Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 16:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 19 maja 2019, 16:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.05.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: lubuski
Witam wszystkich Forumowiczów. To mój pierwszy post i nie ostatni mam nadzieję. Po pierwsze przywitam się z wami. Cześć wszystkim. A teraz do rzeczy. Kupiłem parę dni temu Mazde 6 2003 r GG 1.8benzyne. I mam okropne styki w zawieszeniu. Prawdopodobnie z przodu ale myślę że i z tylu jest to samo. Nie byłem jeszcze na szarpakach ani po zakupie ani przed zakupem. Ponieważ auto kupiłem okazjonalnie. Za symboliczne 1000zl. Szkoda było by zezlomowac to auto jak każde ma duszę. Mam kilka pytań czy wymieniać całe zawieszenie z przodu czy pojechać na szarpaki i faktycznie wymienić to co stuka ale czy jak wstawię nową część to za chwilę ta nowa nie wytlucze następnych starych. ? Auto jest w stanie dobrym blacharskim i bardzo dobrym jeśli chodzi o silnik. A teraz konkretne moje pytanie czy jechać na szarpaki i wymienić tylko elementy które trzeba wymienić. Czy też lepiej wymienić całe zawieszenie z przodu i ewentualnie z tylu jeśli będzie taka potrzeba (z tylu). Jeśli doradzicie że lepiej całe to możecie opisać jakie elementy składają się na przód zawieszenia na lewą i prawą stronę. I tak samo jakie elementy składają się na tym lewa i prawa stronę. Bo sprawdzałem i jest tego dość dużo nie ogarniam. A zależy mi na tym aucie ponieważ jest to egzemplarz poszukiwany na rynku kolekcjonerskim tak zwany kasek. I jeszcze jedno pytanie czy te silniki 1.8 benzyna bierze olej i cze są wrażliwe na jego nie dobór czy trzeba tego pilnować. Bardzo proszę jeśli uważacie że lepiej wymienić całe zawieszenie przod i tył napisać jakie elementy wchodzą w zawieszenie na przód i jakie na tym ale wszystkie. Z góry dziękuję. Po renowacji autka przedstawię je na Forum. Czekam i dziękuję.

-- Dodano: 19 maja 2019, o 11:24 --

Dobra z tym tematem już sobie poradziłem znalazłem na necie w formie Pdf katalog wszystkich Mazd z wyszczegolnionym zawieszeniem przod i tył dla zainteresowanych link https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 8261363722. A teraz pytanie numer 2 jakie zakupić zamienniki najlepszej marki które dadzą radę na długi czas myślałem o 2 markach Monro i Swag jak myślicie? A może TRW lub Mapco?

-- Dodano: 19 maja 2019, o 16:20 --

Widzę że ciężko o pomoc. Ale mam ostatnie pytanie ile potrzebuje tuleji na przód po 2 czy po jednej do każdego elementu i ile sworzni też po 2 ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 mar 2023, 11:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.07.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
WItam szanowne grono pasjonatów mam do was pytanie dotyczące zawieszenia .Czy taki zestaw;https://allegro.pl/oferta/wahacze-laczniki-koncowki-przod-mazda-6-gg-gy-02-9531730740 jest trwały i czy warto brać za tą cenę jeżeli nie to proszę o konkretne firmy w które warto iść w zawieszeniu.Dziękuję za wyrozumiałość i czekam na debatę w tej sprawie .


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.