Teraz jest Pn, 18 gru 2017, 17:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Parownik
PostNapisane: Cz, 19 lis 2015, 11:08 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 85
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
Witam,

Istnieje możliwość dostępu do parownika od strony kabiny oraz od drugiej strony? po wyjęciu filtra kabinowego tylko dostęp jest od strony kabiny a od drugiej strony jest szansa się dostać?
Która chemia lepsza bezpośrednio na parownik : Wurth'a czy Normfest Viro Vaporizer

Drugie pytanie: ile musi wynosić wydajność ozonowania mg/h do dokłądnego ozonowania ? i jaki czas ?

bezpieczne będzie również czyszczenie kratek wentylacyjnych jakąś chemią w sprayu czy wystarczy ozonowanie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Cz, 19 lis 2015, 12:11 
Świeżak
Offline
Od: 25.04.2014
Posty: 31
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: małopolski
Po wyjęciu filtra kabinowego nie masz bezpośredniego dostępu. Żeby dostać się bezpośrednio do parownika, musisz wymontować radio. Za nim masz biały plastik, ok. 3 cm długości. Wyciągasz go i przez dziurkę widzisz blaszki parownika.

Bardzo dobra chemia, CRC AIRCO KLEEN. Dołączony jest długi wężyk, który można włożyć do kanałów. Trzeba tylko uważać, żeby nie poleciało na elektrykę.

klubzafira.pl/forum/index.php/topic,1303.0.html
"Uwaga w polskim tłumaczeniu instrukcji tego preparatu jest błąd i każą włączyć klimę. Klima ma być wyłączona, żeby nie dawać wilgoci. Pianka ma po prostu wyschnąć na parowniku i w kanałach, stąd potrzebna dmuchawa i temperatura."


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Cz, 19 lis 2015, 12:27 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 85
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
ale jest dostęp z obu stron do parownika czy tylko z jedej strony czyli od kabiny ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Cz, 19 lis 2015, 13:59 
Świeżak
Offline
Od: 25.04.2014
Posty: 31
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: małopolski
Przez dziurkę widać parownik od góry.
Ozonowanie działa tylko powierzchniowo. Można stosować jak nie śmierdzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Cz, 19 lis 2015, 15:34 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 85
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
Naciek napisał(a):
Przez dziurkę widać parownik od góry.
Ozonowanie działa tylko powierzchniowo. Można stosować jak nie śmierdzi.



cuchnie tylko przy włączonym nawiewie , przy klimie czysto

podziałam z tym wurth'em bo już zakupiłem - jest szansa aby wypsikać ( obracając sondą ) na cały parownik ?

na ozonowanie też się udam , jakie parametry ( wydajność w mg/h) wyczytałem ,że 7000mg/h to ok 30min


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Cz, 19 lis 2015, 15:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 545
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Ja aplikowałem wurtha przez otwór po odkręceniu rezystora dmuchawy. Było na forum.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 21 lis 2015, 12:22 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 85
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
flesi napisał(a):
Ja aplikowałem wurtha przez otwór po odkręceniu rezystora dmuchawy. Było na forum.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka


no i jakie efekty ? wyczuwalne ? :)

reasumując to ile jest miejsc dostępu do tego parownika (może ktoś próbował wszystkich ?)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 21 lis 2015, 12:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 545
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Od czerwca spokój nie ma smrodku. Klima używana cały czas, teraz jak jest chłodno też używam klimy co jakiś czas w celu osuszania wnętrza.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Pt, 27 lis 2015, 13:17 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 85
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
a co z opcją dostępu za radiem, bezpośrednio na parownik?

Obrazek

skuteczniejszy sposób niż przez rezystor dmuchawy ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Pt, 27 lis 2015, 13:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 545
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Też może być ale więcej zabawy. Wurtha jest rozpylany taką mgiełką więc powinien dojść wszędzie.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Pt, 27 lis 2015, 14:52 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 85
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
ok spróbuje opcji 1 i 2 i dam znać która skuteczniejsza

a w jaki sposób najlepiej odgrzybić kanały wentylacyjne ? ozon?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 00:16 
Świeżak
Offline
Od: 25.04.2014
Posty: 31
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: małopolski
CRC ma dlugi wężyk. Wsunąłem w kanał, psikalem i wyciągalem jednoczesne. Piana się rozpręża i ładnie wszystko wypełnia. Wytarlem nadmiar przy wylocie i potem według instrukcji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 12:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 545
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Po takim zabiegu mogą być problemy z elektryką jak coś wycieknie.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 17:04 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 85
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
flesi napisał(a):
Po takim zabiegu mogą być problemy z elektryką jak coś wycieknie.



..dlatego właśnie wolę się upewnić , czy można tak zrobić , czy tylko ozonowanie bezpieczniejsze

-- Dodano: So, 28 lis 2015, 17:04 --

przeprowadziłem operację , ale tylko wyjąłem schowek i filtr (który się okazał zasyfiony także może to była przyczyna smrodku przy nawiewie hm?) psikałem w to miejsce wurthem,filtr wymieniłem japan line i ozon 15minut dawką 14g


, jednak przez radio nie próbowałem , w jaki sposób je zdemontować ( panel ) ?

btw. może nie będzie potrzeby demontażu panelu , okaże się za kilka dni :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 17:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 545
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Na przyszłość w pierwszej kolejności sprawdza się filtr kabinowy wymiana przynajmniej raz w roku. A co do demontażu radia (panelu) to szukamy szukamy, co nie było tak wszystko na tacy podane :-P jest na forum film jak to robić.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 17:25 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 85
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
flesi napisał(a):
Na przyszłość w pierwszej kolejności sprawdza się filtr kabinowy wymiana przynajmniej raz w roku. A co do demontażu radia (panelu) to szukamy szukamy, co nie było tak wszystko na tacy podane :-P jest na forum film jak to robić.



aaaa to dlatego nie pomyślałem o filtrze , ponieważ sprzedawca wymienił trzy miesiące temu filtry , no a nie sprawdziłem na fakturze że filtry ale bez kabinowego :D

a obojętnie w którym kierunku się zakłada taki filtr?

no i jakiej firmy polecasz? oryginalny a japan line różnica spora ( w gęstości żeberek )


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 17:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 545
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
masz na filtrze strzałki i na klapce obudowy, o ile się nie mylę to strzałką do góry.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 17:28 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 85
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
flesi napisał(a):
masz na filtrze strzałki i na klapce obudowy, o ile się nie mylę to strzałką do góry.


nie było strzałek na filtrze ( Japan Line ) :/ także założyłem


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 17:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 545
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
ja w swoim oryginalnym mazdy mam strzałki.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 17:37 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 85
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
a w jaki sposób idzie sprawdzić czy poprawny kierunek ??

ps. chciałem oryginalny a dostałem japan line 39zł :mad: a ori ile?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 17:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 545
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
ori nie wiem bo przy pierwszych oględzinach mazdy w czerwcu nie działała klima powiedziałem że jeżeli gość zrobi klimę to kupię. Zrobił szczelność, nabił i filtr nowy bo sprawdzałem. tylko nie odgrzybił bo po miesiącu śmierdziało.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 20:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1355
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To nie musi być originalny, wystarczy Knecht, Mann lub innych firm. Ja kupiłem powietrza i kabinowy Knecht i jest spoko, są strzałki kierunkowe. Za oba filtry z przesyłką dałem chyba ok. 80zl. Tu masz filtry kabinowe róznych firm:

AKS DASIS 831207N
ALCO FILTER MS6279
AMC Filter MC5112
BLUE PRINT ADM52520
BOSCH M 2092
BOSCH 1 987 431 092
BOSCH 1 987 432 092
CLEAN FILTERS NC2200
COOPERSFIAAM FILTERS PC8212
COOPERSFIAAM FILTERS PC8146
CORTECO 21653145
CORTECO 80001039
DELPHI TSP0325139
DELPHI TSP0325176
DENSO DCF136P
FEBI BILSTEIN 19439
FILTRON K1161
FRAM CF9862
HENGST FILTER E1926LI
HERTH+BUSS JAKOPARTS J1343010
JAPANPARTS FA-AMA5
JAPANPARTS FAA-MA10
JAPANPARTS JFA-AMA5
KNECHT LA158
LAUTRETTE ELR7168
MANN-FILTER CU 2043
MAZDA DD1061P11
MAZDA GS1D61P11
MAZDA GJ6A61P11A9B
MAZDA GJ6A61P11A9A
MAZDA GJ6A61P11A
MECAFILTER ELR7168
MEYLE 35123190000
NIPPARTS J1343010
NIPPARTS N1343019
ORIONE S1551
PEX 420077
PUROLATOR C18336
SOFIMA S 3093 C
TECNOCAR E482
UFI 53.093.00
VALEO 698693
VALEO 698870
VALEO 708693
VEMO V32300001

Flesi chyba odwrotnie się montuje ten filtr tzn. strzałkami do dołu. Tu filmik https://www.youtube.com/watch?v=2JLytqnU_vM

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: So, 28 lis 2015, 20:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 545
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
krzysiek1980 Pisałem o ile się nie mylę. Na pewno są strzałki na obudowie.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 10:37 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 85
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
flesi napisał(a):
krzysiek1980 Pisałem o ile się nie mylę. Na pewno są strzałki na obudowie.


no ale jak odwrotnie założysz to jak to będzie miało wpływ ? ten sam jak przy zasyfionym filtrze?

-- Dodano: Pn, 7 gru 2015, 18:58 --

akurat tego z Japan Line obojętnie którą stroną włoży się :)

-- Dodano: Wt, 8 gru 2015, 10:33 --

ogólnie to LIPA , bo po lifcie nie ma wejścia jak na tym zdjęciu które umieściłem ... :/

po prostu przez ściągnięcie panelu radia nie ma żadnego wejścia gdzi emożna włożyć rurkę z wurth'em <o0>


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 13:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 545
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Wyciągnij schowek pasożyta. W lewo od filtra masz rezystor wentylatora odpinasz wtyczkę odkręcasz dwa wkręty wyciągasz rezystor i wkładasz rurkę która sięga do parownika. Wtedy aplikujesz wurtha. Możesz też od strony silnika rurkę wsadzić w odpływ skroplin klimy.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


Ostatnio edytowano Wt, 8 gru 2015, 15:39 przez flesi, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 13:54 
Amator
Offline
Od: 20.09.2015
Posty: 85
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
flesi napisał(a):
Wyciągnij schowek pasorzyta. W lewo od filtra masz rezystor wentylatora odpinasz wtyczkę odkrecasz dwa wkrety wyciągasz rezystor i wkładasz rurkę która siega do parownika. Wtedy aplikujesz wurtha. Możesz też od strony silnika rurkę wsadzić w odpływ skroplin klimy.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka



rozwalił mnie " pasożyt" <hahaha>

dobra już założyłem panel radia bo i tak musiałem wymienić żarówki podświetlenia klimatroniku , ale o mieszku do gałki uszkodzonym zapomniałem bo dziura się zrobiła :geek:


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 18:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1355
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Też masz samozaparcie. Ozonowanie z nabiciem klimy kosztuje u mnie 120zł i po kłopocie, więc po co się bawić w jakieś rozbieranie połowy auta i aplikowanie wężykami? Dodatkowo sa prodkukty ktore odbezpieczasz w zamkniętym aucie, włączasz obieg wewnętrzny i tez się odgrzybia.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 18:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 255
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Krzysiek, a czym nabijasz? Tym nowym czynnikiem czy nadal stary w użyciu?

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 19:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1355
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Teraz nie wiem który jest nowy a ktory stary? Jesli pisząc "nowy" masz na mysli ten, o ktorym w gazetach niedawno pisali że może spowodować wybuch, to tym starszym nabijam :-P U Nas jest chyba ten standardowy (R134), bo tego co był w starych lodówkach już zakazali, a ten najnowszy jak czytalem kosztuje sporo kasy i własnie sa z nim problemy.

Tu artykuł na ten tamt http://magazynauto.interia.pl/porady/ek ... nId,943856

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Parownik
PostNapisane: Wt, 8 gru 2015, 20:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 255
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
No właśnie o ten wybuchowy mi chodzi można wgl nabić auto z tym wybuchowym, starym czynnikiem?
A jak tak w temacie. Czy to prawda że naszych Mazd lepiej nie czyścić tymi szprejami do kratek? Bo czytałem sporo opinii że można zalać radio a do parownika i tak nic nie dojdzie, bo schowany jak skarpetki po praniu.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.