Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 1 cze 2016, 10:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
Witam
W mojej Madzi rok 2003 silnik 1,8 benzyna pordzewiały strasznie sanki na których jest umocowany silnik, mam zamiar je wymienić.
Może ktoś mi podpowie czy sanki z silnika 2,0 w benzynie lub czy od jakiegoś ropniaka będą pasowały.
Słyszałem że te autka rdzewieją ale nie myślałem ze aż tak. U was tez tak jest? U mnie pod spodem w sankach przy wahaczu zrobiła się dziura, jak to zobaczyłem przerażenie w oczach.
Proszę o pomoc, chodzi o to żebym niepotrzebnie kupił a później zwracał te sanki.

-- Dodano: Śr, 1 cze 2016, 11:18 --

Za dużo się nie dowiedziałem na tym forum o moim temacie, ale może komuś się przyda moja odpowiedź.
Także w mojej Mazdzie jest silnik 1,8 ben. a sanki kupiłem od 2,0 ben.
Sanki właśnie wymienione i są identyczne także jakby ktoś wymieniał to śmiało mogę powiedzieć że pasują.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 cze 2016, 10:23 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zagranica
ZBANOWANY!
mozna było sie tego spodziewac ,do 3,0 i w Mps beda inne,ale i tego nie jestem pewien


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 26 wrz 2016, 18:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Odświeżam temat, muszę wymienić sanki bo z moimi stało się to samo co u kolegi seku pojawiła się dziura przy prawym wahaczu. Mam odnośnie tego kilka pytań:
1. Czy sanki z diesla i benzyny są takie same?
2. Czy ma znaczenie czy będą z przedlifta lub polifta?
3. Czy ma znaczenie czy będą od europejczyka czy anglika?

Gdyby ktoś coś wiedział w tym temacie będę wdzięczny za info.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 gru 2017, 11:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.12.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: podkarpacki
Witam zakładam nowy temat -szukałem nie znalazłem jeśli jednak jest to proszę o usunięcie tematu .
Od niedawna posiadam Madzię i mam problem z sankami a mianowicie po prawej stronie pojawiła mi się dziura "jak pięść",byłem u mechanika i mówił żebym sobie to wymienił bo będzie mi pierdzielić zawieszenie żeby tego nie spawać . Znalazłem na necie sanki firmy NTY podobno pasujące do każdego modelu mazdy 6 2003-2008 nowe oraz inne używane ze zdjęć widać że lekka korozja już je łapie. Pytanie czy zainwestować w te nowe czy lepiej kupić te używane. I czy może to być przyczyną dziwnego dźwięku (coś jakby tarł metal o metal )tylko przy ruszaniu i małych prędkościach po tej samej stronie


Ostatnio edytowano So, 2 gru 2017, 11:50 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 gru 2017, 13:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 927
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
marcin18wp Ja kupiłem nowe za ok. 700zł z transportem.
Ciężko znaleźć używane w odpowiednim stanie za 400-500 PLN.
Przerabiałem ten temat w tym roku.
Ta dziura z prawej strony to częste zjawisko z powodu skraplania się tam wody z układu paliwowego.
Nie sądzę, że jest to przyczyna dziwnego dźwięku.

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 3 gru 2017, 13:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
U mnie była podobna sytuacja z tym, że ja kupiłem używane sanki za 200 zł z anglika w dieslu w dobrym stanie z lekkim nalotem korozji. Sam je oczyściłem, zakonserwowałem i wymieniłem więc koszty z materiałami na konserwacje i zbieżność zamknąłem w kwocie 400 zł . Sanki we wszystkich wersjach nadwozia, silnikowych, przedlift czy polift, PL czy UK są takie same. Po wymianie konieczne było ustawienie zbieżności.
Tak to wyglądało u mnie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 gru 2017, 20:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.12.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: podkarpacki
Dzięki za info jutro jadę zobaczyc takie https://www.olx.pl/oferta/mazda-6-kolys ... 354dd37083 myślę że będą tylko podczyścić i zakonserwować .


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.