Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:01

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 23 paź 2014, 16:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.10.2014
Posty: 1
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Witam,

dzisiaj wracając z pracy zauważyłem, że z nawiewu leci zimne powietrze mimo ustawienia na 25 stopni, po chwili temperatura silnika zaczęła szybko rosnąć.
Zgasiłem auto i zjechałem na pobocze. Pod maską widzę, że górne węże i osłona silnika są zalane płynem chłodzącym. Oleju nie ubyło.
Myślę, że to tylko termostat. Tutaj moje pytanie.
Czy ktoś ma może zdjęcie poglądowe, na którym widać, w którym miejscu jest to ustrojstwo zamontowane?

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 paź 2014, 21:11 
Świeżak
Offline
Od: 19.03.2014
Posty: 16
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Masz instalacje gazową zobacz czy reduktor gazu jest gorący jak jest letni a masz wysoka temperaturę to masz zapowietrzony układ chłodzenia a to juz jest niebezpieczne. Sprawdź i daj znać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 cze 2017, 17:22 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Witam u mnie silnik nie moze doetac teperatury zrobilem 30km przy pogodzie deszczowej I wslaznik od teperatury tylko troche sie ruszyl a czujnik jest nowy a wczoraj bylo goraco to wskazinik byl tak na 1/4 ppla ale jak sie zatrzymam na jakies 10min. I odpale go zpowrotem to jest na polowie ale gdy tylko zaczne jechac to spadnie teperatura . Mysle ze termostat nie zamyka I mozna tak jezdzic czy trza go wymienic


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2017, 02:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
sebabartek rozwiazales problem ? Mam tak samo i juz sam niewiem co robic


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2017, 07:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Albo czujnik albo termostat. Ja miałem walnięty termostat, to temperatura nie osiągała wymaganych st.C i wskaźnik nie wchodził na połowę skali. Jak mu przycisnąlem w gaz to wskazówka jeszcze spadała. Termostat był chyba zablokowany w pozycji otwartej, dlatego woda nie mogła osiągnąć właściwej temp. Może być też w drugą stronę jak się przyblokuje w pozycji zamkniętej i silnik nie będzie odpowiednio chłodzony. Jedź do mechanika i niech Ci sprawdzi.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2017, 16:39 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Termostat nowy zalozylem i czujnik teperatury tez nowy taki siwy ale ujade kilometr i juz cieple powietrze leci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2017, 17:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To że nowy, to nie znaczy że dobry czy odpowiednio dobrany. Przy zapowietrzonym układzie chyba raczej auto się nie dogrzewa, a nie ma takiej oznaki że juz leci ciepłe powietrze po 1 km?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2017, 20:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jak wymienial termostat to odpowietrzal uklad .
Ale zauważyłem że gora chlodnicy jest goraca a dol zimny czy to normalne


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2017, 20:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Nie jestem ekspertem, bo sam oddawałem auto do mechaniora, więc nie bedę się mądrował. Wdł. mnie przy temp. cieczy ok. 90-100 st.C nie ma mozliwości żeby w różnych miejscach były takie różnice temperatur. Może faktycznie zapowietrzenie?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2017, 20:47 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja tez ekspertem nie jestem takie drobne naprawy jak wymiana zarowki czy zaworu scv to sam sobie zrobilem a plyny chlodniczego mam minimum a wiesz jak sie odpowietsza sa jakies odpowietrzniki czy przewód trza poluzowac


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2017, 21:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jedni mowią że układ powinien się sam odpowietrzyć, a inni że trzeba odkręcić korek od chłodnicy i po odpaleniu auta poczakać aż termostat się otworzy i włączy się wentylator. Jeżeli nie będzie widać bąbelków powietrza, wtedy uzupełnic poziom płynu i zakręcić korek. Zresztą, jak odpowietrzyć układ masz na google bo to standard we wszystkich autach.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2017, 22:05 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Latem to teperature trzymal a teraz to nie wiem ile bedzie musiał chodzic silnik z pol dnia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2017, 22:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Słuchaj, a przy zwiększaniu prędkości nie masz żadnych objawów? Wskazówka nie skacze?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lis 2017, 22:33 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Nic sie nie dzieje latem to wskazowka jeszcze sie podniesla od teperatury ja grzalo ale jak juz bylo chlodniej to wogole sie nie rusza i przez to wymienilem termostat i nic sie nie zmienilo


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.