Teraz jest So, 20 kwi 2024, 05:02

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 18 lut 2016, 22:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Cześć dziewczyny i chłopaki.


We wtorek wystartowałem wreszcie z montażem fmic w maździe w celu obniżenia temperatury powietrza doładowującego w ciepłe dni jak i zwiększenia przepływu powietrza co może przydać się przy okazji małego chiptuningu który planuje zrobić po zakończeniu całej akcji.



A więc zaczynając wątek napiszę co będzie potrzebne do instalacji w moim wykonaniu


1. Intercooler z Seata Ibizy Cupra ( DIT26001, 6LL145804) Nowy udało mi się kupić w intercars za około 1100 zł o ile dobrze pamiętam
2. 50cm rury ze stali nierdzewnej fi55mm
2. 1,5m rury fi60 oczywiście stal nierdzewna
3. 2x Redukcja nierdzewna 48/60mm w celu "przeskoczenia" z 50mm przewodów od IC w aucie na 60mm w IC z Cupry
4. ~50cm rury silikonowej fi60mm
6. 6 kolanek 90 stopni fi60mm
7. Możemy kupić złączki aluminiowe fi60mm do łącznia przewodów ze sobą lub dokupić metr rury więcej co wyjdzie zdecydowanie taniej.
8. Cała reklamówka opasek gbs (około 25) ale o jakim zakresie dam znać jutro gdyż nie pamiętam dokładnie.
9. Używane mocowania intercoolera z cupry. Ja na ten pomysł wpadłem dopiero po zamontowaniu coolera i rezałem mocowania z płaskowników, kątowników, ceowników i innych pierdolników... Z tymi używanymi na pewno będzie mniej zabawy i rezania.

Z ciekawszych informacji to:
a) nie zamontujecie już dolnej belki pod zderzakiem
b) trzeba ciąć plastikowy element który jest połączeniem między dolnym mocowaniem chłodnicy wody a zderzakiem żeby schować w nim intercooler.
c) Radzę uważać przy wykręcaniu czujnika z intercoolera choć jeśli skoroduje jak u mnie to nic go nie uratuje (nowy w ASO 500 zł)




Obrazek


Więcej niebawem!

_________________
Actual Women


Ostatnio edytowano Pt, 19 lut 2016, 12:44 przez Damianko, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 lut 2016, 22:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Gratuluję! Oby ten temat nie skończył jak pozostałe, które zacząłeś :wink: :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 18 lut 2016, 22:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Nie ma już wyjścia bo trzeba czymś jeździć, a jak widać na zdjęciu powyżej teraz z jazda tak średnio ;)

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 lut 2016, 23:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Można tak jeździć Będziesz miał lepsze chłodzenie

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 21 lut 2016, 21:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
No niestety za bardzo nie ma szans na podróże w obecnym stanie auta a od 3 dni nie udało mi się nic pchnąć do przodu :( może jutro jak nic nie wyskoczy. Dziś dokupiłem troszkę gbs'ów żeby było czym skręcać :)

-- Dodano: 21 lut 2016, o 22:31 --

Niestety nie mogę edytować ale ten tego... intercooler kosztował mnie jakieś 900 zł a nie 1100 jak napisałem powyżej ;)
W sobotę udało się poczynić małe postępy i w poniedziałek chyba uda się poskładać auto jeśli nie wyskoczy nowy problem, a przy takim dłubaniu trzeba spodziewać się niespodziewanego.

:hi:

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 21:35 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam
Muszę rozebrać przód do malowania zderzaka i atrapy więc pomyślałem, żeby zamontować nowy intercooler bo stary jest sfatygowany. Używki nie chce kupować i w customowe przeróbki też nie chce się bawić. Na A są zamienniki za ok 500zl, czy warto kupować czy odpuścić ?
https://allegro.pl/oferta/chlodnica-pow ... witemShare

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Śr, 26 cze 2019, 21:35 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 27 cze 2019, 11:35 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 816
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
sniper108 sensownie jest oddać do regeneracji IC, wymieniają wszystko.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 cze 2019, 23:25 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 46
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
fabek napisał(a):
sniper108 sensownie jest oddać do regeneracji IC, wymieniają wszystko.
Chodzi o możliwość ew modyfikacji istniejącego intercoolera czy w ogóle lepiej pracować na oryginalnym niż pakować zamiennik?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 08:57 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 816
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
sniper108 regeneracja ma sens, jak chcesz sportowy to kup firmy Wagner Tuning. z pewnością dobry zamiennik będzie lepszy niż uszkodzony oryginał, oczywiście nie mówię o chińskim badziewiu.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 sie 2020, 17:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam
I jak die skończyło z tym intercoolerem ??;). Nie ma jakiegoś zamiennika troszeczkę większego ale żeby go nie przenosić za zderzak??
Widziałem ze mazdy GJ maja IC Za zderzakiem, może by to była lepsza opcja jak ten nasz schowany za nadkole hmmm

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.