Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 20 lut 2016, 13:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.02.2016
Posty: 2
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Cześć,
Pierwotnie planowałem zakup GG lift, ale widzę że w budżecie który założyłem czyli do 35k, można też trafić na GH z 2008/9r. Stąd pytanie czy poza nowym wyglądem zostało coś poprawione, wprowadzone nowości, udoskonalania?
Autko podoba mi się wizualnie bardziej, tylko dopłacanie 10-15k za wygląd słabo mnie motywuje. Dodatkowo obawiam się czy w tym budżecie nowa wersja nie przyniesie więcej problemów niż korzyści, bo wiadomo, że to początek produkcji serii. Celowałem w auto 2.0 benzyna, chociaż nie odrzucam teraz diesla - mam opinie 2 znajomych którzy już ponad 2lata śmigają GG i GG lift na podobnych do mnie trasach czyli głownie ~15 km i żadnych problemów. Co uważacie na ten temat?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 lut 2016, 15:17 
Bywalec
Offline
Od: 07.12.2015
Posty: 344
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
ZBANOWANY!
Da radę kupić w tej kasie GH, ale trzeba być bardzo ostrożnym i szukać, długo szukać. Na twoim miejscu bym się po prostu zastanowił, czy GH, cz GG .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 lut 2016, 20:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 25.03.2015
Posty: 631
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Racja.
Lepiej dołożyć więcej i kupić w "normalnej" cenie niż w promocji. Z doświadczenia wiem ze wkład jaki trzeba później włożyć nie kalkuluje się a nerwy i stresy Twoje.
Może lepiej GG lift z najbogatszym wyposażeniem i zadbaną, niz GH w którą trzeba będzie zainwestować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 lut 2016, 20:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Obrazek za dobry egzemplarz trzeba liczyć sie z wiekszym wydatkiem

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 lut 2016, 20:33 
Bywalec
Offline
Od: 07.12.2015
Posty: 344
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
ZBANOWANY!
Dokładnie Panowie, kupić gniota za 30 klocków to nie sztuka, a potem włożyć kolejne 10, to strzał w stopę. Radzę poważnie przemyśleć zakup.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 lut 2016, 18:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.02.2016
Posty: 2
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Dzięki Panowie za konkretną odpowiedź. Właściwie skłaniałem się ku tej samej opinii, ale przynajmniej teraz nie mam wątpliwości. Auto raczej przyda się im wcześniej tym lepiej więc skupie się na szukaniu gg. No chyba że szukanie gg w dobrym stanie, zajmie mi tyle czasu, że zdążę ogarnąć budżet na gh ;)

antol007 z czego jest ten screen, który wrzuciłeś, bo nie da się powiększyć?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 lut 2016, 21:19 
Bywalec
Offline
Od: 07.12.2015
Posty: 344
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
ZBANOWANY!
W tej cenie znalezienie porządnej GG z 2008 roku nie będzie raczej problemem. :X


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 lut 2016, 22:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
a444pp z Auto Świata nr 2016/2016 podaj maila na priv wysle ci w pdf i bd mógł powiekszać - jeżeli inni forumowicze są zainteresowani tak samo zapraszam

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2016, 22:20 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Polecam gh po lift duzo zmian na plus , wlacznie zpoprawieniem dpf i lepsze silniki diesla


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2016, 22:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Pierwsze słyszę, żeby po lifcie był inny silnik diesla 2.2. Jedyne co zmienili to zmniejszyli moc

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2016, 20:28 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
No jak przeciez przed liftem byl 2.0 140 ps z problemem dpf ,
a polift mial 2.2 163 i 180 ps , ten 130 w PL wogole byl niedostepny, i w nim poprawili dpf na ceramiczny gdzie nie ma zadnych problemow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2016, 21:11 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Skąd masz te dane, że DPF jest ceramiczny ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2016, 21:12 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Mam wejscie w ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2016, 21:24 
Bywalec
Offline
Od: 07.12.2015
Posty: 344
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
ZBANOWANY!
Nie ceramiczny DPF, tylko Mazda na nowo opracowała filtr cząstek stałych. Zastosowano ceramiczny rdzeń, w celu przyspieszenia regeneracji.

-- Dodano: Śr, 9 mar 2016, 21:24 --

I informacje są ogólnodostępne. Nie trzeba wtyków w ASO.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2016, 21:27 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Zawsze mozesz doczytac,mi to powiedzial fachura z aso


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 mar 2016, 21:46 
Bywalec
Offline
Od: 07.12.2015
Posty: 344
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
ZBANOWANY!
Bo to akurat nie jest poufna informacja, ale warto, by każdy wiedział. :-P :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 paź 2016, 09:34 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.08.2015
Posty: 9
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Co do pytania w temacie. Na poczatku tego roku udalo mi sie kupic GH 08' 2.0 diesel przejechalem 20k i wymienilem olej jedynie na przegladzie wyszlo ze jeszcze dlugo nie doloze ani grosza. Auto ma prawie 200k przejechane obecnie - wnetrze zachowane super naprawde zadnych oznak jedynie mieszek lewarka zmiany biegow ma delikatne obszarpanie. Dwa komplety kol na alu 16" i 17" cena 30500zł. Kupilem auto w Pl które bylo serwisowane tylko w ASO. Jestem super zadowolony. Także do 35k na pewno cos wyszukasz i nie ma sie czego bać.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 paź 2016, 09:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Jak będziesz wymieniał olej co 20tys. to szybciej dołożysz grosza niż myślisz.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 paź 2016, 13:26 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 16.08.2015
Posty: 9
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Nie, olej wymieniam co 12k km. Po prostu kupiłem auto swierzo po wymianie oleju. A auto od dobrego znajomego więc nie bylo potrzeby wymiany

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 gru 2018, 16:01 
Świeżak
Offline
Od: 29.12.2017
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
Nie wiedziałem gdzie napisać więc pomyślałem że tu będzie prawie trafione bo w sumie chodzi o różnice.
Czy w mazdzie 6 Gh jest też takie sitko w baku jak w mazdzie 6 pierwszej generacji, bo zastanawiam się czy tam nie zajrzeć i może coś wyczyścić. Patrząc na zdjęcia wyglądają inaczej więc o to pytam bo nie wiem czy jest sens jak go może tam nie być.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 gru 2018, 21:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W dieslu, w GH, jeśli mnie pamięć nie myli to nie ma już tego uciążliwego sitka w zbiorniku paliwa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.