Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:31

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 9 lip 2020, 09:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.06.2018
Posty: 12
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: małopolski
Cześć wszystkim. Problem jest taki, że lewe tyle koło jest wyraźnie cieplejsze niż wszystkie pozostałe. Jak jeżdżę po osiedlu to tarcza po kilku kilometrach ma temperaturę np 60 stopni podczas gdy pozostałe około 30. Ale jak wyjade na autostradę to po kilkudziesięciu km wszystkie felgi są zimne a ta jedna wyraźnie ciepła. ja splunę na tarczę to slina się gotuje a na pozostałych nie. Zaczęlo się od tego że na początku roku zauważyłem śmierdzący klocek w tym kole. Od tego czasu: zostały wymienione klocki i linki hamulca ręcznego, zregenerowany zacisk (wymiana gumek i smarowanie co się da), założone sprężynki odciągające dźwignie od ręcznego, zmieniony elastyczny przewód od płynu hamulcowego, na koniec wymieniony cały zacisk z jarzmem (na używany). Sytuacja jest taka, że jak podniosę auto na podnośniku i ruszę kołem to obróci się około 2 razy i staje. Prawe koło generalnie trochę lepiej. Obraca się ze 3 razy, a jak się stuknie w zacisk to nawet i więcej. Ale prawe nie łapie temperatury a lewe łapie. Mechanik mówi, ze jak na jego rozeznanie to koło nie stawia znacznego oporu. Obecnie nie ma smrodu palonego klocka, ale koło po na autostradzie jest wyraźnie gorące.
Nie mamy pomysłu co to może być. Przeczytałem dziesiątki wątków i wszystkie te porady już zastosowałem. Czy ktoś ma pomysł co może być problemem? Mazda 6 2005 rok.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 9 lip 2020, 10:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie - tyle zaciski są winowajcą.
Kto Ci to regenerował? Sam czy jakaś firma?

Bicia piasty mierzone? Jarzma proste?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 lip 2020, 10:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.06.2018
Posty: 12
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: małopolski
Regeneracja była robiona u mechanika.
Na dwóch jarzmach ten sam efekt to myśle że szansa że obydwa są krzywe nie jest zbyt duża.
Jak hamuje nie czuje żadnego bicia nawet najmniejszego. Nie były mierzone bicia fizycznie. Fakt że jak sie obraca kołem to słychać ocieranie o klocek, ale to chyba normalne jest. W innych kołach tez nieraz słyszałem. W prawym też ociera chociaż mniej. Myślisz że powinienem kupić jeszcze jeden zacisk?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.