2016, 09:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Odświeżę temat. robas42 czy Tobie udało "spasować" numery sterownika i pompy czy to niepotrzebne ?

Moja pompa ABS jest uszkodzona, palą mi się kontrolki od ABS-u.
Czy regeneruje się pompy ABS-u ? Szukać używanej ? (ze sterownikiem czy sama pompa)

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 paź 2016, 22:28 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2015
Posty: 54
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Tak poradzilem sobie. Ja musialem wymienić całą pompę bo moja ciekła. Trafiłem za drugim razem. Pierwsza pompę kupilem z mojego rocznika,do 2 litrowego silnika. Sprzedajacy jednak nie zaznaczył ze dotyczy to diesla i bez systemu DSC. Po zamontowaniu ,pompa szczelna ,ale przestał dzialac komputer,prędkościomierz,wskaznik paliwa.Dzialal tylko obrotomierz. Bylem w szoku ale znalazlem na olx drugą (niestety numery korpusu nie zgadzały się) jednak była od 2 litrowej benzyny z 2007 roku i z wersji poliftowej. Była szansa że to zadziała i zadziałalo. W twoim przypadku wysiadł sterownik.Jest firma we Wrocławiu która takie rzeczy naprawia. Trzeba jednak wyslać im pompę,i czekać cierpliwie aż zrobią. Koszt naprawy około 800 zł i uziemione auto na jakiś czas.Poszperaj na allegro lub olx. Za kwotę już 60 do 170 zl,można dostać sprawną pompę. Zwróć uwagę na rocznik (powinien być taki sam jak twój) rodzaj silnika i pojemność,oraz czy jest przystosowana do obsługi DSC. Jeśli chodzi o numery,to brane są pod uwagę tylko te na korpusie. U mnie ( nie wiem czy to przypadek) pokrywały się pierwsze sześć cyfr,reszta kompletnie inne. Powodzenia!
Tą moją pierwszą pompę nietrafioną wystawiłem ponownie na olx. Ale ty masz benzynkę tak jak ja więc Ci się nie przyda. Powodzenia!


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 16 paź 2016, 10:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Dzięki za wszelkie info ! Mam jeszcze jedno pytanie.
Wyciągałeś pompę ABS-u od góry, czy dołem z kanału/podnośnika ?

Dużo pracy jest żeby ją wyjąć ??

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 paź 2016, 12:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2015
Posty: 54
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Wykręcałem od góry,bo to najlepsze dojście. Robota bardzo prosta. Wymiana pompy zajęla mi 1,5 godziny a robiłem to pierwszy raz. Trzeba wykręcić akumulator ,potem podstawę oraz taki kątownik, który trzyma podstawę baterii z jednej strony. Pompa jest dobrze dostępna. Odkręcasz cztery przewody hamulcowe z prawej strony te od kół (przykręcone pionowo do pompy),oraz dwa poziome idące od pompy hamulcowej. Warto przed robotą wyciągnąć ze zbiorniczka płyn hamulcowy tyle ile się da,bo jak odkręcisz przewody to płyn po kropelce wycieka z tych poziomych rurek. Potem kluczem 13 odkręcasz dwie nakrętki od podstawy i ciągniesz w górę. Wiadomo że po montażu nowej pompy musisz odpowietrzyć układ.Zapomniałem o jednym . Po zdemontowaniu aku i podstawy,musisz odłaczyć taką dużą wtyczkę. Wiadomo że potem przy nowej trzeba to włączyć. Do roboty kolego!!To nie takie straszne. Powodzenia!


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 18 paź 2016, 13:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Wielkie dzięki !! <spoko>

-- Dodano: Wt, 18 paź 2016, 14:40 --

Dodam informacyjnie:

- koszt nowej pompy ABS-u to około 8200zł :arrow: (dzięki Riki)
- koszt regeneracji to 450-650zł (firma http://zmserwis.eu/ dają 2lata gwarancji)
- koszt używanej to loteria od 10zł

Chodzi o pompę ABS do M6 GG/GY polift 2l benz 147KM.
W mojej pompie komputer wskazał uszkodzony silnik.

Mam plan zakupić jakąś używaną za rozsądną cenę, wymienić i zobaczyć czy będzie OK.
W razie niepowodzenia będę regenerował swoją.

O dalszych postępach postaram się poinformować :)

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2016, 18:27 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2015
Posty: 54
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ja też szukałem pomocy w autoryzowanym serwisie mazdy i za nową pompę abs chcieli ode mnie 10000 zl( dziesięc tysięcy)!!!!!!!!!!!!!!To jakiś kosmos. Udało mi się kupić podobną za 170 zl i puki co jest ok. Chyba najlepiej będzie poszukać w sieci i zamontować ją samemu. Powodzenia!!


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 17 lis 2016, 22:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Zamówiłem pompę, wczoraj założona i... niestety okazało się, że jest to pompa bez kontroli trakcji.
Błąd ABS-u zniknął, pojawił się check engine i kontrola trakcji.
Tak jak pisał robas42 prędkościomierz nie działa.

Znalazłem kolejną pompę, zamówiłem już, mam nadzieję, że tym razem już poprawną.
Sprzedawca podał na aukcji dokładnie model oraz VIN :arrow: pojazdu z którego go wymontowano.

Jak zakończę już walkę z ABS-em i kontrolą trakcji to dokładnie postaram się opisać po jakich numerach powinno się szukać używanej pompy, bo te numery wybite na aluminiowym korpusie nie zawsze dają pewność :)

cdn...

-- Dodano: Cz, 17 lis 2016, 22:06 --

A więc udało rozwiązać mi się kłopot z moją pompą ABS-u <zauroczony>

Ale od początku...
Może zmienimy nazwę tematu na "Pompa ABS - wymiana" albo jakoś podobnie :)

Tak jak napisał robas42 wymiana pompy pomogła, niestety nie udało mi kupić odpowiedniej pompy za 1-szym razem :|


Oznaczenia pomp ABS jakie przewinęły mi się podczas mojej "przygody":

Oryginalna pompa z mojej Mazdy 6 2l 147KM polift 2006r
korpus:
GR1M 437A0
6301 E0194
7619-2
6208G

sterownik:
ASC-ECU-SP-2W
437-0772 12
20671 42 6B10D

pompa nr 1 kupiona od Mazdy 6, "na pewno z polifta"
korpus:
GR1M 437A0
7403 E0216
5708-1
6907H

sterownik:
ASC-ECU-SP-2W
437-0772 12
20671 43 7C20A

pompa nr 2 kupiona po numerze VIN (Sprzedający podał w aukcji)
korpus:
GR1M 437A0
6405 E0132
8995-2
6220G

sterownik:
ASC-ECU-SP-2W
437-0772 12
20671 42 6C23A

Pompa nr 1 jest sprawna, ale nie ma kontroli trakcji
Pompa nr 2 okazała się już działająca z kontrolą trakcji

Jedynym oznaczeniem, którym wg mnie różnią się pompy od przed i po-lifta to oznaczenia na sterowniku.
Ostatnie 5 znaków może się różnić.

Niestety nie miałem czasu, ani garażu na samodzielną wymianę, więc robił mi to mechanik.
Za wymianę z oryginału na nr 1 wziął 100zł - tłumaczył się, że musiał poodkręcać odpowietrzniki od hamulców, robił to 1-szy raz i zapewnił, że 2-gi raz będzie taniej :)
Za wymianę z nr 1 na nr 2 wziął 50zł

Podsumowując, trzeba zawsze mieć pewność, że pompa ABS pochodzi od dokładnie tej samej wersji silnikowej i modelowej.
Obecnie brak jakichkolwiek "świecących" irytujących kontrolek na konsoli <spoko>

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 20:26 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2015
Posty: 54
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: wielkopolski
No gratuluję. Tobie też udało się za drugim razem. Stworzyliśmy dość ciekawy temat i na pewno ta wiedza przyda się potomnym . Pozdrawiam!!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2017, 07:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.08.2016
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam posiadam m6 gg 2006 cieknie pompa tj 2.0 147 km po lift. Czy orientuję się ktoś czy z tego samego rocznika też od gy pompa tylko z silnikiem 1.8 będzie pasowała? Dzięki za szybką odpowiedź

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2017, 08:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
seki07 popraw sobie w opisie rok produkcji i generacje.
Jeden wpisy wstecz masz mój post, który sporo wyjaśnia, czytałeś, czy czekasz na gotową odpowiedź ? <nie>

Generalnie masz pompę z ABS i kontrolą trakcji, takiej musisz szukać.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2017, 10:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.08.2016
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dziekuje posiadam 2 mazdy jedna gh 2.5 i 2 gy 2.0 2 litrowka zony[SMILING FACE WITH SMILING EYES] przeczytalem Twoj post. Mam właśnie pompę po lifcie od 1.8 a w mojej żony jest 2.0 ale w obydwu jest Abs i dsc więc powinny pasować. Dam znać jak wyszło. Możesz mi powiedzieć jak się demontuje ta pompe to wszystkie mocowania są w komorze silnika ? Od środka nic nie trzeba odkręcić? Dzięki. Sorry ale Nowy tu jestem [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2017, 10:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
seki07 sorki :) dwie Mazdy :D 2x więcej szczęścia !!!

Pompę najłatwiej wyjąć od "góry". Musisz wyjąć akumulator i odkręcić podstawę od AKU.
Sama pompa jest chyba przykręcona do podłużnicy 3 śrubami.

Tyle kojarzę, oczywiście musisz mieć płyn hamulcowy żeby uzupełnić braki no i później odpowietrzyć układ. Powodzenia !! <spoko>

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 kwi 2017, 13:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.08.2016
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czy wyjmowales serwo? Bo nie bardzo wiem jak się zabrać ta od 1.8 jest z serwem

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 wrz 2017, 20:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.09.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Witam.

Padła mi pompa ABS - choinka na tablicy rozdzielczej. Szukam na allegro i co dziwne okazuje się że do mojej mazdy 2.0 b 141KM pompy o podobnych numerach są z CITD. Auto kupiłem z 5 lat temu i zastanawiam się czy to od początku jeżdżę ze złą pompą czy pasują te same. Można jakoś dojść jaka pompa po numerze VIN?

Ktoś może coś poradzić?

Z góry dzięki.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 4 wrz 2017, 21:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Masz ESP ? Mam sprawna pompe ABS ale bez ESP, sprawdzona, bo po kupieniu zalozylem, ale ja mam polifta.

Pisz priva jak cos

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 07:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.09.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Dzięki, ale mam esp/dsc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 gru 2017, 21:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.12.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: świętokrzyski
Witajcie, kupiłem mazdę z palącymi się kontrolkami tak jak w tytule, sprzedawca mówił, że to pewnie czujnik ale po podpięciu do komputera pokazało błąd C1410 - zawór kontroli trakcji TC przedni lewy. Mam teraz pytanie czy jeśli uszkodzony jest tylko zawór w tej pompie abs to muszę kupować pompę zgodną z numerami mojej pompy czy mogę kupić pompę od innej mazdy z niekoniecznie zgodnymi numerami i wymienić tylko ten zawór. Jest w ogóle taka możliwość?


Ostatnio edytowano Wt, 26 gru 2017, 21:50 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 sty 2018, 23:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2015
Posty: 54
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Zaworu z pompy abs nie wyciągniesz. Musisz kupić pompę pasujacą do twojej,czyli wersja z esp lub bez. Jest róznica między model przed i po liftingu. Numery nie muszą się zgadzać. Ważne także jest to czy masz silnik 1.8,czy 2.0,czy jeszcze inny. No i jeśli chodzi o to czy to benzynka czy diesel to nie ma znaczenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 10:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.09.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: mazowiecki
victor napisał(a):
Zamówiłem pompę, wczoraj założona i... niestety okazało się, że jest to pompa bez kontroli trakcji.
Błąd ABS-u zniknął, pojawił się check engine i kontrola trakcji.
Tak jak pisał robas42 prędkościomierz nie działa.

Znalazłem kolejną pompę, zamówiłem już, mam nadzieję, że tym razem już poprawną.
Sprzedawca podał na aukcji dokładnie model oraz VIN :arrow: pojazdu z którego go wymontowano.

Jak zakończę już walkę z ABS-em i kontrolą trakcji to dokładnie postaram się opisać po jakich numerach powinno się szukać używanej pompy, bo te numery wybite na aluminiowym korpusie nie zawsze dają pewność :)

cdn...

-- Dodano: Cz, 17 lis 2016, 22:06 --

A więc udało rozwiązać mi się kłopot z moją pompą ABS-u <zauroczony>

Ale od początku...
Może zmienimy nazwę tematu na "Pompa ABS - wymiana" albo jakoś podobnie :)

Tak jak napisał robas42 wymiana pompy pomogła, niestety nie udało mi kupić odpowiedniej pompy za 1-szym razem :|


Oznaczenia pomp ABS jakie przewinęły mi się podczas mojej "przygody":

Oryginalna pompa z mojej Mazdy 6 2l 147KM polift 2006r
korpus:
GR1M 437A0
6301 E0194
7619-2
6208G

sterownik:
ASC-ECU-SP-2W
437-0772 12
20671 42 6B10D

pompa nr 1 kupiona od Mazdy 6, "na pewno z polifta"
korpus:
GR1M 437A0
7403 E0216
5708-1
6907H

sterownik:
ASC-ECU-SP-2W
437-0772 12
20671 43 7C20A

pompa nr 2 kupiona po numerze VIN (Sprzedający podał w aukcji)
korpus:
GR1M 437A0
6405 E0132
8995-2
6220G

sterownik:
ASC-ECU-SP-2W
437-0772 12
20671 42 6C23A

Pompa nr 1 jest sprawna, ale nie ma kontroli trakcji
Pompa nr 2 okazała się już działająca z kontrolą trakcji

Jedynym oznaczeniem, którym wg mnie różnią się pompy od przed i po-lifta to oznaczenia na sterowniku.
Ostatnie 5 znaków może się różnić.

Niestety nie miałem czasu, ani garażu na samodzielną wymianę, więc robił mi to mechanik.
Za wymianę z oryginału na nr 1 wziął 100zł - tłumaczył się, że musiał poodkręcać odpowietrzniki od hamulców, robił to 1-szy raz i zapewnił, że 2-gi raz będzie taniej :)
Za wymianę z nr 1 na nr 2 wziął 50zł

Podsumowując, trzeba zawsze mieć pewność, że pompa ABS pochodzi od dokładnie tej samej wersji silnikowej i modelowej.
Obecnie brak jakichkolwiek "świecących" irytujących kontrolek na konsoli <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 10:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
gpat napisz jaki masz problem, bo cytując całą moją wypowiedź nie domyślimy się o co chodzi :wink:

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 11:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.09.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: mazowiecki
Dopadł mnie problem zapalających się kontrolek ABS, TCS, ECS, oraz hamulca ręcznego w mojej M6 GG 2.0 MZR-CD 143 KM z 2006 r. czyli po lifcie. Generalnie kontrolki zapalają się po kilkugodzinnym postoju auta. Najczęściej rano po włączeniu zapłonu lub po przejechaniu około 100-200 m. Czasami gasną po kilku kilometrach a czasami nie. Zawsze gasną po przejechacni kilkuset metrów i ponownym uruchomieniu silnika. Jak zgasną to w zasadzie do momentu wyłączenia silnika na kilka godzin już się nie zapalają.
Byłem u kilku specjalistów podpinali się różnymi skanerami diagnostycznymi ale nie mogli nawiązać łączności z układem hamulcowym. Twierdzili, że w takim przypadku problemem jest uszkodzony moduł sterownika ABS. Następnie po kilku dniach pojechałem do znajomego mechanika elektronika, który wrócił z urlopu. Też początkowo nie mógł nawiązać łączności. Zostawiłem mu samochód, a po kilku godzinach mechanik zadzwonił do mnie z informacją że udało mu się nawiązać połączenie skanera diagnostycznego z system hamulcowym mojej Mazdy . Jednak aby się połączyć musiał wybrać w ustawieniach programu diagnostycznego zamiast Mazdy 6 Mazdę 5. Po przeskanowaniu układu hamulcowego program nie wykazał żadnych błędów. Tester jakiego używał do komunikacji to Tester diagnostyczny (diagnoskop) AUTOCOM CDP +
Podpinał go w momencie jak świeciły się kontrolki oraz gdy kontrolki były wygaszone.
Jego diagnoza to uszkodzony sterownik abs umieszczony na pompie abs .
Wg niego można albo kupić nowy sterownik z pompą w ASA za bagatela 9000 zł albo, używany od 50 zł w górę.
Znalazłem sterownik o tym samym nr fabrycznym , pochodzący z identycznego auta tj Mazdy 6 GG 2.0 D 143 KM, z tego samego rocznika 2006.
Proszę o informację, czy przy wymianie pompy ABS ( z modułem sterującym ) trzeba ją zestrajać z silnikiem przy użyciu komputera oraz czy komputer nie jest konieczny przy odpowietrzeniu pompy. W Peugeot np. nie jest to możliwe bez komputera.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 11:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
W moim przypadku, wrzucili pompę, odpowietrzyli układ, skasowali błędy i gotowe.
Nic więcej nie było kodowane/zestrajane.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 14:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.09.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: mazowiecki
Ale ty nie miałeś problemu z połączeniem z komputerem. Poza tym u mnie nawet jak udało się połączyć metodą, którą opisałem powyżej system nie wykazywał żadnych błędów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.