Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 27 wrz 2017, 17:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.12.2016
Posty: 2
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam,

tydzień temu wymieniłem sondę na NGK. Trzeba było przelutować wtyczki ale mechanik nie robił problemu i zamontował sondę. Po kilku dniach zaczęły się problemy z pracą silnika podczas jazdy. Obroty falują, podczas przyspieszania silnik się dławi. Po zatrzymaniu auta obroty jeszcze przez chwilę falują a po chwili zatrzymują się na 700obr/min.

Oczywiście mechanik mówi, że sonda jest na nic i najlepiej wymienić na oryginał ale z tego co czytam w necie ta sonda NGK dobrze współpracuje z tym autem.

Zrobiłem dwa wykresy z komputera, jeden podczas postoju, drugi podczas jazdy - widać tam spadki obrotów.

Dodam, że po odłączeniu wtyczek sondy problem z obrotami nie występuje ale oczywiście po kilku minutach zaświeca się check.

Pytanie czy z tych wykresów można coś wywnioskować? Np. zły montaż sondy lub jej złe działanie? Jak powinny wyglądać wartości z sondy podczas normalnej jazdy?

Mazda 6 2.0 147KM 2005r.



lambda_wolne_obr.JPG
lambda_jazda.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 5 lis 2017, 20:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Sonda NGK którą założyłeś pochodziła pewnie od jakiegoś VW.
Sporo poczytałem o sondzie kiedy u mnie przyszło do wymiany.
Ludzie pisali, że dzieją się różne rzeczy na tej NGK nie od Mazdy.

Nie powiem Ci czy wykresy są prawidłowe, ale osobiście obstawiałbym nieprawidłową sondę.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 gru 2021, 09:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.08.2021
Posty: 6
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
anotheros
Siemanko, mam podobne problemu z sondą labda przed katalizatorem, czyli pierwszą, wiesz, może gdzie szukać wtyczki od niej??
Bo chciałbym sprawdzić rezystancję grzałki??

Pozdrawiam

_________________
Mazda 6 08.2005 rok
2.0 Benzyna GY 147km
Station Wagon 16W


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.