Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 2 wrz 2015, 12:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.12.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Witam!
Mam problem ze swoją 6. 2,0 diesel 121km - przebieg 240
wczoraj rano jadąc do pracy zorientowałem się że madzia nie chce jechać.... tzn jedzie, przyśpiesza ale bardzo słabo, nie ma tego wciśnięcia w fotel od 1800 obrotów i zaczęła dymić na czarno, a wcześniej zero dymka,
na komputerze pokazało - za małe ciśnienie paliwa. wymieniłem filtr paliwa ale nic to nie dało a myślałem że filtr się zalepił bo z 2 miesiące temu wlałem preparat do czyszczenia układu paliwowego.
Zawór SCV wymieniałem 3 miesiące temu, oryginał od mazparts.
Miał ktoś podobny przypadek ? stało mi się to z dnia na dzień.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 07:13 
Świeżak
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 29
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
A turbina?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2015, 08:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.12.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
sprawa się wyjaśniła.
przewody od podciśnienia sterujące pracą turbo ze starości się zapadły do środka i dlatego było brak mocy.
po wymianie auto lata super.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lis 2015, 02:06 
Świeżak
Offline
Od: 17.08.2015
Posty: 29
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Spoko.

Wysłane z mojego SM-T525 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 kwi 2016, 13:33 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
problem podobny, z tym ze podczas wciskania pedału gazu w Mazdzie 6 2.0 CDTI 136 km zapalaja sie kontrolki trakcji i silnika... i... nie kopci na czarno, po prostu tak jakby połowa stajni poszła na lunch... ;/ mozecie cos poradzic na takie objawy ktoś coś miał ? szukam i szukam i znaleźć nie moge odpowiedzi na moje pytania...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 06:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sprawdzałeś błędy?

...only by Tapatalk...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 07:52 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
No własnie nie... Od niedawna mieszkam w Oleśnicy i nie wiem kto tu zna się na mazdach póki co tam gdzie byłem to wszyscy vw albo fordy mało kto chce się podepnac pod mazde :/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 11:02 
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
A to podciśnienie sprawdzałeś? Bo u mnie podobnie było i przyczyna była taka, że podciśnienie nie sterowało turbinką :)
Wymiana nieszczelnego przewodu i już :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 11:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
w sobote bedac na śląsku ustawiłem sie z mechanikiem, wysłałem mu juz schemat podcisnien jaki znalazłem na forum i mysle ze ogarne przewody i powinno byc dobrze... ale cos mi sie wydaje ze ten zaworek, który jest przed turbina moze byc uszkodzony... a ponoc nie da sie go nigdzie dostac...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 12:14 
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
daj znać co i jak z tym problemem będziesz mieć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 20:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
mam problem z mazda 2.0 2004 r kopci naczarno brak mocy w okolicy turbo kapie olej iszarpie silnikiem co to może być

-- Dodano: N, 10 kwi 2016, 20:13 --

najpierw padlo turbo wymieniłem po wymianie pokazal się bładna 1 cylindze przejechałem około 50 km nagle mazda straciła moc obroty wskoczyly na 5 tys i nie moglem zgasic silnika teraz mocno kopci na czarno w okolicy turbo kapie olej dość mocno, silnik nie równo pracuje i jak odkrece korek wlewu oleju to spod niego kopci i słychać takie jakby puch puch puch cos na tej zasadzie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 21:18 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Mi to wygląda na wtryski, ale olej koło turbo? Objawy mówią o tym że zapalił Ci się olej więc przez to nie mogłeś zgasic, wtedy wbijasz "2" hamulec i puszczasz sprzęgło a co usterki szykuje Ci się chyba generalny remont silnika bo olej koło turbo to chyba objawy uszczelki pod głowica

-- Dodano: N, 10 kwi 2016, 22:18 --

fillipo no mam nadzieje ze mój problem będzie związany właśnie z tymi przewodami bo podobne objawy widziałem u ludzi tutaj na forum ;)) ale w przyszły poniedziałek dam znać co i jak


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 21:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
Do Tadziola jedziesz?

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 21:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
A może to być ze mechanik zle cos zmontowal i dlatego olej kolo turbiny?


Ostatnio edytowano Pn, 11 kwi 2016, 04:24 przez TEDEW, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 22:38 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Nie do tadziola nie jadę nie zaprosił mnie ;D


Może tak być co do oleju ale szczerze w to wątpię, aczkolwiek nie jestem mechanikiem ;))


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 kwi 2016, 20:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
danieldaniel22 najprawdopodobniej rozbiegł Ci się silnik kolego. Turbo dało olej do intercoolera i wyssało ci olej z silnika. Niestety, polecam szukać drugiego silnika, albo najlepiej jakiegoś anglika calego.. Pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 sty 2017, 05:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.12.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ma ktoś może zdjecie albo może mi powiedzieć ktore przewody najczesciej padają?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lip 2017, 11:06 
Bywalec
Offline
Od: 19.04.2016
Posty: 278
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Cześć,

Mam problem z podpięciem podciśnień w Maździe 6 GG 2,3 166KM.
Mianowicie, przy puszce gdzie znajduję się filtr powietrza po prawej stronie patrząc od przodu na silnik, jest zaworek podciśnienia z pokrętłem.
Z niego wychodzą dwa wężyki i nie wiem gdzie je podłączyć ??
Proszę o pomoc.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lip 2018, 19:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.07.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Cześć, mam również problem, zaworek podciśnień mam niby połamany, sklejony klejem , turbo albo zaczyna ciągnąć od 3k albo w ogóle, jedzie słabo, w ogóle nie czuć mocy, nieraz ma problem pod górę na jedynce wyjechać, jedna wielka komora gazowa z wydechu, czy to ewidentnie przez ten zaworek?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 15:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.12.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Pn, 23 sty 2017, 05:54 cinek1995 napisał(a):
Ma ktoś może zdjecie albo może mi powiedzieć ktore przewody najczesciej padają?

Dołączam się do pytania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 gru 2018, 08:20 
Świeżak
Offline
Od: 28.11.2014
Posty: 22
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Witam. Dziś przy wyprzedzaniu nie miała Mazda siły wyprzedzić przy 3tyś obrotów stanęła i szarpala na 4 biegu
Po mojej diagnozie wyszło,że na
2biegu przyspiesza normalnie do 4tyś obr
3biegu do 3,5tyś
4biegu do 3tys
Na 5 do 2,5tys i osiąga 120 km/h i jest to koniec.
Odpala normalnie i przyspiesza do tych wartości.
Turbina reaguje na gaz.
Po wyciągnięcie wężyk podciśnienia zamyka się zawór i podczas pracy widać jak się wciśnięciu gaz ostro to się przesuwa on.
Proszę o pomoc.


Ostatnio edytowano Wt, 18 gru 2018, 08:20 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sty 2019, 13:38 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 23.01.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: mazowiecki
Witam serdecznie :)

Kilka dni temu przez przypadek stałem się posiadaczem mazdy 6 z 2003 roku. Silnik 2.0 diesel 121km. Auto nie ma mocy i dymi. Silnik pracuje nierówno, tak jakby na 3 cylindrach. Odpala za każdym razem bez znaczenia czy zimny czy ciepły. Na filmach widać jak pracuje silnik. Podejrzewam wtryski, ktoś miał taki przypadek?





Ostatnio edytowano Śr, 23 sty 2019, 13:38 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 sty 2019, 14:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.01.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2012
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: lubelski
Zamień wtryski miejscami i sprawdź czy coś się zmieniło :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2019, 13:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2019
Posty: 7
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: świętokrzyski
Zrób może test przelewowy, auto kopci na biało czy czarno?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 lut 2019, 11:59 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 23.01.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: mazowiecki
Założyłem wtryskiwacze od innej mazdy i bez zmian. Czy wtryskiwacze trzeba jakoś kodować? Auto kopci tak jak widać na filmiku. Sprawdzałem na komputerze i brak błędów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 lut 2019, 13:46 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
1 lutego 2019, o 11:59 Pycho napisał(a):
Sprawdzałem na komputerze i brak błędów.

To sprawdź sobie kompresję. Na jednym cylindrze jej brakuje.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 lut 2019, 15:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.01.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
Wtryski trzeba kodować, bo tak to nic nie da :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 lut 2019, 20:29 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Mandzia napisał(a) napisał(a):
Wtryski trzeba kodować,

W silniku RF5C ? To jakaś nowatorska technologia chyba.....

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 lut 2019, 20:32 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 23.01.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: mazowiecki
Też myślę że nie trzeba skoro po wymianie wszystkich czterech zapala bez problemu i nie wywala żadnego błędu. W poniedziałek zmierzę kompresję.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 lut 2019, 20:36 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Czekamy na wyniki.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.