Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 20 lis 2020, 13:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.11.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: wielkopolski
Witam, mój problem polega na tym że spalanie podczas ruszania to 100l/100 podczas najspokojniejszej możliwej jazdy ponad 15l/100. Wystarczy przejechać kilometr a katalizator jest czerwony i aż się pod nim praży. Auto nie ma mocy. Wymieniłem w nim sterownik silnika. na starym sterowniku wywalało błąd p0300 "Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" a samochód miał jeszcze większe spalanie i nie szło nim jechać. Po wymianie sterownika jest trochę lepiej ale dalej autkiem nie da się jeździć.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 20 lis 2020, 13:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Obstawiam zatkany katalizator, ale to tylko przypuszczenia.
Jakieś błędny się pojawiają?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 lis 2020, 14:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.11.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: wielkopolski
Katalizator był wyciągany,sprawdzany i też czyszczony nic już w nim nie lata, przepływ powietrza jest, dmucha normalnie. Niestety w nowym sterowniku nie pokazuje żadnego błędu.


Świece są nowe, cewka zapłonowa, kable zapłonowe, i czujnik położenia wału korbowego. Silnik rok temu miał remont całkowity w Holandii. Wydech się grzał już wcześniej zanim pojawiły się problemy, ale to jak już był w Polsce (stojąc metr od przedniego koła czuć było jak dmucha gorącem.). Raz w trasie zapaliła się kontrolka auto zaczęło mulić i kat od tamtej pory po kilometrze się już robi czerwony. Auto stoi dwa miesiące już


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 20 lis 2020, 15:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
20 listopada 2020, o 14:39 Mysterio0408 napisał(a):
Katalizator był wyciągany,sprawdzany i też czyszczony nic już w nim nie lata

Ale co to znaczy "nic w nim nie lata" - nie ma wkładu już i jest pusta puszka?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lut 2021, 20:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.11.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: wielkopolski
Katalizator jest cały. było tylko lekko pokruszone w środku, więc musiał jeden wkład się odrobinę posypać ale zostało to wyciągnięte.

-- Dodano: 25 lutego 2021, o 20:43 --

Problemem okazały się kable idące od sterownika silnika. auto chodziło tylko na dwa cylindry i przez lejące się paliwo stopił się katalizator. Po ogarnięciu kabli auto śmiga


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.