Teraz jest Pn, 18 gru 2017, 17:33

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 31 gru 2014, 00:21 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Witam. Przesiadłem się z GG na GH i mam pytanie co do wspomagania...
przeczytałem kilka wątków na ten temat ale nie rozwiały moich wątpliwości

mianowicie... od czas do czasu przy różnych prędkościach i różnych okolicznościach przyrody pojawia się bicie na kierownicy zupełnie jakby tarcze były krzywe... ale tu uprzedzam tarcze są nowe wraz z klockami a koła są wyważone...
dodam że ostatnio pojawił się dziwny objaw... przy małej prędkości po puszczeniu kierownicy zaczęła skręcać sama w prawo centymetrowymi skokami...
dodam, iż nie palą się żadne kontrolki wskazujące jakąś awarię itp...

czytałem coś o module ale nie bardzo wiem jak to sprawdzić ewentualnie gdzie i u kogo to zweryfikować?

Będę wdzięczny wskazanie drogi i światełka w tunelu :)

_________________
Motocykle są wszędzie... i mazdy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 mar 2015, 09:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.09.2013
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
możesz mieć strzeloną przekładnię, mam to u siebie, mechanik zdiagnozował luz na listwie, to bolączka GH o ile dobrze wiem.
mój sam skręca w prawo, chociaż zbieżność ma ok, opon nie ścina, hamuje prosto. ale kierownica puszczona samopas, podąża w prawo. kupiłem auto już z tym usterkiem, jeżdżę tak 2 lata. i tyle, jak się rozklepie jakoś bardziej, to zabiorę się za naprawę.

żadne tam resetowanie ASF, kręcenie prawo lewo nic nie daje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 mar 2015, 14:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
U mnie też tak jest i ściąga w lewo. Zawieszenie sprawdzane u kilku mechaników i w ASO. Nikt nic nie znalazł, opon nie ścina.
Już teraz nie pamietam ale w jedną stronę kręci się łatwiej, a w drugą jest lekki opór.
Czasami wydaje mi się że kierownica kręci sie bardzo lekko a czasami ciezko.
Jedynie co powiedziało mi dwóch mechaników, że maglownicy ma luzy i stuka. Możliwe że przez to mi znosi na lewo...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 mar 2015, 14:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3101
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Był już gdzieś temat odnośnie stuków i luzów oraz ściągania naszych GH :(

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.11.6


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2015, 21:41 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 287
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
jeszcze tego tutaj nikt nie rozkminił :>
:idea: czy Wam powiedzieć....

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2015, 22:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3101
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Rozkminione, ale podziel się teorią proszę;)

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.11.6


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 11 mar 2015, 22:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1714
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
TTTM potwierdzone info od producenta i to nie jest wadą.

Sent from my GT-I9505

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 08:51 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 287
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
szczypik napisał(a):
TTTM potwierdzone info od producenta i to nie jest wadą.

Nieprawdą jest.
Znajdziesz wiele wątków czy ta M6F czy to MS,gdzie przewija się problem bezzasadnego ściągania auta w lewo lub (najczęściej) w prawo.Jednocześnie dotknięte "zarazą" GH przejawiają tendencję do różnej "efektywności" działania wspomagania.W jedną stronę łatwiej,w drugą gorzej.
To jest wada.
KOVAL napisał(a):
U mnie też tak jest i ściąga w lewo. Zawieszenie sprawdzane u kilku mechaników i w ASO. Nikt nic nie znalazł, opon nie ścina.
Już teraz nie pamietam ale w jedną stronę kręci się łatwiej, a w drugą jest lekki opór.
Czasami wydaje mi się że kierownica kręci sie bardzo lekko a czasami ciezko.
Jedynie co powiedziało mi dwóch mechaników, że maglownicy ma luzy i stuka. Możliwe że przez to mi znosi na lewo...

Książkowy przypadek.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 09:03 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 170
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
http://www.mazda6forum.pl/viewtopic.php?p=125859#p125859


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 10:42 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 287
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Millerek napisał(a):
Rozkminione,

<brawo> a tak w skrócie...? :-P
byle nie to:
Cytuj:
Od strony elektroniki wspomaganiem steruje chip który jest wtopiony na stałe. To on jest przyczyną nierównego wspomagania w obie strony.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 13:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1330
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
tadziol, możesz podzielić w informacją co jest przyczyną tego problemu i jak to naprawić.
Sprawiasz wrażenie, że wiesz, ale nie chcesz powiedzieć.
Niestety nie każdy ma możliwość pojechać do Ciebie do Katowic, a fajnie było by mieć to zrobione bez naciągania na niepotrzebne koszty przez warsztaty nie znające się na sprawie.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 14:19 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 287
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
arecki napisał(a):
Sprawiasz wrażenie, że wiesz,

wiem.... :-P
ale czekam,aż Millerek się wypowie,bo cały czas czuję jego oddech na plecach,a raczej postach.... :lol:
Millerek napisał(a):
Rozkminione

arecki napisał(a):
fajnie było by mieć to zrobione bez naciągania na niepotrzebne koszty przez warsztaty nie znające się na sprawie.

dlatego jeszcze trochę cierpliwości..... :houk:

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 15:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3101
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Ja straszny nie jestem, ale lubię siedzieć za kimś kto może mieć racje;)

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.11.6


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 15:29 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 287
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
A jak się okaże,że gość był w błędzie? Lecisz za nim na dno jak kamień <modlisie>
Pisz lepiej cośta tam "rozkminili" w temacie tego EPS-u,bo jak nie to :inkwizycja:

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 20:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3101
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Tadziol, ja nie siedzę za kimś jak widzę że ledwo siedzi, więc trzymam się za tobą;)

Ci do tematu to są trzy szkoły.

Pierwsza mówi i całej maglownicy do wymiany, bo ponoć TTTM.

Druga opcja to micro chip, wadliwe wersje.

Trzecia to sam czujnik w kolumnie kierowniczej która patrzy jak mamy skręconą kierownicę, oraz mierzy siłę skrętu.
Wartości są podane w Nm, podejrzeć je można w ForScanie... te wartości. ale to chyba i tak zły kierunek bo kierownicą kreciloby się lekko w jedną lub ciężko w drugą stronę.
Tutaj problem jest inny, że kiera sama sobie przeskakuje,....

...no i tutaj siedzę za Tadziolem którego wywołuje do tablicy :)


Myślenie mam w kierunku poglądu wartości Nm w ForScanie;)

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.11.6


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 20:53 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 170
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Podrzucam wykaz części ujęty u mnie w naprawie gwarancyjnej.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 22:08 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 287
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Millerek napisał(a):
trzy szkoły.

pierwsza to śpiewka ASO,bo tak nakazuje WM,druga to strzał poza tarczą,trzecia w stylu "dzwonią ale nie wiadomo gdzie i po co"
chyba ktoś mnie śledzi na MS... :>
główny i jedyny problem tych przekładni to wadliwy czujnik momentu obrotowego wałka wejściowego do przekładni.Nie ten w kolumnie kierownicy,ale ten który jest zamontowany w przekładni.
Zasada działania nie jest mi bliżej znana,a przytaczanie tutaj moich przypuszczeń co do jego istoty funkcjonowania nie ma większego sensu.
Najważniejszą rzeczą jest w przypadku diagnozowania tego typu usterki kontrola PID-ów poprzez IDS lub FORSCAN.Najbardziej interesują nas : prąd silnika (MOTOR CURRENT) oraz 1 i 2 wartość momentu obrotowego wałka wejściowego (TORQUE Nm).Wartości te powinny przy sprawnym układzie oscylować w okolicach 0,tj: prąd silnika 0A,torque 1 i 2 0,0 Nm.Przy usterce objawiającej się samoistnym skręcaniem kierownicy,ściąganiem auta w czasie jazdy,znacznej różnicy w sile wspomagania,skokowej sile wspomagania etc. parametr TORQUE na postoju będzie miał wartość odbiegającą od 0,0 Nm w plus lub minus,w zależności od tego w którą stronę ściąga nam auto.Prym wiodą przypadki ściągania do rowu,oczywiście dla ruchu europejskiego.
Takimi pierdołami jak zasada działania silnika,kontrola jego obrotów przez resolver nie będę Wam zawracał głowy.
Jedynym radykalnym sposobem pozbycia się problemu jest wymiana przekładni,ale kwota za nową powala niejednego choćby był postury Goliata :hihi:
Dlatego przedstawię Państwu sposób na wyście z kłopotu,a przynajmniej jego zminimalizowanie.
Zastrzegam jednak,że wszystkie te operacje wykonujecie moi Drodzy na własne ryzyko.
Należy w kabinie usunąć plastykową osłonę wałka kolumny kierowniczej,pomiędzy sprzęgłem a hamulcem.Następnie gumową osłonę ze ściany grodziowej przez którą przechodzi wałek i oczom naszym ukaże się czujnik momentu obrotowego,przykręcony do przekładni na trzy śruby M6.Należy podglądając na bieżąco PID-y TORQUE odpowiednio poluzować trochę lub dokręcić te śruby M6 mocujące czujnik.W przypadku gdy osiągniemy optymalny efekt luzując śruby,to należy je zabezpieczyć przed odkręceniem np.klejem.
Są tacy,którym pomogło,niech pomoże i wam <spoko>
tu widać czujnikObrazek

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 22:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3101
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Ło matko... Tadziol.... daj spokój....

Siedzisz w tym po uszy, a ja tylko po kostki, i ponadto za kierownicą....

Ale dzięki Tadziol za wyjaśnienia, "bo jak nie Ty, kto to... " ;)

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.11.6


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 22:38 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 287
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Millerek napisał(a):
podziel się teorią proszę;)
Millerek napisał(a):
Ło matko... Tadziol.... daj spokój....

sam chciałeś... :hihi:

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 22:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
W weekend sprawdzę te parametry u mnie dzieki

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 22:52 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 287
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Engine ON,at idle...
i na w miarę równej powierzchni.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 mar 2015, 07:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1330
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
tadziol, dzięki wielkie za wyjaśnienie. <spoko>

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 mar 2015, 08:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3101
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Procedura którą "przewidziałem" :) patrząc przez ramię Tadziola ;) , pomaga lub może pomóc na problem zciągania "do rowu" lub w druga stronę.
ForScan pokaże nam wartości które powinniśmy ustawić ustawiając czujnik śrubami.

Nie wiem jak to się ma do tytułu tematu, ale może to być pomocne, ja zajrzałbym jeszcze do wtyczki przy samym maglu.
Tam jest ręczna blokada a wtyczka ma trzy kable zasilajace, były przypadki poprawy na szarpanie lub "raz działa a raz nie".

Mimo wszystko bardzo się cieszę z obecności kolegi Tadziola, pomógł mi kiedyś w problemie DiTD, jego obecność na mazda6forum jest potrzebna, dziękuję ci Tadziol [OK] :-)

Sent from my Sony Xperia Z1 using TT 4.11.6


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 mar 2015, 14:17 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 287
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Millerek napisał(a):
Procedura którą "przewidziałem" ... patrząc przez ramię Tadziola

a jednak
tadziol napisał(a):
ktoś mnie śledzi na MS...

:> :>
Millerek napisał(a):
Mimo wszystko bardzo się cieszę z obecności kolegi Tadziola

<spoko>

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 mar 2015, 22:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Właśnie sprawdziłem te parametry
Na prostych kołach wyglada to tak:
Obrazek
Na prostych kołach prąd silnika "skacze" pokazuje -0.10 A; 0.00 A; 0.10 A.

A tu filmik jak to wygląda podczas kręcenia kierownicą.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 mar 2015, 22:32 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 287
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
wartość -0,3 i -0,4 Nm jest przyczyną Twojego ściągania w lewo.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 mar 2015, 23:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ok dzięki za odpowiedz.
tadziol powiedz mi jeszcze czy ciężko się dostać do tego czujnika? Ile to może to zająć czasu dol "amatora"?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 mar 2015, 23:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3091
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
tadziol napisał(a):
Należy w kabinie usunąć plastykową osłonę wałka kolumny kierowniczej,pomiędzy sprzęgłem a hamulcem.Następnie gumową osłonę ze ściany grodziowej przez którą przechodzi wałek i oczom naszym ukaże się czujnik momentu obrotowego,przykręcony do przekładni na trzy śruby M6.Należy podglądając na bieżąco PID-y TORQUE odpowiednio poluzować trochę lub dokręcić te śruby M6 mocujące czujnik.W przypadku gdy osiągniemy optymalny efekt luzując śruby,to należy je zabezpieczyć przed odkręceniem np.klejem.


:)

_________________
Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 mar 2015, 23:09 
Bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 287
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
KOVAL napisał(a):
czy ciężko się dostać do tego czujnika? Ile to może to zająć czasu dol "amatora"?

max 30 min. w warunkach polowych :wink:

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 mar 2015, 01:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
TOMASZ tak to przeczytałem już wcześniej Chodziło mi bardziej o poziom trudności Czy taki amator sobie poradzi
Tadziol jeszcze raz dzieki wielkie
Zobaczę jak jutro będę stał z czasem, może sie za to zabiorę

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.