Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:09

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 16 kwi 2020, 16:27 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 08.09.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: opolski
Pomocy. Mialem wycieki z chlodnicy dolewalem co jakis czas plyn, i rosla mi temperatura silnika po przejechaniu jaki 25 km. mechanik swierdzil ze walnieta jest chlodnica gdzies na laczeniu. Wiec wymienilem ja na nowa, myslalem ze problem zniknal bo po odebraniu auta jechalem do pracy i temperatura byla 90stopni ale po przejechaniu dalej jakies 25 km temperatura zaczela rosnac dalej i nie wiem co teraz moze byc przyczyna, czy to moze jest walniety termostat czy cos innego czy moze to byc zle odpowietrzony uklad lub wogole niebyl odpowietrzony tylko nalany plyn i tez niewiem ile jego nalali. W zbiorniczku wyrownawczym jest niby blisko max ale w chlodnicy po odkreceniu korka niewidac plynu wiec dolalem jakies 300 mililitrow ale zaowazylem tak jakby powietrze zasysalo plyn bo wlewallem powoli i widac bylo zasysanie plynu i znowu dolewka plynu. Czy moze byc tak ze po wymianie chlodnicy niezalali odpowiedniej ilosci plynu tylko tak aby w zbiorniczku bylo widac a w chlodnicy tak na oko ? Czy moze to byc jednak termostat walniety. A i jeszcze niewiem czy wentylatory sie zalaczaja, nie wiem jak to sprawdzic. Czy ktos moze mial podobnie. Jesli ktos moze pomuc bede wdzieczny gdyz juz troche kasy poszlo na naprawe mazdy. Rozrzad+pompa,simeringi,uszczelniacze bo mialem wycieki oleju silnikowego lecz jak narazie to juz ich niema po wymianie tych rzeczy. Ewentualnie jak samemu moge odpowietrzyc uklad lub spuscic caly plyn i wlac calkiem nowy plyn chlodniczy bo niemam pewnosci ze mechanik wymienil plym podczas wymiany na nowa chlodnice. POMOCY. mazda 6 2.0 GY 2004 136 koni

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mati_Brzeg.
Mazda 6 GY Sport Kombi 2004r. ON


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 17 kwi 2020, 04:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Termostat raczej nie ma nic do tego. Układ się sam odpowietrza więc możesz pilnować by jedynie w chłodnicy było odpowiednia ilość płynu. Przez brak płynu też mógł się gotować. Wentylatory po prostu słuchaj czy działają gdy silnik dobije do 90° bądź więcej.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 maja 2020, 22:57 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 08.09.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: opolski
I jest juz wszystko ok. Okazało się że termostat jest padniety, po wymianie na nowy termostat i wymianie na mowy płyn chlodniczy wszystko jest ok temperatura jest w normie, wentylatory działają i zalaczaja sie, tak wiec wszystko juz jest OK. Wystarczyła wymiana termostatu za 59 zł i wszystko gra.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mati_Brzeg.
Mazda 6 GY Sport Kombi 2004r. ON


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.