na początek dobrze i dokladnie sprawdź czy nie ma żadnych wycieków z góry i z dołu
odpowietrzałeś jak ? tylko dolewając płynu do chłodnicy ?
ja miałem podobnie ,ale dopiero odpowietrzenie na butelke pomogło
,gdzieś na forum jest temat o odpowietrzaniu i tam są fotki
plastikowa butelka 1.5L z obciętym denkiem ,sam lejek uszczelniasz taśmą izolacyjną tak żeby ciasno wchodziło do wlewu w chłodnicy ,zalewasz płynem do +/- 1/3 może być nawet pod połowe wysokości,odpalasz i czekasz aż sie będzie grzać ,do włączenia wentylatorów ,możesz troche pomagać ale lekko dodając gazu,tak żeby ci to nie wylało się,powinny iść spore bańki powietrza ,jeśli jest zapowietrzone,czynność powtórzyć 2x
można też ugniatać lewy wąż dochodzący do nagrzewnicy wspomóc przepływ płynu
to jedna sprawa
a druga jest taka że te termostaty w zamiennikach są nie do końca dobre
z własnego doświadczenia wiem ,bo już kupiłem trzeci
oryginalny juz mi nie trzymał temperatury,więc zamiennik ,nie pamietam co za firma ,ale taka średnia półka,robiło sie to samo co u ciebie,nie puszczał i temperatura szła na prawie 120 stopni ,sprawdzone na forscanie
drugi kupiłem taniote chyba HBK za 40 pare złoty,wszystko super fajnie ,dopóki jeździłem wokół komina trzymał temperature na 90 pare stopni,ale do pierwszego wyjazdu na autostrade ,powyżej 140km/h temperatura spadała do 62 stopni
wkurzyłem sie i kupiłem teraz już oryginalny mazdowski,na allegro można kupić go już za 270zł
wiec tragedii nie ma
po nowym roku wymiana,kupiłem też czujnik temp do kompletu,oryginał niedostępny ale delphi jest ok
polecam w miare szybko zrobić to chłodzenie bo takie wahania temp mogą sie skończyć w dłuższej perspektywie źle dla sinika
komputer zbiera dane też o temperaturze ,dobiera ilość paliwa i powietrza
zimny sinik potrzebuje wiecej powietrza goracy mniej,fałszywe dane mogą sporo nabroić .lekko rzecz ujmując
_________________
------------------------------------------------
Jak coś jest dobre...to jest dobre ------------------------------------------------