Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:19

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 21 lis 2017, 23:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.11.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: kujawsko-pomorski
Cześć wszystkim.
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem MAZDY 6 KOMBI 2.0 CITD SPORT, 2006r. 143KM, 210 tyś. km. przebiegu. Zakupiłem auto 4 dni temu. Wróciłem do domu ok 160km. Pojeździłem nim nieco po mieście przez te kilka dni. Może 50-60km. W dniu dzisiejszym po przejażdżce ok 15 km zaczął mi mrugać DPF, a chwile później zapalił się CHECK ENGINE, także kontrolka od poślizgu (pewnie ESP, nie wiem czy to powiązane, ale zapaliło się kilka min po DPF i w tym samym momencie co CHECK ENGINE). Auto przeszło w tryb awaryjny. Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu DPF zapala się po 2-3 minutach i dopiero wtedy auto ponownie wchodzi w tryb awaryjny.
Gość, który mi sprzedawał twierdził, że na oleju można jeszcze jakieś 3-4 tyś zrobić, a DPF-a nie ruszał, bo nie miał takiej potrzeby.
Trochę poczytałem i wiem, że mrugający DPF może być powodem tego, że auto domaga się wymiany oleju i skasowania błędu.
Co natomiast z check engine i ESP?
Check pewnie może mieć związek z DPF-em.

Po podłączeniu ELM327 pokazało:

P0030 - Układ napędowy
H02S Heater Control Circuit (Bank 1 Sensor 1)

P0130 - Układ napędowy
O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 1)

B2548 - Nadwozie



Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi i wskazówki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 gru 2017, 11:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.12.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zachodniopomorski
Witam mam problem z mazda 6, a okładniez dpf. wyjeżdżajac z po sklepu zauważyłem biały dym wydobywający się z pod silnika. Kolega powiedział żę to świeca na dpf i ją odłączył, po czym zaczoł mrugać dpf, antypoślizg i silniczek się zaświecił na desce. Przestał działać też tempomat. skąd ten dym?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 mar 2018, 19:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.03.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: mazowiecki
Cześć Wszystkim,

Zwracam się do Was z pytaniem. Obecnie w mojej Mazdzie mam zapchany DPF, a diagnoza wykazała uszkodzony czujnik temperatury spalin nr 3 (na wyłączonym silniku pokazuje 1100 stopni). Mam klika pytań z racji tego, że nie uśmiecha mi się płacić 980zł (co zaśpiewali mi u mechanika) za nowy:

* jaka jest rezystancja i wielkość gwintu, a także długość przewodu?
* czy wszystkie trzy czujniki mają takie same parametry?
* słyszałem, że czujniki od Forda pasują do Mazdy. Czy ktoś może to potwierdzić?
* czy ktoś mógłby polecić taki czujnik?

Moja Mazda to Mazda 6 GG rocznik 2007, silnik 2.0, 121KM.
Prosił bym tylko o nie pisanie, by wyciąć DPF, to już słyszałem wielokrotnie :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 05:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.01.2018
Posty: 10
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Witam.
Wczoraj wymieniłem okej w skrzyni i po podłączeniu minus. Zapalił się engine i kontrolka od esp. Wcześniej zaczął minąć dpf. Co robić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.