Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:43

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 17 lut 2020, 18:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.01.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: opolski
Witam wszystkich :D Miesiąc temu członkiem naszej rodziny została Mazda 6 GG liftback, rok 2007, 2.0 benzyna, 147km. Po zakupie pojechała do warsztatu w celu doprowadzenia do stanu doskonałości. Mechanicy stwierdzili, że konieczna jest wymiana wahaczy i amortyzatorów z tyłu. :mad:

Wymienili amortyzatory na gazowe Sachs, jeśli chodzi o wahacze: z przodu - dół tylne, z tyłu: poprzeczne regulowane, poprzeczne - sierp, poprzeczne pod sprężynę, łączniki stabilizatora, tuleje wahacza wzdłużnego - cukierki, poduszki stabilizatora; Wszystko Yamato, żeby uniknąć przykrych niespodzianek. Do tego wymienili prowadnicę zacisku hamulca tył, zestaw montażowy klocków tył Quick Brake,łącznik rury wydechowej i potrzebne były nowe śruby montażowe. Oczywiście po wszystkim ustawili geometrię.

Samochód powinien chodzić jak lala, a jeździ jak stary grat. :evil: Na najmniejszych nierównościach z tyłu słychać upierdliwe piszczenie, jakby ćwierkanie, takie przerywane o wysokich tonach. Mechanik stwierdził, że pewnie amortyzator "musi się dotrzeć". W dodatku cały tył twardo uderza na nierównościach, auto jeździ jakby nie było powietrza w oponach, tak trzaska. Mam panikować, czy faktycznie poczekać, aż samo z siebie przestanie piszczeć? Czy te głośne uderzenia na nierównościach to normalka, bo auto ma twarde zawieszenie i jest słabo wygłuszone? Niewiele jeździliśmy przed wymianą, ale wydaje mi się, że nie było tak głośno, na wybojach aż serce ściska, tak twardo siada.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 17 lut 2020, 19:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Jak dla mnie mówienie "czekaj aż się ułoży" jest zawsze czymś na zasadzie " Dajemy miesiąc gwarancji, Pan pojeździ dwa miesiące i będziemy szukać problemu jak się samo nie naprawi" ... Po montażu i ustawieniu wszystko powinno być ok.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2020, 22:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.01.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: opolski
Ja też wychodzę z założenia, że nowe części powinny pracować idealnie. Nic, trzeba jutro zajechać do warsztatu. A czy może ktoś ma podobne doświadczenia z zawieszeniem? Czy też tak twardo na nierównościach jedzie? Po każdej dziurze, niezależnie od prędkości słychać, jakby w bagażniku był stos skrzynek i podskakiwał. Wszystko inne pracuje idealnie, silnik mruczy jak dzika kocica, tylko ten komfort jazdy, jak w starym składzie TLK :mad:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 18 lut 2020, 07:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Aliq Sprężyna cała? Wszystko dokręcone ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lut 2020, 14:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.01.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: opolski
Wróciłam właśnie z warsztatu, poprosiłam o innego mechanika niż spec od "się dotrze, jak po miesiącu nic się nie zmieni, proszę wrócić". Ten przejechał 5 metrów i od razu stwierdził, że już mu wystarczy. Podokręcał wszystko, przesmarował i jest cichutko i wspaniale :D dzięki za pomoc papa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 mar 2022, 08:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.02.2020
Posty: 441
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Aliq czy jesteś zadowolony z amortyzatorów Sachs po dwóch latach użytkowania?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 24 mar 2022, 07:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
piotrmocko Ja niestety nie byłem zadowolony z Sachs. Po roku i 40 tys km były już do wymiany i były bardziej wybite niż oryginalne które były w aucie do przebiegu 180 tys km


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 mar 2022, 07:22 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.02.2020
Posty: 441
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Burman dzięki. W takim razie zdecyduję się na KYB Excel-G


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.