Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 14:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 19:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Obrazek

Jak odbezpieczysz regulację kierownicy i ustawisz na max do siebie i chyba w górę, to zobaczysz wielowypust do smarowania.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 19:51 
Świeżak
Offline
Od: 10.02.2014
Posty: 15
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 3.0 V6 VVT (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
3 października 2019, o 20:17 Millerek napisał(a):
Chodzi tobie o smarowanie kolumny kierowniczej?


Tak dokładnie, chodzi mi o nasmarowanie tego wielowpustu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 19:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Możesz nasmarowac kolumnę od góry, nic ie musisz rozkręcać.

Od góry jest krzyżak, pod krzyzakiem do wnętrza rury/wielowypustu możesz wpuścić jakiś smar w aerozolu. Wpłynie do środka smarujac co się da.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 paź 2019, 00:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.12.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Właśnie jestem po zabiegu smarowania wielowypustu :-P . Nie przypuszczałem ,że to może być przyczyną stuków w układzie kierowniczym .
Teraz to jest malyna <spoko> .
Ale muszę napisać ,że nawet jak maksymalnie wyciągnie się kierownice do siebie to nie widać tego wielowypustu . Nawciskałem smaru od dołu często zmieniając położenie wzdłużne kierownicy i pomogło


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 sie 2020, 16:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.08.2020
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Mam podobny problem od dłuższego czasu z tym że często stuki ustają nawet na parę tygodni a po pewnym czasie pojawiają się znowu. Rok temu była regenerowana przekładnia, więc to raczej nie to. Jakiego smaru w sprayu warto spróbować przed wizytą u mechanika ale nie chciałbym bawić się w samodzielne rozkręcanie tego ? Dowolny grafitowy, Wurth, K2 ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 lis 2021, 11:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.11.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: małopolski
Witam,

Watek trochę sie zestarzał i zniknęły wstawki z fotorelacji.

Jeżeli ktoś ma kopie tej lub własną fotorelację to byłbym wdzięczny za wstawienie zdjęć.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.