Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:59

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 431 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 17 mar 2015, 18:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 45
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Nie nic tam nie ruszałem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 mar 2015, 19:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To znajdź, rozepnij, wyjmij baterie z pilotów, włącz zapłon, poczekaj chwilę.
Wyłącz zapłon, wypij cherbatke, złóż wszystko do kupy, zrób procedurę programowania pilotów i pamiętaj o tym żeby procedura poinformowała o zakończeniu programowania. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2015, 18:33 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 45
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Zrobiłem tak jak powiedziałeś i nic to nie dało , wiec postanowiłem cała elektronikę wyczyścić spirytusem i pilot wytrzymał aż 5 dni . Nie wiem co mogę jeszcze zrobić ;/ nie uśmiecha mi się wydać 500zł za pilota ;/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 mar 2015, 15:32 
Świeżak
Offline
Od: 17.04.2014
Posty: 23
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
Witam.
Mam denerwujący mnie problem z pilotem do auta.
Pilot "zjada" baterie. Po założeniu nowej działa 2-3 tyg i znowu brak sygnału.
Mam dwa kluczyki i oba nęka ten sam problem. Próbowałem różnych baterii i wciąż to samo.
Miał ktoś z was taki problem? Jakieś sugestie co to może być?
Będę wdzięczny za wszelką pomoc i rady.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2015, 07:32 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 406
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
davidsovietrusek a "resetowałes" centralkę, jak to pisał Millerek kilka postów wyżej?

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2015, 10:22 
Świeżak
Offline
Od: 17.04.2014
Posty: 23
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
Nie, jeszcze tego nie robiłem.
Jak wygląda procedura programowania pilotów?
W moich pilotach są tylko dwa przyciski, a w środku jest logo Mitsubishi.
Dzwoniłem do serwisu, i koszt jednego z programowaniem to prawie 1000pln, więc chcąc zrobić dwa wychodzi duuużo za dużo.
Opiszcie dokładnie jak przeprowadzić całą procedurę, to tak zrobię, założe komplet nowych baterii i dam znać czy pomogło i na ile.
Z góry dzięki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2015, 10:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 406
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
viewtopic.php?p=5156#p5156

polecam dział FAQ GH

_________________
m6 2.0MZR Exclusive 2008
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 maja 2015, 19:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.05.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam odświeżam temat ponieważ mam problem ze swoim pilotem. Nie mogę go zaprogramować pomimo prawidłowej procedury- zamek reaguje na poszczególne kroki ale nie ma reakcji z pilota.
Kluczyk 4 przyciskowy SIEMENS. Po przeczytaniu tego tematu postanowiłem dostać sie do tego modułu za schowkiem. Jest tam moduł MITSUBISHI o nr DH56675DZ. Prawdopodobnie to jest to. Już domyślam sie ze kluczyk innego producenta i centralka nie moga sie razem zgrać.
Prosze o potwierdzenie przez tych którzy wiedzą jak on wygląda czy to jest prawidłowy moduł.
podaje linki do ebaya w którym pokazany jest sterownik taki jaki w moim aucie.

http://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-2-MAZDA ... 4ae57f66fe

a tutaj podaje link do takiego jaki powinienem mieć tzn SIEMENS

http://www.ebay.co.uk/itm/2009-MAZDA-6- ... 418f1e1501

Co jest lepszym rozwiazaniem kupno kluczyka mitsubishi czy kupno sterownika siemensa. ?
A moze inny modul nie wchodzi w gre bo kostka elektryczna moze byc inna?
Prosze o pomoc. Jak macie propozycje kluczy to prosze o podanie jakis linkow.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 maja 2015, 20:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ale zaraz, jakiś pilot tobie działa?
Czy ciągle używasz samego grota?

Pilot i centralka musi być tego samego producenta.
Centralka jest Siemens to pilot tez musi być Siemens itd.
Myślę że jak masz mitsubishi to pilot (elektronika) powinna być tez mitsubishi, ja mam Siemens centralke i piloty tez są Siemens.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 21 maja 2015, 20:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ty masz chyba wersję z keylesentry? To nie jest takie łatwe do zaprogramowania jak zwykły kluczyk. Auto odpala tobie normalnie z kluczyka więc piloty są dobre. Inaczej immobilizer uniemożliwił by odpalenia silnika.
Gdy mi rozkodowały się kluczyki musiałem jechać do serwisu i za pomocą Ids zaprogramowali je ponownie.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 maja 2015, 21:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Immobilizer czyli transponder, jest w części z grotem . Elektronika pilota (czy nawet keyles) jest w części z klawiszami. Oba elementy są rozczepiane i mając sam grot normalnie uruchamiasz auto bo masz w nim transponder do IMO.

Keyles zaś, działa tzn wypatruje elektroniki z klawiszami, wiec samemu programować możemy element kluczyka z klawiszami a ta powinna być tego samego producenta co producent modułu centralnego, w tym przypadku Mitsubishi.





.... chyba.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 maja 2015, 09:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.05.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Posiadam tylko jeden klucz. Nie mam zadnego innego- tak kupiłem auto.
Milerek ma racje. Kluczyk jest rozbieralny na dwie czesci. Sam grot odpala bo ma transponder. Reszta z przyciskami odpowiada za otwieranie auta. Ja mam pilota siemensa wiec bede musial kupic prodecenta Mitsubishi by zgral sie z tym sterownikiem. Bo ten sterownik ktory pokazalem wyzej to jest to urzedzenie ?? odpowiedzialne za komunikacje z pilotem tak??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 maja 2015, 11:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 maja 2015, 14:57 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 45
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Witam ostatnio znalazłem piloty samokopiujące które kosztują jakieś 25 zł. Obecnie nie działa mi żaden z dwóch pilotów które posiadam mianowicie rozładowuje się bateria po 2 dniach . U elektryka okazuje się , że zwarcia nie ma a bateria znika w 2 dni. Koszt nowego pilota ponad 800 zł. Wiec możne taki pilot da rade . ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 maja 2015, 15:11 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Trzymanie baterii w pilotach przez dwa dni, skutkuje ich wymianą jak również centralka do kompletu. Było już to na forum, czasami pomaga wymiana pilotów na nowe/używane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 maja 2015, 15:28 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 45
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
czyli rozumiem że taki pilot za 25 zł nie będzie działał ? Spróbuje jeszcze oddać pilota do naprawy zobaczę ile będą za to chcieli .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 maja 2015, 16:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W sensie "samokopiujace" to co one kopiuja?
Podaj linka to sobie kupię, podejde do sąsiada co ma W212 ;)

A tak na serio to nie wiem czy będzie działać.

Z naprawy możesz duże dowiedzieć ze pilot wysyła sygnały sam co sekundę, skutecznie zjadajac baterie. Możesz się jeszcze dowiedzieć ze element odpowiadający za łączenie się z centralka w jest wymienny, się zdobycie ho na rynku raczej mizerne. Oczywiście jeszcze odpowiednie programowanie samego układu poza elektryk ą pilota.

Spróbuj tego za 25zl, ewentualnie pożycz od kogoś takiego samego jak twój i zobacz co się dzieje, oczywiście programowanie centralki obowiązkowo ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 maja 2015, 16:14 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 45
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Nasze kluczyki chyba maja kod stały . Wiec w teorii powinno to działać . Chyba zaryzykuje 25 zł i zobaczę .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 maja 2015, 16:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zaryzykuj i daj znać [THUMBS UP SIGN]


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 cze 2015, 23:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.06.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam forum,

Mam pytanie odnosnie kluczyka. Kuipilem niedawno mazde z jednym kluczem siemensa. Drugiego klucza nie dostalem. Chce kupic drugi uzywany i przeprogramowac.
Stad pytanie:
Czy jezeli kupie kluczk od mazdy (scyzoryk) rowniez siemensa to da sie zaprogramowac jego zdalna czesc uzywajac opcji ze stacyjka i drzwiami (3 przekrety klucza 3 razy otworzenie drzwi)? Czy wystarczy ze klyczyk bedzie siemensa czy rowniez jego numery musza sie zgadzac?

Orientuje sie ktos moze w tej kwestii?

-- Dodano: Wt, 16 cze 2015, 23:12 --

Nikt nie odpowiedzial to troche zaryzykowalem. Mam kluczyk siemens 5WK49365E a kupilem drugi siemensa 5WK49365F mam nadzieje ze bedzie dzialal.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 cze 2015, 21:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
mar69, daj znać czy taka sztuczka się uda. Na pewno taka informacja przyda się na przyszłość.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2015, 18:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.06.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
zielony110 napisał(a):
Mowisz i masz:


Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte.
Krok 2: Włóż kluczyk do stacyjki – pozycja wyłączona LOCK.
Krok 3: Trzykrotnie w ciągu 10 sekund przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do pozycji LOCK. Zostaw kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączonej – LOCK.
Krok 4: Zamknij i otwórz drzwi kierowcy 3 krotnie. Pozostaw drzwi otwarte.
Krok 5: Ecu powinno zareagować (otworzy – zamknie drzwi ). Teraz można programować piloty.
Krok 6: Naciśnij którykolwiek przycisk na pierwszym pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na drugim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Naciśnij którykolwiek przycisk na trzecim pilocie 2 krotnie – ECU odpowiada zamknięciem i otwarciem drzwi. Możesz zaprogramować max trzy piloty.
Krok 7: Wyciągnij kluczyk ze stacyjki . Auto powinno znowu wykonać serię 3-4 zamknięć – otwarć drzwi.

Gotowe

A tutaj film ktorym kierowalem sie ja ;)


Jezeli podczas wykonywania powyzszej procedury Ecu reaguje (otwiera i zamyka drzwi) ale nie chce wykryc zadnego z pilotow, polecam odlaczyc akumulator i odczekac chwile.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 cze 2015, 13:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.06.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Niestety nie bede w stanie powiedziec czy z innym numerem kluczyk bedzie dzialal bo w miedzyczasie odezwal sie do mnie dealer ze moj kluczyk sie znalazl. Ten ktory zamowilem z innym numerem odeslalem bez proby programowania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 15:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.09.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
kerum
kerum napisał(a):
Witam wszystkich.
Kilka miesięcy temu zakupiłem MAZDA 6 2008r. 2.0 benzyna. Nie działały piloty w kluczykach. Podobno chodziło tylko o wymianę baterii. Baterie wymieniłem, próbowałem zaprogramować wg. instrukcji jakie znalazłem na forum, ale niestety nie dało efektów. Byłem kilka dni temu u gościa, który programuje piloty, myślał że to będzie bułka z masłem, ale nawet on nie dał rady. Podłączał jakieś urządzenia ale nadal nic i się poddał. Moduł też resetowałem i próbowałem od nowa programować i nic.
Czy ktoś z Was ma może pomysł w czym jest problem? czy nie pozostanie mi nic innego jak udać się do serwisu Mazdy i zabulić słono?
Pozdrawiam

Witam
Jestem tu nowy i mam identyczny problem, wszyscy fachowcy się poddali, więc postanowiłem odwiedzić ASO by zdiagnozowali problem. Walczyli, walczyli, walczyli i nic na koniec stwierdzili, że jest to wina modułu BCM który należy wymienić ( cena 3500).
Moje pytanie czy Twój problem znalazł rozwiązanie, czy faktycznie pozostaje otwieranie drzwi kluczykiem, lub ASO i 3500 zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 wrz 2015, 13:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.06.2013
Posty: 12
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
u mnie był problem z pilotem siemensa do mazdy 6 GH rozładowywał baterie w ciągu dwu tygodni kupilem tu pilot chiński http://allegro.pl/kluczyk-pilot-mazda-2 ... 39651.html
pilot przychodzi bez transpondera ma elektronike daje sie zaprogramować metodą z drzwiami


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 wrz 2015, 09:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.09.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
niestety u mnie problem najprawdopodobniej nie leży po stronie pilotów, gdyż podczas próby programowania nie ma reakcji samochodu ( tzn. 3 razy kluczyk 3 razy drzwi i tu niestety reakcji brak )


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 paź 2015, 11:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.10.2015
Posty: 10
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Cześć, to mój pierwszy post więc witam wszystkich i od razu pozwolę sobie się podpiąć pod ten temat.

mam ten sam kluczyk co w temacie i wszystko działało, ale od tygodnia nie mogę otworzyć bagażnika kluczykiem - drzwi i centralny zamek działa ok.

podejrzewam że rozkodowałem kluczyk, bo raz chciałem otworzyć bagażnik przy włączonym silniku i naciskałem długo przycisk, gdy kluczyk był w stacyjce i chyba się rozkodowało, bo mniej więcej od tego momentu przestało działać. teraz wiem ze bagażnik może się otworzyć tylko jak jest zaciągniety ręczny przy właczonym silniku, ale kluczyk już jest rozkodowany.


W związku zpowyższym mam pytanie czy można jakoś zakodować ponownie ten kluczyk ? ewentualnie jak wynika z postów powyżej może być zbieg okolicznosci i trzeba wymienić baterię, ale czy moge to zrobić samemu, czy to też potem trzeba jakoś programowac żeby działał kluczyk, sam klucz mam tylko 1 wiec boje się cokolwiek zrobić, żeby potem działał.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 paź 2015, 19:58 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 81
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Witam,
ja tez mialem problem z pilotami i po przeczytaniu wszystkich watkow nawet troche stracha mialem z mozliwych kosztow.
Wyprubowalem wszystko , nowe baterie, odlaczenie akumulatora, odlaczenie centralki, kodowanie....
W koncu moj madry mechanik mi powiedzial, wez i podjedz do firmy ENIGMA( Krakow ), oni sie bawia w naprawe kluczy, pilotow itp...
Pojechalem i spodziewalem sie najgorszego....
Niepotrzebnie
Gosc - typowy elektronik :lol: - uslyszal pilot Mazda 6 , usmiechnal sie , powiedzial cos , ze chyba kazdy wlasciciel Mady juz tu byl i w 15 minut naprawil obydwa piloty, dal nowe baterie, zakodowal , powiedzial 50 zlotych prosze pana i ja pojechalem do domu z rogalem , w garazu chyba jeszcze 10 razy otwierajac i zamykajac z pilota :D

Polecam zrobic to samo.....i dopiero potem sie martwic wrazie czego...
David


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lis 2015, 11:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.04.2014
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
CHŁOPAKI POMOCY!
W sierpniu oddałem moją Madzie do serwisu na 3 tygodnie (stłuczka parkingowa) i w czasie przebywania samochodu w naprawie zadzwonili, że nie działa centarlny zamek z kluczyka. Poprosili, żebym dostarczył im drugi bo nie wiedzą o co biega. Po wymianie baterii i próbach programowania serwis zadzwonił i powiedział, że "kluczyki są OK tylko moduł BCM jest CHYBA! uszkodzony i nie jest to ich winy itp..." Postanowiłem sam zabrać się za naprawę: 1. wymiana baterii (światełko reaguje na przyciski) 2. programowanie pilotów metodą z drzwiami (po trzykrotnym zamknięciu drzwi ACU nie reaguje) 3. reset modułu tego w schowku 5 min i ponowna próba programowania - efekt....ACU nie reaguje.

Co o tym myślicie? Jakieś pomysły na naprawę bez wizyty w serwisie???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 lis 2015, 12:18 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 81
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Witaj,
ja takze sprobowalem wszystkiego, wkoncu pojechalem do goscia , co zajmuje sie wylacznie elektronika, kluczami itp/
w 10 minut oba klucze naprawione, 50 zl wlacznie z nowymi bateriami...

Niekombinuj i jedz do podobnego Einsteina...

Te ASO to czysta bezczelnosc...

David


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 431 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.