Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 14:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 218 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 10:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Ja bym, się bał, że woda dostanie się pod maty i nie będzie miała którędy uciec...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 11:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Co prawda nie widzę teraz auta ale jak tak pomyślę, to od wewnątrz samochodu, to chyba nie ma z dużo miejsca do naklejania tych mat, nawet po zdemontowaniu plastikowych osłon od środka.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 11:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Troszkę gimnastyki i wszystko się zrobi. ja osobiście nie zdecydowałbym się na maty od spodu a już na pewno nie na konserwację.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 11:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Damianko, masz może namiar na hurtownie, gdzie można taniej kupić STP, bo jak patrzyłem na allegro, to wychodzi drożej niż ty podawałeś.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 11:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
ja podawałem ceny z http://www.caraudiosklepy.pl/

Po rejestracji ceny są delikatniej niższe.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 12:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Damianko napisał(a):
ja podawałem ceny z http://www.caraudiosklepy.pl/

Po rejestracji ceny są delikatniej niższe.



Super sprawdzę wszystko, jeszcze jedno pytanie ile m2 powinienem kupić do wygłuszenia drzwi przód + drzwi tył + bagażnik + przednie nadkola ?
Czy oprócz mat STP trzeba też kłaść piankę wygłuszająca ? Słyszałem opinię, że maty należy łączyć z pianą w celu maksymalizacji efektu ?

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 12:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
te pianki pomagają. Ja u siebie nie kładłem ale noszę się z zamiarem.

Na przednie drzwi poszło mi około 3 m^2. Na tylne myślę 1 m^2 wystarczy. Na podłogę bagażnika wraz z wnęką koła zapasowego zużyłem 2m^2 STP. Co do nadkoli to myślę, że na przód starczy około 1,5m^2 jak zahaczymy o podłogę.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 12:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Ile to waży ? nie lepiej najpierw zrobić hamulce i chip'a ? ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 13:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Dynanat xtreme 2.2 kg metr kw

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 13:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
chmooreck napisał(a):
Ile to waży ? nie lepiej najpierw zrobić hamulce i chip'a ? ;)


hamulce i chip zrobione ;) teraz kolej na kolejnego moda ;) na wiosne zabieram sie za wyciszenie :D

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 26 paź 2013, 07:50 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
A co takiego zrobiłeś z hamulcami?
Ja tez następnego moda, który planuję to wygluszanie. Napewno wątek się rozwinie.
Damian, czemu byś u siebie nie konserwowal nadkoli?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2013, 17:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Damianko by nie kleił mat na warstwę konserwującą.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 26 paź 2013, 19:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Dokładnie tak. Wszelkie klejenie mat robiłbym tylko od wewnątrz. Wyobraź sobie, że wilgoć, piach, sól dostają się między matę a karoserię samochodu i tam sobie siedzą bo nie mają jak uciec.

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2013, 20:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Michał napisał(a):
A co takiego zrobiłeś z hamulcami?
Ja tez następnego moda, który planuję to wygluszanie. Napewno wątek się rozwinie.
Damian, czemu byś u siebie nie konserwowal nadkoli?


Hamulce mam tak chmooreck, zmienione od MPS z przodu, ale to już inny temat więc żeby nie było Offtopicu.
Tak jak pisałem ja za wygłuszenie biorę się na wiosnę, w pierwszej kolejności pójdą drzwi przód i tył, dalej bagażnik a na końcu nadkola bo nie bardzo mam pomysł jak się za nie zabrać.

Z materiałów, które wybrałem do wygłuszenia toMaty STP silver +gąbka wygłuszająca, takie połączenie zastosuję w przypadku drzwi oraz bagażnika. W przypadku nadkoli pójdą prawdopodobnie same maty, z braku miejsca na coś więcej.

Damianko, mam zamiar maty położyć na wewnętrznej stronie drzwi tak jak ty, a gąbkę mam zamiar położyć na ten plastikowy element, który jest między tapicerką a drzwiami, co o tym myślisz ?

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 26 paź 2013, 21:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Ponowię pytanie czy chcesz tylko wiexej ciszy czy moze atakujesz mocbiejsze granie?

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 paź 2013, 08:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Damianko napisał(a):
Ponowię pytanie czy chcesz tylko wiexej ciszy czy moze atakujesz mocbiejsze granie?

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2


Mnie chodzi tylko o wyciszenie auta, nagłośnienie BOSE mi w zupełności wystarczy i nie mam zamiaru nic zmieniać. Czy zatem jakieś inne sugestie ? co do użytych środków ?

P.S
Panowie znalazłem w necie ciekawy patent na wygłuszenie nadkoli, co wy na to? maty przyklejone są do tworzywa, więc nie ma niebezpieczeństwa, że woda albo brud może działać na blachę, czyli wyeliminowane jest co o czym Damianko wspominał kilka postów wyżej.
Pytanie tylko, czy da to jakikolwiek dodatkowy plus w postaci wygłuszenia nadkoli.
Obrazek

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 14 lis 2013, 16:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Raczej wątpię, brud i tak może sie tam dostać, a efekt pewnie mizerny.
A w jakich temperaturach powinno sie przeprowadzać wygluszenie?

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 14 lis 2013, 16:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Wolalbym to od srodka zrobić

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2013, 09:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Michał napisał(a):
Raczej wątpię, brud i tak może sie tam dostać, a efekt pewnie mizerny.
A w jakich temperaturach powinno sie przeprowadzać wygluszenie?


Michał, ja generalnie czekam do wiosny, myślę, że temperatura powinna być optymalna dla zakładającego :D
Prawdopodobnie około kwietnia zakupię maty STP silver jakieś 15 - 17 arkuszy (75cm x 53cm) plus dodatkowo gąbkę i zabiorę się najpierw za drzwi przednie, od strony blachy (drzwi) pójdzie STP, tak ja u Damianko, dalej na plastik pójdzie gąbka. Tak samo zrobię z drzwiami z tyłu. Następnie bagażnik tył i na koniec zobaczę ile mi zostanie materiału zadziałam coś z przodu z nadkolami od wewnątrz jak subeguje Damianko i ewentualnie przednią maską od spodu będę chciał podkleić maty STP na blachę pod oryginalną matę.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 15 lis 2013, 11:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
lepszy efekt osiągniesz robiąc nadkola z przodu i tyłu, a bagażnik zostawiając na później.

Joł

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2013, 11:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Ja ostatnio wyciszyłem nadkola u mnie przez zmianę opon :D
Nie to auto...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2013, 14:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
No dobra to tak zrobię. Zacznę od drzwi, a następnie nadkola i ewentualnie bagażnik jak starczy materiału.

P.S
Damianko albo Chmooreck,
macie może jakieś poglądowe zdjęcie jak najlepiej zabrać się za wyciszenie nadkoli ?
Z tyłem nie ma problemu, po rozebraniu bocznych plastików, jest dojście do nadkoli, ale z przodu jakoś nie bardzo mam pomysł co wyciszyć.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2014, 10:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Panowie, trochę odświeżę temat, otóż dotarły do mnie materiały do wyciszenia wnętrza 17 sztuk STP Silver ok. 6.75 m2 oraz 3,5 m2 pianki GMS 02, 3mm

W pierwszej kolejności planuję zabrać się za wyciszenie przednich oraz tylnych drzwi oraz bagażnika i nadkoli.

Dodatkowo za namową kolegów z forum będę też chciał wyciszyć nadkola z przodu i tu jest problem, czy macie jakieś poglądowe zdjęcia jak się zabrać za te przednie nadkola ?
Z drzwiami i bagażnikiem myślę, że dam radę.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 mar 2014, 16:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Panowie, zabrałem się w końcu za rozpoczęcie operacji "Wyciszenie Samochodu", w ten weekend rozpocząłem od wyciszenia przednich drzwi.

Nie będę pisał jak rozebrać tapicerkę, bo było już o tym pisane co najmniej w dwóch tematach i są obszerne fotorelacja. Ja skupię się głuwnie na samym wyciszeniu oraz przedstawieniu pomysłów na to jak to zrobiłem.

Zdjęcie tapicerki odbyło się zupełnie bezproblemowo, stosując się do wskazówek zawartych na forum każdy sobie z tym poradzi
Obrazek

Następnie postępując zgodnie ze wskazówkami Damianko oraz Kaczora odkręciłem wewnętrzny plastik, wszystkie spoinki mocujące kable odpiołem za pomocą małych kombinerek, tak żeby nic nie pourywać/

Obrazek

Wszystko szło naprawdę szybko i bezproblemowo. Od tej pory postanowiłem zrobić wyciszenie po swojemu, nie dokońca kierując się wskazówkami na forum, w mojej ocenie będzie to miało równie dobry efekt.

Na początku oczyściłem IPA wewnętrzną stronę dzwi (blach), było dość mocno ukurzone i brudne, następnie na tak oczyszczoną powierzchnię nakleiłem kawałek, po kawałku maty STP silver, tak, żeby maksymalnie pokryć nimi wewnętrzne poszycie drzwi. Przy odrobinie wprawy, można osiągnąć naprawdę niezły efekt, mi przy drugich drzwiach szło już naprawdę nieźle.

Obrazek

Obrazek

Po dokładnym wyklejeniu wnęki drzwi oraz dociśnieciu mat rolkiem do tapet zabrałem się za wygłuszanie wewnętrznego plastiku oraz tapicerki drzwi. Ponieważ dziś pogodnia nie specjalnie sprzyja w centrum Polski temperatura ok. 7 st. zrobiłem to w domu. Przy okazji od razu powiem, że widać dużą różnicę w pracy z matami, na dworzu przy stosunkowo niskiej temperaturze są dużo bardziej sztywne niż przy obróbce w domu.

W pierwszej kolejności zabrałem się za wyciszenie plastiku, nie zrobiłem tego tak jak Kaczor, postanowiłem zrobić to od wewnętrznej strony drzwi małymi kawałkami, moim zdaniem dzięki takiemu zabiegowi, stworzymy dodatkową barierę dźwiękochłonną pomiędzy drzwiami (zewnętrznym poszyciem) a kabiną pojazdu. Moim priorytetem jest wyciszenie auta.

Obrazek

Obrazek

Po dokładnym wyklejeniu zewnętrznej strony plastiku (od strony drzwi) zająłem się otworem rewizyjnym, zakleiłem go po oby dwóch stronach matą Stp oraz dodatkowo gąbką GMS 02m 3mm

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po zaślepieniu otworu rewizyjnego dodatkowo zająłem się wzmocnienim otworu na głośnik, obkleiłem całość matą STP, dzięki temu głośnik jest bardzo stabilnie osadzony oraz przylega bezpośrednio nie do plastiku a do maty, co wpływam moim zdaniem na zmniejszenie rezonansu oraz poprawę dynamiki dźwięku:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na koniec zająłem się tapicerką, którą wyciszyłem piankąGMS 02, 3mm, bałem się, że większa nie wejdzie, ale spokojnie 5mm też mogłaby być.

Obrazek

Obrazek

Po tych wszystkich pracach poskłądałem wszystko do kupy i ku mojemu zdziwieniu wszystko pasuje :) :) :)

P.S.

Jedno pytanie do szanownych kolegów, co to za część, wypadła mi z drzwi kierowcy, ponieważ nie wiem gdzie ją zainstalować, a co ważniejsze gdzie oryginalnie sie znajdowała, postanowiłem w ogóle ją wyciągnąć i nie wsadzac. Bez tej części też wszystko pasuje i działa.

Obrazek

Obrazek

W przysłym tygodniu jeśli czas pozwoli, zabiorę się za drzwi tylne, postaram się zdać relacje dla zainteresowanych.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 mar 2014, 18:20 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Przejrzałem serwisówkę i nic nie mogę znaleźć na temat tej blachy :|

Jest tam jakiś numer części na tej blasze?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 mar 2014, 18:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
No to ok, czyli element niepotrzebny :) wiecej nie martwię sie już o niego.
Dopowiem tylko ze w drzwiach od pasażera nie było tego zelastwa.

Sprawdze numer wybity i dam znać.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


Ostatnio edytowano N, 2 mar 2014, 19:49 przez Kaczor, łącznie edytowano 1 raz
Proszę używać opcji edytuj w celu uzupełnienia wypowiedzi (regulamin, pkt 5.4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 mar 2014, 19:49 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
kupis99 napisał(a):
No to ok, czyli element niepotrzebny wiecej nie martwię sie już o niego.

Oj, tego nie powiedziałem :) To, że go nie znalazłem nie oznacza, że go tam ma nie być :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 2 mar 2014, 20:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Kojarzę jakieś żelastwo w okolicach klamki...

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 mar 2014, 21:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Mi to wygląda na osłonę zamka :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 mar 2014, 21:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Generalnie zdemontowal to ustrojstwo.
Panowie czy ktoś z tu obecnych rozbierał tylne drzwi do wygluszenia ? Czy jest gdzieś moze jakiś tutorial na co zwrócić uwagę przy zdejmowania tapicerki z tylu ? Czy z tylu tez jest wewnętrzny datki tak jak z przodu ?

P.S
znalazłem takie coś w sieci, powinno sie przydać zainteresowanym
http://youtu.be/kXTlinxi2z4

Instruktaż zdjęcia tylnej tapicerki jest na początku, wyglada bardzo podobnie do zdjęcia tapicerki z przodu.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 218 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.