Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:04

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 20:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja ogolnie się dziwię po co nabijać już tym nowym czynnikiem?, skoro R134 ma większość warsztatów i na razie niewiele aut chodzi na tym nowym. Wydaje mi się że mozna przejść z jednego na drugi, bo jak przeczytasz ten artykuł co wkleiłem to chodzi tylko o ekologię i jakieś tam normy. A Ty ładowałeś ten już najnowszy? Jaka cena za nabicie?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 20:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Raz to radio a dwa od strony kierownika też masz pełno elektryki. Puszczasz piankę a później robi się z niej płyn i może gdzieś pocieknąć.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 20:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja zamiast preparatu do aplikowania w kratki bym wolał ten rozylany w aucie przy obiegu wewnętrznym.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 20:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 542
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Ja też takich używam i twierdzę że są ok. Ostatnio kupiłem jakiś w biedronce i nawet przez dwa tygodnie było czuć przyjemny cytrynowy zapach w aucie.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 20:33 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 86
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
krzysiek1980 napisał(a):
Też masz samozaparcie. Ozonowanie z nabiciem klimy kosztuje u mnie 120zł i po kłopocie, więc po co się bawić w jakieś rozbieranie połowy auta i aplikowanie wężykami? Dodatkowo sa prodkukty ktore odbezpieczasz w zamkniętym aucie, włączasz obieg wewnętrzny i tez się odgrzybia.


wymieniłem filtr kabinowy na węglowy , psikłem w jego miejsce odgrzybiaczem, byłem na ozonowaniu 14g/h 15min stykło przy tak dużym stężeniu , no i sprawa ma się następująco :
zapach znikł odnośnie samego zapachu z nawiewu , sprawdzałem zarówno na chłodnym jak i na 21 stopniach bez klimy ofc - ale jest dziwny zapach z klimy po jej włączeniu , dlatego ciekawi mnie sprawa czy może czynnik zmieniać swój zapach :idea:

-- Dodano: Wt, 8 gru 2015, 20:33 --

flesi napisał(a):
Ja też takich używam i twierdzę że są ok. Ostatnio kupiłem jakiś w biedronce i nawet przez dwa tygodnie było czuć przyjemny cytrynowy zapach w aucie.


a próbowałeś np puchę o zapachu gumy balonowej ? :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 20:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Po ozonowaniu zapach może się utrzymywac przez dłuższy czas. Podobnie jak po odgrzybianiu innymi preparatami, gdzie kolega wyżej nadmieniał że miał przez dwa tygodnie cytrynowy zapach.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 21:43 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 254
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
W rodziców aucie jest ten super hiper ekologiczny. Kilka marek już to ładuje do nowych aut niestety.
To chyba podjadę jednak na profesjonalne czyszczenie klimy. Nie będę psuć auta :)
Jakiś konkretny filtr kabinowy polecacie?

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 gru 2015, 06:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja kupiłem Knecht. Nie ma się co zbytnio zagłębiać w te filtry, bo większość jest pewnie taka sama. Ważne żeby pasował i był co jakiś czas wymieniany. Ja w tylu autach co miałem i wymieniałem powietrza różnych producentów i nawet takie "no name" nie zauważyłem różnicy w pracy silnika, spalaniu czy osiągach.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 gru 2015, 16:26 
Świeżak
Offline
Od: 25.04.2014
Posty: 31
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: małopolski
Niestety, zwykle ozonowanie nie zawsze załatwia sprawę. Jak się robi co rok lub dwa, to może. Czasami wystarcza, czasami smród wraca po 2 tygodniach.

Tym bardziej środki do rozpylania w samochodzie. To taki francuski prysznic, jakbyś się wyperfumowal, zamiast wykąpać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 sie 2016, 19:05 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 86
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
Witam,

sprawa powraca ...

jakby ktoś mógł zaznaczyć która to ta wtyczka od rezystora ,gdzie można się dostać do parownika, bym był wdzięczny <%>

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 cze 2019, 14:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.09.2015
Posty: 3
Rok produkcji: inny
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
LPG: Tak
No właśnie. W serwisie Mazdy facet wspomniał coś o wprowadzeniu dyszy i wyczyszczeniu parownika, a płyn z ewentualnym osadem ma sobie spłynąć przewodem na skropliny. Pomysł wydaje się sensowy (nie walimy płynu w ciemno, ani też nie walimy piany do układu i nie zalewamy elektroniki). Tylko nie powiedział mi którędy to wprowadzają. Więc pytanie - czy ktoś orientuje się którędy najprościej dostać się wężykiem średnicy 5 mm do parownika. A może jest jakiś przewód od skoplin który można odpiąć jak w starych 6xx?


Ostatnio edytowano Pn, 10 cze 2019, 14:57 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.