Teraz jest So, 27 kwi 2024, 17:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 11 lut 2024, 22:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.09.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Siema, po zalaniu plynu chlodniczego spadl mi korek i probujac go wyjac urwalem/zlamalem bolca, ktory jest w chlodnicy.
Plyn szybko nabiera temperatury do powyzej 100 i wtedy zaczyna sie lekko dymic z okolic tego weza, gdy nie jest podlaczony (probowalem go podlaczyc na te koncowke ale slychac bylo syczenie). Od czego on jest i czy ma ktos jakis pomysl jak go teraz zamontowac? Wystaje okolo pol cm bolczyka i na nim to sie niestety nie utrzymuje.
Myslalem, zeby skleic klejem cyjanoakrylowym i na zewnatrz dac czarny silikon lub rozwiercic to lekko i wkrecic tam jakas puste tulejke w srodku.
Mazda 6 gg 2006 2.3 automat
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 15 lut 2024, 21:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 389
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
No żeś ładnie poszedł z tym wyciągnięciem. No najlepiej czymś skleić i nałożyć ale żeby było odpornym na temperature. Silicon bym odradzał chyba że jest odporny na temp. W dieslu ten bolczyk jest na końcu, nie tu zaraz przy kurku. Z tą tulejka to też jakiś pomysł jest, tylko tak samo musiał byś zaizolować, jakaś poliuretanowa masa klejąca -uszczelniająca


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2024, 22:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.09.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
koniec koncow wymienilem chlodnice - sam, bo terminy u mechanikow to po 2-3 tygodnie, wlalem plyn chlodniczy prestone i chyba jest okej, mialem troche problemow z odpowietrzaniem, meczylem sie kilka godzin, zeby zdjac zderzak i pas, bo sruby to rzeznik dokrecal, ale 2 dni pozniej zobaczylem, ze cos kapie i znowu musialem rozbierac Obrazek
a tu kapal waz chlodnicy ze skrzynii, ucialem kawalek i jest teraz ok

jak u was z temperaturami? na desce rozdzielczej jest ok, ale jak podlacze kompa to widze, ze temperatura graniczy w 93-96 stopni, tzn. jak stoje w korku podbija sie nawet do 97-98, ale jak juz ruszam to spada o kilka stopni i tak w kolko, w sumie jak popatrzylem na stare odczyty to sa podobne, ale jakos juz jestem przewrazliwiony
po wymianie chlodnicy
Obrazek
Obrazek

a to przed jak stara byla jeszcze sprawna Obrazek

jak byla zepsuta to po 1km temperatura dobijala powyzej 105 i gasilem auto


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.