Teraz jest So, 17 lis 2018, 04:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 22 lip 2013, 12:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
nie pamiętam gdzie kupiłem obecne ale chyba na allegro. Z racji sezonu urlopowego dystanse dopiero na koniec sierpnia.

Wracając do mojej walki to udało się wreszcie ogarnąć drzwi za pomocą dynamat xtreme w efekcje czego w samochodzie zrobiło się znacznie ciszej :)

Aby zabrać się za temat będziemy potrzebowali przede wszystkim mat. Ja zastosowałem dynamat xtreme i zmarnowałem 3 opakowania door kit. Jeśli ktoś nie nie chce robić drzwi na pancerne to teoretycznie jedno opakowanie powinno wystarczyć na parę drzwi. Wadą dynamat jest cena i jako tańsze zamienniki mogę polecić STP oraz matę Hollywood z essy.

poza gwoździem programu (matami) przyda nam się jakaś większa szmatka, rozpuszczalnik/benzyna ekstrakcyjna, nasadka 10mm(może być bit do wkrętarki jeśli posiadacie bo jest troszkę kręcenia), wkrętak płaski oraz krzyżakowy. Dobrze też zaopatrzyć się wczesniej w spinki do tapicerki gdyż lubią się łamać. Cena w ASO podobno 15 zł, w motoryzacyjnym 1,5 zł.

Na początek trzeba zdjąć tapicerkę z drzwi i ukaże nam się oto taki widok:
Obrazek


aby usunąć ten plastikowy panel na początek musimy przykleić szybę do drzwi ;)

Obrazek


A później odkręcamy 3 wkręty trzymające silniczek od szyb, 4 wkręty od woofera, 2 nakrętki mocujące prowadnicę szyby oraz 10 wkrętów oraz chyba 2 spinko-kołki które trzymają ten plastikowy panel. Kiedy wszystko będziemy mieć odkręcone to za pomocą szmatki i rozpuszczalnika dokładnie czyścimy wnętrze drzwi z wszelkiego brudu.


Obrazek

Gdy mamy już przygotowane drzwi możemy zabrać się za część zasadniczą czyli wyklejanie matami. Staramy się to robić dokładnie i wejść w każdy zakamarek drzwi a przy tym nie zablokować np mechanizmu zamka czy klamki.

Obrazek


Obrazek



Teraz możemy już ze spokojną głową przykręcić plastikowy panel, mechanizm i silnik od szyby.

Jak ogarnąć plastikowy panel w następnym odcinku z cyklu: "A na ch... Ci to wszystko?".


Pozdrawiam
Damian


PS. Przypomniało mi się ze w drzwiach znajduje się styropianowe coś którego zadaniem jest nie wiem co i ja to ewakuowałem z drzwi.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lip 2013, 12:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1731
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Damianko napisał(a):
PS. Przypomniało mi się ze w drzwiach znajduje się styropianowe coś którego zadaniem jest nie wiem co i ja to ewakuowałem z drzwi.

Zgaduję: Absorbcja energii podczas (tfu, tfu...) zderzenia ?

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 22 lip 2013, 14:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
oj raczej nie.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lip 2013, 15:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1731
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Tak tylko pomyślałem - pod zderzakiem z przodu też jest kawałek styropianu.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 28 lip 2013, 11:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
a więc pora na drugi odcinek w którym powiem co i jak z plastikowym poszyciem drzwi.

Zasadniczo jest z nim jeden problem. Otóż ma jeden duży otwór technologiczny który w przypadku CA robi krecią robotę dlatego trzeba się go pozbyć. Najszybciej i najsprawniej zastosować żywicę o włókno szklane, a wszystko na zdjęciach poniżej. Czyli najpierw zaklejamy otwór taśmą od wewnątrz a później od zewnątrz nakładamy kilka warstw żywicy z włóknem.
W trakcie wysychania żywicy możemy śmiało zacząć wyklejać matą nasze poszycie gdyż będziemy mieli troszkę czasu. Ja ze względu na kształt tego plastiku zdecydowałem się wyklejać go małymi kawałkami i skończyło się na około dwóch w porywach do 3 warstw.

Obrazek


Obrazek

Obrazek

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 lip 2013, 16:33 
Adept
Offline
Od: 28.10.2012
Posty: 132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
http://www.amazon.co.uk/Dynamat-10455-X ... B00020CB2S ta paczka na ile starczy? bo kompletnie nie mam pojecia:/


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 30 lip 2013, 17:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
hmm...ja zużyłem 12 arkuszy.. w tej paczce masz ich 9 i tak sobie myślę że na takie "cywilne" ogarnięcie drzwi wystarczy na spokojnie.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 lip 2013, 19:41 
Adept
Offline
Od: 28.10.2012
Posty: 132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
no rzeczywiscie droga zabawa z tym wygluszaniem:/ a mowa tylko o dzwiach jak dobrze rozumiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 2 sie 2013, 08:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
No robiąc to na dynamat xtreme jest drogo ale ja chciałem to zrobić raz i nie wracać już do tematu.
Nie liczyłem tego ale myślę ze na matach STP można to ogarnąć za ~300 zł.


A poniżej macie pokazane różnicę w zachowaniu się blachy przed i po aplikacji dynamat xtreme:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B2rBJ-KXOzI&feature=youtu.be[/youtube]

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 sie 2013, 12:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Jak jest w środku po zabiegu ? Czy rzeczywiście ciszej ?
Ja generalnie byłbym zainteresowany takim wyciszeniem, ale nie ze względu na poprawienie właściwości Car Audio, tylko właśnie z naciskiem na wyciszenie hałasu dobiegającego z zewnątrz.

Damianko ty zrobiłeś wyciszenie drzwi tylko z przodu czy też z tyłu ?

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 24 sie 2013, 11:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Tylko przód na razie zrobiłem ale i za tył się zabieram. Co da hałasu to zdecydowanie ucichł szum wiatru ale nie do końca. Moim następnym celem są nadkola.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2013, 12:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Damianko napisał(a):
Tylko przód na razie zrobiłem ale i za tył się zabieram. Co da hałasu to zdecydowanie ucichł szum wiatru ale nie do końca. Moim następnym celem są nadkola.


Damianko, śledzę ten wątek z zaciekawieniem (nawiasem mówiąc chyba to będzie mój przyszły projekt - wyciszenie mazdy) czy już coś więcej zadziałałeś w temacie ?
Mnie generalnie będzie chodziło jak już pisałem wcześniej bardziej o wyciszenie pod kątem zniwelowania odgłosów z zewnątrz.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 3 paź 2013, 12:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5488
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
U mnie zajebiscie szumi z nadkoli i z bagażnika potem dopiero drzwi. Zaczyna mnie to wkurzac i następnym modem bedzie wlasnie to.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 3 paź 2013, 13:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Hmmm.... u mnue po zrobueniu drzwi jeszcze bardziej uwydatnia sie halas z nad nadkoli i jak tylko trosze sie ogarnę finansowo to kupuje bulk pack i jede z yematemt

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2013, 13:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Ja co prawda zabiorę się za wyciszanie Mazdy najwcześniej w przyszłym roku latem, ale wstępnie myślałem o wygłuszeniu drzwi przód oraz tył i może z tyłu tam gdzie jest miejsce na koło zapasowe. Generalnei nie bardzo chcę demontować wszystkie plastiki z tyłu bo trochę jest z tym roboty.

Zastanawiałem się też nad ewentualnym wyciszeniem maski (pod matą wygłuszającą) oraz jeśli to by się jakoś udało przedniej grodzi, ale z tym to już w ogóle nie wiem jak się zabrać.

Myślałem o matach STP Gold, co wy na to ?

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 paź 2013, 09:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Damionko, powiedz proszę co myślisz o produktach STP ? Miałeś z nimi styczność ? Zastanawiam się nas różnicą między STP silver oraz STP gold do wygłuszenia przodu oraz tyłu auta, mógł byś coś doradzić, a może zupełnie inna firma, na którą powinienem zwrócić uwagę ?

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 24 paź 2013, 17:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
stp gold na pewno ma lepszy klej od silver, jest troszkę masywniejsza przez co jest troszkę ale naprawdę niedużo trudniejsza w pracy z nią.
A co do innych mat to nie licząc dynamitu to bardzo fajnie pracowało mi się matą hollywood którą teraz można wyrwać od importera w bardzo fajnej kasie bo za 332 zł u importera za bulkpack (2,5 m^2).
A co chcesz dokładnie wygłuszyć?

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 paź 2013, 17:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Planowałem zrobić
drzwi przód,
drzwi tył,
nadkola przód,
nadkola tył,
dodatkowo w bagażniku przestrzeń, gdzie mam subwoofer.
przednią maskę (między blachą a fabryczną mata)

To na pewno, po cichu chciałbym też zając się przednią grodzią, ale nie bardzo wiem, jak się do niej dostać :(

Generalnie mam chwilę czasu na kolekcjonowanie materiałów, bo pewnie zabiorę się za to nie prędzej jak na wiosnę (przyjazne warunki pogodowe).

Jak się ma STP do Hollywood ?

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 24 paź 2013, 17:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Ja osobiście położyłbym je na jednej półce. Z stp jest o tyle wygodniej że jest pocięty na arkusze a hollywood jest w rolce.

Żeby wygłuszyć ścianę grodziową trzeba... wyjąc całą deskę rozdzielczą :/

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 paź 2013, 18:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
:) no to może być problem ;) , chyba że położę maty tylko w części pod deską tak gdzie jest wykładzina podłogowa od dołu.

Podpowiedz proszę w takim razie jak wychodzi cenowo STP do Hollywood, czy to że jedna mata jest pocięta a druga w rolce wpływa jakoś na cenę ?

Czy ty już może zabrałeś się za tylne drzwi, czy jeszcze nie ?

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 24 paź 2013, 20:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
tylnych drzwi jeszcze nie ruszałem
hmm... co do ceny to najlepiej przeliczać sobie ile kosztuje 1m^2
np. hollywood w bulkapacku to 132 zł a stp silver w bulku to 122 zł. Gold pewnie wyjdzie tak jak hollywood.

Tak ze swojego doświadczenia radziłbym się przyłożyć do nadkoli po po ogarnięciu przednich drzwi robią się strasznie hałaśliwe.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 07:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Damianko napisał(a):
tylnych drzwi jeszcze nie ruszałem
hmm... co do ceny to najlepiej przeliczać sobie ile kosztuje 1m^2
np. hollywood w bulkapacku to 132 zł a stp silver w bulku to 122 zł. Gold pewnie wyjdzie tak jak hollywood.

Tak ze swojego doświadczenia radziłbym się przyłożyć do nadkoli po po ogarnięciu przednich drzwi robią się strasznie hałaśliwe.


Ok, postaram się zrobić jakąś foto relację z moich prac (szczególnie z nadkolami, bo dzwi i bagażnik już jest zrobiony przez innych). Na wiosnę startuję :)

Damianko, czy ten otwór technologiczny w plastikowej osłonie, trzeba zaklejać ? Jeśli tak, to czy nie można go po prostu zakleić większym kawałkiem maty wygłuszającej ?

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 09:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
kupis99 napisał(a):

Damianko, czy ten otwór technologiczny w plastikowej osłonie, trzeba zaklejać ? Jeśli tak, to czy nie można go po prostu zakleić większym kawałkiem maty wygłuszającej ?


Jesli zostajesz przy fabeycznych wooferach to bedzie ok, ale jesli chcesz wkładać cos mocniejszego i dmuchnąć wiecej mocy to nawet nie masz się nad czym zastanawiać.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 09:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Jeszcze jedno pytanie, przy wygłuszaniu nadkoli, to rozumiem, że maty kleimy do wewnętrznej części nadkoli (blacha od wewnątrz) ? Czy to że dodatkowo nadkola zostały zabezpieczone antykorozyjnie (tzw. baranek) nie wpłynie ujemnie na możliwość montażu mat ? Odpadnie możliwość odtłuszczenia podłoża.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 09:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
ale że gdzie ty masz ten baranek? Ja po zdjęciu tapicerek widziałem tylko dużo gołej blachy?

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 09:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
Mi chodzi o nadkola samochodu, otóż po zdjęciu nadkola z tworzywa, mam zabezpieczoną blachę od środka barankiem antykorozyjnym, krótko mówiąc, po zdjęciu nadkola jak zajrzysz do środka to nie widzisz gołej blachy, tylko zabezpieczoną blachę.

Trochę tak jak na zdjęciu u głowaśka w temacie, zabezpieczenie nadkoli.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 09:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
nadal nie rozumiem. Mówisz od nadkolu od zewnątrz?

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 10:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
ok, zapytam inaczej, wygłuszając przednie nadkola gdzie najlepiej przykleić matę wygłuszającą ?

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 10:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1731
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Od środka (wnętrza) samochodu.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 paź 2013, 10:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
chmooreck napisał(a):
Od środka (wnętrza) samochodu.


ok, rozumiem, gdzieś w necie czytałem też wątek o wygłuszeniu nadkola z zewnątrz i tak właśnie się zastanawiałem jak to zrobić :| Fajnie byłoby wygłuszyć nadkola z wewnątrz oraz zewnątrz.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.