Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:38

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: płyn hamulcowy
PostNapisane: Wt, 10 mar 2015, 10:20 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.01.2015
Posty: 155
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Kiedy, co jaki czas lub km wymienić płyn hamulcowy? Jaki płyn do disla? Choć to chyba nie ma znaczenia?

-- Dodano: Wt, 10 mar 2015, 10:15 --

Witam,
Napiszę kilka słów odnośnie mojego zapytania, bo odpowiedzi znalazłem na necie. Może komuś się przyda.
Wymiana płynu hamulcowego co 40 tys. km, ja zalałem płynem TRW weszło niecały litr.
Klocki również TRW, nie skrzypią - polecam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 cze 2015, 21:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.05.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
najlepiej przy kazdej wymianie klockow wyciagnac plyn ze zbiorniczka , wlac nowy i kazda strone kilka razy odkrecic zaworek i upuscic plynu :-) na koniec dolac plynu i ....gotowe
do nastepnej wymiany klockow :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 cze 2017, 14:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.06.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam. Czy aby wymienić płyn hamulcowy w GG 2003r to wystarczy kupić jeden litr ? Nie kojarzę ile wchodzi do układu. Pozdro :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sie 2017, 16:03 
Świeżak
Offline
Od: 03.05.2016
Posty: 16
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
SkyKnight - Zalewałeś płyn DOT 4 czy DOT 3?
Coś takiego np. : http://allegro.pl/trw-dot-4-plyn-hamulc ... 18939.html ??

vgw1 napisał(a):
wyciagnac plyn ze zbiorniczka , wlac nowy i kazda strone kilka razy odkrecic zaworek i upuscic plynu :-) na koniec dolac plynu i ....gotowe


Tak wygląda proces odpowietrzania?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sie 2017, 11:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.06.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No właśnie jeszcze nie wymieniałem ale mam zamiar :cool:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 wrz 2017, 13:50 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 13.11.2014
Posty: 17
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
podepnę się pod temat o płyn hamulcowy... będę zmieniał w końcu hamulce i planuje zalać nowy płyn hamulcowy. wiem że ma to być dot4 ale teraz który może być lepszy:

ten: https://www.ucando.pl/p/plyn-hamulcowy- ... 028D243-71
czy ten: https://www.ucando.pl/p/plyn-hamulcowy- ... 031D384-IT

chyba ze wy też coś macie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 wrz 2017, 14:38 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
do swojego auta w instrukcji masz dot-3, trojka od czworki rozni sie temp wrzenia
Obrazek
oczywiście czwórka ci nie zaszkodzi, osobiscie castrola bym nie lał


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 27 wrz 2017, 05:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
neo1977 napisał(a):
osobiscie castrola bym nie lał


Gdyż?

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 wrz 2017, 09:26 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
nie ma zaufania do marki a w tej samej cenie można zalać SWAG czy FEBI z mojego doświadczenia to pewniejsi producenci


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 27 wrz 2017, 09:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Pod jakim względem pewniejsi? Pod takim że swag ma pękające napinacze do Mercedesów a febi szpilki do kół które wyciągają się przy dokręcaniu?

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 wrz 2017, 12:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
pierwsze słyszę, niech ktoś potwierdzi :? to tylko płyn każdy ma swoje fanaberie i wyobrażenia odnośnie etykietek, jedno czy drugie szkód nie spowoduje


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 27 wrz 2017, 13:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Dać Ci numer do mojego ojca czy mojego mechanika? Nawet napinacze noname wytrzymały swoje. Wycierały się prędzej czy później ale nie pękały. Cały pakiet swag który kupiłem po prostu pękał i zostawał na drodze razem z rolką.

A płyn to polecę wspierać polską produkcję i kupić organikę.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 14:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.05.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Witam. Szykuję się do wymiany tylnego prawego zacisku. Pytanie brzmi czy muszę odpowietrzać po tej operacji cały układ czy tylko tę jedną stronę? Jeżeli cały układ to od najdalszego koła do najbliższego od pompy? Przy okazji myślałem od razu o wymianie płynu ale gdzieś słyszałem że w niektórych autach sprzęgło również trzeba odpowietrzyć. Jak to się ma w M6?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 09:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Ile płynu hamulcowego wchodzi w układ w naszych GG/GY?
Udało mi się wyczytać, że około 1L, ale ile dokładnie.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 08:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Kupisz 1litr i wystarczy na płukanie układu dwa razy.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 08:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Millerek dzięki :)

Wpadł mi w oko taki płyn:
Obrazek

Specyfikacje:
FMVSS 116 DOT 4
SAE J1703 - taka sama specyfikacja jest w instrukcji
DIN/ISO 4925

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.