Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 00:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 19 sie 2015, 15:18 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 158
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Dzisiaj byłem pytać o gaz i jeden warsztat wycenił mi na Stag4 i Baracudzie plus Lubryfikator 2700 zł plus 100zł za montaż wlewu tam gdzie paliwo, a drugi warsztat, w którym montowałem już gaz w dwóch poprzednich samochodach za 2500 zł.
Ma ktoś gaz w 2.0 po lifcie ?
Facet w drugim warsztacie mi powiedział, że Mazdy nie za bardzo tolerują gaz i teraz sam już nie wiem co mam robić. Robię miesięcznie około 1000-1200 km, więc po roku spokojnie mi się instalacja zwróci...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 sie 2015, 16:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
flesi napisał(a):
bastard ja nie cały miesiąc temu wkładałem w gdyni:
stag-4 Qbox plus
listwa Baracuda
reduktor R01 (150KM)
butla 55l w kole
wlew pod klapką PB
instalacja 3000 zł

Madzia płynnie jeździ bez szarpnięć i straty mocy, podczas przyśpieszania przerzucam na pb i nic się nie czuje. co do reduktora to mówili że tak naprawdę to on dzwignie całkiem dobrze silnik 170konny.


Ja będę mieć taki zestaw jak ty, z tym że inną listwę chyba AC W02. Koszt 3000 zł.

Również gazownik mówił że te reduktory mają spory zapas mocy i są stabilne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 sie 2015, 21:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Ja jestem bardzo zadowolony z tego zestawu. Nic nie szarpie itd. Działa ekstra. Spalanie 12,5l/ 100km w mieście gdynia korki, ciężka noga. Trasa 10l/100 km, więcej mi nie trzeba.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 sie 2015, 21:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Arboos napisał(a):
Dzisiaj byłem pytać o gaz i jeden warsztat wycenił mi na Stag4 i Baracudzie plus Lubryfikator 2700 zł plus 100zł za montaż wlewu tam gdzie paliwo, a drugi warsztat, w którym montowałem już gaz w dwóch poprzednich samochodach za 2500 zł.
Ma ktoś gaz w 2.0 po lifcie ?
Facet w drugim warsztacie mi powiedział, że Mazdy nie za bardzo tolerują gaz i teraz sam już nie wiem co mam robić. Robię miesięcznie około 1000-1200 km, więc po roku spokojnie mi się instalacja zwróci...

Nie wiem jak w poliftowych, ale przed liftem jak narazie jest wzorowo, kiedyś miałem mondeo mk3 silnik był konstrukcyjnie ten sam 146KM żadnych problemow, kolega nadal ma takie mondeo tyle że 1.8 125KM i też bez problemowo jeździ na lpg, w jego posiadaniu około 5 lat

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 sie 2015, 21:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
flesi masz lubryfikację?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sie 2015, 08:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Nie mam lubrykacji. W poprzednim mondeo też nie miałe. Kolega ma w mondeo ale ciągle coś tam mu się zapychało, więc nie używa.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sie 2015, 08:31 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Mi też gaziaż odradzał lubryfikację. Tzn niepotrzebny koszt. Stwierdził że woli ustawić instalację aby dawka była odpowiednia i gniazd wtedy nie wypala.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 sie 2015, 13:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Witam panowie ja dostałem propozycję do mazdy:
stag-4 Qbox plus
listwa Baracuda
reduktor R01 (150KM)
cena około 3100zł
co o tym sądzicie?

-- Dodano: Wt, 2 cze 2015, 20:46 --

Panowie czy może ktoś mi odpowiedzieć co sądzicie o tym zestawieniu

-- Dodano: N, 2 sie 2015, 10:51 --

założona instalacja:
stag-4 Qbox plus
listwa Baracuda
reduktor R01 (150KM)
butla 55l w kole
wlew pod klapką PB
instalacja 3000 zł
na razie spisuje się świetnie na tygodniu przegląd po 1000km.
jak na razie pierwszy zbiornik jazda tylko po gdyni wokół komina 49 L-360 km (13,5/100)
drugi zbiornik 49L - 370km i nadal gaz jest.
w przyszłym tygodniu jadę w lubelskie 560 km zobaczymy jak wyjdzie spalanie.
Tak wygląda pod maską:
Obrazek
Wtryskiwacze Baracuda
Obrazek
Reduktor pod filtrem
Obrazek
jednostka sterująca za aku
Obrazek
butla w kole
Obrazek
przełącznik
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a6a92.html
wlew
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 4ca9a.html

-- Dodano: Pn, 31 sie 2015, 14:22 --

przełącznik

Obrazek

wlew

Obrazek

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 wrz 2015, 08:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.06.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Podoba mi się twój przełącznik LPG wygląda jak w fabrycznej instalacji.
w mieście nadal masz spalanie na poziomie 13,5/100 ? wydaje mi się, że jest to raczej dużo nawet jak na gaz ? a wcześniej ile miałeś na benzynie w mieście ?

Ja również się zastanawiam nad podobnym zestawem
STAG QNEXT PLUS
reduktor AC R01 do 150KM
wtryskiwacze pojedyńcze Barracuda


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 wrz 2015, 08:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Spalanie w mieście 12,5l w gdyni korki dla mnie bardzo ładnie. Benzyna nie wiem ile pali bo odrazu po zakupie zagazowałem. Wcześniej miałem accorda 2.0 gaz nie sekwencja palił 15-16 po mieście.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 paź 2015, 15:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.10.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Witam.
Zakupilem w ostatnim czasie Mazde 6 i chce zamontowac instalację LPG czy jest ktos z okolic Szczecina i mógłby polecić warsztat w którym zakładał instalację?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 gru 2015, 17:41 
Świeżak
Offline
Od: 22.11.2014
Posty: 17
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: opolski
Sterownik- techa
parownik - kme
watryski techo
filtr - tomasetto
wlew- tomasetto
1294.31 l. gaz
12673 km.
zużycie poaliwa 9,97
średni koszt za kilometr 0,19 gr.

_________________
Swyniu młody użytkownik Madzi <spoko> :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lut 2016, 19:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.01.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: warmińsko-mazurski
flesi a czemu masz wtryski polozone a te strasznie dlugie wezyki z wtryskow przecierz musza byc max krotkie ja mam okolo 2 cm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 lut 2016, 21:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.10.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Będąc mniej/więcej w temacie - chciałbym zapytać o to, czy warto kupować świece zapłonowe dedykowane do instalacji LPG. Niby mają odstęp elektrod mniejszy, bo gaz trudniej się zapala. Czy faktycznie jest różnica pomiędzy zwykłą świecą z odstępem 1,3mm a taką "do gazu" z odstępem 0,8mm? warto dopłacać?


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 8 lut 2016, 12:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Mój gazownik powiedział, że nie warto bo to jest tylko chwyt marketingowy. I wymieniać tylko na takie jakie zaleca producent samochodu.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 lut 2016, 18:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Potwierdzam co napisał TEDEW. Niema świec specjalnych do gazu (info od mojego instalatora).

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 kwi 2016, 22:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.04.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Witam. Po przeczytaniu chyba wszystkich postów dalej nie mogę się zdecydować w jakiej konfiguracji założyć gaz. Mazda 6 2.0 z 2004

Pomóżcie dobrze wybrać.

Stag Q-Box czy Stag 300 premium (cena u gazownika ta sama)
reduktor STAG ACR-01
wtryskiwacze pojedyncze Barracuda czy Hana zielone czy na jednej listwie staga AC W02 (gazownik polecał te AC niby są nie do zajechania, a do tego nie zanieczyszczają się)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 kwi 2016, 09:32 
Świeżak
Offline
Od: 12.02.2015
Posty: 22
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
JarekSz napisał(a):
w mieście nadal masz spalanie na poziomie 13,5/100 ? wydaje mi się, że jest to raczej dużo nawet jak na gaz ? a wcześniej ile miałeś na benzynie w mieście ?

To jest normalne spalanie, np mi w Poznaniu po miescie przy sporym trybie "eko" udaje sie zejsc do 12.5, ale normalnie to wlasnie 13-14, przede wszystkim podawajcie tez srednia predkosc z kompa, mi obecnie wynosi 26km/h, korki, swiatla, no i wychodzi takie spalanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 maja 2016, 10:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam,
chcę zamontować LPG do swojej mazdy 6 2,3 166KM (mazda I). Byłem w kilku warsztatach i każdy mówi co innego:/. Zastanawiam się nad instalacją BRC i mam kilka wątpliwości:
1) czy zakładać lubryfikator? Jedni mówią ze koniecznie inni że nie ma sensu... Podobno są też różne rodzaje montażu lubryfikatora np tzw pajączek – dokładnie nie wiem o co chdozi ale podobno srodek smarujący jest dostarczany na każdy zawór osobno. Wiecie coś na ten temat?
2) jaki parownik do tego silnika – jedni doradzają taki do 200KM a inni do 150KM
3) polecicie jakiś warsztat w okolicach: Leszno, Rawicz, Śrem, Gostyń, Krotoszyn


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 sie 2016, 15:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.08.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Jako, że jest to mój pierwszy post to na początek:

witam!

Tak więc planuję zakup M6 z silnikiem 2.3 z lpg i chciałem zapytać Was - bardziej doświadczonych - o wasze uwagi odnośnie spalania lpg oraz współpracy tej jednostki z instalacją.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sie 2016, 11:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.08.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
a może znacie jakiegoś dobrego gazownika w Warszawie lub okolicach który zająłby się moją madzią?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 sie 2016, 12:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.04.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
viewtopic.php?f=56&t=1152 w temacie o dwójce masz sporo info


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2016, 14:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.08.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
dzięki. widzę że Ty też masz zagazowaną madzię, co powiesz o warsztacie w którym to robiłeś? bo wrażenia z jazdy już poznałem :) polecasz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 lis 2016, 22:21 
Świeżak
Offline
Od: 01.10.2016
Posty: 17
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Siemanko, mam mazde 2005r po lficie 2.0 benzynka będzie szła w gazozo
renomowany gaziarz poleca brc - lepsza instalacja w przypadku duzych przebiegów mniej problemów i niby trwalsza
dodam ze montuje też stagi mówi że też okej, ale ma wiecej pracy z serwisem
cena brc 2700
cena stag 2300
powiedział mi że fajnie jakby zrobić jakiś myk zeby chłodzenie było pb jest to zluzycie 5-10%
i nie wiem czy takie coś wybrać, mowil ze w kazdej chwili mozna to wyłaczyc.
, twierdzi ze jest to lepsza opcja od lubryfikatora.
prosze o odpowiedz, pozdrawiam:)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 gru 2016, 09:02 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Zimnyyy napisał(a):
cena brc 2700
cena stag 2300


Trochę tani ten STAG. Ja zakładałem do siebie chyba IX.2015 r. i płaciłem 2800 za:
    sterownik STAG QBOX PLUS
    wtryski AC W03
    reduktor AC R01 150 KM

Cena po znajomości, brat zakładał i serwisuje, ojciec serwisuje. Instalator mówił co prawda że może założyć STAGa za 2200-2400, ale na najtańszych podzespołach. Mazda na gazie ma zrobione 25-30 kkm, i wszystko chodzi jak powinno. Nie trzeba jej kalibrować gdyż ma "Autoadaptację OBD". Czyli można co kilka tys km przejechać na Pb i sterownik STAG sam zmieni mapę LPG.

Zresztą mam STAG 4 Plus w Toyocie Starlet EP91 od 6 lat i nie narzekam (montowane było w innym zakładzie). Po wymianie wtrysków na AC W01 nic nie robię oprócz wymiany filtrów co 10 kkm. Mam kabel do sterownika, więc sam kasuję przeglądy i sprawdzam co jakiś czas mapy i kalibruję.

Jeżeli chodzi o świece zapłonowe, to powinno się wymieniać na dedykowane do auta, ewentualnie zwiększyć odstęp elektrod z np 1,1 na 1,2. Ponoć gaz potrzebuje większej iskry do zapłonu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 gru 2016, 10:38 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 60
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witajcie, też naszła mnie myśl o LPG, tylko męczy mnie ciągłe tankowanie, normalnie na benzynie tankuję 2-3 razy w tyg, więc gaz będę co tydzień albo i częściej. Jaka jest max. pojemność baku do zamontowania zamiast zapasu ?
Przy okazji - skoro zapas wypada to co wozicie w zamian ?

Ostatnie - ile wynosi serwisowanie tego ustrojstwa, co 10kkm trzeba to robić, coś tam wymienić (filtry?) i pewnie przegląd instalacji, ile płacicie za to ?

dzięki :)
nie jestem fanem lpg i grzebania w silniku, ale za duzo osob sobie chwali zeby przejsc obok tego obojetnie :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 22 gru 2016, 13:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Max butla jaka wchodzi tak aby podłoga była prosta to jest 50 L lecz zatankować możesz tylko 80 % jej pojemności. U siebie mam taką butlę i wchodzi do niej ok. 40-42 L i robię na tym jakieś 360-400 km zależy jak się jeździ. Koło zapasowe wożę w bagażniku. Koszt przeglądu co 10 tyś. km to jest jakieś 100-120 zł zależy od warsztatu i przy takim przeglądzie wymieniają filtr fazy lotnej, kontrolują szczelność i podpinają komputer żeby sprawdzić czy nie ma jakiś błędów. Co 3 przegląd wymieniają dodatkowo filtr fazy ciekłej i tj. jakieś + 20 zł do ceny zwykłego przeglądu.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 gru 2016, 21:10 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 158
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
TEDEW mylisz się.
Ja mam butle 59L i mój gaziarz chciał mi zamontować nawet 67L tylko musiałby troszkę przerobić podłogę w bagażniku, więc zdecydowałem się na tę mniejszą butlę. Podgięcie pływaka pozwala napełnić butlę w 90% i wchodzi mi dokładnie 55L - W wakacje piękna sprawa bo pozwala spokojnie przejechać 500km bez tankowania. W mieście troszkę mniej, bo trzeba liczyć, że auto spala te 13L nawet 14L gazu.

Darioc skoro robisz tyle km to ja bym się nie bał gazu, bo w pół roku Ci się inwestycja spokojnie zwróci, a dodatkowe koszty przeglądów wcale duże nie są jak pisał TEDEW


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 27 gru 2016, 09:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Ja pisałem o butli gdzie nie trzeba przerabiać podłogi, a co do podginania pływaka to powiedzmy istnieje taka możliwość ale po pierwsze po takim zabiegu pływak lubi się blokować i nie odbijać, po drugie wskaźnik ilości przestaje być miarodajny i wiarygodny i po trzecie jest to niezgodne ze sztuką i niebezpieczne bo gaz pod wpływem temperatury się rozszerza i dlatego zostawia się te 20 % pojemności butli na to aby miał miejsce. Znam przypadki rozszczelnienia się wielozaworu przez taki zabieg.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 mar 2017, 11:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.03.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Witam,

Kieruje do Was pytanie odnośnie istalacji LPG . Wiecie może czy wymagana jest wymiana głowicy w M6 rok 2007 , silnik 2.0 Pb aby móc bez problemu zainstalowac drugi napęd ? :P Słyszałem/ czytałem że po jakims czasie w silnikach z lpg z nieprzystosowaną głowicą dochodzi do wypalenia zaworów itp. Chciałbym mieć pewnośc ze ten silnik zniesie ten zabieg bez zadnych problemów.

Pozdrawiam :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.