Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 17 kwi 2016, 21:40 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Nie wymieniasz klocków tylnych co chwila, lepiej kupić raz a porządne niż założyć trochę tańszy zamiennik i zaraz znowu go wymieniać bo sama wymiana Cię drożej wyjdzie. Klocki Ferodo to wydatek około 120 zł także nie są drogie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 kwi 2016, 08:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Napewno masz rację i pewnie tak zrobię ale mam prośbę --co myślisz o kashiyamie dużo osób je poleca jako tańsze a wcale nie gorsze i o Oyodo---podobno niezłe badziewie i mechanicy nie chcą tego zakładać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 kwi 2016, 23:43 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
o Kashiyama też słyszałem niezłe opinie jednak sam nie testowałem także się nie wypowiem. My bazujemy tylko na produktach z grupy Premium i tylko takie oferujemy klientom i wiem, że w efekcie końcowym opłaca się wydać raz trochę więcej na dobre klocki ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 kwi 2016, 09:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Dzieki pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 maja 2016, 23:12 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 03.09.2015
Posty: 9
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Cześć, muszę zamówić tarcze na przód do mojej Madzi, Zastanawiam się nad ATE lub TRW ale wspominacie też o OE, co będzie najlepszym wyborem ? czy muszę kupić klocki czy mogą zostać stare jeśli są jeszcze dosyć grube ?
Adam1003 możesz doradzić? bo widzę że jesteś z tematem mocno zaznajomiony.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 18:46 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 24.03.2015
Posty: 123
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Nowe tarcze = nowe klocki. Nie zakłada się starych klocków na nowe tarcze.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 maja 2016, 22:06 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Jeżeli nie szalejesz to czy ATE czy TRW na pewno da radę no ale wcale nie trzeba dokładać zbytnio by kupić coś na prawdę dobrego typu Zimmermann + Ferodo, to najczęściej jest wybierane do GG ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 16:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
2 dni temu założyłem sobie Zimmermanny i klocki Textar (jest mój temat z wymianą na forum) - takie tarcze i klocki polecili mi Panowie z mazparts i tam kupiłem; hamulce jak brzytwa;) Za jakiś krótki czas (kupiłbym od razu, ale w tym miesiącu mam sporo nieplanowanych wydatków) zmienię sobie też tył, na taki sam zestaw... Ponoć warto też zmienić od razu tył, bo bardziej zużyte hamulce z tyłu będą powodowały szybsze zużywanie przodu... a szkoda trochę;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 17:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
PanPawel napisał(a):
Ponoć warto też zmienić od razu tył, bo bardziej zużyte hamulce z tyłu będą powodowały szybsze zużywanie przodu...

A co to za nowa teoria?


klepnięte z P8

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 17:12 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
TOMASZ napisał(a):
A co to za nowa teoria?


klepnięte z P8

A gdzieś taka informacja kiedyś do mnie dotarła... a na logikę, nie będzie tak?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 19:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A co mają wspólnego tylne hamulce z przednimi? Więsza siła hamowania idzie na przód, więc jak będziesz miał zużyte z przodu to tył nie przejmie tej roli, i odwrotnie. Po prostu może hamowanie nie być tak efektywne jak ze sprawnymi hamulcami lub wystepować pewne ozaki zużycia w postaci tarcia, bicia tarcz, piszczenia lub w ekstremalnych sytacjach pęknięcia, ale o żadnych zależnościach przód-tył nigdy nie słyszałem.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 19:18 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Na hamulce przednie i tylne działa jedna pompa hamulcowa. Jeżeli będzie słabszy tył, to chyba oczywiste jest, że żeby wyhamować samochód z danej prędkości w danym czasie, będą musiały mocniej zadziałać przednie hamulce?? Czy np jeżeli tylne będą działały z siłą 1% swojej nominalnej mocy, to nie będzie miało to wpływu na zużywanie się przednich hamulców? Czy może twierdzicie, że hamulce zużywają się w jakimś tam stopniu z czasem, ale zużycie nie ma żadnego wpływu na siłę hamowania?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 19:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Mówimy o takim samym wciśnięciu pedału hamulca, ze sprawnym tyłem i nie sprawnym tyłem. Przy takim wciśnieciu zuzycie na przodzie będzie takie samo. Ja nie piszę o przypadku kiedy będziesz mocniej wciskał pedał hamulca, bo droga hamowania widocznie się wydłuży, bo wtedy jasne że przy ostrym deptaniu tacze czy klocki szybciej się zużyją. Ogolnie to o jakim poziomie zuzycia mówimy?, bo jeżeli np. na tyle będziesz miał jeszcze połowę klocków a na przodzie nówki, to nic nawet nie odczujesz.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 19:39 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Jasne, przy danym wciśnięciu pedału zużycie będzie takie samo, ale żeby wyhamować (bo o to chodzi), trzeba będzie zahamować (wcisnąć pedał) mocniej mając do dyspozycji tylko np. sprawny przód;) Ale ok, ja tam nie chcę się kłócić; ja sobie zmienię w najbliższym czasie też tylne tarcze i klocki... choćby już nawet z tego powodu, że stare pordzewiałe się ch#jowo prezentują z nowymi przednimi zimmermannami;) pozdro.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 20:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Z tym rdzewieniem to też jest ciekawa sprawa, bo ja wymieniałem w jednym czasie wszystkie tarcze i klocki. Zauważyłem że wystarczy jak trochę dostaną wilgoci to zaraz pojawia się na nich rdzawy nalot, nawet z 30 min po myciu auta, gdzie jak rano wsiadalem i popatrzyłem na inne samochody na parkingu, to tego nie widziałem. W poprzednim aucie też mi się wydaje że tak szybko rdza nie brała. Może to wina materiału? Z tą wymianą to jak Ci się kończą klocki lub tarcze to i tak trzeba zrobić, więc teraz dyskusja jest na poziomie tylko wymiany poglądów, bo bezpieczeństwo jest najważniejsze i nie ma co oszczędzać na tym elemencie.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 maja 2016, 21:10 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Hamulce w mojej mazdzie były w ok. połowie zużycia (jeżeli chodzi o grubość tarcz i jeżeli dobrze je zmierzyłem). Zmieniłem je po 9 latach (i po dokładnie 39510km) tylko dlatego, bo ostatnio mi padło łożysko w przednim lewym kole... byłem w (polecanym) warsztacie wymienić i lipa... Ale typek coś tam bredził, że to może być wina hamulców - że tarcze pordzewiałe i to one mogą hałasować... Ja wiedziałem, że to nie jest prawda, ale (że i tak miałem zmienić tarcze z powodu tej wszechobecnej rdzy właśnie) się szarpnąłem i je sobie zmieniłem... Jutro pojadę do tych cieciów i mają mi zrobić łożysko na gwarancji tak, że będę słyszał jedynie szum opon i wiatru. Warsztat ów później z pewnością obsmaruję gdzie się tylko da w necie (może i tu na forum) za ch#jowe traktowanie klienta. Ale do rzeczy: rdzewienie tarcz jest chyba normalne... u mnie po 2-3 dniach niejeżdżenia już pojawiał się rdzawy nalot na tarczach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 maja 2016, 05:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jak pordzewiałe tarcze mogą hałasować? :idea: Ja też wymieniałem łożysko, bo przy lekkich ruchach kierownicą słyszałem takie tarcie i terkotanie. Chociaż mnie mechanik coś mówił, że tarcie mógł również powodować jakoś dziwnie ułożony klocek. Nieraz winą jest ta osłona tarczy, która też jak się wygnie to trze. U mnie najlepiej było slychać przy jeździe po rondzie. A może Ci łożysko wymienili nie w tym kole? Ja Ci powiem że rękę bym dał uciąć że słyszałem w lewym kole, a jak odebrałem auto to zobaczyłem że mechanik mi wymienił w prawym. Teraz cisza. W sumie to przy ruchach kierownicą w lewo nacisk jest większy na prawe koło, więc to by było logiczne. Podobnie jak z przegubami.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 maja 2016, 06:44 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Miesiąc temu robiłem badanie i mi diagnosta powiedział, że jest luz na lewym przednim kole - podniosłem sobie później przed domem lewarkiem i faktycznie, spory luz. Dało się też słyszeć szuranie przy ruszaniu kierownicą (jadąc). Wymienili mi to, pojechał typ na jazdę testową i mi ściemniał po powrocie, że panie, te tarcze pordzewiałe całe, klocki zanim się ułożą (coś bredził, jak Tobie) to musi tak poszurać jakiś czas.... Pojechałem (nie miałem wyjścia, musiałem jechać na drugi koniec Polski po chorego do szpitala, a i tak byłem spóźniony). Od razu jak wyjechałem z warsztatu, to zauważyłem, że samochód jedzie, jak (pewnie) drezyna po krzywych torach... hałasuje dużo mocniej, niż wcześniej na niesprawnym łożysku :/ Często nawet odczuwam na kierownicy każdą kulkę w tym zjeb###ym łożysku :arrow: Jedynie luzu na kole już nie było. Mechanik mi jeszcze mówił, że jak coś, to pan przyjedzie, bo ostatnio 2 x ktoś wracał z łożyskiem w ramach gwarancji... i że takie to te chińskie łożyska(!)... Chociaż mówiłem wyraźnie, że chcę porządne łożysko, jakiś SKF np!
Tarcze sobie wymieniłem, teraz ma mi wszystko idealnie śmigać bez wciskania kitu. Przepraszam za offtop.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 maja 2016, 08:47 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Co do tego związku przód z tyłem to faktycznie tak jest ale oczywiście mówimy tu o takich bardziej skrajnych przypadkach a nie na zasadzie, że założyłeś nowy przód, tył masz jeszcze w połowie zużycia i działa prawidłowo, wtedy nie ma to znaczenia.

Chodzi o to, że bardzo często ludzie wymieniają przód a na tył nie zwracają uwagi bo twierdzą, że tył to i tak mało hamuje więc co tam... Tył to często jakiś zacięty tłoczek lub zacisk zapieczony na suwakach, tarcza mocno skorodowana i tylko wąskim paskiem hamuje co widać po tarczy, szczególnie grupa VAG ma z tym problem. No i wtedy tył nam niedomaga i przód jest znacznie bardziej obciążony, mało, że znacznie szybciej się zużyje to ryzykujemy przegrzaniem czyli pojawieniem się bicia kierownicy podczas hamowania.

Korodowanie tarcz to normalna sprawa, to jest żeliwo także wystarczy trochę wilgoci w powietrzu i już rdzawy nalot nachodzi niemalże w kilkanaście minut. Tarcze wysoko nawęglane są na to nieco bardziej odporne ;)

Hałasowanie przez skorodowane tarcze jest jak najbardziej normalne, jak dzieje się tak jak wspomniałem wyżej czyli coś nie tak z pracą zacisku i klocek hamuje nam tylko na wąskim pasku a poza nim szoruje po skorodowanej tarczy to potrafi zrobić ładny hałas.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 maja 2016, 09:30 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Tak, tak, ja wiem, że skorodowane tarcze mogą powodować hałas/szuranie, a nawet bicie... Tak właśnie miałem równo rok temu w maju. Pojawiło się bicie, już myślałem, że będę musiał wymieniać tarcze. Ale odkręciłem zaciski, wyczyściłem, przesmarowałem (klocki/blaszki) - tarcze (bez ich ściągania) oszlifowałem pilnikiem z takiej rdzawej narośli na krawędziach, złożyłem i już była cisza, zero bicia :D Zanim to zrobiłem, to jakiś krótki czas przejeździłem z takimi (lekko wprawdzie, ale zawsze) bijącymi tarczami... prawdopodobnie to doprowadziło teraz do szybszego zużycia łożyska w kole (bo ok 39tys to chyba coś za szybko na zużycie fabrycznego łożyska). Także jak wyjechałem teraz z warsztatu, to wiedziałem, że to nie wina tarcz, tylko schrzanionej roboty z łożyskiem :/ Po wymianie tarcz jest to już zupełnie oczywiste.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lip 2016, 11:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.07.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
U mnie po 10 000km kierownica przy hamowaniu wpada w dosyć mocne drgania - podobno wina tarcz i powinienem wymienić. Pomijając fakt że trochę chyba słaba jakość bo jeżdzę normalnie to kompletnie nie znam się na tarczach.
Polecono mi coś takiego:
http://brakestock.pl/tarcze-hamulcowe/5275.html

Prośba o opinię bardziej doświadczonych, z góry dzięki!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lip 2016, 11:42 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Szkoda pieniążków ;)
Nacinane tarcze w cywilnym aucie to słaby pomysł. Zdecydowanie lepiej wybierz dobre standardowe tarcze ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 sie 2016, 11:57 
Amator
Offline
Od: 09.05.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Cześć chłopaki,

mam pytanie odnośnie wiarygodności aukcji. Przyszedł czas na zmianę przednich klocków w mojej GG. Standardowo udałem się do IC w celu sprawdzenia dostępności towaru wraz z cenami. Obrałem przykładowy cel:

TRW InterCars

Następnie po modelu wyszukałem klocki na Allegro - znalazłem coś takiego:

TRW Allegro

Skąd taka rozbieżność kwotowa? Na ile wiarygodna jest ta kwota? Czy to nie jest tak przypadkiem, że towar jest niższej jakości i stąd jego niska cena? Chociaż numer modelu jest taki sam...

_________________
Pozdrawiam,
Patryk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 sie 2016, 12:38 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Jaka niska cena, normalna cena. Jak masz wątpliwości, to kup drożyznę w tym intercarsie :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 sie 2016, 12:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Podejrzewam że większa marża w IC. Może dla firm jest sporo taniej, a dla indywidualnych klientów już cena wyższa? Porównywałem teraz pierwszy lepszy filtr powietrza - Knecht LX220, w IC cena 53 zł a na Allegro 29 zł. Ja większość rzeczy kupuję u pewnych sprzedawców na Allegro i nigdy się nie zawiodłem.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 sie 2016, 12:46 
Amator
Offline
Od: 09.05.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
W opisie aukcji, którą podrzuciłem, jest informacja "Towar nowy z gwarancją producenta". Więc jak? Myślicie, że kupować?

_________________
Pozdrawiam,
Patryk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 sie 2016, 12:47 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
InterCars to hurtownia czyli ich oferta nie jest skierowana do klienta indywidualnego ;)

Cena z allegro jak najbardziej możliwa no ale druga sprawa że podróbkę zawsze trafić można.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 sie 2016, 08:28 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Na AUTOWANDA klocki TRW na przód są za 140,50 zł + 16 zł przesyłka

Wymieniałem klocki i tarcze przód u siebie na TRW. Pylą. Ale na samo hamowanie nie narzekam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 sie 2016, 08:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
IC dla klienta indywidualnego w ogole sie nie oplaca.
A ten pan z allegro, pewnie ma firme kogucik, zarejestrowana w mieszkaniu, bez magazynu itp. duzo sprzedaje jednego dnia to jedzie do IC, w ktorym ma pewnie max znizek i kupuje. Tak to dziala :)

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 sie 2016, 08:50 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
A kiedy pojawia się problem to o gwarancji możesz zapomnieć :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.