Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:47

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 12 mar 2016, 19:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
W wolnossacej benzynie chipem nie zrobisz wiekszego przyrostu niz 3-5%. Gra nie warta swieczki

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 12 mar 2016, 20:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
christtoph i bardzo dobrze, że nie zakładałeś nowego wątku, nie robisz bałaganu.
Napisz do Tomka on robił remap w swojej benzynie 1.8 i był zadowolony. A skąd jesteś?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 mar 2016, 21:08 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
czytam najpierw wszystkie posty dotyczące mojego problemu , jeśli się da to się podpinam.
Z Chorzowa :)


Ostatnio edytowano So, 12 mar 2016, 21:10 przez christtoph, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 12 mar 2016, 21:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
No to będziesz miał blisko :)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 mar 2016, 21:14 
Bywalec
Offline
Od: 04.03.2016
Posty: 251
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
LPG: Tak
Region: śląski
ZBANOWANY!
hehe w Dabrowie pracuje , codziennie dojezdzam do pracy 35 km.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 mar 2016, 21:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
nic wielkiego nie wskorasz remapem. Szybciej mody jak kolega singo przeprowadzal daja efekt ale koszt spory no i graty sa pod 2.5.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 mar 2016, 07:38 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Michał Trochę odgrzewam temat. Widzę, że jeździsz w Gdańsku, znasz może jakieś godne polecenia miejsce, w którym możnaby coś podziałać, dowiedzieć się czegoś więcej w temacie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2016, 10:16 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam
Czy we Wrocławiu gdzieś można spokojnie oddać auto na chipa? Z tego co patrzyłem to wszystkie firmy mają cały czas na tapecie niemców, czasami jakiś francuz czy koreańczyk się trafi. A naszych jak na lekarstwo. Wstępnie zdecydowałem się na S-Performace na ul. Granicznej, ale obawy są.

Pozdrawiam
Paweł


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2016, 19:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
S-Performance robią dobrze, to są partnerzy V-Tech, na koniec dostaniesz certyfikat oraz, w razie resetu, możliwość powrotu do nowych ustawień za symboliczną kwotę w punktach współpracujących z V-Tech na terenie całego kraju. Dodatkowo goście się znają na rzeczy, wiedzą jak zrobić to bezpiecznie, znają granicę. Tutaj moje przed i po:

viewtopic.php?p=157041#p157041


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2016, 21:08 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
khad napisał(a):
S-Performance robią dobrze, to są partnerzy V-Tech, na koniec dostaniesz certyfikat oraz, w razie resetu, możliwość powrotu do nowych ustawień za symboliczną kwotę w punktach współpracujących z V-Tech na terenie całego kraju. Dodatkowo goście się znają na rzeczy, wiedzą jak zrobić to bezpiecznie, znają granicę. Tutaj moje przed i po:

viewtopic.php?p=157041#p157041

Dzięki za informację. A jak się autko sprawuje po roku? Jakieś awarię, dziwne sytuacje? Jakaś zauważalna różnica w spalaniu?
Serwisujesz może w ASO?

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2016, 22:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Auto się sprawuje bez zarzutu, spalanie w mieście nie wiem ile wzrosło (mogę jedynie podejrzewać, bo jeżdżę dość dynamicznie), nie mierzę, ale na trasie spadło, bo jest większy zapas mocy przy dużych prędkościach. Zero problemów ze sprzęgłem, DPF czy innymi "narażonymi" elementami, zresztą przy chipie sami mówili, że da się więcej ale wtedy może to być niezdrowe. Auta nie serwisuję w ASO, w ogóle ASO Mazdy we Wrocławiu to jakiś żart, wiem bo mam drugą Mazdę od nowości, za to polecam Japan Tech na Karkonoskiej - chyba wszyscy moi znajomi, właściciele japończyków tam robią. Poza tym mam to szczęście, że mam swoich mechaników, bo teść ma sklep motoryzacyjny i warsztat i zna wszystkich speców w okolicy, więc jeżdżenie do ASO do tych "wymieniaczy" mija się z celem. Ogólnie moment po chipie jest tak poprowadzony, że nawet bez podnoszenia mocy zauważyłbyś ogromną różnicę.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 cze 2016, 10:22 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Do ASO jeżdżę żeby była historia w tym mazdowskim programie. Ale dzięki za informację.
Dostałem odpowiedź z BMGtuning, 100zl taniej a oferta ta sama. Ktoś coś wie o nich?

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 cze 2016, 22:51 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 21.04.2014
Posty: 50
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
khad napisał(a):
W wolnossacej benzynie chipem nie zrobisz wiekszego przyrostu niz 3-5%. Gra nie warta swieczki

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Generalnie jak najbardziej to prawda co piszesz , ale silniki 2.0 SKYACTIV ( szczególnie w zblokowanej wersji 120 km )maja potencjał nawet do 180 km.
przykład 120 km na 180 .
https://chiptuningpro.pl/chip-tuning/ma ... -g-120-km/

ten sam silnik w wersji 145 km --->>> 180
https://chiptuningpro.pl/chip-tuning/ma ... -g-145-km/

Moc idzie radykalnie w górę w przypadku zblokowanych wersji poprzez utrzymanie momentu obrotowego w wyższych partiach prędkości obrotów

Jesli chodzi o max moment obrotowy to ... tu praktycznie nic nie da sie zrobić , z uwagi że nie ma mozliwości zwiększenia ciśnienia w kolektorze dolotowym

-- Dodano: Śr, 22 cze 2016, 23:45 --

Mało tego jest w necie więc wrzucam.
Chip tuning Mazda 6 2.2 MZR-CD 163 km --- >> ok 200 km :) ( jeśli trzeba pomocy w rozkodowaniu kresek to służę pomocą :) )

Obrazek

_________________
Chip tuning MAZDA
Usuwanie problemu z DPF EGR MAZDA


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 cze 2016, 23:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Muszę przyznać Ci rację, wrzuciłem wszystko do jednego worka bo jesteśmy w dziale GH...

wracając do boxów, na kanale Miłośnicy Czterech Kółek ostatnio robili sobie taki oto test:

https://www.youtube.com/watch?v=q-z5lVd9958

pozostawię to bez komentarza może.. ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 12:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
khad napisał(a):
Zero problemów ze sprzęgłem, DPF czy innymi "narażonymi" elementami, zresztą przy chipie sami mówili, że da się więcej ale wtedy może to być niezdrowe.


I jak, dalej zadowolony? Masz teraz czestsze wypalania DPFu czy nie zauwazyles zadnej znacznej roznicy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lip 2016, 12:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Dalej jeżdżę bez najmniejszych problemów, nie zauważyłem żeby DPF był częściej wypalany. Na ten moment wszystko gra.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sie 2016, 10:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przystąpiłem do rozważenia zwiększenia mocy w moim RF7J.
Zadzwoniłem do v-tech u we Wrocławiu, okazuje się że V-tech ma kilka siedzib w Pl a główna siedziba jest w Krakowie chyba.
Każdy V-tech w PL poza Krakowem bierze auto na rolki i zciąga dane ze sterownika silnika z bieżącymi parametrami i wysyła e-mailem do Krakowa. Tam spece patrzą na dane i je na miejscu modyfikuja i odsylaja.
Zmienione parametry są wgrywanie do auta. Jeśli silnik dostaje focha lub coś innego, to na miejscu próbują to naprawić wprowadzając korekty, jeśli nie radzą sobie to ponownie wysyłają dane do Krakowa.
Powtarzają to aż do uzyskania zamierzonego efektu przyrostu mocy.

Oczywiście v-tech oferuje oprócz zwiększenia mocy, również wyłączenie EGR nawet na niesprawnym zaworze po uprzednim jego zaślepieniu.

No i chyba nie będę jechać aż do Wrocławia skoro niedaleko mnie, w Tuszynie tez jest oddział v-techu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sie 2016, 10:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Jasne, że nie ma sensu, szczególnie że tak to wygląda jak piszesz, a efekt sobie możesz ocenić na krzywej na koniec sam. Co fajne z tym V-tech, że kiedyś się np. przeprowadzisz itp. będziesz miał inny oddział koło siebie, to oni z głównej bazy będą mieli dostęp do Twojego programu. Tylko po chipie dopilnuj żeby Ci wysłali certyfikat, u mnie zwlekali, dzwoniłem z 5 razy do Krakowa i ich cisnąłem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 12:35 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
podepnę się w temacik z pytankiem do Was czy faktycznie nie ma sensu robić chip tunningu w silniku 2.0 Pb 147kM , na dodatek w automacie? Wiemy że własnie automatyczne skrzynie biegów są wrażliwe na większe przeciąrzenia co z pewnascią miałoby miejsce po chipie? Pytam gdyż jestem zainteresowany opcją dorzucenia kucyków ... :idea:
pozdarawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 12:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Czy ma to sens musisz sobie sam odpowiedziec. Musisz miec tylko swiadomosc ze tutaj jest wymagany tutning mechaniczny ktory wymaga wiekszego nakladu $$$ niz "standardowy" tuning silnika turbo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 13:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
olek1305 napisał(a):
Czy ma to sens musisz sobie sam odpowiedziec. Musisz miec tylko swiadomosc ze tutaj jest wymagany tutning mechaniczny ktory wymaga wiekszego nakladu $$$ niz "standardowy" tuning silnika turbo.

to znaczy że nie wystarczy samo wgranie mapy ? na czym polega ten tuning mechaniczny w moim przypadku?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 14:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Poczytaj watek o M6 kolegi singo do troche ci przyblizy temat viewtopic.php?f=88&t=570. Poszukaj tez na konkurencyjnym forum, tam troche szerzej opisuje temat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sie 2016, 19:54 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
ok , dzięki olek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 12:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No i stało się, fura wylądowała na rolkach.
...i na odczytach impreza się skończyła, po 30minutach wróciłem do domu :(

Do przeglądu układ podciśnienia od sterowania geometrią turbiny, a jak nie pomoże to turbina pojedzie do doktora.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 12:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Millerek a zauazyles jakis spadek mocy czy cos ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 13:26 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wydawało mi się że zaraz po kupnie usunąłem usterkę polegającą na wymianie paru wężyków, od sterowania turbiny.
Polepszyło się znacznie no i tak już zostawiłem, myśląc że jest ok.
Teraz po kilku latach, na rolkach, wyszło że jednak nie jest idealnie.

Dodatkowo, rolki pokazały że wykres nie pokrywa się nawet w kilku próbach badania.
Moc i moment za każdym razem różnią się, jakaś ruletka... Raz niby ok seria, później spadek wszystkiego nawet o 7KM i 30Nm.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 18:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Millerek ja też mam podobną sytuację. Seria wyszła 138,5km i 322,8 Nm to pierwszy pomiar a kolejne pomiary to już spadały. Wirusa nie dało się wgrać. Też podciśnienie sprawdzone i wszystko okey. Trzeba będzie sprawdzić geometrie.

A tobie pierwszy pomiar jaki wyszedł?

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 wrz 2016, 20:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pierwszy pomiar: 141KM przy 3651rpm i 336Nm przy 2548rpm.
Drugi pomiar :133KM przy 3651rpm i 323Nm przy 2620rpm.
Trzeci pomiar: 134KM przy 3569rpm i 334Nm przy 2530rpm.

Padła propozycja modyfikacji programu, ze wskazaniem na nieprawidłową pracę turbiny ewentualnie samego sterowania zmiennej geometri turbiny.
Powiedziałem nie, nie robimy, dziękuję wyjeżdżam.

Serio to nie mam teraz pewności ani do tych rolek jak i do mojego silnika. Całokształt wyszedł do bani.

Zajrzę do podciśnienia turbawki, nie było mnie tam trzy lata, nie wiem co tam się dzieje, nie poprawi się to turbina na przegląd i już :(

Teraz tak, moje dywagacje.
1. Jeśli sama turbina nawala, to wykresy byłyby kiepskie ale porównywanie takie same.
2. Samo sterowanie geometrią turbiny działa jak chce, stąd różne wykresy.
3. Rolki działają jak chcą stąd różne wykresy.

:(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 wrz 2016, 08:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Myślę, że jakby im rolki nawalały to by wiedzieli z miejsca zamiast Cię wodzić za nos, ja bym obstawiał opcję numer 2.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 wrz 2016, 08:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Tez bym stawiał na geometrie

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.