Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 17:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 5 lis 2014, 16:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.11.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam,

Jestem nowy, więc proszę o wybaczenie.
Jako nowy posiadacz Mazdy mam trochę pod górkę, ale wierzę w WAS:)

Dodam, że wczoraj wymieniłem linki od skrzyni biegów, ponieważ jedna się urwała - Katastrofa jeśli chodzi o wymianę.

Po złożeniu dziś auta do kupy wszystko wydawało się w porządku. Wydawało.
Zauważyłem, że podczas jazdy hamulec mi się pompuje i na autostradzie przy 160 zahamowałem i rzuciło mną prawie po dwóch pasach, tak jakby zablokowały się koła. Mam taką zależność. Odpalam auto, przez kilka kilometrów czuję jak pompuje mi się hamulec, samochód ma jakby słabszą moc, po czym zapalają się 3 kontrolki - ABS, trakcji, dsc off i nagle jakby odblokowuje się coś i mam moc. Dodam, że zanim zapalą się kontrolki i blokuje mi się hamulec, tak jakbym ledwo naciskał, a on reaguje jakby był na lodzie to słyszę takie jakby zgrzytanie, coś metalicznego w każdym bądź razie.


Czy ktoś z was miał taką przypadłość?

Mazda 6 kombi 2.0 143 diesel 2006 rok


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 6 lis 2014, 01:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Obstawiałbym zapieczone zaciski. Po przejechaniu kilku km się nagrzewają i puszczają dlatego po chwili masz "moc". Rozebrałbym hamulce, zrobił ogólny przegląd i nasmarował prowadnice.Spróbuj jeszcze odpowietrzyć układ, dłubiąc przy skrzyni mogłeś go zapowietrzyć ponieważ jest on połączony ze sprzęgłem. Podepnij kompa to wyskoczą Ci wszystkie błędy.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lis 2014, 16:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.11.2014
Posty: 4
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
TEDEW dzięki za pomoc.

Problem rozwiązany. Okazało się, że śruba czujnika abs była poluzowana i cały czujnik dosłownie latał. Było tak w lewym i prawym kole z przodu. Nie wiem co mogło być przyczyną odkręcenia się śrub. Póki co komputer nie wariuje:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.