Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:33

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 13 maja 2017, 16:18 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.11.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Doradźcie coś, bo sam nie wiem czy z klimą jest coś nie tak... nie miałem wcześniej automatycznej więc nie wiem czy tak powinna działać?

Kiedy ustawiam na 15 st (minimum) włącza się nawiew na cały regulator przełącza się na obieg wewnętrzny i w sumie w ogóle nie czuć żeby coś chłodziło. Kiedy przestawię na 15,5 trochę zwalniają wiatraczki i jakby lekko chłodziło. Jak zostawię na 15,5 i włączę obieg zewnętrzny i ręcznie ustawię nawiew na przód to coś tam czuć chłód (jeśli na zewnątrz jest koło 15 st), ale też szału nie ma (przy 20 st na zewnątrz prawie w ogóle nie chłodzi). Wcześniej miałem mondeo mk2 i klimę ręczną, jak ustawiałem na minimum to była lodówa. Nie byłem na razie na żadnym serwisie klimy (auto mam od listopada), sprężarka się załącza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 maja 2017, 16:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 278
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
nabij <baseball>

_________________
why?? - why not?!
lniane ubrania dla dzieci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 maja 2017, 19:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Najpierw sprawdź przed nabiciem czy gdzieś czynnik nie ucieka. A sprężarka Ci się załącza?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 maja 2017, 20:01 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.11.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Sprężarka się załącza, to chyba coś musi być w układzie? Gdyby uciekało to zeszło by do końca?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 maja 2017, 00:16 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Witam sprezarka mi tak pryka jak grzechodka ale nie zawsze I pierwsze cieple dni I nie dmucha zimnego powietrza co rodzicie nabic czy ta sprezarke wymjenic lub naprawic mial ktos taki problem z sprezarka dlaczego tak prrrrrryka a nabijalem we wrzesniu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 maja 2017, 05:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
andix84 jeżeli sprężarka się ząłącza, to czynnik jeszcze jest w układzie, więc może po prostu ktoś długo nie nabijał i jest go mało, dlatego wydajność jest kiepska.

azyla555 musisz podjechać do dobrego serwisu i niech Ci sprawdzą co to jest. Podejrzewam że może jakiś łożysko juz klęka, a dodatkowo jest gdzieś nieszczelność. Teraz nie nabiją Ci czynnika jak jest pusty układ, bez wczesniejszego sprawdzenia azotem, bo z tego czynnika każdy warsztat musi się rozliczać. Tylko podjedź do typowego serwisu klimatyzacji, a nie do Pana Janka który posiada tylko urządzenie do nabijania, bo on nic Ci nie pomoże i nie naprawi. Sprężarki można regenerować, gdyby zaszła taka potrzeba, ale może to byc również jakaś głupota typu łożysko i może jakieś uszczelniacze do wymiany.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 maja 2017, 10:45 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.11.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Dzięki krzysiek1980, dobiję i zobaczymy jak będzie <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 maja 2017, 10:53 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ok tu u nas jest jakis serwis klimy ale czy oni sie znaja to nie wiem za bardzo bo kiedys mnie chcieli na starz wziasc ale odmowilem a moglem isc to teraz bym sobie zrobil o ile by mnie czegos nauczyli :) a regenerowana sprezarka prawie 800zl z 2letnia gwaracja no I jak odaje sie stara to moga zwrucic do 250zl.
https://www.youtube.com/watch?v=KG4mfQuuXko
takie cos jest


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 10:07 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
U mnie też okazało się, iż klima nie chłodzi. Wentylatory i sprężarka się załączają, sprawdziłem w układzie jest ciśnienie. Nawet FORScan coś wywalił o małej ilości czynnika czy zbyt małym ciśnieniu. Widocznie trzeba napełnić, ale robiłem to rok temu. Może jednak jakiś minimalny wyciek jest. Tylko dziwne, że ciśnienie jest. Sprawdzane na wyłączonym. Rok to chyba trochę mało dla szczelnego układu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 18:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Po roku powinno zejśc z 10%, więc klima powinna nadal dobrze chłodzić. Ja też rok temu nabijałem i nadal jest ok. azyla555 ja kiedyś u nich wymieniałem 2 razy skraplacz i spawałem rurkę aluminiową. Dla mnie spoko serwis i zawsze byłem zadowolony, a wcześniej mieścili się na ul. Opalowej.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 20:41 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Do lodzi mam troche daleko tu u nas poszukam bo tam do tego serwisu co mialem podjechac to odradzaja nie potrafiom robic a kasuja duzo tu kumpel nie dsleko mowil ze jest dobru I skuteczny I moze sprawdzic gdzie ubywa ale naj bardziej martwi mnie ta sprezarka to prykanie moze jutro jak sie wyrobie to podjade zeby sprawdzili I moze jak by to prykalo to by moze sie dowiedzial wiecej o tej sprezarce


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 maja 2017, 17:24 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.11.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Klima nabita, było tylko 100 gr czynnika, teraz przy 18 st na auto jest lodówka

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 maja 2017, 17:50 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja we wtorek zaprowadzam auto maja mi naprawic klime zedy to brzeczenie naprawili


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 07:47 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Cytuj:
Klima nabita, było tylko 100 gr czynnika, teraz przy 18 st na auto jest lodówka


U mnie dokładnie to samo. Miałem 100 gr czynnika. Trochę dużo go uciekło przez rok. Teraz wszystko jest ok. Ale klimatyzację napełnili do 450 gr (tak wyskoczyło ponoć w programie), a manual Mazdy mówi, że dla aut LHD jest 470 gr. Zapłaciłem 70 zł (rok temu za 50 zł), więc nawet jakbym miał co roku ładować, to nie jest to zabójczy wydatek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 18:03 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.11.2016
Posty: 27
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Wg komputerka w maszynie do nabicia było 430 więc tyle nabili. Możliwe że miałem mało bo dopiero co kupiłem auto, a sprzedający nabił pewnie tylko trochę żeby sprawdzić czy klima w ogóle działa ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 maja 2017, 08:31 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Mi komputerek powiedział 450 g (nie mi, ale mechanikowi, nie było mnie przy napełnianiu) a manual Mazdy:
Obrazek

Ale 470 czy 450 g, w ciągu roku nie powinno spaść do 100 g. Następnym razem poproszę o dodanie  środka fluorescencyjnego. Gdzieś puszcza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 maja 2017, 17:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Tu masz pojemności układów klimatyzacji do róznych marek http://www.elcamp.pl/public/content/fil ... -klein.pdf

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 maja 2017, 22:22 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
U mnie tege czynika bylo 50g I juz nie chlodzilo I tak nieraz brzeczala sprezarka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 maja 2018, 17:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Witam wszystkich serdecznie, pojawił się problem więc czas zasięgnąć wiedzy specjalistów :)

Więc od początku, Mazda 6 2007 2.0 benzynka.
Auto kupione około 3 miesięce temu, klima nie chodziła od początku. Reszta bez zarzutu.
Przyszedł czas jakieś 3/4 tyg temu na zajecie się problemem, wymiana filtra, sprawdzenie i nabicie klimy do pełna ( weszło 470g czynnika) ozonowanie 40 minut. Układ był szczelny - dla jasności. Po tym zabiegu świeżość w aucie ( taka bryza) przez około 3/4 dni. Klima dawała jak szalona, lodówka taka że aż szron na rzęsach się robił. Tak było przez około 2 tyg , nastały chłodniejsze dni wiec klima poszła w odstawkę. A od 4/5 dni odpalam klime i tu nagle szok, ustawiona na 15stopni i ledwo co chłodzi. I na postoju i pod czas jazdy. A co ciekawe, zauważyłem że z kratki od pasażera daje zimnym powietrzem, od kierowcy takim ledwo ledwo zimnym. A z środkowych otworów nawiewowych tylko jeden - od strony pazażera daje zimnym a środkowy otwór i od kierowcy daje takim ledwo ledwo zimnym albo i nawet takim zwykłym z zewnątrz. Zmiana nawiewu z (na siebie) na nogi, szybe, czy auto nic nie zmienia. Jest ustawione 15stopni klima włączona, wentylator 3/4 pozycja i ledwo ledwo czuć chłód. To co było po napełnieniu już tylko wspomnienie.


Proszę o jakieś pomysły odnoście takiej anomalii jaka wystąpiła u mnie.
Bo zanim udam się na jakieś "servisy" warto mieć jakiś pogląd sytuacji :)
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 maja 2018, 21:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Teraz pytanie takie, na jakiej podstawie twierdzisz że układ był szczelny? Jeżeli na podstawie takiej, że Janusz podpiął magiczną maszynę która nic nie wykazała to błąd. Szczelność najpierw sprawdza się napełniając układ azotem pod ciśnieniem i jeżeli nie ma spadków, to teoretycznie powinien być szczelny, ale napełniając układ czynnikiem dodaje się barwnika i po 1-2 tygodniach użytkowania jedziesz do serwisu na ponowne sprawdzenie szczelności. Koleś zakłada okulary i wtedy widzi gdzie możliwie wydostaje się czynnik. Ja też z klimą miałem przeboje w każdym aucie.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 maja 2018, 22:08 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Mi tez gaz ucieka po nabiciu dziala jakies 3-4mies. I koniec a mowil mechanik ze szczelna jest a reraz gaz drogi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 maja 2018, 00:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
No tego nie sprawdziłem u niego. Ok. W takim przypadku nie mam pewności co do szczelności. A jak wytłumaczyć sytuacje w której prawa strona nawiewu czyli kratka od pasażera daje zimnym prawie takim jak być powinna a od kierowcy takim ledwo wideo. I przy przełączeniu nawiewu na szybę jest podobnie. Na stronę prawa daje zimnym a na lewa takie sobie ( ledwo ledwo). Gdyby nawet czynnik uciekł to kompresor by nie ruszył, a kręci za każdym uruchomieniem. Wentylatory również. Zastanawiam się czy jest jakiś patent na zresetowanie całego zespołu sterującego klimatyzacją. Lub sposób na sprawdzenie otwartych wszystkich klapek od chłodnicy klimatyzacji


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 maja 2018, 07:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Z tego co pamiętam w mojej M6 z kratek też nie wiało na równi zimnym powietrzem. Teraz w Citroenie mam podobnie. Pewnie to ma związek z działaniem klimatronika i komputer sam decyduje o kierunku nawiewu, sile czy temp z poszczególnych kratek? Tzn. żeby nie było, ze wszystkich kratek mi leciało zimne tylko np. ze środkowej aż mroziło palce, a z innej było delikatnie cieplejsze. Nie mówię tutaj o przypadku kiedy z jednych leci ciepłe a z innej mrozi. Normalnie z tego co pamiętam temperatura z kratek po załaczeniu klimy powinna oscylować w granicach 5-8 st.C. Jeżeli czynnik Ci uchodzi i masz go mniej to sprężarka jeszcze się załączy, ale wydajność już spada. Dopiero po przekroczeniu jakiegoś % ubytku sprężarka nie ruszy.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 maja 2018, 14:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Nie jest tak do końca ze klimatronik może sobie aż tak sterować.
Powtórzę jeszcze raz, jak około 3 tyg temu nabiłem klime dawała jak złoto, z każdego otworu kratki nawiewu. Czy to było na siebie czy na szybę czy na nogi. Jak było 18/19 to była taka lodówka ze szok. Teraz jest słabo jak wspomniałem i tylko prawa strona daje jakiś zimny nawiew. Wiec czy jest jakiś mechanizm jeszcze który steruje ta klima czy tez istnieje możliwość że parownik lub inne coś jest zatkane.
Pytam by zebrać info, napewno pojadę do gościa by sprawdził mi czy widzi gdzieś nieszczelność i dla pewności poprostu nabije jeszcze raz. W tedy będę mógł ocenić czy czynnik uciekł. Jeśli będzie brakowało z 200g czyli jest nieszczelność. Tylko pytanie co jeśli czynnika będzie pełno, czego w tedy szukać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 maja 2018, 11:27 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.01.2015
Posty: 79
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: małopolski
tez nadal mam problem z klima u siebie. Nabijalem 2 lata temu, po roku bylem bo znowu cieplo. Sprawdzili mi szczelnosc bo mialem uv i okazalo sie ze osuszacz. Wymienili, nabili i bylo ok. Teraz na wiosne wlaczam i znowu cieplo... tacy fachowcy. Gadalem z mechanikiem to mowi ze przy dzisiejzej cenie gazu nie ma sensu nabijac dopiki nie znajdzie sie nieszczelnosci i mam oddac auto na sprawdzenie. Az strach sie bac ile wyjdzie z nabiciem podziejszych cenach... wszystko wyjdzie w praniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 maja 2018, 13:33 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Ja płaciłem 30.IV za nabicie 250 zł. Koleś gadał, że zawsze dodaje barwnik więc będę musiał sprawdzić gdzie cieknie. Warsztat raczej od napełniania, nie od serwisu. Po napełnieniu koleś popsikał czymś na zawór podłączeniowy wysokiego ciśnienia (H) i okazało się, że lekko się tam coś pieni. Prawdopodobnie w zaworkach/wentylkach jest nieszczelność.
Nie wiem dokładnie ile, ale mi też działa w sezonie letnim. Zimą nie używam. Następnej wiosny już nie działa.
Wiecie może przy jakiej ilości powinna się załączyć klima?? Za co odpowiedzialny jest czujnik ciśnienia?? Co załącza, sprężarkę razem z wiatrakami??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 maja 2018, 09:35 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.01.2015
Posty: 79
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: małopolski
To samo co u mnie. Bylem u mechanika z tym i okazalo sie ze puszczal zaworek i zostal wymieniont, klimatyzacja nabita i koszt za calosc 250zl. Mam nadzieje ze za rok czynnik nadal bedzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 19:01 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
U mnie po mabociu klimy z ktatek powietrze mialo 15stopni i mi sie zdaje ze sprezarka juz siada bo tak pryka nawet jak nabita jest i dzis bylem u mechanika i spuscil mi gaz bo jak padnie sprezarka to gaz do wyzucenia i mam kupic sprezarke i nie wiem czy uzywana wziasc czy po regeneracji i wie ktos jaka jest u mnie sprezarka czy to panasonic bo mam z 2004 136km disel 2.0


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sie 2020, 12:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.06.2020
Posty: 14
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Witam od wczoraj mam mały problem w aucie
Klimatyzacja chłodzi jak trzeba
Problem występuje podczas wyłączania ac oraz gdy sprężarka się sama rozłącza słychać jakby metaliczny odgłos przez kilka sekund do całkowitego zatrzymania sprężarki

Dodaje linka do filmiku



Ostatnio edytowano Pn, 3 sie 2020, 12:03 przez victor, łącznie edytowano 2 razy
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 wrz 2022, 14:30 
Świeżak
Offline
Od: 13.12.2019
Posty: 17
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Witam panowie, chyba mam problem ze sprężarką klimatyzacji.

Ostatnio zauważyłem jakiś dziwny zgrzyt podczas jazdy i doszedłem, że to przy włączaniu i wyłączaniu klimy. Podejrzewam, że jakieś łożysko się wytarło (dołaczam filmik). Ogółem to nie znam się na tym więc będę wdzięczy za jakąś podpowiedź.

Czy to faktycznie sprężarka, czy da się to regenerować, czy od razu kupić nową i wymienić?

I najważniejsze, czy można z tym jeździć, a jeśli się rozwali to nie pociągnie za tym nic więcej bo to na jednym pasku klinowym?

Poratujcie :| :idea:


https://www.youtube.com/shorts/a4vx_VOnl7Q


Ostatnio edytowano N, 11 wrz 2022, 14:30 przez Burman, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.