Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 28 sie 2013, 16:57 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Hej,
jestem na etapie wprowadzania zmian do swojej 6 sport z 2010r GHE. Poszła już folia na zewnątrz i teraz etap zabawy z wnętrzem. Myślę o hydrografice plastyków wnętrza na czarny połysk, czy ktoś robił może już coś podobnego?
Chce również wymienić jednostkę audio na ekran dotykowy z navi, jak dobrać żeby wszystko chodziło (bluetooth, tel, bose) bo już się naczytałem że trzeba uważać żeby połowa głośników i funkcji nie przestała działać..
Interesowałaby mnie również zmiana układu hamulcowego (tarcze, zaciski itd.), ktoś dokonywał już zmian? Jaki koszt generuje taka zabawa. Również wydech.. Doświetlenie wnętrze itd..
Czekam na info, generalnie interesuje mnie zdanie tylko osób które już takich zmian dokonały.
Z góry dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2013, 18:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Nie lepiej okleić folią te elementy wnętrza ?

Nawigacja

Upgrade hamulców


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 28 sie 2013, 18:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
u siebie ostatnio walczyłem z folią i ten cerbon jest całkiem ok ale niestety miałem tylko małą próbkę. Jak już ogarnę temat wesele to na pewno te wszystkie srebrerka pójdą pod carbon.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2013, 20:58 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Oklejanie folią tych elementów wewnętrznych jest podobno o wiele bardziej skomplikowane i mnie efektywne niż hydro.. Rozmawiałem z aplikatorami którzy montowali mi folię, jeden z nich sam okleił swoje auto wewnątrz, mówi że narobił się strasznie a efekt był taki że po czasie zaczęła odchodzić więc odradził..
Carbon dla mnie jest zbyt "opatrzony" wszyscy wrzucają taki nadruk.. Część elementów wnętrza jest już w czarnym połysku więc lepiej dopasować pozostałe bo efekt jest bardzo fajny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 sie 2013, 22:00 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
chmooreck napisał(a):
Nie lepiej okleić folią te elementy wnętrza ?

Nawigacja

Upgrade hamulców


Poczytałem o Navi.. Mieszane mocno uczucia..
Co do hamulców to malowanie standardowych zacisków nie powala.. Generalnie wolałbym już wrzucić takie z gładką powierzchnią.. Ktoś stosował taki manewr?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2013, 09:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Nie chodzi o malowanie, a o większą skuteczność...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2013, 17:35 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Standardy hamują wystarczająco dobrze jak do tej mocy, przy zwiększeniu mocy coś można myśleć ale tak to nie koniecznie bo duży koszt.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 29 sie 2013, 19:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
kislano napisał(a):
Standardy hamują wystarczająco dobrze jak do tej mocy, przy zwiększeniu mocy coś można myśleć ale tak to nie koniecznie bo duży koszt.

????? Przecież te heble to największa kupa w tym aucie obok nagłośnienia! Hamując z większej prędkości do zwolnienia do 120 kompletnie nic się nie dzieje nie wspominając już o notorycznym przegrzewaniu się tarcz hamulcowych które kończy się ich pokrzywieniem.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2013, 20:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
kislano napisał(a):
Standardy hamują wystarczająco

Też tak myślałem dopóki nie pojeździłem miesiąc innym autem (i to tylko Octavią II).

Jak jeździsz do 50km/h, to ok, są wystarczające ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.